Autor |
RE: Czerwone 924 '83(82) |
HOGBEN
Użytkownik

Postów: 38
Miejscowość: Gůrny Ślůnsk
Data rejestracji: 20.03.16 |
Dodane dnia 03-04-2016 20:31 |
|
|
Na zdjęciu wygląda dobrze. Wrzuciłbyś jakieś zbliżenia w świetle dziennym ? Jak ogarneliście temat odcienia ? Będzie pasowało do boczków ?
Mógłbyś nie wysyłać mi na PW ceny obszycia skoro tak się umówiłeś z tapicerem ? I może jakię namiar na niego ?
Dzięki |
|
Autor |
RE: Czerwone 924 '83(82) |
kwiatek
Użytkownik

Postów: 182
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.06.15 |
Dodane dnia 06-04-2016 11:09 |
|
|
Dodaje zbliżenia deski, jak widać pewne niedociągnięcia są, tapicer był mocno niezadowolony z efektu końcowego, ale jeśli brać pod uwagę to co było wcześniej a to co teraz - to jest nówka z pod igły od Niemca który płakał jak sprzedawał.
[img]http://kwiatki.esy.es/924/0604.JPG[/img]
[img]http://kwiatki.esy.es/924/0605.JPG[/img]
[img]http://kwiatki.esy.es/924/0606.JPG[/img]
[img]http://kwiatki.esy.es/924/0607.JPG[/img]
[img]http://kwiatki.esy.es/924/0608.JPG[/img]
[img]http://kwiatki.esy.es/924/0609.JPG[/img]
[img]http://kwiatki.esy.es/924/0610.JPG[/img]
[img]http://kwiatki.esy.es/924/0613.JPG[/img]
[img]http://kwiatki.esy.es/924/0614.JPG[/img]
[img]http://kwiatki.esy.es/924/0617.JPG[/img]
[img]http://kwiatki.esy.es/924/0618.JPG[/img]
Jest:
e39 '97 Touring
e30 '91 Convertible
924 '83 Targa
955 '04 US
.
.
.
There is no substitute  |
|
Autor |
RE: Czerwone 924 '83(82) |
kwiatek
Użytkownik

Postów: 182
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.06.15 |
Dodane dnia 06-04-2016 11:09 |
|
|
Dodaje zbliżenia deski, jak widać pewne niedociągnięcia są, tapicer był mocno niezadowolony z efektu końcowego, ale jeśli brać pod uwagę to co było wcześniej a to co teraz - to jest nówka z pod igły od Niemca który płakał jak sprzedawał.
[img]http://kwiatki.esy.es/924/0604.JPG[/img]
[img]http://kwiatki.esy.es/924/0605.JPG[/img]
[img]http://kwiatki.esy.es/924/0606.JPG[/img]
[img]http://kwiatki.esy.es/924/0607.JPG[/img]
[img]http://kwiatki.esy.es/924/0608.JPG[/img]
[img]http://kwiatki.esy.es/924/0609.JPG[/img]
[img]http://kwiatki.esy.es/924/0610.JPG[/img]
[img]http://kwiatki.esy.es/924/0613.JPG[/img]
[img]http://kwiatki.esy.es/924/0614.JPG[/img]
[img]http://kwiatki.esy.es/924/0617.JPG[/img]
[img]http://kwiatki.esy.es/924/0618.JPG[/img]
Jest:
e39 '97 Touring
e30 '91 Convertible
924 '83 Targa
955 '04 US
.
.
.
There is no substitute  |
|
Autor |
RE: Czerwone 924 '83(82) |
kwiatek
Użytkownik

Postów: 182
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.06.15 |
Dodane dnia 11-05-2016 11:08 |
|
|
Po wczorajszych pracach remontowo - montażowo - demontażowych wyrwałem nie bez problemów miskę olejową. Początkowo rodziło się pytanie czy wymieniać pierścienie. W trakcie jednak zalany olej z 3 cylindrów spłyną do środka i rad nie rad przystąpiłem do wymiany. I bardzo dobrze! W misce znalazłem nagar który równie dobrze mógłbym wyskrobać łyżeczką.
[img]http://kwiatki.esy.es/924/IMG_0666.JPG[/img]
[img]http://kwiatki.esy.es/924/IMG_0664.JPG[/img]
Jest:
e39 '97 Touring
e30 '91 Convertible
924 '83 Targa
955 '04 US
.
.
.
There is no substitute 
Edytowane przez kwiatek dnia 11-05-2016 11:11 |
|
Autor |
RE: Czerwone 924 '83(82) |
kwiatek
Użytkownik

