Autor |
Miśkowe 931 - 1982r |
Misiek
Użytkownik

Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 26-07-2009 01:37 |
|
|
EDIT:
Z prac które były w autku porobione - niekoniecznie w kolejności chronologicznej - bo piszę z pamięci i chyba tylko te najważniejsze 
- Wymiana przedniej szyby na nową - stara była pęknięta
- Wymiana tylnej klapy na wersję ze spojlerem
- Wymiana skrzyni biegów z doglega 924n/a na doglega 931
- Połatanie uszkodzeń blacharskich w podłodze pod nogami kierowcy i pod akumulatorem
- Kompletna wymiana elementów układu hamulcowego - tarcze, klock, przewody, bębny,przewody hamulcowe
- Naprawa elektryki - częściowo porobione
- Nowy akumulator 63Ah
- Czyszczenie i uruchomienie pomp paliwa i wymiana gumowych wężyków paliwowych.
- Wymiana obszytego wnętrza na oryginalne w kolorystyce możliwie bliskiej oryginalnej dla tego auta.
- Amortyzatory z regulacją żółte koni na przód
- Wymiana silnika z wolnossącego 924 na właściwy turbodoładowany 931
- Wymiana skrzyni biegów na taką z dobrymi synchronizatorami i poprawne zamontowanie wodzików do zmiany biegów.
- Wymiana uszkodzonego wału napędowego
Z pozostałych rzeczy do zrobienia pozostaje:
- Amorki żółte koni na tył
- Odnowienie albo wymiana felg
- Poprawki lakiernicze
- Podłączenie lusterek i tylnej wycieraczki oraz sterowania szybą pasażera od strony kierowcy.

