Autor |
RE: Odbudowa 924 '79 |
pilatus
Administrator
Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 01-07-2014 14:52 |
|
|
Ooo właśnie - Foliatec. O tym pisałem. Widzę tylko, że albo mi pamięć szwankuje (ew. oszukiwałem sam siebie co do ceny ) albo znacznie zdrożał.
U mnie wystarczył na zaciski, bębny i jeszcze trochę zostało (a maluje się nim grubo, w pierwszej chwili wygląda to tak sobie, ale za moment ładnie się rozlewa).
Inna jednostka miary to blok silnika 924 2.0l - też starcza na cały |
|
Autor |
RE: Odbudowa 924 '79 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 02-07-2014 09:05 |
|
|
Też nim malowałem zaciski, ale uwaga śmierdzi...
nawet na powietrzu ciężko to długo znieść.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Odbudowa 924 '79 |
Piotr924
Użytkownik
Postów: 1399
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.11.13 |
Dodane dnia 02-07-2014 16:59 |
|
|
Taaaak cena niczego sobie
A gdyby wybierac, to Foliatec za 120 zl czy farba do piecykow?
Mam do pomalowania tylko dwa bebny
Porsche 924, '82
"Jeśli coś jest dobrej jakości i o to dbasz, to będzie Ci służyć wiecznie" |
|
Autor |
RE: Odbudowa 924 '79 |
Piotr924
Użytkownik
Postów: 1399
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.11.13 |
Dodane dnia 08-07-2014 15:33 |
|
|
Chcialbym jeszcze "pociagnac" temat walki z rdza.
Mam inny samochod do codziennej jazdy, podwozie ocynkowane ale z osrodkami rdzy. Na rynku preparatow w bród i tyle samo dobrych rad jak to dobrze zrobic.
Na targach trafilem na preparat Fertan, drogi, ale czy warto?
Czym dobrze, skutecznie oczyścić i zabezpieczyc blachy przed nalozeniem masy bitumicznej?
Porsche 924, '82
"Jeśli coś jest dobrej jakości i o to dbasz, to będzie Ci służyć wiecznie" |
|
Autor |
RE: Odbudowa 924 '79 |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 08-07-2014 16:40 |
|
|
1. Rdza - wyczyścić odpowiednio i odtlłuścić blachę. W skócie - najpierw warstwa podkładu reaktywnego dwuskładnikowego typu wash primer, potem podkład akrylowy i na to masa bitumiczna. Chemia - wedle uznania. Przystępne cenowo sa produkty firmy NOVOL.
2. Test środków ochrony karoserii do pobrania stąd: http://www.oldtimer-markt.de/rostschutztest Fertan - miejsce 19 chyba że super-trwały efekt pracy nie jest priorytetem.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 08-07-2014 16:49 |
|
Autor |
RE: Odbudowa 924 '79 |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 08-07-2014 17:10 |
|
|
Wniosek z testu jest taki, że najlepiej wybrać Mike Sander's. Cenowo bezkonkurencyjny, a zajął drugie miejsce. Pytanie czy da się to kupić w PL.
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: Odbudowa 924 '79 |
Piotr924
Użytkownik
Postów: 1399
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.11.13 |
Dodane dnia 08-07-2014 18:29 |
|
|
Znalazlem cos takiego
https://www.facebook.com/STOPKOROZJI/info
Porsche 924, '82
"Jeśli coś jest dobrej jakości i o to dbasz, to będzie Ci służyć wiecznie" |
|
Autor |
RE: Odbudowa 924 '79 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 08-07-2014 19:11 |
|
|
W warunkach domowych chyba faktycznie masz możliwość oczyścić, reaktywny, akryl i na to masa bitumiczna. Najlepiej byłoby jeszcze ten akryl odciąć podkładem epoxydowym z natury dobrze izoluje i jest odporniejszy na uszkodzenia od akrylowego.
O ile epoxydowego podkładu nie kładzie się na reaktywny, to na podkład akrylowy już się da.
