924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 7 z 13 << < 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
tsubasa
Użytkownik



Postów: 1646
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16
Dodane dnia 01-08-2018 09:51
no to jak Tobie już 480KM na autostradzie nie starcza to chyba tylko zostaje Ci zakup GT2 RS smiley


Cayenne Classic smiley 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
vip3r
Użytkownik



Postów: 6066
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06
Dodane dnia 01-08-2018 11:01
no coś w tym jest faktycznie niepojojącego smiley

mi się wydaje że to pewnie po części kwestia tego jak to auto pryz tej mocy komfortowe jest - wywal wnetrze wstaw klatkę i będzie ok smiley

gumiś ma swoje turbo dłubnięte i chyba zaspokoiło to jego głód smiley - może to faktycznie dobra droga.


968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503

911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460

FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 02-08-2018 18:24
vip3r napisał/a:
wywal wnetrze wstaw klatkę i będzie ok smiley


Jeszcze odpiąć przedni napęd, wyłączyć na stałe PSM i będę miał regularnie w gaciach smiley smiley smiley

No tak, coś w tym jest. W wydmuszce przy 180 km/h masz wrażenie że zaraz wejdziesz na orbitę, tu przy 250 km/h chce sie ziewać...


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89

Edytowane przez piterson dnia 02-08-2018 18:27
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
Cember666
Użytkownik

Postów: 613
Miejscowość: Wrocław / czasem Wałbrzych
Data rejestracji: 17.05.14
Dodane dnia 03-08-2018 23:51
Źle zabieracie się Panowie za szukanie wrażeń i adrenaliny! Gdy miałem Poloneza Caro i udało mi się jechać nim 150 to było to przeżycie którego nigdy nie zapomnę, że było to na autostradzie to jeszcze wyprzedziłem jakiegoś Pana w 997, który jechał prawym - cóż jego mina była mówiąca wiele i tym bardziej uczyniła to wspomnienie wartościowym smiley
Wniosek? Zamiast kombinować jak konie pod górę i już liczyć jakie to myljony byłyby konieczne na sfinansowanie kolejnych marzeń - apetyt rośnie w miarę jedzenia, wiadomo - lepiej wygospodarujcie sobie 1200 - 3000 brutto, kupcie Poloneza i receptę na dostarczenie wrażeń podałem Wam powyżej smiley
Taki wydatek to już nawet żona zawsze zaakceptuje i nawet truć nie powinna ;]




Edytowane przez Cember666 dnia 03-08-2018 23:52
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 13-08-2018 22:55
tsubasa napisał/a:
no to jak Tobie już 480KM na autostradzie nie starcza to chyba tylko zostaje Ci zakup GT2 RS smiley


Wystarczy pogonić po autostradzie za RUF'em i zmodzonym 996TT (oba po ok 550KM), żeby utwierdzić się, że duuużo brakuje!
Cóż, wydech i program to chyba jedynie słuszna droga smiley


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89

piterson dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 13-08-2018 23:32
No to teraz wypada podsumować 996.
Do wydechu zabierałem się od ładnych kilku lat ale wreszcie w tym roku zdecydowałem się na kompleksowe podejście w firmie MG Motorsport.
- nowe katalizatory sportowe
- nowe tłumiki końcowe (nieco głośniejsze)
- x-pipe
- nowe końcówki (podwójne)
- nowe sondy lambda (4 szt)

Pierwsze wrażenie - super. Po odpaleniu na zimnym dudni zacnie (aż się nie chce z garażu wyjeżdżać), przy wchodzeniu na obroty jest też fajnie, choć na samej górze jest dość cichy. Jeżdżenie w tunelach (z redukcją do 2 biegu i gazem w podłodze) jest kapitalne smiley Niestety póki co ma jedną wadę - przy prędkościach obrotowych silnika w okolicy 2500-3500 i delikatnym przyspieszaniu nieprzyjemnie buczy, wprawiając całe nadwozie w nieprzyjemny rezonans. Najbardziej odczuwalne jest to przy spokojnej jeździe autostradą na 5 lub 6 biegu. Zaraz po odbiorze auta było to irytujące, po przejechaniu ok 1500 km trochę się wyciszyło (albo się przyzwyczaiłem). Ale ogólnie plusy przewyższają minusy.

