Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
[S] Porsche 924 1980r. |
radcore
Użytkownik
Postów: 12
Miejscowość:
Data rejestracji: 25.09.13 |
Dodane dnia 25-09-2017 15:10 |
|
|
Witajcie,
sprzedam swoje Porsche 924 z 1980roku.
Po kilku latach planów, zmianach garażu, ostatecznie przyznałem sam przed sobą, że na tym etapie mojego życia, ten samochód w moich rękach marnuje swój potencjał i zasługuje na lepszy dom/garaż .
Nie ma nic cenniejszego w życiu niż wolny czas, więc by nikt go nie stracił, poniżej opisuje auto najrzetelniej jak potrafię:
Porsche posiadam od czerwca 2012.
Na początku woziło mnie codzienne do pracy (zimą też ) około 20km w jedną stronę.
Po ponad roku i kupieniu pospolitszego daily, 924 wylądowało w garażu na weekendowe przejażdżki, na które jak się okazało, nie miałem praktycznie w ogóle czasu.
OC do 06/2018 (druga rata do zapłacenia 01/2018, ~350zł jak dobrze pamiętam).
Przeglądu nie ma, bo auto garażu raczej nie opuszcza.
Kolor czerwony (przemalowany wiele lat temu, oryginalny kolor to żółty).
Kiedyś najpewniej była jedna/dwie przygody blacharskie:
1. lewy tylny narożnik, są ślady na wewnętrznym poszyciu,
2. przód (podłużnice proste, ale niestety są źle spasowane błotniki i nosek, zapewne przez to odłączono mechanizm opuszczania lamp (aktualnie nie działa). Pewnie był naprawiany w czasach, gdy dostęp do części był bardziej ograniczony niż dziś
Za mojej kadencji robione były 2 poprawki blacharskie: łata na dole wnęki koła zapasowego oraz łata podłogi pod fotelem kierowcy (obok szyny) - mała dziura.
Progi wg mnie wkrótce będą kwalifikować się do poprawienia (już nie są tak sztywne jak powinny być).
Na nadwoziu są zaprawki, miejscami jakieś zacieki, jednak 924 wygląda naprawdę ładnie.
Mechanicznie:
Przed odstawieniem do garażu auto normalnie jeździło, był też zrobiony kompletny rozrząd, uszczelka pod głowicą (z planowaniem), nowe uszczelki wtryskiwaczy, kolektorów, kilka węży układu chłodzenia, oraz łożyska i wyważenie wału, wybierak skrzyni biegów i kilka innych rzeczy, postaram się znaleźć excela z listą i kwotami
Pamiętam również, że wymieniane były simmeringi półosi, olej w skrzyni oraz amortyzatory (cztery).
Auto od 3 lat widuje głownie podczas płacenia za garaż, ew. w czasie urlopu,
gdy to rozpalę mini grilla, poprawię jakiś drobiazg i wymyślam kolejny plan włączenia 924 do codziennego użytkowania.
Za pasem plan zakupu mieszkania, a ja nie jestem w stanie już dłużej się oszukiwać, Porsche potrzebuje nowego domu.
Plusy modelu zapewne każdy z Was wyrecytuje wybudzony o 2 rano ze snu, dodam jedynie, że zawsze cieszył mnie fakt posiadania ładnego, niezniszczonego rękoma domorosłych tapicerów, wnętrza.
Minusy:
auto wymaga na pewno serca i czasu do dopracowania detali:
- podłączenie lusterek elektrycznych,
- przyklejenie lusterka wewnętrznego,
- brak lampki oświetlenia wewnętrznego,
- brak świateł awaryjnych,
- brak klaksonu,
- brak dźwigienki w prawej (pasażera) klamce zewnętrznej,
- delikatnie krzywa prowadnica szyby kierowcy (nie domyka się idealnie),
- brak dwóch zaczepów do szyberdachu (ale nie ma obaw, nie wypadnie),
- powolne działanie wycieraczek i dmuchawy (pewnie zaśniedziałe połączenia kabli),
- nieoryginalny korek paliwa (ale jest klapka),
- luźna gałka zmiany biegów,
- roleta bagażnika z wyrwanymi "uszami", zaczepiany przy pomocy czarnych trytytek,
- z jednej z opon na "pająkach" uchodzi powietrze,
- mało paliwa aktualnie
EDIT:
przypomniało mi się o uszkodzonym suwaku nawiewów.
W związku z tym, że auto głownie stoi w garażu, wg mnie warto:
- przepłukać układ chłodniczy + nowy płyn
- przepłukać silnik + nowy filtr i olej
- zamontować nowe świece i kable WN
- wymienić płyn hamulcowy
- można pokusić się o reanimację klimatyzacji.
- auto odpala zawsze, zimą, po zimie, po 3miesiącach stania, bez zmiany/odłączania/ładowania akumulatora.
Mimo tego, z powyższych powodów raczej nie planowałbym powrotu na kołach.
Lista minusów jest długa, bo nie lubię marnować cudzego czasu (swojego też nie), szczególnie że auto garażuje z drugiej strony Poznania.
Wolę by zainteresowana osoba rozczarowała się pozytywnie na żywo
cena to 12500zł, przy niej do auta dokładam:
- osłonę aluminiową pod silnik
- dwa dodatkowe błotniki przednie (lewy i prawy, bez szpachli) w kolorze zielonym,
- dodatkowy komplet kół (felgi aluminiowe 7cali szerokości, 15cali średnicy, ET12, z oponami).
- wszystko co mam do auta w piwnicy (jest chyba jakiś zapasowy WUR, halogen, parę innych części, kompresor klimatyzacji).
Jestem otwarty na negocjacje, propozycje zamiany, również z dopłatą (skromną) w obie strony na niekoniecznie wyjątkowe auto.
Dodam, że tylko na niewymagające zbytnio pracy i garażowania, bo to powody dla których chce się rozstać z 924.
Na co dzień jeżdżę Clio Sport, więc nic podobnego nie wchodzi raczej w grę
W związku z moją pracą, nie zawsze mogę swobodnie porozmawiać przez telefon.
Zachęcam do pisania wiadomości przez Forum, proszę o pytania o wszystko co przyjdzie do głowy
Nie wystawiam nigdzie poza Forum, jeśli się nie sprzeda, to kto wie, może w końcu się za nie wezmę przez zimę
Na oględziny zapraszam po ZDECYDOWANIE wcześniejszym umówieniu się, w okolicę ulicy Browarnej w Poznaniu.
pozdrawiam, dzięki za przebrnięcie przez ścianę tekstu
Radek
PS. Wkrótce dołącze zdjęcia
PS2. Już żałuję.








darmowy hosting
Edytowane przez radcore dnia 25-09-2017 22:16 |
|
Autor |
RE: [S] Porsche 924 1980r. |
radcore
Użytkownik
Postów: 12
Miejscowość:
Data rejestracji: 25.09.13 |
Dodane dnia 25-09-2017 22:12 |
|
|







Edytowane przez radcore dnia 25-09-2017 22:17 |
|
Autor |
RE: [S] Porsche 924 1980r. |
radcore
Użytkownik
Postów: 12
Miejscowość:
Data rejestracji: 25.09.13 |
Dodane dnia 25-09-2017 22:22 |
|
|






 |
|
Autor |
RE: [S] Porsche 924 1980r. |
radcore
Użytkownik
Postów: 12
Miejscowość:
Data rejestracji: 25.09.13 |
Dodane dnia 01-10-2017 20:11 |
|
|
na razie temat wstrzymuje, jednak zostaje u mnie |
|
|
|
|