924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 4 z 7 < 1 2 3 4 5 6 7 >
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 28-07-2022 23:39
Parę nowości; z najważniejszych:
- ustawiono perfekcyjnie wysokość zawieszenia z uwzględnieniem masy kierowcy oraz geometrię na 0, to jest 0 różnic między stronami auta, auto jeździ najlepiej ze wszystkich jakie do tej pory miałem.
- wyczyszczono silniczek krokowy, bo zamiennik Lowe poszedł na reklamację.
- nowa sonda lambda
- nowy ekran zegarka, stary zimą wylał

Było więcej rzeczy, ale to te najważniejsze.

Plany:
- W drodze jest także tłumik końcowy Dansk, bodaj jeden z ostatnich dostępnych, bo produkcja na razie jest wstrzymana, na pewno ostatni dostępny w Design911
- 22. sierpnia auto idzie do lakiernika na poprawki, będzie zdmuchiwany i kładziony bezbarwny w paru miejscach oraz nakładany kolor tam gdzie jakiś geniusz detailingu go przetarł
- jesienią/zimą będę wysyłał zegary do naprawy
- oddam do poprawki ten mieszek lewarka, bo tej skóry tam jest za dużo

Geometria tyłu po ustawieniu. Jak ktoś szuka super zakładu od geometrii: http://porscheclub.pl/forum/rekomendacja-dla-serwisu-ustawiajacego-geometrie-w-nadarzyni-t26679.html
Tylko musicie mieć ze sobą klucz do zbieżności tyłu.



In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 29-07-2022 08:30
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 27-08-2022 00:58
Auto spędziło ten tydzień u lakiernika. Poprawili bezbarwny na błotniku i przy baranku blisko lewego tylnego nadkola, pomalowali listwę którą jakiś geniusz detailingu na rancie pozbawił lakieru i takie tam pierdoły. Spisali się absolutnie na medal, wygląda to pięknie.

Było tak:



Jest tak:








Dodatkowo wymieniłem plastiki w prawym halogenie, cena tych plastików to totalny absurd nad absurdy. Było tak:


Jest tak:



In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 27-08-2022 00:59
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 08-02-2023 23:45
Mocno zaniedbałem ten temat, a z autem dużo się działo. Opiszę tylko najważniejsze rzeczy:
- silnik przepłukany
- układ chłodzenia przepłukany
- założona nowa OEM chłodnica
- wyjęta i oczyszczona nagrzewnica(ogrzewanie dawało mokrą szmatą)
- inny obrotomierz, w sumie to już drugi w ciągu ostatnich miesięcy, ten jest idealnie skalibrowany i ma mocny układ elektromagnesów, więc właściwie nie ma bezwładności, wypolerowana obudowa
- wymienione zębatki licznika przebiegu
- klamki zmienione na te z grawerem, plastiki mechanizmu pozmieniane
- od dziś nowe tarcze Sebro Sport(Sebro robi oryginały)

-osobisty sukces: niby nic, ale było dużo walki z tym, udało się wkręcić zapieczony bolec klaposzyby, żeby ograniczyć luz klaposzyby

było tego więcej, ale zwyczajnie nie pamiętam.

Plany bliżej nieumiejscowione w czasie:
- Maf Kit (nowoczesna przepływka) + chip
- Możliwe że nowa skrzynia ze szperą, bądź skrzynia i szpera Quaife
- Wydech Cargraphic




In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 09-02-2023 09:20
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
kubao
Użytkownik

Postów: 695
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 06.02.15
Dodane dnia 09-02-2023 08:58
Gratulacje i szacun! Powodujesz u mnie wyrzuty sumienia, bo ja do najprostszych rzeczy nie mogę się zebrać. twoje cup1 stoją zregenerowane stoją już ze 2 lata pewnie... smiley choć gdyby nie naćkali za dużo lakieru na otwory to pewnie już by dawno jeździły, a tak zwyczajnie nie mogę ich nałożyć.


