Autor |
RE: Moje pierwsze Porsche 924 i nowy zapaleniec |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 28-02-2017 21:19 |
|
|
Czyli ciśnienie na wskaźniku masz około 4 bary a mimo to kontrolka na zegarach
zaświeca się? Dobrze rozumiem? Na rozgrzanym silniku?
Jak wyglądają ciśnienia od odpalenia do rozgrzania? Na wolnych i podczas jazdy.
Zakładając gorszy scenariusz. Masz kiepsko działający wskaźnik ciśnienia oleju i zawyża.
Warto by było zobaczyć połączenia. Czy nie są zaśniedziałe.
Oczywiście najlepszą metodą będzie podłączenie ciśnieniomierza zewnętrznego
z zegarem i sprawdzenie fizyczne jakie jest ciśnienie. Tylko w 924 dostęp fatalny...
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Moje pierwsze Porsche 924 i nowy zapaleniec |
galenowy
Użytkownik
Postów: 18
Miejscowość:
Data rejestracji: 15.12.16 |
Dodane dnia 01-03-2017 09:28 |
|
|
kontrolka oleju i olej jest na pewno |
|
Autor |
RE: Moje pierwsze Porsche 924 i nowy zapaleniec |
anton
Użytkownik
Postów: 59
Miejscowość: Jarosław
Data rejestracji: 19.12.15 |
Dodane dnia 01-03-2017 11:53 |
|
|
Poproś kogoś, zeby obserwował kontrolkę i spróbuj pobełtać kabelkiem przy czujniku, zobacz czy wtedy tez robi się disco i kontrolka mruga. Moze to po prostu problem z trzydziestoletnim okablowaniem - miałem tak w Fiacie, prawie zawału dostałem (nowo poskładany motor), a okazało się, ze winny był głupi przewód.
--------------------------------------------
Porsche 944 Turbo (1989)
Lancia Delta Integrale Evo (1992)
Fiat 124 Spider (1980)
Fiat X1/9 (1978) |
|
Autor |
RE: Moje pierwsze Porsche 924 i nowy zapaleniec |
galenowy
Użytkownik
Postów: 18
Miejscowość:
Data rejestracji: 15.12.16 |
Dodane dnia 01-03-2017 15:42 |
|
|
Na pytanie : Jak wyglądają ciśnienia od odpalenia do rozgrzania? Na wolnych i podczas jazdy
odpowiedz : na zimnym kontrolka nie swieci nic a nic , na rozgrzanym świeci ale tylko na wolnych obrotach .. lekie przygazowanie i zgasza się .. czyli tak jakby wyższe ciśneinie przygasa ... Wskanik cisnienia raz pokazuje ciśneinie raz skacze do góry i tam zostaje ... może faktycznei styki albo ... |
|
Autor |
RE: Moje pierwsze Porsche 924 i nowy zapaleniec |
galenowy
Użytkownik
Postów: 18
Miejscowość:
Data rejestracji: 15.12.16 |
Dodane dnia 04-04-2017 14:34 |
|
|
Drodzy moi,
Jednak mój nieskazitelny 924 pokazał pazurek : mianowicie jak bujałem się w niedzielne wypaday po lubuskich drogach było git , aż do momentu gdy dojechałem na resztkach paliwa i po zgaśnięciu nie chciał odpalić ... wlazem paliwo posłusznie i po 2 godz odpalił na raz ... myślałem że to jest kwestia akumulatora paliwa (że ciśnienie czy coś ) ale temat sie powtórzył ponownie po 2tygodniach przy pełnym baku .... ... pokręciłem nic nie odpala ... pomogłem mu Plakiem i zaskoczył ? jak to zrozumieć ..... |
|
Autor |
RE: Moje pierwsze Porsche 924 i nowy zapaleniec |
Nastay
Użytkownik
Postów: 127
Miejscowość:
Data rejestracji: 10.07.16 |
Dodane dnia 04-04-2017 20:05 |
|
|
A jezdziles w miedzy czasie tych 2 tygodni i bylo ok, ze zanim wystygl odpalal jak nalezy ?
wszystko wskazuje na uklad zasilania paliwem
|
|
Autor |
RE: Moje pierwsze Porsche 924 i nowy zapaleniec |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4768
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 04-04-2017 22:15 |
|
|
warm up - na zimno pali, jak gorący (tak do 5 min po zgaszeniu) to pali, a jak chwile dłuższą postoi to nie ... temat znany w dużej grupie 924 ... poszukaj na forum to da się ogarnąć
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Edytowane przez Olo924 dnia 04-04-2017 22:15 |
|
Autor |
RE: Moje pierwsze Porsche 924 i nowy zapaleniec |
Nastay
Użytkownik
Postów: 127
Miejscowość:
Data rejestracji: 10.07.16 |
Dodane dnia 05-04-2017 06:56 |
|
|
W mojej sprawie Tomek ostatnio napisał:
Tomek napisał/a:
Jeśli nie pali Ci na ciepło to prawdopodobnie masz uszkodzony akumulator paliwa - paliwo wraca do zbiornika i powoduje spadek ciśnienia paliwa (tworzą się korki powietrza w układzie zasilania paliwem). Jak dobrze pali na zimnym to WUR masz ok - on odpowiada za rozruch na zimnym, przy problemie na ciepłym to aku paliwa - ciepłe paliwo zwiększa swoją objętość, napiera na aku paliwa, który powinien zapobiegać cofaniu paliwa do zbiornika, a nie działa i upuszcza paliwo do zbiornika. spada ciśnienie paliwa - odpalisz dopiero gdy pompa paliwa napompuje paliwo pod odp. ciśnieniem lub po ostygnięciu zadziała WUR.
Ja mam podobnie że nie odpala już po 15 minutach, dopiero jak wystygnie, podmieniałem WUR 2 razy i to samo więc stawiam na akumulator
|
|