924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 4 z 35 < 1 2 3 4 5 6 7 > >>
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1705
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 06-04-2013 21:43
W Bydgoszczy przyszła już wiosna ... mam nadzieję smiley. Prawie miesiąc przestoju, nie wytrzymałem mimo znikomej ilości dzisiejszego czasu. Auto ma fajne wykindziolenie zaczynające się od 4 tys. rpm. na torze nie widać, tylko jeżdżąc po węższych wiejskich drogach. Jeździ fajnie bokiem na stacjach benzynowych smiley. A korozja na progu okazała się w większej mierze mocno przylegającym błotem, więc mega pozytywnie smiley. Jutro wrzucam stabilizator. Pozdrawiam


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.

Szarak Maryjusz dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1705
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 06-04-2013 21:44
P.S. Zmieniłem paliwo smiley zamiast Verwy 98 jeżdżę teraz na 12-sto letniej smiley.


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.

Szarak Maryjusz dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1705
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 14-04-2013 19:51
Fotka z BMK z Alanowymi czwórkami. Szary nie startował tym razem - najpierw przegląd rozrządu i w końcu regulacja zaworów za co będę się aktualnie zabierał. No i przeraził mnie widok, który widziałem pierwszy raz -aut na pełnej przyczepności, suchym asfalcie. Opony o profilu 60 składały się jak scyzoryk, to co dopiero moje 70, jeszcze na dodatek jedna rozszczelniona -_-, zgubiłbym oponę na bank. Będę musiał się zająć tymi oponami, ale to w późniejszym czasie.


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.

Szarak Maryjusz dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1705
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 14-04-2013 19:57
A dziś w końcu zmieniłem stabilizator przypominam z 20 mm na 21,5 mm, efekt ... hmm jest jak było, choć może ledwo odczuwalnie na mniejszych przechyłach. Kokosów nie oczekiwałem, ale przynajmniej wymieniłem gumy. Kolejne w kolejce zawory. Pierwszy raz dzisiaj zdjąłem podłogę pod silnikiem. Mile zaskoczony, aluminiowa prawie nic nie waży smiley fajne rozwiązanie i cieknący uszczelniacz przy wale korbowym, trafniejsze określenie raczej to bardzo spocony, niż cieknący.


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.

Szarak Maryjusz dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Qbak
Użytkownik



Postów: 7451
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 14-04-2013 22:46
Masz tylny stabilizator? Ten to dopiero potrafi sporo zmienić w prowadzeniu auta smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.porscheshop.pl
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1705
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 14-04-2013 23:13
Mam tylny, jednak ten jedzie do BraveHearta do niebieskiego smiley, ja i tak nie mam belki przystosowanej do staba z tyłu. Choć wiem, że Sobek się z tym nie kindziolił - przyspawany i finał. smiley


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1705
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 15-04-2013 22:15
Koledzy mam pewien problem od dłuższego czasu, a mianowicie: Mam wlany olej ... 15W40 .. puki było chłodno, to ok, olej mniej więcej się w tej ożebrowanej misce chłodził. Ale chciałbym wystartować w majowym mistrzu kierownicy, a temperatury będą wysokie i minerał to będzie zdecydowanie nieporozumienie. Nie chcę lać wyczynowych syntetyków, bo auto nie jeździ tylko po torach wyścigowych no i uszczelniacze mam stare, poci się trochę na wale korbowym - na mineralnym nie kapie. I teraz misja: czy lepszy będzie półsyntetyk 10W40 Valvoline? Bądź może inny porządny 10W40? I gdzie go kupić, aby nie trafić na lipę w markowym opakowaniu... A może porządny mineralny będzie lepszy od półsyntetyka?


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1705
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 16-04-2013 08:10
Po zapoznaniu się z olejami na rynku, tym do czego zostały stworzone i opiniami uściślam: Valvoline 10W60 VR1 Racing Synthetic Blend, miał już ktoś z nim do czynienia? Z tego co wiem, to baza syntetyczna trochę bardziej przewyższa mineralną, aby dać większą odporność w wysokich temperaturach. Olej nadaje się do sportu jak i w trasy i nie jest to pełny syntetyk, który jak już czytałem na forum podobno rozpuszcza uszczelnienia, które nie są do pracy z tymi olejami przygotowane. Dodatkowo zostawia mniej brudu, niż mineralny i oczyści pozostałości po mineralnym. Jest jeszcze Castrol magnatec 10W60, ktoś używa? Też same opinie pozytywne, z tym że jak tu czytałem Prosiaczki mają większy apetyt na Castrola i szybciej znika z miski olejowej.