Postów: 182
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.06.15 |
Dodane dnia 11-05-2016 11:13 |
|
|
Z montażu to deska w aucie wygląda przyzwoicie, tylko to światło dla telefonu to za małe było
[img]http://kwiatki.esy.es/924/IMG_0665.JPG[/img]
I jeszcze pytanie co może kryć się pod tymi numerami skrzętnie schowanymi za deską?
[img]http://kwiatki.esy.es/924/IMG_0660.JPG[/img]
Jest:
e39 '97 Touring
e30 '91 Convertible
924 '83 Targa
955 '04 US
.
.
.
There is no substitute  |
|
Autor |
RE: Czerwone 924 '83(82) |
kwiatek
Użytkownik

Postów: 182
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.06.15 |
Dodane dnia 18-08-2016 09:14 |
|
|
Ostatnio dawno nic nie pisałem, ale nie oznacza to że z samochodem nic się nie działo. W między tak zwanym czasie, przyszły zakupione u Simpreza oraz od Długiego części, za co Ci Seba i Arku serdecznie dziękuje. Silnik już został złożony, układ chłodzenia i smarowania zalany. Jedynie troche lipa z akumulatorem - przez czas poświęcony na testowanie świateł, wskaźników, i innych elementów wyposażenia elektrycznego. A zatem po przekręceniu kluczyka słychać było jedynie pykający bendix. Po naładowaniu akumulatora, niestety nie poprawiła się kwestia odpalania. Silnik zaczął się już kręcić jednak odpalanie pozostawia pewne wątpliwości.
Wygląda to tak, że kręcąc silnikiem pojawia się ładna, mocna iskra, paliwo jest podawane do garów (świece mokre). rozrząd oczywiście ustawiony poprawnie, tak samo jak i zapłon. Jednak problem objawia się tym, że z włączoną pompą paliwa i spiętym przewodem gumowym doprowadzającym powietrze do kolektora dolotowego, silnik odpala, obroty falują lecz z powodu braku paliwa szybko gaśnie. Lecz z włączoną pompą paliwa, lecz odłączoną rurą doprowadzającą powietrze, silnik również odpala, obroty niestabilne, wolnych brak. Podejrzewam, że to kwestia regulacji, lecz wymaga to więcej wiedzy na temat k-jeta. Wiem o śrubce imbusowej regulacyjnej i o odległości talerza od obudowy w przepływomierzu. Ale czy to wystarczy i jak ma wyglądać ta regulacja - jeszcze nie wiem dokładnie.
[img]http://kwiatki.esy.es/924/IMG_0798.JPG[/img]
[img]http://kwiatki.esy.es/924/IMG_0796.JPG[/img]
[img]http://kwiatki.esy.es/924/odpalony.png[/img]
Jest:
e39 '97 Touring
e30 '91 Convertible
924 '83 Targa
955 '04 US
.
.
.
There is no substitute  |
|
Autor |
RE: Czerwone 924 '83(82) |
Nastay
Użytkownik
Postów: 127
Miejscowość:
Data rejestracji: 10.07.16 |
Dodane dnia 18-08-2016 19:22 |
|
|
Gratuluję zapału, ja dzisiaj chciałem wymienić amortyzatory z tyłu ale śruby się nie poddały i do tego komary w garażu pogryzły może jeszcze przed zimą jeszcze na jakimś LKN się spotkamy  |
|
Autor |
RE: Czerwone 924 '83(82) |
Dlugi
Użytkownik

Postów: 3409
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 18-08-2016 20:35 |
|
|
Nastay napisał/a:
Gratuluję zapału, ja dzisiaj chciałem wymienić amortyzatory z tyłu ale śruby się nie poddały i do tego komary w garażu pogryzły  może jeszcze przed zimą jeszcze na jakimś LKN się spotkamy 
Czyli braki w wyposażeniu brak Coca Coli i Brosa
Mam nadzieję na LKN może 928 będzie gotowe.
Lubelska grupa rośnie w siłę
Damian gratuluję odpalenia.
Pozdrawiam 
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: Czerwone 924 '83(82) |
kwiatek
Użytkownik