Auto wylądowało też u lakiernika - miałem dość patrzenia na mocno poobijaną od kamyków maskę i oba zderzaki (nowy lakier), do tego kilka drobnych poprawek i polerka całego auta, łącznie z polerką lamp.
Auto wreszcie podoba mi się z zewnątrz i nie irytuje po myciu, kiedy poprzednie mankamenty były widoczne. Do ideału brakuje jeszcze tylko nowego poszycia dachu, bo zmechacenia i drobne przetarcia są z roku na rok coraz bardziej widoczne - ale póki co dach nadal nie przecieka (sprawdzone niedawno w konkretnej nawałnicy).

Na koniec jeszcze na szybko ustrzelona fota (oczywiście nie było kiedy zrobić porządnej sesji).


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89

piterson dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 13-08-2018 23:37
A całkiem niedawno na liczniku pojawiła się taka piękna liczba.

Zgodnie z urban legend dotyczącą 996 już powinienem szukać nowego silnika ale póki co stary pracuje wzorowo, osiągi ma, zużycie oleju jest znikome (1500 km - jedna belka na wyświetlaczu czyli ok 200ml). Korci zmierzenie kompresji, choć nie wiem jak z dostępem w 911 (Qbak???).
W każdym razie i Radwański i Dusza na pytanie o zaglądanie do silnika odpowiadają, że nie ma sensu, jeśli nic się nie dzieje.


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89

piterson dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
Qbak
Użytkownik



Postów: 7450
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 14-08-2018 09:10
Dostęp w miarę ok. Jak wymiana świec. To nie turbo smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.porscheshop.pl
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
tsubasa
Użytkownik



Postów: 1646
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16
Dodane dnia 15-08-2018 09:13
piterson napisał/a:
tsubasa napisał/a:
no to jak Tobie już 480KM na autostradzie nie starcza to chyba tylko zostaje Ci zakup GT2 RS smiley


Wystarczy pogonić po autostradzie za RUF'em i zmodzonym 996TT (oba po ok 550KM), żeby utwierdzić się, że duuużo brakuje!
Cóż, wydech i program to chyba jedynie słuszna droga smiley


Pogadaj z Radwańskim może sprzeda Ci Gemballe smiley piękne ma to auto i też jakieś 550km tam siedzi.. a ten srebrny to skąd jest? Rozmawialiście coś?


Cayenne Classic smiley 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 30-05-2019 00:47
Kronikarski obowiązek nakazuje skrobnąć słówko o czarnym.

PZero Rosso dokonały już żywota i czas był najwyższy postawić auto na nowych gumach. W aucie wylądował zestaw Michelin PS2 w rozmiarze fabrycznym (225 & 285). A skoro nowe gumy to nowe kółka smiley .
Strasznie mnie korciły Fikse ale jednak rozsądek zwyciężył i ostatecznie wylądowały sprawdzone Sport Classic II (8 i 10 cali). Nowe opony kapitalne - auto jedzie jak po sznurku (z tyłu to był już prawie slick).
Przy okazji mała dygresja w temacie kół. Jeżdżę w 996 z fabrycznym dystansem z tyłu (chyba 17 mm z tego co pamiętam) i dotychczasowy setup (5-spoke 10 cali z ET65 + P Zero Rosso 285) pasował idealnie. Po zmianie na teoretycznie identyczną felgę SCII (10 cali z ET 65) i innej oponie ale o tej samej szerokości (Michelin PS2 285) koło bardziej wystaje (mam wrażenie, że może ocierać).

W tym roku nie są przewidziane większe prace serwisowe (poza wymianą zamka drzwi pasażera bo właśnie padł, podobnie jak kilka lat temu zamek kierowcy - standard w 996 niestety). Pewnie w lecie nawinę trochę km bez dachu bo przyjemność jest wielka. No i muszę jeszcze jednak odwiedzić MG Motorsport na korektę tłumików, bo zakres 2-3,5 tys rpm jest dość nieprzyjemny.

Szybka fota z nowym zestawem smiley


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89

piterson dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
vip3r
Użytkownik



Postów: 6066
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06
Dodane dnia 30-05-2019 08:54
już pisałem prywatnie ale i publicznie skomplementuję - super smiley

i w 100% zgadzam się co do Michałków - miechlin sa najlepsze smiley


968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503

911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460

FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
simprez
Użytkownik



Postów: 5604
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 30-05-2019 09:12
Widziałem już na żywo smiley Od razu te felgi zmieniły auto smiley
w 996tt te dystanse z tyłu idealnie licują się z krawędzią błotników. Tyle że felga jest 11j...


