924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 6 z 18 << < 3 4 5 6 7 8 9 > >>
Autor RE: Porsche 951 conek
DjDarecki
Użytkownik

Postów: 648
Miejscowość: Pasłęk
Data rejestracji: 07.07.13
Dodane dnia 28-02-2014 14:51
Conek jeszcze nie może dojść do siebie po dostaniu paczki smiley
1194844
Autor RE: Porsche 951 conek
noname_conek
Użytkownik



Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13
Dodane dnia 01-03-2014 00:31
nie odpisywałem bo dostęp miałem do forum tylko na tel smiley

Cichy, koła teraz są skręcone na 8 przód i 9,5 tył opony tak jak pisałeś są teraz prosto z golfa. Założyłem na przymiarkę na przód 8j i jest biednie wiec raczej coś się zmieni smiley co do opon jeszcze nie wiem jakie będą finalne szerokości kół, na pewno nie będzie aż takich naciągów bo teraz jest na 9,5 215/35 a na przodzie 205/35 smiley jakby szerokości się nie zmieniły to na przód dałbym 215/40 a na tył jeszcze nei wiem 245/35 albo coś około tego.

krzychuzzz, dzięki za miłe słowa smiley co do felg, to tu cena troche wysoka, choć nowe kosztują ponad 20tyś zł używane w takich szerokościach myślę, że są warte około 8tyś i w takich cenach można trafić na ebay ja za swoje miałem już kilka duuuzych propozycji, ale stwierdziłem ze chyba lepszego i tak unikatowego koła nie znajdę na daną chwilę.

racestar, dzięki, działam ilę mogę bo na wiosnę chciałbym wyjechać smiley w sumie to już wiosna , ale taką oficjalną smiley

seler, dzięki, cieszę się że sie podoba

pilatus, sam się zdziwiłem smiley myślałem, że będzie gorąco smiley

Darecki, doszedłem doszedłem smiley Piterson, to nie były opony smiley

najdłużej wyczekiwana paczka smileysmiley jak otwierałem czułem się jak dziecko w Boże Narodzenie odpakowując prezent choinkowy smiley
zawieszenie gwintowane GAZ SHOCKS GOLD.


z zawieszeniem kombinowałem chyba z 1,5 miesiąca, najpierw jakie potem jakie parametry czy z drążkami czy bez, aż finalnie udało się i są u mnie smiley



951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0
9435685 www.cultstyle.pl
Autor RE: Porsche 951 conek
Qbak
Użytkownik



Postów: 7455
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 01-03-2014 11:18
Troszkę za dużo tam tych amortyzatorów smiley
To tylko opony klejące i możesz wyskoczyć na jakiś zlot. Zobaczyć
co 951 potrafi smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Porsche 951 conek
Andrzej77
Użytkownik

Postów: 552
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 27.06.11
Dodane dnia 01-03-2014 23:40
Pięknie, coraz bardziej mi się podoba, dobrze że poszła w Twoje ręce , bo widzę że u mnie to by się marnowała.
Zobacz , bo warto co potrafi 951, a potrafi naprawdę dużo, ciągle mnie zaskakiwała, a ciągle nie radziłem sobie i jeszcze dużo czasu na treningach musiał bym spędzić, aby ją dobrze ogarniać.


Andruszka-PCP
991.1 S
Autor RE: Porsche 951 conek
noname_conek
Użytkownik



Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13
Dodane dnia 02-03-2014 10:23
Qbak 2 sztuki nie są dla mnie tylko dla innego użytkownika forum, wzięliśmy przy jednym zamówieniu po prostu bo szło to od razu z fabryki nie przez polska filie bo z cenami to trochę ich poniosło w pl.

Andrzej, marnować by się nie marnowała to też masz bzika na punkcie porsche, po prostu troche mniej może by się działo smiley ale cieszę się, że nie masz mi a złe ze "tuninguję" Twoje byłe auto hehe.