Postów: 182
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.06.15 |
Dodane dnia 19-08-2016 10:46 |
|
|
A dziękuję za miłe słowo otuchy 
planuje w przeciągu tego jeszcze tygodnia dokończyć niedokończone kwestie, natomiast co do boczków i tzw. szczegółów chcę zająć się nimi chwile później na spokojnie na własnym podwórku.
A co do LKNów to oglądając co tydzień zdjęcia nie mogę się doczekać kiedy pojawi się tam czerwone 924 
Jest:
e39 '97 Touring
e30 '91 Convertible
924 '83 Targa
955 '04 US
.
.
.
There is no substitute  |
|
Autor |
RE: Czerwone 924 '83(82) |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 20-08-2016 10:49 |
|
|
Twoje auto zeszło z taśmy dnia 2 grudnia w roku modelowym (i kalendarzowym) 1983 .
|
|
Autor |
RE: Czerwone 924 '83(82) |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 20-08-2016 10:50 |
|
|
Twoje auto zeszło z taśmy dnia 2 grudnia w roku modelowym (i kalendarzowym) 1983 .
|
|
Autor |
RE: Czerwone 924 '83(82) |
kwiatek
Użytkownik

Postów: 182
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.06.15 |
Dodane dnia 20-08-2016 12:04 |
|
|
Dzięki piękne za info, tak właśnie się spodziewałem, że może być z 83 a rok 82 został wbity w dowód za czasów jeszcze pierwszego właściciela.
Relacja z pola walki:
Odpalać odpala ale ciężko. Musi być otworzona przepustnica niemal na maksa a talerz k jet opuszczony w dół. w przeciwnym razie silnik jest zalewany i nie ma mowy o odpaleniu. kręcenie śrubką regulacyjną przy rozdzielaczu nie wpływa na działanie k-jeta. Rozebrałem WUR jeszcze nie zamontowałem. Zastanawiam się czy jest gdzieś jakaś regulacja składu mieszanki/dawki paliwa. jak zauważyłem to po przytkaniu wężyka zasilającego w paliwo obroty się zwiększają a silnik zaczyna pracować bardziej kulturalnie. Puki co szukam rozwiązania problemu, a śrubokręt w dłoń dopiero będę mógł wziąć w poniedziałek.
Jest:
e39 '97 Touring
e30 '91 Convertible
924 '83 Targa
955 '04 US
.
.
.
There is no substitute  |
|
Autor |
RE: Czerwone 924 '83(82) |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 20-08-2016 20:09 |
|
|
Errata 28 czerwca 1983 - jako numer kolejny 6754. Prawie końcówka produkcji tego roku modelowego.
Nie ma sprawy . To oczywiście tylko info odczytane z tej tabliczki pod deską, którą należy traktować jako "tabliczkę znamionową produktu". Potem nadawany jest VIN w którym "od ręki" da się odczytać tylko rok modelowy (D = 1983).
Nie mam pojęcia dlaczego w dowodzie jest 1982, no ale to już oczywiście indywidualna sprawa do odrębnego wyjaśnienia & ewentualnego naprostowania we własnym zakresie.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 21-08-2016 11:10 |
|
Autor |
RE: Czerwone 924 '83(82) |
rolo
Użytkownik