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 16-04-2013 09:33
Castrola bym nie używał....
miałem takiego Valvo 10w-60 i miałem 5w50 pełny synt.
tylko 2,5L i nie zauważyłem aby coś ciekło bardziej....
Jak masz model z końca produkcji to może Twoje uszczelnienia poradzą sobie z syntetykiem.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
pilatus
Administrator

Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06
Dodane dnia 16-04-2013 11:26
Tu masz dyskusje sprzed lat o olejach.
O Castrolu nie będę się rozpisywał - przeczytaj link wyżej.
Valvoline VR1 - złego słowa nie dam powiedzieć. Jeszcze w ubiegłym roku na nim jeździłem i możliwe, że do niego wrócę. Pamiętaj jednak, że to gęsty olej - zimną zimą będzie kiepsko przy rozruchu.
Teraz mam Motula 20W60 (bo był tańszy niż Valvoline) - to jest syntetyk.
W żadnym wypadku nic nie ciekło. Jednak silnik przeszedł kilka lat temu remont i wszystkie uszczelniacze zostały wymienione.
Jak auto było mocno eksploatowane, to każdy z tych olejów znikał z miski (np. w Poznaniu dolałem przynajmniej litr oleju, a przejechałem może z 80 km). Jak jadę sobie bulwarem o zachodzie słońca to oleju nie bierze. Wszystko zależy jak jeździsz (no i faktycznie od stanu silnika).
pzdr
jacek/pilatus
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1705
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 16-04-2013 18:02
Dziękuję, wątpliwości rozwiane po waszych odpowiedziach i również za sprawą Sobka spotkanego dziś całkiem przypadkowo w Castoramie smiley. Valvoline VR1 10W60 smiley gdybym miał nowe uszczelniacze to na pewno, ale jednak boję się o ten spocony uszczelniacz na wale korbowym już przy 15W40. Patrząc, że Qbak pociskał swoim na mineralnym smiley i dużo ludzi na nim jeździ zaleję po prostu dobrego minerała: Motul (bo podobno nierozlewany w PL i chwalony, z resztą moje motocykle na tym jeździły i kolegów - olej świetny), bądź Valvoline 15W40, tym bardziej, że jak Sobek mówił nasze próby przejazdowe trwają jakieś .. 3 minuty??? To porządny minerał powinien sobie poradzić z 3 minutami upalania smiley ... pewnie nawet się nie nagrzeje za bardzo. I faktycznie Lotos jakikolwiek to.. woda, mam 15W40 Lotosa i aż mi teraz głupio, bo widziałem jak on wygląda rozgrzany. Całe szczęście, że zrobiłem na nim jakoś mniej niż 6000km, ma rok, więc wypad smiley.


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.

Edytowane przez Szarak Maryjusz dnia 16-04-2013 18:38
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
pilatus
Administrator

Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06
Dodane dnia 16-04-2013 21:41
Ja może sprecyzuję - ja akurat zalałem Motulem 300V LeMans (czyli syntetyczny).
Do czasu remontu silnika jeździłem na mineralnym - nic się nie przegrzewało. Jak nie masz jakoś dłubanego silnika to o temperaturę bym się nie martwił
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Qbak
Użytkownik



Postów: 7451
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 16-04-2013 23:17
Ja bym się tak sobą nie sugerował smiley
Mój mineralny to Mobil. Co ciekawe na próbach jest ok jeżeli chodzi o temp. oleju.
Gorzej w trasie... Ja bym na Twoim miejscu czym prędzej wymienił tego Lotosa.
Szkoda wałka i szklanek. Zobacz w jakim są stanie przy regulacji zaworów.
Mobil pewnie nie jest też ideałem, ale będzie lepszy. Na trasie mi się strasznie
grzeje i muszę wolno jechać... Tzn. woda w normie, chłodnica robi swoje,
ale brak chłodnicy oleju powoduje spore wzrosty temp. (110stC) oleju. Tak być
nie powinno. Ciekawe jak jest u innych. U mnie silnik seria i zawsze w trasie
jechałem z uśmiechem, bo wszystko było ok. Dopiero jak zamontowałem czujnik
temperatury oleju...