Porsche 928S 1986
Bmw 635 Csi 1987
Lotus Esprit 1977
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 09-02-2023 10:25
kubao napisał/a:
Gratulacje i szacun! Powodujesz u mnie wyrzuty sumienia, bo ja do najprostszych rzeczy nie mogę się zebrać. twoje cup1 stoją zregenerowane stoją już ze 2 lata pewnie... smiley choć gdyby nie naćkali za dużo lakieru na otwory to pewnie już by dawno jeździły, a tak zwyczajnie nie mogę ich nałożyć.


Ja też zbieram się długo na przykład z malowaniem felg letnich, bo trzeba rant Design 90 napawać aluminium i chcę kolor ori, nie pamiętam szczegółów, ale chyba oni zaproponowali jakąś technologię, która będzie bardziej trwała niż zwykły spray, a mniej niż proszek, ale będzie kolor według mojej specyfikacji, no i napawają ranty, ale nie mam czasu tam jechać.

Więc jak ktoś ma jakieś telefony 16" na wąskim rancie 7J przód i 8J tył(to sobie je na biało w Pruszkowie w podkładzie zrobię a'la 944 Cup) na sprzedaż albo idealne Design 90 to proszę kontakt smiley.

https://www.google.com/search?rlz=1C1GCEU_plPL1040PL1040&tbs=lrf:!1m4!1u3!2m2!3m1!1e1!1m4!1u2!2m2!2m1!1e1!2m1!1e3!2m4!1e2!5m2!2m1!2e9!3sIAE,lf:1,lf_ui:2&tbm=lcl&sxsrf=AJOqlzV4ukG152HSAWBxOjOItPdEm9VlEQ:1675934367156&q=malowanie%20felg&rflfq=1&num=10&ved=2ahUKEwjEm-OFjoj9AhWTPewKHVh9DqkQwywoAXoECAMQBw&fll=51.93326764777646,21.399945157404524&fspn=1.4344048927016004,6.4050292968749964&fz=9&sll=51.93326764777646,21.399945157404524&sspn=1.4344048927016004,6.4050292968749964&sz=9&rlfi=hd:;si:&rlst=f#rlfi=hd:;si:16762810630384537329;mv:[[52.11424847270927,23.69334115349827],[51.39421982445611,20.490826505060774],null,[51.75566916011939,22.092083829279524],10]


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 09-02-2023 12:32
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
ciachu
Administrator



Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 13-02-2023 13:52
Sebro jakoś mało ma tych nawierceń widzę. Z tego co pamiętam to Zimmermann miał ich znacznie więcej.


924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
6925558 www.924.pl
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 13-02-2023 14:32
Nie chciałem Zimmermanna, bo on ma nawierty bez fazowania, przy mocno pylących klockach zapychają się, na tarczy powstają placki i potem bije strasznie kierownica.

To są przynajmniej moje doświadczenia z Zimmermannami w Audi S4(przeszedłem na Brembo Xtra co maja porządną fazkę), może te do 944 są lepsze i mają fazowanie.

Inna sprawa jest też taka, że współcześnie te nawierty są głównie dla bajeru, służyły one kiedyś odprowadzaniu gazów, ale z tego co mi wiadomo, poprzez zmianę składu współczesnych klocków wyeliminowano ten problem. Niby one szlifują powierzchnię klocka, ale czy to rzeczywiście coś daje poza szybszym zużyciem... nie wiem.
W ogóle w motorsporcie stosuje się albo gładkie, albo nacinane tarcze.

Najpierw chciałem zakładać tak jak rozum każe, czyli gładkie tarcze, ale jednak się złamałem i wybrałem nawiercane... bo mi się podoba smiley


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 13-02-2023 14:43
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
ciachu
Administrator



Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 15-02-2023 16:18
Duke, wszystkiego jestem świadomy, ale w turbo cupach były nawiercane i trzymam się po prostu historycznego wyglądu. Pewnie to głupie, ale tak już mam. Ja jestem przed zamówieniem tarcz do turbo s, bo takie mam w swoim turbo i właśnie muszę zaraz podjąć decyzję czy iść w zimmermanna czy w Sebro