Postów: 1152
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 03.08.11 |
Dodane dnia 20-08-2016 20:59 |
|
|
W k-jecie masz z boku taki trzpień - regulator ciśnienia. Gdy to wykrecisz, sprawdz stan uszczelek, sprezynki i ilość podkladek (ja się śmieje, że to bateryjki). WUR jest łatwo diagnozowalny manometrem i wg mnie nie powinien dawać objawów o ktorych piszesz. Ale ja nie jestem mechanikiem, więc niech się madrzejsi wypowiedzą 
924 '84 2.0 125 KM |
|
Autor |
RE: Czerwone 924 '83(82) |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 20-08-2016 21:07 |
|
|
Zwróciłbym uwagę także na akumulator ciśnienia paliwa - może przestał spełniać już swoją rolę ?
|
|
Autor |
RE: Czerwone 924 '83(82) |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 20-08-2016 23:40 |
|
|
Jak mówi tata dwóch chłopców (Marchewa gratulacje 2 syna )
Jak jest iskra i paliwo nie ma ch... auto musi palić jak nie pali to w przypadku 924 jest za dużo paliwa . Więc Kwiatku zastanów się czy chcesz być miękkim czy twardym . Jak chcesz być twardym to czytaj dalej 
1) wykręć swiece z auta
2) popsikaj w gniazda wtryskiwaczy wd i spróbuj wyciągnąć wtryski na wierzch
3) dopasuj jakieś słoiki i wsadz w nie wtryski tak żebyś widział ile leci z nich paliwa ( dobrze mieć drugą osobę do pomocy bo paliwa może być wiele .
4) niech druga osoba przekręci kluczyk w aucie bez kręcenia rozrusznika i patrz ile paliwa leci
powinno u ciebie sikać ile wlezie i szybko napełnić słoiki .
5) Jak tak mocno sika to ruszaj klapką od powietrza i patrz czy są jakieś zmiany .
6) jak nie ma zmian to drugą osobę wyślij do domu i zrób se kawe i zapal fajkę . Browca nie pij bo potrzebujesz trzeżwego umysłu .
7) porób dokładne zdjęcia okolicy głowicy
8 )zdemontuj przewody od głowicy k- jeta i odkręć głowicę od reszy ustroju
9 ) popatrz czy palec w głowicy zapieczony
10 ) jak zapieczony i nie wysunie się palcami to znalazłeś problem i możesz
a) napić się browca
kontynułować naprawę
Jak wybrałeś b to zrób to co tłumaczyłem Ci przez tel .
11 poskładaj wszystko do kupy
12) zawołaj pomocnika niech przekręci stacyjkę ale bez kręcenia rozrusznikiem i teraz z wtrysków nic nie powinno lecieć .
13 ) ruszaj klapką i patrz jak różnie paliwo podają wtryski w zależności od położenia klapki.
Uważaj nie spal przy tym garażu 
Mam nadzieję że to jasne . Jakby co to dzwoń tel masz
Sumarycznie jest 3724;-) |
|
Autor |
RE: Czerwone 924 '83(82) |
rolo
Użytkownik

Postów: 1152
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 03.08.11 |
Dodane dnia 21-08-2016 01:15 |
|
|
Hmm... w punkcie 4: paliwo nie powinno lecieć bez kręcenia rozrusznikiem. Tzn. powinno ale przez sekundę i stop. Dlaczego zakładasz, że ma pompę na krótko 
924 '84 2.0 125 KM |
|
Autor |
RE: Czerwone 924 '83(82) |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 21-08-2016 11:08 |
|
|
Przydatny "schemat" k-jeta:
konto_usuniete dodał/a następującą grafikę:
 |
|
Autor |
RE: Czerwone 924 '83(82) |
kwiatek
Użytkownik

Postów: 182
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 02.06.15 |
Dodane dnia 22-08-2016 22:00 |
|
|
Dziękuję wszystkim za pomocne rady i cenne informacje co i jak.
Śpieszę donieść co dziś ustaliłem. Przykręciłem wyczyszczony już WUR jednak, jedna ze śrub paliwowych pękła podczas dokręcania (na schemacie oznaczona numerem 16). Następnie odkręciłem rozdzielacz paliwa na k-jecie. I tu mym oczom ukazał się dramat. Trzpień nawet nie chce drgnąć, jakby przyspawany na stałe. WD40 + imadło + kombinerki i nic więc przeszedłem do punktu a Sławka, otworzyłem piwo, uprzednio zalewając robaka WD40. Jutro kolejny dzień nierównej walki.
Jest:
e39 '97 Touring
e30 '91 Convertible
924 '83 Targa
955 '04 US
.
.
.
There is no substitute  |
|
Autor |
RE: Czerwone 924 '83(82) |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 23-08-2016 15:56 |
|
|
No widzisz Kwiatku TRZPIEŃ dobrze ze ze korbowodów nie pokrzywiłeś . Mogłeś sobie machać i rozbierać wszystko z bakiem włącznie ;-)
No to teraz ch.... na całego bo się będziesz musiał bawić w Bosch Gładysek albo poszukać dobrego rozdzielacza .
Damian do wieczora zastanów się czy szukasz rozdzielacza czy zabawa w Bosch Gładysek.
MAD MAX teraz sie możesz naprawdę wykazać i poszukać zestawu do naprawy tego ustroju lub choć samej aluminiowej blaszki na ebay(u mnie ciężko z łengielskim).Ewentualnie jakiegoś opisu gdzie to ludzie naprawiali. Kto jak nie TY
Ps.Podejrzewam że Damian wybierze opcję Gładysek budrzet.
Sumarycznie jest 3724;-)
Edytowane przez slawek290 dnia 23-08-2016 16:30 |
|