924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 2 z 4 < 1 2 3 4 >
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Duke
Użytkownik

Postów: 1193
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 02-09-2017 18:04
Mam nastepujacy problem od 4 tygodni, w bardzo waskim zakresie przy predkosci 70 i 140 na godzine, niezaleznie od biegu, czy jazdy ze wcisnietym sprzeglem slychac buczenie przednich opon i czuc wibracje w calym aucie o bardzo wysokiej czestotliwosc, cos jak wibrujacy telefon. Sa one jednoczesnie delikatne, ale zauwazalne i ustepuja natychmiast po przekroczeniu swojego apogeum. Czyli np. przy 140km/h sa najbardziej wyrazne, a przy 141 jest calkowity spokoj. Ktos mial cos takiego? To nie sa typowe wibracje, ktore wystepuja gdy kola sa niewywazone, przynajmniej tak mi sie wydaje.

Kola 2.2 bara, przod 2.5 tyl.


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 02-09-2017 18:15
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Cember666
Użytkownik

Postów: 613
Miejscowość: Wrocław / czasem Wałbrzych
Data rejestracji: 17.05.14
Dodane dnia 02-09-2017 19:06
A jakaś geometria, te sprawy ? Specjaliści czegoś może by się doszukali tam, albo coś z felgami ? :/


Autor RE: Porsche 944 Jubi
Marcin
Użytkownik



Postów: 310
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 07.03.16
Dodane dnia 02-09-2017 20:19
Coś cały czas wibruje, a co 70 pojawia się fala stojąca. Dlatego mocniej to odczuwasz. Przy 210 pojawi się następna.

Najpierw oczywiście koła bo to najbardziej typowe. Można spróbować doważyć je dynamicznie na samochodzie, ale i bez tego powinno być cicho i spokojnie.

Następnie wał. To też duży element podlegający wyważaniu.

Potem nie wiem. W automacie byłby do weryfikacji konwerter, ale w manualu to odpada.


1989 944 2.7AT
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Duke
Użytkownik

Postów: 1193
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 02-09-2017 20:22
Sprobuje je dowazyc, musze tylko zaklad znalezc, z tego co pamietam jest jeden w Warszawie ktory to robi. Wal raczej nie, choc nie wiadomo, sprawdzalem juz chyba te wibracje na neutralu, ale uoewnie sie i sprobuje jeszcze raz.


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 02-09-2017 20:27
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Duke
Użytkownik

Postów: 1193
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 03-09-2017 21:06
Nowe fakty, gdy jadę te 140 po autostradzie i są wibracje, skręt w prawo powoduje ich wyciszenie, skręt w lewo nasilenie. We wtorek będę pewnie doważać, jednakże taki objaw może być dla kogoś oczywisty.


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)
Autor RE: Porsche 944 Jubi
browar
Użytkownik

Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 03-09-2017 21:21
Lewe przednie łożysko?
W manualny jest procedura na ustawienie luzu przednich łożysk. Procedura co każdy przegląd.


Siem
browar
eS
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Duke
Użytkownik

Postów: 1193
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 05-09-2017 19:56
Luzów na łożyskach brak, wyważenie nie pomogło. Juz przy predkosciach rzedu 90km/h czuc wibracje przy skrecaniu w lewo, ale mozna je jeszcze przeoczyc, przy 130 wibracje czuc wyraznie przy jezdzie na wprost i wzmagaja sie nadal przy skrecaniu w lewo. Mam nadzieje, ze to bedzie cos prostego.


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)
Autor RE: Porsche 944 Jubi
tsubasa
Użytkownik



Postów: 1646
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16
Dodane dnia 05-09-2017 20:47
A sworzeń wahacza?
U mnie w boxsterze już miałem tarcze zmieniać bo biło podobnie jak u ciebie plus jeszcze waliło przy hamowaniu po pedale hamulca..
Po wymianie wahaczy zawieszenia wszystko jak ręką odjął.. moje sworznie po prostu nie istniały, taki był luz..


Cayenne Classic smiley 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl
Autor RE: Porsche 944 Jubi
browar
Użytkownik

Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 05-09-2017 21:14
Luz na łożysku powinien być ale taki jak opisuje WM.
Jeżeli koła doważenie były na aucie to od kół bym się odczepił ale jeżeli tylko na wyważarce to jaka była wariacja siły? Ile kilogramów miały koła bicia?


Siem
browar
eS
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Duke
Użytkownik

Postów: 1193
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 05-09-2017 21:34
Koła były wyważane na zwykłej wyważarce, jednakże nowej i na pewno skalibrowanej. Na różnych kołach brakowało od 5 do 15 gramów, były wyważane wcześniej w maju, gdy zmieniałem na letnie koła. Jutro auto jedzie do serwisu, jestem dobrej myśli.


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Duke
Użytkownik

Postów: 1193
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 12-09-2017 12:26
Łożysko w lewej przedniej piaście zostało wymienione i jest chyba dobrze. Tylko raz jechałem po autostradzie od czasu naprawy i nie zauważyłem tych wibracji. Nawet wiem kiedy je rozwaliłem, najechałem tym kołem na kamień, prędkość była mała, ale kamień spory. Luzów jakichkolwiek brak.


