924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 17 z 26 << < 14 15 16 17 18 19 20 > >>
Autor RE: Piterson - 944 1986
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 21-03-2014 20:35
Powiem krótko - swap zakończony 100% sukcesem.
Cytując klasyka: pali gumom i kopie dołki smiley smiley smiley

Michal928 z Qbakiem spisali się jak zawsze świetnie.
Przy okazji było też troszkę "odchudzania", sporo poprawek i likwidowania różnych patentów. O szczegółach może napiszą zainteresowani (jakieś fotki też ponoć są).

Fatalnie tak być 300km dalej przykutym do książek, wytycznych i literatury...


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: Piterson - 944 1986
tona
Użytkownik



Postów: 1540
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 22-03-2014 21:12
Potwierdzam, ze pacjent po przeszczepie ŻYJE i samodzielnie wjezdza na lawetesmileyBedzie POTWYR straszny. Chwilowo wszedlem w jego posiadanie smiley I pewno nie powstrzymalbym sie przetestowaniem gdyby nie przednia szyba "wklejona" na tasmesmiley


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Autor RE: Piterson - 944 1986
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 23-03-2014 19:07
tona napisał/a:
I pewno nie powstrzymalbym sie przetestowaniem gdyby nie przednia szyba "wklejona" na tasmesmiley


Hmm, chyba dobrze bo jakbyś zaczął dołki kopać to byś kolejny staw wykopał smiley


A jak dobrze pójdzie, to już we środę... smiley smiley smiley


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: Piterson - 944 1986
tona
Użytkownik



Postów: 1540
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 24-03-2014 23:04
Juz dzis pojechal do domu i nawet jednego dolka nie wykopalem...nastepne zdjecia juz po lakierowaniu pewno zobaczymy.


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Autor RE: Piterson - 944 1986
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 25-03-2014 23:19
Jak juz dojedzie to zdaj relacje z upgreadu czy kopie głebsze dołki. smiley


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
31356497
Autor RE: Piterson - 944 1986
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 27-04-2014 23:21
Klasyka... No po prostu klasyka...
Pierwsza impreza za 5 dni a auto wygląda tak jak na zdjęciach poniżej. Masakra...

Ogólnie dopiero wczoraj rano zobaczyłem auto pierwszy raz po tym jak wyjechało do Michała na swap. Ja nie wiem jak się wyrobimy na Kielce. Baaaa, ja sobie tego nawet nie wyobrażam!!!


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89

piterson dodał/a następującą grafikę:



Edytowane przez piterson dnia 27-04-2014 23:21
Autor RE: Piterson - 944 1986
simprez
Użytkownik



Postów: 5604
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 27-04-2014 23:39
No, ale pomyśl, że z każdą częścią karoserii i z każdą warstwą lakieru dochodzą Ci kolejne kg, dkg, g, mg smiley
W sumie: to po co go składać? Gogle zamiast przedniej szyby i go!


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
2716024
Autor RE: Piterson - 944 1986
Qbak
Użytkownik



Postów: 7450
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 28-04-2014 00:01
Klasyka klasyką, ale trzeba coś powspominać. Jak to było miesiąc temu..., a było
chudo:


z drugiej strony niewiele grubiej:


Ja się obawiałem jak to będzie z wolnymi obrotami, ale jest dobrze!
Obawiałem się, bo jutro postaram się ujawnić zdjęcia docisku... smiley
aaa i jeszcze pornografia cyfr. Duży ubytek masy wirującej się szykuje.

Auto przyjechało do nas (www.porschepana.pl) na zabieg wymiany silnika.
Jeden i drugi silnik dobrze znany. Pod maską 2.5 bez wałków balansu z dobrymi
wynikami na bieżni (no hamowni) - aktualnie czeka na nowy dom smiley Obok maski
czekał już wymarzony do wydmuszki przez Pitesona 3.0. Nie byle jaki, bo od
Cichego. Znaczy się podróżował zwykle szybko między zakrętami, a w zakrętach
też oczywiście.

Silnik z S2 rok temu biwakował u nas na kompletnym przeglądzie, więc teraz
zostały przeprowadzone tylko niewielkie prace mające na celu pozbycie się zapoceń.
Po włożeniu silnika nastąpił czas pracy przy elektryce, trzeba zmodyfikować kilka
połączeń (na szczęście zegary nowe) i dodać wzmacniacz zapłonu.