Niektórych trochę zdziwię, ale to auto raczej już nie zobaczy toru(za mojej kadencji) choć ostatecznego NIE nie powiedziałem(różnie bywa) dla mnie jazda po torze to trochę katowanie auta a to jest zbyt dobre żeby mu to robić (wiem, na ten temat każdy ma inne zdanie) może kiedyś się zrobi jakaś wydmuszkę na tor z innego auta smiley

Jak, że mam pracęjaką mam i często mam tzw dyżur pod telefonem po 24h przez cały week to troche musiałem odpuścić przy pracy w garazu no ale z gwintem nie wytrzymałem i jak wróciłem w piątek w nocy to prosto do garazu i udało sie go założyć a nawet zrobić pierwsze 3km autem po drodze, fakt faktem powoli na 2ce no ale zaliczone smiley niestety znowu wyszło parę niespodziewanych tematów które trzeba poprawić przerobić no ale nie może być tak pięknie smiley jutro znów sobie podziałam posprawdzam, jak będzie wszystko oki to ściągam opony i rozkręcam koła smiley




951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0
9435685 www.cultstyle.pl
Autor RE: Porsche 951 conek
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 02-03-2014 15:16
Ech, pamiętam podobną radość gdy przyszły do mnie zabaweczki prosto zza Wielkiej Wody smiley

Widzę, że nie masz tam helperów. Czy po ustawieniu odpowiedniej wysokości zawieszenia nie masz problemu, że robi Ci się luz między półkami po max rozciągnieciu amora? Oczywiście jest to sytuacja teoretycznie niedopuszczalna (choć sam kiedyś też tak jeździłem) smiley

Odnośnie toru i "katowania" - tor to naturalne środowisko dla Porsche. Wiadomo, że nie trzeba od razu walczyć o dziesiętne części sekundy, jechać na milimetry od trawy/band - zwykła "szybka" jazda poprawnym torem też daje mnóstwo frajdy a auto powinno znieść to absolutnie bezproblemowo.


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: Porsche 951 conek
slawek290
Użytkownik

Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13
Dodane dnia 02-03-2014 15:37
piterson napisał/a:
Odnośnie toru i "katowania" - tor to naturalne środowisko dla Porsche. Wiadomo, że nie trzeba od razu walczyć o dziesiętne części sekundy, jechać na milimetry od trawy/band - zwykła "szybka" jazda poprawnym torem też daje mnóstwo frajdy a auto powinno znieść to absolutnie bezproblemowo.


Możesz przybliżyć temat takiej spokojnej torowej jazdy . Gdzie najlepiej popróbować w okolicy Bielska , Krakowa .... jakie koszty toru ? Chciałbym popróbować samochód na zakrętach nie koniecznie go katując .


Sumarycznie jest 3724;-)
Autor RE: Porsche 951 conek
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 02-03-2014 16:08
slawek290 napisał/a:
Możesz przybliżyć temat takiej spokojnej torowej jazdy . Gdzie najlepiej popróbować w okolicy Bielska , Krakowa .... jakie koszty toru ? Chciałbym popróbować samochód na zakrętach nie koniecznie go katując .


No właśnie w naszych okolicach jest z tym średnio...
Najbliżej:
W Tychach jest Tor Testowy Fiata - regularnie odbywają się pojeżdżawki organizowane przez AZT.
W Kielcach jest Tor - dostępny jest owal z kartingiem oraz fragment odcinka leśnego (świetny).
Koło Częstochowy (Wyrazów) jest tor kartingowy.
Jest jeszcze lotnisko w Kamieniu Śląskim.
Oczywiście na żaden z ww obiektów nie wjedziesz sobie od tak - trzeba szukać imprez organizowanych przez lokalne kluby.

Poniżej masz jeszcze mapkę zrobioną przez Qbak'a z lokalizacją miejsc, gdzie można pojeździć w PL: http://g.co/maps/5hh5y

Koniec OT


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: Porsche 951 conek
seler2
Użytkownik

Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13
Dodane dnia 02-03-2014 17:39
@noname_conek, dzisiaj skonczylem demontaz podwozia z belka itd, zostala mi tylko skrzynia i wal i powiem Ci ze skoro Wyciagnales to bez kanalu to naprawde szacun, ja bym sie zaplakal... smiley


było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s
Autor RE: Porsche 951 conek
DjDarecki
Użytkownik

Postów: 648
Miejscowość: Pasłęk
Data rejestracji: 07.07.13
Dodane dnia 02-03-2014 17:45
Też to robiłem bez kanału i nie ma dużych problemów smiley.
Pozycja lekko nie wygodna ale czego nie robi się dla prosiaków...........
Ja dodatkowo zwaliłem wał i wykręciłem sprzęgło .
1194844
Autor RE: Porsche 951 conek
seler2
Użytkownik

Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13
Dodane dnia 03-03-2014 08:46
DjDarecki napisał/a:
Też to robiłem bez kanału i nie ma dużych problemów smiley.