VIN: WPOZZZ93ZCN100516
Opcje M:
M186 Tylne pasy bezpieczeństwa
M261 Elektryczne lusterko po stronie pasażera
M277 Wersja dla Szwajcarii
M398 Elektryczne lusterko po stronie kierowcy
M425 Tylna wycieraczka
M440 Manualna antena, głośniki i założony fader - gotowe do zamontowania radia
M568 Przednia szyba bez zielonego górnego pasa
M651 Elektryczne otwierane szyby w drzwiach
M323 Naklejka - Without ECE Regulations - Brak ograniczeń w emisji spalin
Oryginalny kod lakieru W1W1 Ihasa green metallic LA6V:
[img]http://www.werk924.com/images/farben82/aihasa.jpg[/img]
Kolorek wnętrza oryginalnie był oznaczony jako GP - zniszczony przez któregoś z poprzednich właścicieli:
Boczki foteli:
[img]http://www.werk924.com/images/farben82/klbeige.jpg[/img]
Środek fotela:
[img]http://www.werk924.com/images/farben82/paschabraun.jpg[/img]
Dywaniki:
[img]http://www.werk924.com/images/farben82/teppichbeige.jpg[/img]
Deska rozdzielcza:
[img]http://www.werk924.com/images/farben82/klbraun.jpg[/img]
Po wymianie w aucie zagościł taki kolorek (nie znam jego kodu):
Boczki foteli:
[img]http://www.werk924.com/images/farben83/klbeige.jpg[/img]
Środek fotela:
[img]http://www.werk924.com/images/farben83/porschebeige.jpg[/img]
Dywaniki:
[img]http://www.werk924.com/images/farben83/tgrau.jpg[/img]
Deska rozdzielcza:
[img]http://www.werk924.com/images/farben83/klbraun.jpg[/img]
Oryginalny Post:
Witam to znowu ja Temacik troszkę rozwinę później ale zacznę od tego, że autko obecnie 924 Turbo "bez Turbo" wyemigrowało wczoraj od Porsza z Warszawy i po ok 9h jazdy przyjechało do mojej wioski na Dolnym Śląsku Gdyby nie te fotoradary jazda trwałaby krócej i przyjemniej Droga była całkiem dobra mimo tego, że połowa w budowie czy remoncie i straszne miejscami koleiny.
Początkowo miało przyjechać na0 lawecie, ale wyszło inaczej więc prosiaczek o własnych siłach pokonał te 500km.
Po ok 40km jazdy licznik przestał w ogóle nabijać km nie wiem co mu nagle odbiło albo co się uszkodziło, przynajmniej prędkość pokazywał bez zarzutu.
Ogólnie autko przez pierwsze 300km nie sprawiało żadnych kłopotów - jedynie akumulator ze starości się wyładował i już po prostu wyzionął ducha bo prądu w nim było tyle co w baterii AAA 
Potem już było bardziej przygodowo... na początek przestały świecić światła mijania więc resztę drogi przejechałem na drogowych (było jasno więc nie był to wielki problem), przy okazji zauważyłem, że te w zderzaku się nie zapalają. Okazało się, że jeden z bezpieczników nie stykał i dlatego światła potrafiły głównie po dziurach wyparować, a ruszenie bezpiecznikiem przywracało je do życia - czyszczenie pomogło.
3km od nowego domu postanowiliśmy zatankować bez gaszenia auta a prosiaczek się dzięki temu zagotował i wypryskał całą wodę pękniętym wężykiem pomiędzy termostatem a pompą wody, opaska metalowa przecięła w końcu gumę. Jedną dziwną rzeczą jaką zobaczyłem to brak odpowietrznika do chłodnicy... i może też w tym był problem, albo po prostu włącznik termiczny, termostat... albo wentylator padł.
Na koniec coś stało się i zniknęły długie światła - czyli na chwię obecną nie działały żadne z przodu. Na szczęście działało jeszcze mruganie długimi... więc ostatnie 3km pojechałem z odciągniętą rączką od kierunków i po zalaniu 3L wody... przez 200m wskaźnik podczas jazdy znów zbliżał się do czerwonego pola ale chwilę potem wrócił do normy...
i takim sposobem autko znalazło się prawie obok czerwonego akurat nie było wolnego miejsca obok.
Jak dam radę to jutro porobię jakieś fotki i zrobię pierwszą analizę co i jak no i trzeba będzie zrobić jakiś wstępny plan co dalej z autkiem i jak.
Ze wstępnych ustaleń...
Przednia szyba jest do wymiany z powodu pęknięcia w bardzo złym miejscu Czyli potrzebuję dobrej przedniej szyby... ma ktoś taką za jakieś rozsądne pieniążki?
Do sprzedania będę miał:
przednie piasty z wentylowanymi tarczami i zaciskami ATE
sprzęgło hydrauliczne 931 - pełen komplet włącznie z kołem zamachowym i rozrusznikiem.
Do wstępnego przejrzenia:
Elektryka ... głównie światła
Wymiana:
Tylnia szyba, zielone zegary turbo i pewne elementy wnętrza...
To tyle na początek... więcej jak tylko odpocznę bo ledwo zipię po 40-kilku godzinach bez snu
PS. Do michała928 - szkoda, że jakoś nie udało nam się zgadać, bo akurat przez Raszyn przejeżdżałem, bo jak się okazało jest mi tamtędy bardzo po drodze w kierunku Wrocławia. Może następnym razem.
Koniec oryginalnego Posta
Edit...
Fotki auta w momencie zakupu... fotki są z wątku od Porsza gdyby przypadkiem gdzieś to wcięło.







EDIT:
Od 2 maja 2012 autko już jest 100% 931 z właściwym no i pracującym silnikiem 
Pozostało jeszcze dopracować estetykę i różne pierdółki, ale całość prezentuje się już bardzo dobrze 

było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Edytowane przez Misiek dnia 13-05-2013 03:26 |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Qbak
Użytkownik

Postów: 7481
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 26-07-2009 11:25 |
|
|
Gratulacje nowego nabytku! 
Dlaczego chcesz wymienić zielone zegary?
Przednio szyba (jeżeli chcesz używaną) jest zdaje się na allegro za
jakieś rozsądne pieniądze.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
drwal
Administrator

Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 26-07-2009 18:11 |
|
|
cos w tych turbo te szyby za często padaja foty ;p
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Misiek
Użytkownik

Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 26-07-2009 22:09 |
|
|
Tak... szyba do wymiany - niestety na razie nic nie wykombinuję bo kasy praktycznie 0 
Może ktoś mógłby powiedzieć co to za numerek ze skrzyni biegów - bo za nic mi do niczego nie pasuje a skrzynia dogleg... VA 01636
Poza tym jeszcze ten zbiornik paliwa - co to za ustrojstwo? ten większy czy jak... bo wygląda zupełnie inaczej niż w 924 zaczynam troszkę głupieć porównując co jest po lewej a co po prawej 
Fotoski jakie zrobiłem 
[img]http://img123.imageshack.us/img123/3992/hpim5314large.th.jpg[/img]
[img]http://img248.imageshack.us/img248/6358/hpim5316large.th.jpg[/img]
[img]http://img16.imageshack.us/img16/9677/hpim5291large.th.jpg[/img]
[img]http://img248.imageshack.us/img248/4002/hpim5296large.th.jpg[/img]
[img]http://img106.imageshack.us/img106/9011/hpim5298large.th.jpg[/img]
[img]http://img188.imageshack.us/img188/1582/hpim5312large.th.jpg[/img]

było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Edytowane przez Misiek dnia 08-07-2012 19:00 |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
vito
Użytkownik

Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08 |
Dodane dnia 26-07-2009 23:22 |
|
|
dobra ta fotka z dziewczyną (żoną?) na skuterze - od razu wiadomo co jest najważniejsze 
jesteś na FB ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche
https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne
https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Qbak
Użytkownik

Postów: 7481
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 26-07-2009 23:52 |
|
|
Zbiornik zdaje się ma kilka litrów więcej w Turbo, także to pewnie dlatego 
Cieszę się że ktoś będzie przywracał to turbo do turbo 
Jak wrażenia z jazdy? Jakaś różnica w dynamice? A hamulce robią jakieś wrażenie?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
michal928
Użytkownik

Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 27-07-2009 14:53 |
|
|
Zbiornik paliwa jest w turbo duzo wiekszy. Od zapalenia rezerwy wchodzi ok 72 litry. To ustrojstwo w zbiorniku to pierwotna pompa paliwa tworzaca niskie cisnienie dla drugiej pompy - generalnie chodzic musza obydwie.
Jesli chodzi o skrzynie to cos tu nie pasuje... Wczesne turbo mialy skrzynie VB serii 016Z. Pozniej byly stosowane tylko G31.01. - ja mam `81 i oczywiscie G31.01. Cos mam nieciekawe obawy zeby sie nie okazalo ze to skrzynia od wolnossaka z walem 20mm... Musze pokopac w dokumentacji.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
simprez
Użytkownik

Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 27-07-2009 15:16 |
|
|
Misiek - gratulacje i dużo frajdy z rekonwalescencji turbinki 
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Misiek
Użytkownik

Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 27-07-2009 15:37 |
|
|
Tak dokładnie na zdjęciu moja kochana żonka ze skuterkiem pod kolor pierwszego prosiaczka. Jednym słowem niedługo zacznie brakować miejsca pod domem 
Z tego co widzę to pompa chyba została tylko jedna - druga nie jest podłączona więc albo wrak albo nie działa. Akumulator paliwa też wydaje się, że przestał istnieć.
Co do skrzyni... postaram się coś dzisiaj podejrzeć, ale rzeczywiście numer seryjny jest cholernie dziwny i dodatkowo w PET takiego nie znalazłem. Wał myślę że powinien być 25mm bo sprzęgło jest hydrauliczne i raczej zmienianie wału i skrzyni byłoby nieźle karkołomnym zajęciem.
Zawsze mam skrzynię od 931 w czerwonym przynajmniej numery są tam ok. Przejrzę jeszcze dzisiaj dokumentację i może coś dogrzebię... ale też mam jakieś dziwne przeczucia że coś tu jest namieszane 
ZNOWU??

było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Edytowane przez Misiek dnia 27-07-2009 19:48 |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Misiek
Użytkownik

Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 27-07-2009 20:01 |
|
|
Kolejne kilka godzin dłubaniny i znalazłem kilka nowych pierdółek z cyklu pozostałości po turbo... wężyk od wskaźnika doładowania, chyba kabel do komputera i czujnik położenia wału... jak się mylę to proszę mnie poprawić.
Co do skrzyni... hmmm ciężko powiedzieć o co tutaj chodzi. Rzuciłem okiem na wał i na pewno jest to 25mm - ale nie mam jak pomierzyć także mówię po ogólnych oględzinach korpusu wału - który dla turbo ma 2 otwory do rozkręcania skrzyni gdzie dogleg z 924 miał tylko jeden taki otwór.
W/g numeru skrzyni biegów wychodzi że jest to skrzynia z 924-ki a nie z 931... tego to się absolutnie nie spodziewałem... chyba że ktoś coś pozamieniał ale nie mam jak i gdzie tego sprawdzić. W razie potwierdzenia (nie mam weny jak i gdzie) że jest to zła skrzynia... będę musiał zamienić na moją sprawdzoną z czerwonego - i wtedy wszystko będzie jak trzeba od 931 
Troszkę fotek dla osłody 
[img]http://img29.imageshack.us/img29/2946/hpim5325large.th.jpg[/img]
[img]http://img114.imageshack.us/img114/9914/hpim5321large.th.jpg[/img]
[img]http://img43.imageshack.us/img43/6033/hpim5322large.th.jpg[/img]
[img]http://img444.imageshack.us/img444/7452/hpim5323large.th.jpg[/img]
[img]http://img107.imageshack.us/img107/2169/hpim5324large.th.jpg[/img]
[img]http://i124.photobucket.com/albums/p12/Rasta_Monsta/924org/CrankSensor.jpg[/img]

było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Edytowane przez Misiek dnia 07-05-2012 23:03 |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Misiek
Użytkownik

Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 28-07-2009 21:09 |
|
|
Dzisiejsze dłubanie skupiłem na wentylatorze chłodnicy, który najprawdopodobniej wymienię bo ma pewne opory przy obrotach. Zastanawiam się gdzie jest czujnik który go uruchamia.
Z rzeczy dziwnych i wkurzających to brak gumowego wężyka od termostatu z odpowietrznikiem zastąpiony kawałkiem zwykłego węża... przez co ciężko odpowietrzyć cały układ, ale jakoś chyba dałem radę.
Znalazłem centralkę alarmu i centralnego zamka - po walce z jakimś dziwnym ustrojstwem podobnym do taśmy smołowo-gumowej którą zrywa się strasznie źle, odsłoniłem 3 bezpieczniki z których jeden był przepalony. Po wymianie bezpiecznika centralny zamek ożył, alarm też zaczął sobie mrugać diodką koło przełącznika świateł.
Przednie reflektory znów świecą, brakuje mi jeszcze styku na jedno światło długie ale to jeszcze przepatrzę.
Nie działa światło przeciwmgielne tylnie i nie chodzą długie w zderzaku. Jest troszkę namieszane w elektryce ale postaram się powoli to wszystko rozgryźć. Jeszcze trzeba sprawdzić szybę pasażera bo coś się nie otwiera, lusterka też ustawione na sztywno, przydałoby się podłączyć.
Pytanko do wszystkich Co byście zmienili w tym 931 by wyglądało lepiej i "strawniej"? mając do dyspozycji moją 924 jako dawcę organów... przyjmującego części które mi się nie spodobają.

było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
wron
Użytkownik

Postów: 68
Miejscowość: Bydgoszcz / Chełmno
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 28-07-2009 21:21 |
|
|
Co do chłodnicy to wymieniałem tylko regulator temperatury u góry w chłodnicy jak mi w 924 nie załączał wiatraka, z lusterkami rozbierz przełącznik lewo, prawo na tunelu środkowym już widziałem dwa zaśniedziałe i nie chciało przez to chodzić ale na ogół to i tak trza z miernikiem latać i prądu szukać na ogół. Co do wyglądu to chyba tylko klapa ze spojlerem
Było 924 '84 ostała się kierownica
jest Renault Laguna 3 GT 204
był Rover 416 Tourer '95
był BMW e39 520i '99 |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Misiek
Użytkownik

Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 31-07-2009 20:13 |
|
|
No a teraz kolejne pytanko... jaki to kolorek?
[img]http://img32.imageshack.us/img32/4663/hpim5334.th.jpg[/img]
I kilka fotek z okolic wnętrza no i felgi:
http://img32.imageshack.us/img32/2445/hpim5335.jpg
http://img18.imageshack.us/img18/7494/hpim5337.jpg
http://img266.imageshack.us/img266/2294/hpim5341.jpg
http://img32.imageshack.us/img32/7479/hpim5342.jpg
http://img18.imageshack.us/img18/7967/hpim5343.jpg

było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Edytowane przez Misiek dnia 31-07-2009 20:16 |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
michal928
Użytkownik

Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 31-07-2009 22:43 |
|
|
Ten numer koloru jakis dziwny... W pecie nie ma takiego odnosnika... Co do przekladania gratow to wg mnie ja bym wymienil maske i tylna klape na wersje ze spoilerem. Modul sterujacy zaplonem w pierwszej serii jest taki sam jak w zwyklym 924. W drugiej juz jest komputer sterujacy ktory ma podpiety czujnik polozenia walu,polozenie przepustnicy do stabilizacji wolnych obrotow, cisnienie rurką i temperature z czujnika w kolektorze ssacym a zamiast duzego modulu jest maly wzmacniacz np z VW golfa w wersji z aparatem zaplonowym z czujnikiem halla. - bez problemu do kupienia.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Misiek
Użytkownik

Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 31-07-2009 22:57 |
|
|
No właśnie mam zamiar przełożyć maskę z czerwonego - przód w zielonym i tak trzeba oddać do malowania i naprawy to przy okazji maskę się zrobi... a tylnią szybę zamienię jak tylko wygrzebię z piwnicy moją starą bo jest w lepszym stanie niż ta w 931... poza tym z czerwonego muszę wyciągnąć zielone zegary i zamienic na właściwe białe... i jeszcze parę pierdółek, które już są znacznie mniejsze.
Ogólnie zielony kuleje coś z elektryką i jeszcze ma dołożony alarm z centralnym przez co doszło troszkę nieznanych kabelków tu i tam...
Dzisiaj patrzyłem to znowu coś się skopało i nie działał klakson - słychać tylko że przekaźnik klaksonu działa a nic nie słychać. Wszystko do gruntownego przegrzebania i sprawdzenia. Tak jak lewe długie światło które działało i przestało a żarówka jest ok. krótkie jak wcześniej zniknęły to już wróciły, a alarm i centralny działa... ale jak podłubię to potrafi się przy bezpiecznikach wyłączyć i nie chodzi... takie wkurzające braki styków.
No i jeszcze największa robota - wyciągnąć z zielonego skrzynię biegów i określić co to takiego (z 924 czy 931) i w razie czego zamienić z moją z czerwonego która bankowo jest turbo... i co do tego nie mam żadnej wątpliwości.
I chyba wszystko.
Sumując otrzymam praktycznie idealnie kompletne 924 na doglegu... i 931 w całkie dobrym stanie ale jeszcze bez silnika... no będzie zabawa żeby go zrobić tak jak chcę 

było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Misiek
Użytkownik

Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 01-08-2009 21:40 |
|
|
Kolejny dzień i szyba tylnia już zmieniona. Zielony ma ładny spojlerek na klapie i dobrze mu to pasuje. Czerwony dostał swoją starą klapę a ta od zielonego trafiła do magazynku.
Troszkę się zdziwiłem ale czerwony bez spojlerka wygląda jednak dużo bardziej sexi i chyba nawet tak mi się bardziej podoba.
Jutro kolejne boje... ale jeszcze nie wiem co wymyślę tym razem.

było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
szeryf
Użytkownik

Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 01-08-2009 22:08 |
|
|
W sumie to czytałem wątek i zapomniałem o jednej zasadniczej kwestii: GRATULUJĘ NABYTKU!!!
Coś mi się zdaje, że zielony na tym forum jest ostatnio trendy Swap maski to chyba najrozsądniejsze rozwiązanie. Generalnie to podziwiam Cię, ja nie zdecydowałbym się na taki projekt bez odpowiedniego zaplecza. RESPECT(i powodzenia ).
Don't Call Me Zombie!!! |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
szeryf
Użytkownik

Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 01-08-2009 22:09 |
|
|
coś się pokaszaniło - tego postu tak na prawdę nie ma 
Don't Call Me Zombie!!!
Edytowane przez szeryf dnia 01-08-2009 22:10 |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Misiek
Użytkownik

Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 02-08-2009 22:43 |
|
|
No to póki co pewne efekty dłubaniny wyglądają jakoś tak 
Elektrycznie jeszcze jakieś niedomagania są i ciężko się dogrzebać. Poszukuję jeszcze dlaczego światełka w zderzaku nie działają... może wktrótce coś znajdę.

było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Misiek dodał/a następującą grafikę:
 |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Misiek
Użytkownik

Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 02-08-2009 22:44 |
|
|
Zewnętrznie troszkę poprawiona linia nadwozia 

było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Misiek dodał/a następującą grafikę:
 |
|