Jeżeli chodzi o tylnego staba. Ja bym walczył żeby zamontować. Odczujesz znaczną
zmianę. Jeżeli nie znajdziesz odciętych mocowań o innej belki to w ostateczności
można kupić w ASO mocowania do przyspawania (tak to się odbywało w fabryce,
więc nie jest to jakaś rzeźba). Problematycznie może być tylko samo przyspawanie,
bo dojście jest tam straszne. Ja bym nie odpuszczał, tym bardziej że masz większe
aspiracje niż sam crusing po bulwarze smiley




924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.porscheshop.pl
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 17-04-2013 01:17
Olej w 2,5 jest w stanie osiągnąć nawet 130C w misce np. w nowym mieście.
tam próby są bardzo długie... szybkie, podobnie jest z ułężem i pewnie jeszcze parę się znajdzie.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1705
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 17-04-2013 09:40
Ehhh to teraz już wiem, dlaczego tak głośno pracuje. No nic regulacja tuż tuż i zmiana na Motul - bo mam sklep z olejami "prawie że" pod domem smiley. Mam nadzieję, że wałek i szklanki się trzymają. Najwyżej się wałek zregeneruje i szklanki zmieni, zawsze po takich operacjach jestem wesoły, że jest zrobione porządnie smiley.

Co do belki, to faktycznie będę musiał się grubiej zastanowić z tym, że mam na to lato ściśle określone co chcę zrobić generalnie przy samochodzie i plan zakłada głównie wszelkie już ostatnie naprawy i wymiany staroci, ale może beleczkę w to wrzucę też smiley nie jest to aż tak wymagająca sprawa - wszystko zależy od pracy i studiów smiley.

A jeśli chodzi o sportowe aspiracje i mojego Porka hmmm.. cały czas się waham.. myślałem o innym samochodzie do tego celu, bo Porka mi szkoda i takie tam trele morele... Sobek też tak myślał i stwierdził, że to mu nie da tyle frajdy. Zaczynam się przełamywać po woli z tym sportem, tym bardziej, że przecież wcale wnętrza wyrzucać nie muszę.. a to zawieszenie coraz bardziej mi dokucza smiley tylko zwierząt brakuje w samochodzie i byłaby Arka Noego na falach. Ponadto milion koncepcji na przyszłość w głowie typu: "(...) a jakbym dał szeroki zawias, to bym musiał dać też poszerzenia CGT, ale by było fajnie!". Co mam dalej mówić, mam nadzieję, że wyjazd do Łaz i poznanie większej ekipy postawi pieczęć z napisem sport na moim samochodzie smiley.

P.S. Moim ukrytym marzeniem zawsze było zbudowanie wiernej repliki GTS-a CS - 270 KM i zostanie w klasie królewskiej smiley. Najbardziej problematyczny w takim projekcie wydaje mi się silnik smiley ... jaki to piękny pojazd: http://www.youtube.com/watch?v=sWka_kGtxEs




Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
simprez
Użytkownik



Postów: 5607
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 17-04-2013 11:18
Dlatego tyle osób ma co najmniej 2 auta. Jedno na spacer, drugie do sportu. Trza niedojadać, nie dopijać, na piechtę przez Krk (mój przypadek) drałować (bo MPK ze studenta zdziera smiley ). Byle coś odłożyć i kupować następne prosię.
2-3tys. i już masz kolejne (nie)szczęście na podjeździe smiley


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
2716024
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1705
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 17-04-2013 16:28
Simprez - dokładnie, wszędzie z buta (MZK też zdziera) na kanapkach z domu, a soboty nie w pubie, tylko w garażu smiley to ma swój urok, będzie co wspominać haha. A jaki to zdrowy tryb życia smiley. I racja 2-3 tys. i jest Porky do sportu.


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1705
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 21-04-2013 14:09
Dziś w moim zamiłowaniu do jedynej słusznej marki nadeszła wiosna smiley. Można powiedzieć w sumie, że osiągnąłem pewien postawiony przez siebie cel. Było to poznanie bliżej mojej inspiracji, za sprawą której wybrałem Porsche. A mianowicie czarniutka 930 Carrera 3.2 Minął ponad rok czasu, od ujrzenia jej po raz pierwszy i kupna 924. Później przewijała się tajemnicza co jakiś czas przez miasto, widywałem ją sekundami... by w końcu 21 kwietnia poznać ją osobiście. Właścicielem okazał się człowiek z gigantycznym zamiłowaniem, po prostu pasja przebłyskiwała przez niego wraz z pełnym energii i sympatii uosobieniem. Był to kwadrans rozmowy raz o 911, a raz o 924 podczas słuchania bulgotu boxera smiley. Chwilę później słyszałem oddalający się chropowaty warkot przepełniający Fordońską smiley.


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.

Szarak Maryjusz dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1705
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 21-04-2013 14:10
2


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.

Szarak Maryjusz dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: 924 "Szarak" Bydgoszcz
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1705
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 21-04-2013 14:16
3


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.

Szarak Maryjusz dodał/a następującą grafikę:

Strona 4 z 35 < 1 2 3 4 5 6 7 > >>