Pewnie się da, ale ja miałem taką walkę z każdą śrubą że robiłbym to chyba miesiąc a nie pięć wieczorów, np. po odkręceniu śrub belki musiałem belkę wyciągać z mocowań w budzie łomem bo się gumy zawulkanizowały i ni cholery nie chciała zejść, śruby tłumika dwa dni odcinałem bo pomimo kanału ..ujowy dostęp był a zapieczone tak że nie było szansy ich ruszyć


było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s
Autor RE: Porsche 951 conek
noname_conek
Użytkownik



Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13
Dodane dnia 03-03-2014 10:16
Darecki przygotuje dla Ciebie za to order smiley ale przy okazji dostaniesz karnego kut##a za obijanie się, bo myślałem, ze w tym sezonie polatamy razem a widzę że zamiast w garażu to na fb siedzisz hehe w tym tygodniu wpadam do Ciebie na oględziny smiley

Wiadomo wszystko się da, ja dałem radę ale jakbym mial kanał byłoby znacznie lepiej smiley rozwazam opcje jego wykopania latem smiley

Dziś wracam z pracy i prosto na garaż, mam nadzieję, że dam rade dziś się przejechać chociaż na myjnie smiley


951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0

Edytowane przez noname_conek dnia 03-03-2014 10:18
9435685 www.cultstyle.pl
Autor RE: Porsche 951 conek
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 03-03-2014 10:34
Noname i jaka w końcu specyfikacja gazów ? drążek czy bez drążek ?


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: Porsche 951 conek
noname_conek
Użytkownik



Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13
Dodane dnia 03-03-2014 10:53
Bez drążków smiley 400lbs przod 725lbs tyl. Nigdzie nie mogę dostać śruby M14x90x1,5 o klasie 12.9 do przykrecenia tylnych amorow.


951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0

Edytowane przez noname_conek dnia 03-03-2014 10:55
9435685 www.cultstyle.pl
Autor RE: Porsche 951 conek
Qbak
Użytkownik



Postów: 7455
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 03-03-2014 19:58
Tylko ASO. Takich śrub lepiej nie kupować w pierwszym lepszym sklepie. Nie od dziś
wiemy że nowe śruby z dalekiego wschodu niekoniecznie mają te 12.9. Ja bym został
przy seryjnym 10.9. Tym bardziej że nie masz drążka. To tylko moje zdanie smiley

400 z przodu i 475 z tyłu. Nieźle jak na auto na ulicę. Tył w transaxlach, jego twardość
ma bardzo duże znaczenie dla komfortu jazdy. Ja na swoim miękkim (w porównaniu do
Twojego) zawiasie jeżdżę po naszych drogach, ale to jest męczarnia na drodze innej
niż równa. Zdaje się że już na takich twardych sprężynach jeździłeś, także wiesz na
co się piszesz smiley

PS: Te 400 i 475 napisałem już po przeliczeniu.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche

Edytowane przez Qbak dnia 03-03-2014 20:00
www.qbak.pl
Autor RE: Porsche 951 conek
noname_conek
Użytkownik



Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13
Dodane dnia 03-03-2014 22:37
z tego co dziś się dowiedziałem to podobno lepiej dać śruby o twardości 10.9 bo te 12.9 sa bardzo twarde ale zarazem kruche... sam jużnie wiem co robić. kupiłem takie i takie założyłem 10.9. Można kupić oryginalna śrubę z aso 12.9?

tak jeździłem już na takich twardych sprężynach, na air ride jest podobny beton. tył jeszcze nawet skręciłem twardość na 6ty stopień bo na 1wszym było ciut za miękko smiley Dziś trochę polatałem na naciągach smiley trochę komplikacji wyszło z gwintem i z klockami tył ale po całym popołudniu można powiedzieć że się z tym już uporałem.

