924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 6 z 13 << < 3 4 5 6 7 8 9 > >>
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
ciachu
Administrator



Postów: 4079
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 18-07-2017 11:48
Nie! Nie myśl o cabrio! Zostań przy męskich wozach smiley
A tak na serio, pozytywnie zazdroszczę tych odczuć z jazdy, to musi być naprawdę niezwykłe. I to spalanie.. aż niemożliwe ..


www.924.pl
951'88 284KM 421NM
996C4S'02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
6925558 www.924.pl
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
Lajka
Użytkownik

Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08
Dodane dnia 18-07-2017 14:02
piękne auto, gratuluje


Prawdziwy nick -> Łajka smiley
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
Olo924
Użytkownik



Postów: 4754
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06
Dodane dnia 18-07-2017 14:44
ehhh - Twoje problemy chciałbym mieć ... czy miekkim cabrio czy twardym turbo ...


smiley

piękne to turbo, cabrio też piękne,

ale co do cabrio to te samochody załatwiają nasze drogi .. mamy cabrio i jak był świeżo przywieziony z Włoch to nic a nic nie skrzypiał, aż oboje byliśmy zaskoczeni że takie fajne i zwarte to auto - ale z upływem czasu skrzypienia coraz więcej - mimo że zawieszenie zadbane i że przebiegi też nie duże ... cóż jakbym jeździł tylko po nowych drogach bez żadnych dziur to pewnie nadal byłby zwarty i nie skrzypiący smiley




924 '78
944 '83

Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
simprez
Użytkownik



Postów: 5607
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 18-07-2017 16:43
Piotrek- a kolegów to kiedy odwiedzisz? smiley

BTW: a myślałem, że jednak będzie XXX smiley


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.

Edytowane przez simprez dnia 18-07-2017 16:54
2716024
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 18-07-2017 21:03
simprez napisał/a:
Piotrek- a kolegów to kiedy odwiedzisz? smiley

BTW: a myślałem, że jednak będzie XXX smiley


A porównamy dwie generacje w boju? smiley

Na XXX nie starczyło jaj - zresztą same śmieszne pomysły przychodziły do głowy. Trafiło się 911 i to był znak smiley

Ciachu - cabrio musi być. Serio. Jak raz spróbujesz to już nie może być inaczej. A od 996 cabrio lepsze jest tylko 996 turbo cabrio smiley Nawet tiptronic mógłby być smiley


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
Olo924
Użytkownik



Postów: 4754
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06
Dodane dnia 19-07-2017 06:07
piterson napisał/a:
....... cabrio musi być. Serio. Jak raz spróbujesz to już nie może być inaczej. A od 996 cabrio lepsze jest tylko 996 turbo cabrio smiley Nawet tiptronic mógłby być smiley


zgadzam sie cabrio jest suuuper, nawet jak nie jest to 996 cabrio to nadal cabrio jest fajne


924 '78
944 '83

Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 08-09-2017 00:10
997 poszło na solidny serwis - jak odbiorę to dla porządku napiszę co zostało porobione. W zasadzie nic poważnego, ale jak to w 911 z czynności serwisowych i wymiany kilku elementów zrobi się pewnie uczciwa kwota smiley

W wakacje jeździłem 996 regularnie - zwłaszcza wieczorami tak żeby zaliczyć "tunel" pod Grunwaldzkim bez dachu i do odcięcia - kurcze dźwięk delikatnie odetkanego wolnossaka jest przepiękny. Niestety wymiana wydechu (który "doraźnie" połataliśmy 4 lata temu i trzyma się do dziś) coraz bliżej a co za tym idzie powrót do katalizatorów - pewnie brzmienie ucierpi.

996 stanęło dziś w bardzo zacnym towarzystwie i będzie tak stało do niedzieli smiley


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89

piterson dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
tsubasa
Użytkownik



Postów: 1646
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16
Dodane dnia 08-09-2017 07:29
Nie mogliśmy się Ciebie doczekać.. za to jaką furorę zrobiły Kimbexy, ludzie już zdjęcia przy 964 i 993 robili zanim z lawety zdążyły zjechać..