924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
6925558 www.924.pl
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 15-02-2023 18:29
ciachu napisał/a:
Duke, wszystkiego jestem świadomy, ale w turbo cupach były nawiercane i trzymam się po prostu historycznego wyglądu. Pewnie to głupie, ale tak już mam. Ja jestem przed zamówieniem tarcz do turbo s, bo takie mam w swoim turbo i właśnie muszę zaraz podjąć decyzję czy iść w zimmermanna czy w Sebro


Wcale nie jest głupie, w pełni rozumiem smiley też bym tak robił.
W przypadku Zimmermannów nawiercanych w poprzednim 944 nie miałem takich problemów, myślę, że to zależy od klocka, Qbak też wspominał, że niektóre Zimmermanny mają fazkę.
Może te do Twojego auta będą miały więcej nawiertów:https://classic-expert.eu/92835104460rd?gclid=Cj0KCQiAorKfBhC0ARIsAHDzslt7I0aoS_AW86qTOdPPfbcS335__dNUxu6e9IFnXvEtgh3yXhIPkM4aAnpiEALw_wcB


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 15-02-2023 18:32
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
ciachu
Administrator



Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 16-02-2023 10:09
Widzę teraz dzięki Twoim zdjęciom, że zdjęcia tarcz na stronie przedstawiają właściwy produkt, to super, nawiertów będzie więc właściwa historyczna ilość smiley Dzięki.


924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
6925558 www.924.pl
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 22-02-2023 12:17
Zaszalałem, właśnie kupiłem nowoczesną przepływkę i chip do S2. Trochę mam wyrzuty sumienia, bo 1200Euro poszłoooo, ale efekt powinien być niezły. Wbrew ogólnie panującej opinii sam mam dobre doświadczenia z chipem w 944 8V 160KM i jeżeli nie oczekuje się nie wiadomo czego to efekt jest dobry. Zażyczyłem sobie zostawienie seryjnej odcinki na chipie.

O takie coś:




In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 22-02-2023 13:47
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Cember666
Użytkownik

Postów: 618
Miejscowość: Wrocław / czasem Wałbrzych
Data rejestracji: 17.05.14
Dodane dnia 23-02-2023 19:58
Jaki jest zakładany wzrost mocy i momentu przy takim "czipie" ?
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 25-02-2023 17:52
Cember666 napisał/a:
Jaki jest zakładany wzrost mocy i momentu przy takim "czipie" ?


Co do MAFa tam skąd kupowałem nie podają, ale w przeciwieństwie do oryginalnego nie ma klapki, która stawia opór powietrzu.
Przy chipie jest napisane, że zwiększa moc o około 8% czyli powinna skoczyć do 227koni, jednak nie chcę się bawić w pomiary mocy przed i po.

Taka ciekawostka w UK w 1992 były dostępne 944 S2 SE właśnie ze zmienioną mapą i miały 225koni.


https://www.tomsdme.shop/p/tom-s-maf-kit-porsche-944-s2-1989-91
https://www.tomsdme.shop/p/tom-s-chip-porsche-944-s2-1989-90


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 25-02-2023 17:55
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
yankol
Użytkownik



Postów: 103
Miejscowość: Zabrze
Data rejestracji: 09.11.15
Dodane dnia 03-03-2023 08:30
Duke napisał/a:
Zaszalałem, właśnie kupiłem nowoczesną przepływkę i chip do S2. Trochę mam wyrzuty sumienia, bo 1200Euro poszłoooo, ale efekt powinien być niezły. Wbrew ogólnie panującej opinii sam mam dobre doświadczenia z chipem w 944 8V 160KM i jeżeli nie oczekuje się nie wiadomo czego to efekt jest dobry. Zażyczyłem sobie zostawienie seryjnej odcinki na chipie.


Mógłbym prosić o więcej informacji apropo chipu do 2,5 8V?
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 03-03-2023 14:30
yankol napisał/a:
Duke napisał/a:
Zaszalałem, właśnie kupiłem nowoczesną przepływkę i chip do S2. Trochę mam wyrzuty sumienia, bo 1200Euro poszłoooo, ale efekt powinien być niezły. Wbrew ogólnie panującej opinii sam mam dobre doświadczenia z chipem w 944 8V 160KM i jeżeli nie oczekuje się nie wiadomo czego to efekt jest dobry. Zażyczyłem sobie zostawienie seryjnej odcinki na chipie.