Podkłady epoxydowe często posiadają sporo substancji reaktywnych dlatego czasem stosuje się je bezpośrednio na oczyszczoną blachę.
Na stronie Novola masz w sumie wygodną tabelkę z użyciem tych technologii
http://classiccar.novol.pl/technologia.php
z tym, że zamiast przechodzić do powłok zewnętrznych nakładasz powłokę zabezpieczającą.... no i pewnie nie będziesz szpachlował budy od dołu, bo i po co
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Odbudowa 924 '79 |
czerwony
Użytkownik
Postów: 552
Miejscowość: Poznań/Śrem
Data rejestracji: 24.08.13 |
Dodane dnia 10-07-2014 11:58 |
|
|
Ja korzystam właśnie z wariantu B. Ale na razie nie wiele mogę powiedzieć o podkładzie.
A z Fertanem trzeba mieć wyczucie, on zamienia luźną rdzę w pył, a to co niżej wiąże, czasami trzeba użyć go 2 raz, żeby powierzchnia trzymała, ale to raczej na grubą rdzę, gdzie nie da się tego mechanicznie już ogarnąć.
Za to mega szybko i wygodnie się maluje. A i uwaga na ręce, bo zostawia plamy na parę dni
Pozdrawiam, Adam
924 "Yeti" 78' http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=7066
928S 82' |
|
Autor |
RE: Odbudowa 924 '79 |
Piotr924
Użytkownik
Postów: 1399
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.11.13 |
Dodane dnia 11-07-2014 00:45 |
|
|
PIeszczoH napisał/a:
W warunkach domowych chyba faktycznie masz możliwość oczyścić, reaktywny, akryl i na to masa bitumiczna. Najlepiej byłoby jeszcze ten akryl odciąć podkładem epoxydowym z natury dobrze izoluje i jest odporniejszy na uszkodzenia od akrylowego.
O ile epoxydowego podkładu nie kładzie się na reaktywny, to na podkład akrylowy już się da.
Podkłady epoxydowe często posiadają sporo substancji reaktywnych dlatego czasem stosuje się je bezpośrednio na oczyszczoną blachę.
Na stronie Novola masz w sumie wygodną tabelkę z użyciem tych technologii
http://classiccar.novol.pl/technologia.php
z tym, że zamiast przechodzić do powłok zewnętrznych nakładasz powłokę zabezpieczającą.... no i pewnie nie będziesz szpachlował budy od dołu, bo i po co
Dziekuje za maly wyklad, powoli zaczynam ogarniac ta chemie
Porsche 924, '82
"Jeśli coś jest dobrej jakości i o to dbasz, to będzie Ci służyć wiecznie" |
|
Autor |
RE: Odbudowa 924 '79 |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 05-10-2016 16:37 |
|
|
Miszczu jak zrobiłeś ocynk mechanizmu do świateł ten tu. Dało sie to rozebrać i zdjąć te plastiki ? Te "ślizgi" do tych kulek ?
A drugie pytanie - serwo hamulców było malowane proszkowo ? Nie szkodzi to uszczelkom ? Bo to zdaje się w piecu jakimś się suszy.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
juras dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Odbudowa 924 '79 |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1402
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 06-10-2016 08:39 |
|
|
Juras, mechanizm cynkowalem w całosci - tworzywa sztuczne są odporne na kwasy, wiec nic się nie dzieje. elementy gumowo metalowe (stal) tez można cynkować w całości byle nie zawierały aluminium bo alu się rozpłynie. Co do serwa to malowałem pistoletem, podobnie jak inne elementy, co do których nie byłem pewny jak zachowają się w piecu (m in sprężyny i stabilizatory). |
|
Autor |
RE: Odbudowa 924 '79 |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 06-10-2016 11:43 |
|
|
Ok dzięki!
Ja serwo "rozgiąłem", wyjąłem środek i dałem do proszkowego malowania samą obudowę. W sumie sam jestem ciekawy czy dam radę to potem złożyć tak jak było
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|