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 12-09-2017 12:43
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Duke
Użytkownik

Postów: 1193
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 13-09-2017 17:38
Co ile powinno wymieniac sie pasek rozrządu w 944 8v, a co ile pasek + rolki i napinacz? Moje auto mialo robiony cały rozrząd wraz z pompą wody w 2014 lub 2015 roku i okolo 17 tysiecy kilometrów temu. Czy już czas i na co?


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 13-09-2017 17:39
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Olo924
Użytkownik



Postów: 4754
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06
Dodane dnia 14-09-2017 09:30
mnie zawsze mówili że rozrząd to co 5 lat albo po przebiegu ... ale niech to może Michał albo Qbak zweryfikują




924 '78
944 '83

Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Autor RE: Porsche 944 Jubi
DpZ
Użytkownik



Postów: 695
Miejscowość: Toruń
Data rejestracji: 02.06.17
Dodane dnia 14-09-2017 10:59
Duke napisał/a:
Co ile powinno wymieniac sie pasek rozrządu w 944 8v, a co ile pasek + rolki i napinacz? Moje auto mialo robiony cały rozrząd wraz z pompą wody w 2014 lub 2015 roku i okolo 17 tysiecy kilometrów temu. Czy już czas i na co?


co 90k km wymieniasz pasek razem z rolkami albo 5 lat jeżeli przebieg nie jest osiągnięty
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Duke
Użytkownik

Postów: 1193
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 07-10-2017 15:45
Buda opuściła mi się na lewą stronę, czy ktoś ma jakieś pomysł oprócz amortyzatorów i pogiętych wahaczy? Lewy tył jest opuszczony o prawie 1cm, reszta równo, ciśnienie w oponach sprawdzone. Amortyzatory to żółte KONI, maja może 19k przebiegu i 3 lata.


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 07-10-2017 17:16
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Dlugi
Użytkownik



Postów: 3406
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06
Dodane dnia 07-10-2017 19:06
Duke napisał/a:
Buda opuściła mi się na lewą stronę, czy ktoś ma jakieś pomysł oprócz amortyzatorów i pogiętych wahaczy? Lewy tył jest opuszczony o prawie 1cm, reszta równo, ciśnienie w oponach sprawdzone. Amortyzatory to żółte KONI, maja może 19k przebiegu i 3 lata.


Drążek skrętny...


Pozdrawiam smiley
Porsche & ?
7442000 www.classiccars4you.com
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Duke
Użytkownik

Postów: 1193
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 07-10-2017 19:19
Tez o nim pomyslalem. Czy bardziej prawdopodobne ze trzeba zrobuc korekte ustawienia dla lewej strony, czy ze sie rozpada? Czy te drazki zdobywalne ?


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 07-10-2017 19:29
Autor RE: Porsche 944 Jubi
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 08-10-2017 00:20
Może drążek lekko kucnął?
Ja bym zaczął od korekty - na wachaczach jest regulacja wysokości.
Jakie masz w aucie drążki trzeba by rozkodować po Vinie - jeśli seryjne 23,5 to jest tego sporo na rynku w używce jeśli już trzeba by było wymieniać.
Cena nowych 23,5 powala - co ciekawe im grubsze tym tańsze jako nowe.


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl

Edytowane przez michal928 dnia 08-10-2017 00:24
31356497
Autor RE: Porsche 944 Jubi
Duke
Użytkownik

Postów: 1193
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14
Dodane dnia 08-10-2017 13:01
michal928 napisał/a:
Może drążek lekko kucnął?
Ja bym zaczął od korekty - na wachaczach jest regulacja wysokości.
Jakie masz w aucie drążki trzeba by rozkodować po Vinie - jeśli seryjne 23,5 to jest tego sporo na rynku w używce jeśli już trzeba by było wymieniać.
Cena nowych 23,5 powala - co ciekawe im grubsze tym tańsze jako nowe.


Mam nadzieję, że tym razem to będzie coś prostego do rozwiązania.

Kilka dni temu przyszedł skarb, zamiennik do:
016-311-220-E Pinion Shaft Bearing - http://www.pelicanparts.com/More_Info/016311220E.htm?pn=016-311-220-E-OEM

[img]https://s1.postimg.org/6a0z19985n/lozysko.png[/img]

Czekam jeszcze na 2 łożyska do skrzyni i 3 synchronizatory z USA i parę części z ASO potrzebnych do remontu skrzyni.


In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)

Edytowane przez Duke dnia 08-10-2017 13:47
Autor RE: Porsche 944 Jubi
janotres
Użytkownik

Postów: 477
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 21.02.15
Dodane dnia 09-10-2017 09:15
Duke jakie koszty mniej więcej pochłonie remont skrzyni u Ciebie?i zakres prac jak można?smiley


944 85r
944 S2 89r sprzedany PorschePana
911 c2 98r
911 cabrio 03r/sprzedany wrócił do DE.
986 97r Andrew dbał .sprzedany do rodzinysmiley
944 turbo tez trafił do PP i już dawno brak i płacz
928s2 jest
126p najlepszy
Strona 2 z 4 < 1 2 3 4 >