wpadły ranty 3.75" do Eta Beta smiley


teraz nie wiem jakie konfiguracje złożyć, bo są 2 opcje
1) 9" i 11" (rant przód 2,.25" tył 3.75"smiley
2) 9,5" i 10,5" (rant przód 2.25" tył 3.75"smiley

wizualnie będą wyglądały tak samo bo zamiana będzie bębnów wiec poszerzane będą do środka.

spytał był jak uważacie ale wiem odp będzie 16" 7 i 8 smiley


951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0
9435685 www.cultstyle.pl
Autor RE: Porsche 951 conek
Paluch Lakiernik
Użytkownik



Postów: 656
Miejscowość: Włocławek
Data rejestracji: 17.12.11
Dodane dnia 03-03-2014 23:12
Na 18-tkach to jest ch... nie jazda. Objedzie Cię policyjna Vectra. Wygląda ładnie ale samochód się kiepsko prowadzi. Wiadomo to nie od dziś. Wszystko zależy czy wolisz mieć lowridera czy szybkie Porsche. Jeszcze wrócisz do 16-tek, wtedy samochód żyje.
Albo taki kompromis CUPy 17
smiley


8962262
Autor RE: Porsche 951 conek
noname_conek
Użytkownik



Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13
Dodane dnia 03-03-2014 23:38
jak Ty sprzedasz z podpisu ten czujnik deszczu do łodzi podwodnej to ja wtedy wrócę do 16" smiley a to czy mnie ktoś objedzie czy też nie to mnie nie rusza smiley jeździłeś kiedyś na gwincie i felgach 18" że twierdzisz, że auto źle się prowadzi? smiley


951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0
9435685 www.cultstyle.pl
Autor RE: Porsche 951 conek
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 04-03-2014 00:03
Paluch ma na mysli, ze duze felgi sa ciężkie i niestety przyspieszenie spada bo jakoś trzeba ta masę niestety rozkręcic..
Felgi są piekne ale... naciągi nie - ja sie pod nimi nie podpisuje... Uważam, ze nie mają nic z "zajebistości", pogarszają trakcję i narazają felgi na uszkodzenia. Uważam, ze normalny pionowy rant wyglądałby i sprawdził się najlepiej i najlepiej oddawał ducha porsche pod którym podpisuje sie 4-ma konczynami:
"for racing, not for posing" smiley
Gwinty popieram nie ze wzgledu na glebę ale na poprawe własności trakcyjnych.
Tak jak napisali przedmówcy - tor to naturalne środowisko porsche i z calego serca namawiam na spróbowanie - auto zniesie to bez zadnego problemu.


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl

Edytowane przez michal928 dnia 04-03-2014 00:03
31356497
Autor RE: Porsche 951 conek
Paluch Lakiernik
Użytkownik



Postów: 656
Miejscowość: Włocławek
Data rejestracji: 17.12.11
Dodane dnia 04-03-2014 02:26
A właśnie, że jeździłem na gwincie i co do zawieszenia sportowego jestem na tak. Ale koła 18 w 944 jadą na koleinach gdzie chcą i nikt mi nie powie , że jest inaczej. Przyspieszenie dużo gorsze.
Kiedyś zrobiłem porównanie na tym samym odcinku drogi , taki asfalt średniej jakości. Na 18 rozpędziłem się do 170km/h i miałem śmierć w oczach, a na 16-tkach 210km/h i czułem, że auto prowadzi się pewnie i nie fika na boki. Różnica taka jak byś jechał w 5 osób albo sam. Czyli małe koła masz na plus 3 ważne rzeczy: prowadzenie, przyspieszenie i spalanie. Zdaję sobie jednak sprawę z tego, że na tym Ci nie zależy.
Według mnie Michał ma rację z tymi naciągami. Opony trzeba naciągać w golfach, żeby nie przycierały o nadkola, a w 944 może być tak: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=4767&rowstart=0
i jest pięknie. Przywiązałeś się do tych felg to może pomyśl o takich oponach smiley


8962262
Strona 6 z 18 << < 3 4 5 6 7 8 9 > >>