Cayenne Classic smiley 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
Olo924
Użytkownik



Postów: 4754
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06
Dodane dnia 08-09-2017 08:35
piękny zakątek Porsche ... super impreza się szykuje smiley



924 '78
944 '83

Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 18-11-2017 22:45
Tak jak mówiłem, 997TT przeszło solidny serwis.
No to w celach kronikarskich:
- dwa wahacze (przednie skośne), mocowania + łożyska kolumn przednich, oczywiście zbieżność po,
- filtry powietrza i kabinowy, serwis klimatyzacji
- olej na razie został "stary" (był wymieniany kilka miesięcy temu),
- wycieraczki P i T,
- przełącznik zespolony (był problem z długimi)
- wywalenie instalacji jakiegoś telefonu (kupa kabli), aktualizacja map PCM.
- czujniki ciśnienia w kołach

Na wiosnę muszę dokupić odpowiednie opony na tył (z przodu są niemal nowe RE 050A) i zasadniczo poza tym auto nie wymaga żadnych innych prac.
Korci tylko zrobienie jakiegoś fajniejszego wydechu no i może jakieś lekkie "dłubnięcie". Choć te 480KM to i tak za dużo na nasze warunki.
997 turbo jest genialne - absolutnie najlepsze ze wszystkich moich dotychczasowych Prosiaków...


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89

Edytowane przez piterson dnia 11-06-2018 20:50
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
simprez
Użytkownik



Postów: 5607
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 18-11-2017 23:00
Postuluję!
Zrób wątek o białym.
O Porsche-nie-Porsche-co-ciśnie-jak-Porsche!


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
2716024
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 18-11-2017 23:16
Jak się uspokoję (bo mi biały podniósł ciśnienie ostatnio) to napiszę.


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
tsubasa
Użytkownik



Postów: 1646
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16
Dodane dnia 19-11-2017 10:38
Czyżby znowu reduktor?


Cayenne Classic smiley 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
Qbak
Użytkownik



Postów: 7451
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 19-11-2017 11:51
Zapomniałeś o czujnikach ciśnienia w kołach smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.porscheshop.pl
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 12-04-2018 22:57
Z kronikarskiego obowiązku wątek trzeba uaktualnić smiley
Dziś na serwis zawitało 996. Przebieg 228 tys km.
- standardowo filtry + olej Millers CFS 10W50
- klocki + czujniki tył
- naprawa lampy przedniej (uszkodzony mechanizm regulacji - świeciła po drzewach)
W ubiegłym roku robiłem jeszcze serwis klimatyzacji.

Lada moment na auto trafią nowe opony (Michelin PS2), korci przy okazji założenie innych odświeżonych felg (Sport Classic II). Felga fajna ale dość upierdliwa w czyszczeniu. Która wg Was lepiej pasuje do cabrio (zdjęcie poglądowe poniżej)?

No i zostanie wreszcie odwiedzenie lakiernika (zderzaki i maska do lakierowania, korekta kilku miejsc i polerka reszty). A na koniec - wisienka na torcie czyli nowy wydech w MgMotorsport smiley


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89

piterson dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
Qbak
Użytkownik



Postów: 7451
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 12-04-2018 23:56
Łooo, ciekawe jak będzie brzmieć. Ten wydech robił na mnie niesamowite wrażenie
pod wiaduktami jak miałem okazję jechać Twoim autem, trudno będzie przebić smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche

Edytowane przez Qbak dnia 12-04-2018 23:57
www.porscheshop.pl
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
vip3r
Użytkownik



Postów: 6066
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06
Dodane dnia 13-04-2018 08:11
uwielbiam sportclassic - u ciebi ena czarny będą lepiej wyglądać niż na pogądowym - ale chyba 5-spoke i tak lepiej - ale znam to uczucie jak coś chce się zmienić wiec mnie nie słuchaj smiley a koła łatwo się zmienia smiley

wychech - pysznie smiley (choć eksperymenty z motocyklami mi pokazują że jednak łatwo przesadzić smiley ) - na odkręcaniu wody będziesz nim?


