924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Jak to zrobić...
Autor montaż centralnego zamka 944 T
Kubagrudz
Użytkownik

Postów: 82
Miejscowość: Skarżysko_Kamienna
Data rejestracji: 02.11.17
Dodane dnia 26-05-2022 11:54
Witam , czy ma ktos do sprzedania komplet porsche do montazu centralnego zamka ? z tego co wiem to pewnie potrzeba
- 2x silownik
- przelacznik zamykania
- pilot zdalnego sterowania
- modul sterujacy ?

Jak to podlaczyc ? czy wiazki moze sa w aucie? a moze pod te wiazki da sie podlaczyc uniwersalny jakis zestaw?

Z gory dzieki za info
smiley


Porsche 944 Turbo 86'
Autor RE: montaż centralnego zamka 944 T
adamrn
Użytkownik



Postów: 543
Miejscowość: Mazury
Data rejestracji: 03.11.16
Dodane dnia 26-05-2022 22:31
Ja zrobiłem to tak, kupiłem oryginalne siłowniki z blachami montażowymi, kable do nich też musisz dokupić bo tylko w drzwiach ich niema,poza tym reszta kabli już jest tzn do sterownika centralnego zamka który musisz także kupić na kolumnie kierowniczej pod kierownicą i do przycisku centralnego w konsoli środkowej.
Niestety nie ma w klamkach mikrowłączników centralnego, ale ja obszedłem to kupując zwykły alarm na pilota który steruje też centralnym zamkiem, przy okazji poszukaj takiego który na pilocie ma też przycisk otwierania bagażnika bo się czasem przydaje jak masz zajęte ręce ;-)


944 2,5 (1987 US) Czarnuch
Autor RE: montaż centralnego zamka 944 T
Kubagrudz
Użytkownik

Postów: 82
Miejscowość: Skarżysko_Kamienna
Data rejestracji: 02.11.17
Dodane dnia 27-05-2022 09:08
Super , dzieki za kompletne info. W takim razie poszukam wszystkiego i w razie czego bede sie odzywal ?


Porsche 944 Turbo 86'
Autor RE: montaż centralnego zamka 944 T
adamrn
Użytkownik



Postów: 543
Miejscowość: Mazury
Data rejestracji: 03.11.16
Dodane dnia 27-05-2022 09:47
Tak naprawdę z wiązki drzwi której nie ma potrzebujesz tylko przewody do siłownika jeśli będziesz dokładał dodatkowy alarm, pozostałe przewody w tej wiązce to zasilenie do diody migającej w kołku zamka i do mikrowłącznika w klamce, więc kumaty elektryk ze schematem zrobi to bez oryginalnej wiązki.
Kostka elektryczna do wiązki drzwiowej jest za wykładziną dźwigni otwierania maski i analogicznie po drugiej stronie.
Powodzenia.
Jeśli chodzi o siłowniki to sprawdź dokładnie bo wydaje mi się że uniwersalne dostępne w necie są takie same, potrzebujesz tylko blach montażowych i plastikowych łączników siłownika z zamkiem.
W razie czego mam jeszcze jeden siłownik luzem to mogę podesłać Ci foty i sterownika centralnego także.


944 2,5 (1987 US) Czarnuch