Szkoda, że jeszcze nie miałeś okazji się nim przejechać, my też nie mieliśmy.
Jednak brak przedniej szyby, a raczej wisząca na taśmach, mocno ogranicza
wszelkie zachcianki sprawdzenia czy jedzie jak powinno. Więc będziesz musiał
zam ocenić smiley Tylko nie zapomnij najpierw popracować na hamulcami po tak
długim przestoju smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.porscheshop.pl
Autor RE: Piterson - 944 1986
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 28-04-2014 09:14
Ahh ten ubytek masy... podoba mi się, choć nie powiem grubo smiley w połączeniu z dociskiem to bardzo ciekawa sprawa... bo sam docisk u Nas waży sporo.
inna kwestia pytanie jak to wpłynie na moment obrotowy.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: Piterson - 944 1986
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 30-04-2014 21:02
Auto odebrane wczoraj od lakiernika. Najlepsze że chłopcy w ogóle nie tknęli dachu... I jeszcze twierdzą że ja tak kazałem smiley smiley smiley

Odbierał go osobiście Krzysiek (ja w ciągu dyżurowym) i walczy z nim przeklinając na czym świat stoi... Ale na piątek powinno być jezdne smiley

Najlepsze, że wsiądę w niego pierwszy raz na treningu w Kielcach. Najpewniej mokrych Kielcach... A lakier taki świeży smiley


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: Piterson - 944 1986
Qbak
Użytkownik



Postów: 7450
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 30-04-2014 23:47
No to ja przyjadę robić zdjęcia smiley
Zdziwiłem się jak zobaczyłem na zdjęciach zakryty dach, ale też pomyślałem
że nie malujesz.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.porscheshop.pl
Autor RE: Piterson - 944 1986
cichy
Użytkownik



Postów: 742
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08
Dodane dnia 20-05-2014 22:25
Doszły mnie głosy o jakiś wynikach na hamowni, czekamy na informacje !!!


944 T 90r. - "Rothmans"

Tor Poznań
2016r.: 1:43.402
Autor RE: Piterson - 944 1986
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 20-05-2014 23:39
No tak.
Dziś był fajny dzień.

Prosiak od Kielc stał sobie spokojnie w garażu. Jak wiadomo, wymaga ingerencji blacharskich i akurat na dziś byłem umówiony z mechanikiem. Ale nie mogłem sobie odmówić przyjemności wyskoczenia na zaprzyjaźnioną hamownię.


Dziś w Krakowie było gorąco. Wsiadłem do tej głośnej klekoczącej blaszanej puszki i po pierwszych metrach naszły mnie wątpliwości smiley
Znowu... Jak głośno... Jak gorąco... Biegi ciężko wchodzą... Cholerna kierownica... Za stary jestem... Po cholerę Ci to... Czas na Mercedesa... A z Prosiaków co najwyżej cywilną 911...

Podjechałem na stację po świeżą 98. Wchodzę do auta, przekręcam kluczyk a tu d... Nie odpala... Ja pier... Sprzedaję grata... Zapalił... No wreszcie, łaskawiec...

Humor zepsuty już na maksa ale obwodnica coraz bliżej. Ulubiony łuczek, miłe "doklejenie"... Hmmm, jedzie... I to całkiem przyzwoicie... No ale olej jeszcze gęsty... Spokojnie...

No i taki całkowicie zniesmaczony doturlałem się na hamownię.
Zapinamy, ustawiamy nawiew i pierwsza próba. Na zwyczajowej 4 nie da rady - wkręca się w dwie sekundy, ślizga po rolkach. Wyniki kompletnie od czapy ale robią wrażenie - 270 KM smiley

Poprawiamy zapięcie auta i decyzja - 5 bieg.
Nooo, jest lepiej. Pierwszy pomiar i szok... To niemożliwe - 230KM. Korekcje ustawień hamowni i kolejny pomiar - 228KM. Zszokowany zarządzam trzeci - 227 KM...