968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503

911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460

FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
simprez
Użytkownik



Postów: 5607
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 15-04-2018 12:24
A ja na przekór. SportClassic, jak dla mnie, zbyt postarzają. Do 993 są perfekt. Do 996 jakoś mi się nie widzą


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
2716024
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 11-06-2018 20:55
Z tego co wiem czarny już po lakierowaniu. Wydech się w tym tygodniu montuje.
Odbiór za tydzień - a ja nie mogę się go doczekać przy tych upałach!
A co gorsza, miałem ostatnio pewien telefon od jednego kolegi - kurcze nie wiem co to będzie...

BTW w czerwonym po zimie nie działa klima - czyli gdzieś ucieka. Obstawiam chłodnice - zobaczymy.
Serwis 4 Prosiaków - neverending story smiley smiley smiley
Pocieszenie, że białas chodzi jak złoto - kapitalny jest ten czołg!


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 31-07-2018 23:31
No to wreszcie oba razem w garażu smiley
Tym razem o 997TT będzie.

Kilka tygodni temu pierwsza część:
- komplet nowych opon Michelin Pilot Supersport (miały być tylko tylne RE050A ale trafił się komplecik więc wziąłem na spróbowanie).
- naprawa jednej z felg z przodu (drobne pęknięcie na rancie).
- serwis i naprawa klimatyzacji (po zimie totalna pustka w układzie). Nie znaleziono ewidentnego wycieku (chłodnice o dziwo ok) ale profilaktycznie wymieniony osuszacz i zawory póki co rozwiązały problem. Można mieć w aucie lodówkę. BTW bez klimy jest ciężko w 911 - stosunkowo mała kabina i konkretnie grzeje od strony pleców (dzieci zawsze są mocno wygrzane). W Boxsterach jest pewnie jeszcze gorzej.
- drobiazgi elektryczne (po wymianie przełącznika zespolonego przestało działać sterowanie radiem z kierownicy), ponadto przestał działać przycisk otwierania bagażnika.


No a tydzień temu podczas rodzinnej wycieczki auto sprawiło psikusa i po postaniu w korku na Zakopiance zaczęło chodzić jak traktor, szarpiąc i wywalając "check engine". Ponieważ już raz tak miałem w czarnym, byłem niemal pewien, że to cewka. Dokulałem się powoli do warsztatu P. Radwańskiego i potwierdziło się - cewka 6 cylindra. I tu mała uwaga - o ile świece/cewki w N/A to robota stosunkowo szybka i przyjemna, to w turbo trzeba rozebrać pół auta. Decyzja była więc tylko jedna - robimy grubszy serwis (przebieg w okolicach 97 tys km), ale taki nie wymagający zrzucania silnika/skrzyni.
- cewki i świece (Beru/Bosch) - komplet. Trzy były w stanie kiepskim a jedna (6 cyl) prawie się rozpadała. W TT cewki nie mają lekko, bo są tuż obok turbin.
- pompa wody Pierburg z paskiem wielorowkowym. Wymianę pompy zaleca się w okolicach 120tys km (ponoć max. wytrzymują ok 150-160tys km), Po wyciągnięciu mojej okazało się, że była już zużyta i mocno hałasowała - pewnie lada moment byłaby kolejna awaria.
- olej z filtrem (poszedłem w sprawdzony już Millers CFS 10W50 NT+). We wszystkich Prosiakach mam wreszcie ten sam olej więc skończy się problem z kolejnymi bańkami na ew. dolewki smiley . No oczywiście poza Cayenne.
- filtr paliwa
- filtr powietrza zostawiliśmy - poprzedni był wymieniany 1500 km wstecz i był jak nowy.
- pokrętełka od radia (standard w 997 po ok 10 latach czyli klejące, pokryte niezmywalną mazią)

Auto jeździ jak nowe, cieszy jak diabli. Na autostradzie po prostu się nim frunie. No i powoli zaczyna na tej autostradzie "brakować" smiley . Ponoć podniesienie mocy do ok 530-540 KM te silniki znoszą kompletnie bezproblemowo... Ale to pieśń przyszłości.

Podziękowania jak zawsze dla nieocenionego Qbak'a za niemal natychmiastowe załatwienie części!


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Strona 6 z 13 << < 3 4 5 6 7 8 9 > >>