924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Jak to zrobić...
Autor Filtr stożkowy
maciej2908
Użytkownik

Postów: 23
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 12.02.12
Dodane dnia 12-04-2012 12:52
Witam.
Mam takie pytanie czy według Was opłaca się zamontować filtr stożkowy do 924 2.0 czy może lepiej pozostać przy oryginale?? Moc silnika będzie podciągnięta do ok 140 km auto ma instalację LPG.


Mateusz
924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=4690
Autor RE: Filtr stożkowy
ciachu
Administrator



Postów: 4087
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 12-04-2012 16:05
Może napisz coś więcej - czy te 140 koni ma być zasilane gazem? W jaki sposób chcesz osiągnąć 140 koni, bo w 2,0 jest to bardzo trudna sprawa, a nawet jeszcze trudniejsza, chyba, że chodzi o jakiś podtlenek lub turbo.

Pamiętaj również, że w 924 masz k-jeta z przepływką za filtrem, więc stożek musisz upchać przed rozdzielnią.


www.924.pl
951 '88 284KM 421NM
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
6925558 www.924.pl
Autor RE: Filtr stożkowy
maciej2908
Użytkownik

Postów: 23
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 12.02.12
Dodane dnia 12-04-2012 16:50
K-Jet został usunięty będzie wtrysk wielopunktowy benzyny i instalacja sekwencyjna LPG gaz i benzyna sterowane z jednego komputera. Na dawce paliwa mechanik mówił że da się podciągnąć do ok 140 km na gazie ok 135 km. I pozostaje kwestia filtra czy zachować oryginał czy stożkowy?


Mateusz
924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=4690
Autor RE: Filtr stożkowy
ciachu
Administrator



Postów: 4087
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 12-04-2012 16:55
hmm.. k-jet to również wtrysk wielopunktowy, ale sterowany mechanicznie. Czyli rozumiem zakładasz komputer po prostu. Byłbym mimo wszystko ostrożny z tym, co mówi mechanik. My już na tym forum przerabialiśmy wiele wariantów przerabiania zasilania benzyną i chyba nikomu nie wyszło 140KM.
Jak już masz usunięty cały k-jet to chyba nie masz innego wyboru z tym stożkiem tak czy inaczej..?


www.924.pl
951 '88 284KM 421NM
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
6925558 www.924.pl
Autor RE: Filtr stożkowy
maciej2908
Użytkownik

Postów: 23
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 12.02.12
Dodane dnia 12-04-2012 17:02
Raczej tak stożek tylko chciałem zapytać czy może co do tego silnika nie ma przeciw wskazań co do takiego filtra . Oczywiście stożek zagrodzę jakaś blaszką przed ciepłym powietrzem z silnika. Komputer nie dla mocy zakładany tylko chciałem się pozbyć wtrysk mechanicznego zobaczymy ile z tego wyjdzie mocy. Kwestia montażu turbo nie opłacalne lepiej było by chyba motor włożyć już z turbo.


Mateusz
924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=4690
Autor RE: Filtr stożkowy
Qbak
Użytkownik



Postów: 7455
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 12-04-2012 20:14
Będziesz sterował komputerem tylko paliwo/gaz czy też zapłon?
Mam nadzieje że uda Ci się osiągnąć te 140KM. Czy podjedziesz wcześniej na
hamownię zobaczyć co masz teraz? smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Filtr stożkowy
maciej2908
Użytkownik

Postów: 23
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 12.02.12
Dodane dnia 13-04-2012 19:31
Komputerem będzie sterowany i gaz i benzyna ale zapłon prawdopodobnie nie. Na hamownię już nie dam rady podjechać bo silnik już robiony jest.


Mateusz
924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=4690