IMHO to niemożliwe (jakiś błąd) i wybierzemy się tam z Jurkiem jeszcze raz. Ale z drugiej strony ta hamownia do tej pory była wiarygodna - hamowaliśmy tam auta wielokrotnie i wyniki były raczej pesymistyczne niż optymistyczne...


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89

piterson dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: Piterson - 944 1986
ciachu
Administrator



Postów: 4076
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 20-05-2014 23:46
Może zawieruszyła się tam gdzieś jakaś mała turbina tylko nie widać smiley Bo wyniki jak u mnie normalnie. Super. A w ogóle to bardzo fajnie się czytało.

piterson napisał/a:
po pierwszych metrach naszły mnie wątpliwości smiley
Znowu... Jak głośno... Jak gorąco... Biegi ciężko wchodzą... Cholerna kierownica... Za stary jestem... Po cholerę Ci to...


.. a śmiałeś się ze mnie smileysmileysmiley


www.924.pl
951'88 284KM 421NM
996C4S'02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86

Edytowane przez ciachu dnia 20-05-2014 23:48
6925558 www.924.pl
Autor RE: Piterson - 944 1986
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 21-05-2014 00:13
Zachęcony wynikami z hamowni podjechałem do Krzycha na małe rozkręcanko a potem na Zakopiankę i do Dobczyc smiley Droga ze świetną nawierzchnią i mnóstwem zakrętów...

Miało być spokojnie bo auto kusi i w dodatku ma sporo "wymaganych" braków smiley
Cierpliwości starczyło do zjazdu z Mogilan... Powiem tylko tak - JA SIĘ BOJĘ TYM JEŹDZIĆ...

Na tej krótkiej skrzyni auto dosłownie zwija asfalt... Z lekkim kołem i dociskiem silnik wkręca się niesamowicie. Jedynka jak w Maluchu służy tylko do ruszania, dwójka starcza na jeden oddech, trójka daje gwałtowne poczucie mocy, czwórka też nie starcza na zbyt długo i już mamy 6krpm na 5 biegu...
Wróciło to doskonale niegdyś znane z S2 uczucie! Gdy wolno jedziemy i muskamy gaz to auto jest ospałe, niechętnie przyspiesza (a na 5 biegu to już w ogóle). Ale gdy zrzucimy bieg albo dwa, wsadzimy gaz w podłogę to zaczyna się jatka. Daaaawno już nie miałem takiej przyjemności z jazdy jak dziś smiley

Wiedziałem to już dawno ale ostatnio przekonałem się po raz wtóry i powtórzę to jeszcze raz - silnik 2.5 8V to nijaki motor... Te 0,5 litra i 8 zaworów więcej to jest PRZEPAŚĆ!!! Moja wydmuszka powinna była od samego początku mieć 3.0 smiley

Na sam koniec jeszcze porównanie tego co było do tego co (czysto teoretycznie!!!) jest...


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89

piterson dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: Piterson - 944 1986
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 21-05-2014 01:01
Mi na skrzyni 2,5 wystarczy 2 bieg, czasem z niego ruszam, bo bez sensu tracić czas na zmianę przełożenia, a wystarczy lekko sprzęgło przeciągnąć aby odejść z 2. Auto na 2gim biegu przy 3000rpm jest tak chętne do jazdy w lekkim uślizgu, że jazda przeradza się w zabawę.
Faktem jest że nie sprawdzałem jeszcze jazdy na pełnym gazie, bo staram się ukręcić pierwszy 1000km.
Kiedy się boję? jak jest mokro.... wtedy jadę wolniej niż 2,5 , bo ilość momentu w 3,0 wprowadza poślizg dużo wcześniej.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: Piterson - 944 1986
simprez
Użytkownik



Postów: 5604
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 21-05-2014 12:50
Kuźwa, muszę częściej do Ciebie dzwonić smiley Z Bieżanowskiej do Detecha mam max 15 min.
Szkoda, że nie krążyłeś koło 16,00 na Herberta. Miałbyś okazję porównać odejście ze świateł ze świeżym 991tt smiley


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
2716024
Autor RE: Piterson - 944 1986
Krokodyl
Użytkownik



Postów: 157
Miejscowość: Wierzbno, the Gate of Mordor
Data rejestracji: 14.07.12
Dodane dnia 21-05-2014 21:41
piterson napisał/a:

Daaaawno już nie miałem takiej przyjemności z jazdy jak dziś smiley

jest...


i o to chodzi smiley gratulacje, fajny tekst i fajnie się autko przepoczwarzyło


944 88
Autor RE: Piterson - 944 1986
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 03-08-2014 13:53
No dobra, sporo było pisania o różnych szczegółach ale z kronikarskiego obowiązku czas podsumować wątek. Tym bardziej, że prace przy aucie idą powoli do przodu przez cały czas.