Mógłbym prosić o więcej informacji apropo chipu do 2,5 8V?


Jasne, chip którego użyłem to chip MaxHP Chip, strona już nie istnieje, bo właściciel kilka lat temu zginął na swoim Harleyu, natomiast te same chipy sprzedaje Lindsey Racing. Wybierz opcję 91/93 oktany. Niestety Lindsey Racing nie ma pojęcia co sprzedaje i wbrew zapewnieniom musisz lać benzynę 98oktanów na stacji, żeby nie mieć spalania stukowego. U mnie na 95oktanów zaczynało się tuż przed 4k obrotów przy dość mocnym przyspieszaniu, po zalaniu 98 punkt ten się przesunął w górę(95 wymieszało sie z 98) i przy kolejnym tankowaniu zniknął. Zatem koniecznie przed wymiana chipa miej pusty bak bądź zalej już wcześniej 98.
Do tego koniecznie dokup okrągłą krzywkę gazu z Only 944, polecam od razu wziąć też short shifter od nich. Auto było sporo żywsze w każdym zakresie obrotów, dziś jeździ w Krakowie.


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 03-03-2023 14:33
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 10-03-2023 14:37
Przyszło cudeńko smiley Przepływka jest Boscha btw.




In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 10-03-2023 14:37
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
kondzi
Użytkownik



Postów: 1544
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16
Dodane dnia 10-03-2023 14:54
Kiedyś czytałem, że wszystkie przeplywki oparte o drut oporowy mają tą samą charakterystykę. Różnią się obudową i wtyczką.


Pozdrowienia,
Konrad

--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo
www.bearsgarage.pl
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 10-03-2023 16:32
kondzi napisał/a:
Kiedyś czytałem, że wszystkie przeplywki oparte o drut oporowy mają tą samą charakterystykę. Różnią się obudową i wtyczką.


Bardzo możliwe, jestem ciekawy co wpływa na ich dokładność i jestem jeszcze bardziej ciekawy jak to wpłynie na responsywność na pedał gazu.
Prowadziłem raz 968, nie był to najlepszy egzemplarz delikatnie mówiąc, ale miał moc i zauważalnie szybciej przyspieszał od S2, może to tez kwestia inaczej zestrojonej skrzyni. Zobaczymy czy S2 dorówna 968 po tych modach, może sprawdzimy to na lidze transaxle podczas drag race? Wtedy będzie faktycznie wiadomo czy warto zainwestować w taki zestaw.


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 10-03-2023 16:33
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
Duke
Użytkownik

Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 22-03-2023 00:29
Przepływka i chip w aucie, za dużo powiedzieć nie mogę, bo przejechałem dziś autem raptem 30km. Nie wiem czy to przypadek, ale na benzynie 95 podczas pierwszego kilometra po odpaleniu pojawił się problem z wolnymi obrotami, wynosiły 800, spadały minimalnie i auto wpadało w drgawki. Pojechałem od razu na Shella, zalałem do pełna 100oktanową benzynę i wszystko wróciło do normy.

Auto jest zauważalnie szybsze, jak bardzo, ciężko mi powiedzieć(na pewno mocniej ciągnie od dołu), niestety nie miałem aparatury do mierzenia przyśpieszenia przed i po, wypadałoby jednak wybrać się na tę hamownię, bądź zmierzyć się z inną S2. To co akurat jest pewne, to to że wyrzucone żelastwo z auta waży z 5kg, a ta nowa przepływka prawie nic. smiley




In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 22-03-2023 08:52
Autor RE: 1989 Porsche 944 S2 Guards Red
seler2
Użytkownik

Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13
Dodane dnia 22-03-2023 13:46
Co to za plastikowe pudło po lewej od przepływki?


było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s
Strona 4 z 7 < 1 2 3 4 5 6 7 >