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
2716024
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
Olo924
Użytkownik



Postów: 4753
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06
Dodane dnia 31-05-2019 12:08
To są jedne z ładniejszych felg jakie można mieć w 911 ... smiley

tak tak Vip3r - te są ładne ... smileysmileysmiley


924 '78
944 '83

Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 04-06-2019 18:28
No to jeszcze felunek w całej okazałości.
Auto wykonało lekki ruch w kierunku klasyka.
Niestety w domu twierdzą że 5-spoke lepsze smiley


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89

piterson dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 04-06-2019 18:29
I jeszcze zdjęcie z profilu - widać jak tylne koło nieco za bardzo wystaje.

Kurcze, pasowałoby kilka cm zjechać w dół smiley


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89

piterson dodał/a następującą grafikę:



Edytowane przez piterson dnia 04-06-2019 18:30
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
vip3r
Użytkownik



Postów: 6066
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06
Dodane dnia 04-06-2019 19:03
no powiem ci że tak - już wiem czemu coś mi nie pasowało - po prostu się przyzwyczaiłem do mojego obniżonego i tu coś dziwnego było smiley

mój syn też woli te moje 19" OZ - ale na 18" po prostu się lepiej jeździ i tyle. takie 5-spoke po prostu odmładzają auto.

jak patrze na te twoje felgi to mi się zdecydowanie bardziej niz 5-spoke podobają - ale nie muszę ci przecież mówić ze po to ich się ma kilka kompletów żeby czasem zmienić kola żeby mieć coś nowego nie zmieniając całego auta smiley


968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503

911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460

FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/

Edytowane przez vip3r dnia 04-06-2019 19:04
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 09-08-2019 23:21
No to kolejny kronikarski obowiązek - znów 996 (997 ma w tym roku luz).

996 dostało kilka nowych części:
- wymiana zamka pasażera
- wymiana mocowań górnych amortyzatorów z przodu (popękana guma)
- pełna geometria
- jakieś drobiazgi typu podkładka pod tablicę rejestracyjną, brakujące spinki, nowy komplet oryginalnych dywaników Porsche (świetna jakość) itp.
Z nowymi kołami po zrobieniu geometrii jest bajka. Auto jest jak z fabryki, jeździ jak przyklejone, jest bardzo przewidywalne.

I na sam koniec jakiś czas temu zdecydowałem się na zrobienie porządku z lakierem - auto przeszło rewitalizację lakieru i wygląda wreszcie tak, że micha się cieszy od samego patrzenia. BTW podstawiłem na weekend auto do firmy detailingowej jako reklamę - pół auta było zrobione a pół w stanie nieruszonym - fajny pomysł z takim wystawieniem "two-face" i doskonale widoczny efekt pracy nad autem.

W tym sezonie najpewniej jeszcze jedna przeróbka mnie czeka.
Póki co wywaliłem napęd DVD niesprawnej nawigacji - w zamian trafiła tam półeczka ale chyba pójdę krok dalej i założę console delete kit z dołożeniem aftermarketowego radia 1-din. Wygląda to dobrze - choć jest to spora ingerencja (ale całkowicie odwracalna) w fabryczne wnętrze. Sprawdziliśmy i nie ma problemu z zastąpieniem PCM-1 dowolnym radiem - wzmacniacz i cały system Bose działają świetnie.

Na koniec jak zawsze zdjęcie smiley


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89

piterson dodał/a następującą grafikę:



Edytowane przez piterson dnia 09-08-2019 23:24
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 09-08-2019 23:22
I jeszcze jedno z przejażdżki wokól komina smiley
7 lat już go mam - szok...


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89

piterson dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
vip3r
Użytkownik



Postów: 6066
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06
Dodane dnia 10-08-2019 01:00
świetne foty.

pokazałbyś wnętrze przed i po? też masz ten duzy ekran na górze i sterowanie klimą na samym dole?

to to dvd mozna wywalic bez wywalania wyswietlacza? a co z konsolą klimy?

daj znac jak oganiesz temat z delete kit.


968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503

911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460

FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/

Edytowane przez vip3r dnia 10-08-2019 09:47
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
szczurek
Użytkownik



Postów: 1503
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07
Dodane dnia 10-08-2019 12:40
Super fotki!! Na ostanie rewelacja. Ładne autko.


944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata
Strona 7 z 13 << < 4 5 6 7 8 9 10 > >>