Od jesieni w aucie doszło do wielu znaczących zmian. Plany zasadnicze były dwa - poprawiamy budę i montujemy mocniejszy silnik.

Buda:
- pełna klatka zgodna z załącznikiem J - w dodatku już zmodyfikowana bo jedno ze skośnych wzmocnień dachu (lewy przód - prawy tył) przebiegało za blisko głowy i musiało zostać wycięte.
- laminaty ze sprawdzonego źródła (pahu) - zderzak, nosek z wlotem, błotniki, drzwi.
- "unikatowa" historyczna maska z pewnej żółtej wyścigówki wraz z nowymi mocowaniami (4 zamiast 6) i to w dodatku o wiele ładniejsze Aerocatch
- nowe lampy made by Gazik&Co - ale z pozostawieniem podwójnych soczewek.
- nowe lekkie lusterka (premiera w NMnP smiley )
- naprawa lewego tylnego błotnika po przygodzie w Kielcach
- wymieniona część poliwęglanowych szyb (tę od strony kierowcy trzeba będzie chyba zrobić od nowa bo strasznie się rysuje.

Silnik:
- znane i sprawdzone w bojach 3.0 16V od Cichego zasadniczo w stanie "plug and play"
- zmieniona pompa wody (poprzednia odrobinę ciekła).
- odchudzone sprzęgło - koło zamachowe, lekki docisk.
- wydech na razie kompletny od Cichego. Planuję powrót do swojej "burczyrury" z 2.5 ale dopiero po sprawdzeniu na hamowni czy ma to sens (i nie chodzi o wzrost ale raczej o ew. spadek) smiley
- chłodnica oleju na razie z 3.0 - ale może wyląduje w niej ta większa dorabiana przeze mnie w zeszłym roku
- przerobiona wiązka
- kilka rzeczy zostało z 2.5 - lekki alternator wraz z mocowaniem, dorobiona duża chłodnica wody.
- póki co nie zdecydowałem się na zamontowanie wspomagania (i to jest spooory dylemat)

Inne:
- nowe przewody hamulcowe w oplocie (dorabiane zbiorowo przez simpreza zgodnie z namiarami od noname_conek)
- nowy akumulator wraz z mocowaniem
- zmienione oba przednie wahacze na regenerowane (duży luz zwłaszcza na jednym)
- rozebrana, przeczyszczona i nasmarowana tylna belka


Plany (a jakże!):
- skrzynia... Zasadniczo to boję się ostrzej ruszyć, żeby nie zmielić tej co mam. Ale bez szpery nie założę. Jest pewien kolejny szatański plan ale... zobaczymy.
- wreszcie trzeba kupić jakieś sensowne opony. Z jednej strony wypada iść w slicki ale korci też wreszcie spróbować FZ-201. Tylko w jakim rozmiarze (?) - wciąż uważam, ze 255 z tyłu to za dużo, choć Cichy pewnie zaraz mnie wyśmieje smiley
- korci jakiś większy rozmiar żelastwa z przodu (312 vs 330 - ale to w zimie).


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89

Edytowane przez piterson dnia 03-08-2014 13:57
Autor RE: Piterson - 944 1986
Qbak
Użytkownik



Postów: 7450
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 03-08-2014 14:11
Powyżej wrzuciłem zdjęcia koła zamachowego, a poniżej
zmodyfikowany docisk. Może stąd te przyrosty mocy na
hamowni? Może to jest ten czynnik który oszukał? Inna sprawa,
czy po naszym remoncie silnika u Cichego auto było hamowane?


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche

Qbak dodał/a następującą grafikę:

www.porscheshop.pl
Strona 17 z 26 << < 14 15 16 17 18 19 20 > >>