Autor |
Cześć wszstkim! |
Flonder
Użytkownik
Postów: 11
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 30.06.11 |
Dodane dnia 04-07-2011 22:44 |
|
|
Witajcie,
na imię mam Artur, mieszkam w Pruszkowie,
motoryzacją interesuję się od zawsze, aktualnie bardzo mocno związany jestem ze Starymi Fordami...
W chwili obecnej jestem w trakcie poszukiwań auta na codzień, jednym z poważniejszych kandydatów jest 944, ewentualnie 924S (kwestia egzemplarza)...
auta spodobały mi się w trakcie kilku rund Classicauto Cup i YTP, głównie przez dość klasyczny wygląd, układ napędowy i przede wszystkim jakość wykonania, przewyższającą o wiele auta z pod znaku błękitnego owalu.
Na codzień jeżdżę autami kilkudziesięcioletnimi, więc konieczności napraw, inwestycji i priorytetów w trakcie zakupu nie są mi obce
Natomiast bardzo chętnie dowiem się od Was kilku rzeczy specyficznych dla tych modeli, mam też kilka pytań dotyczących 24 i 44 ..... czy mogę zadać je tutaj?
Jeszcze raz witam i pozdrawiam!
Stare Fordy... kilka ;-) |
|
Autor |
RE: Cześć wszstkim! |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 04-07-2011 23:06 |
|
|
Witam
Jak najbardziej odpowiedni temat do pytań to właśnie powitalny. Proponuje
też poczytać inne powitalne tematy, bo tam z reguły dowiesz się sporo
podstaw o transaxlach Porsche
Pochwal się zdjęciami swoich klasyków
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 05-07-2011 00:21 |
|
Autor |
RE: Cześć wszstkim! |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 04-07-2011 23:10 |
|
|
Witamy, b.dobry wybor,teraz jakbym mial kupowac swoje pierwsze Porsche to podchodzilbym do tematu tak jak wlasnie ty teraz - widac u ciebie doswiadczenie i logike ktora posiada ktos kto ma lub mial juz kilka starych/b.starych aut.
Oby Ci tylko nei zabraklo tego "chlodnego spojrzenia/woli" podczas zakupu bo emocje sa spore...i czesto biora gore nad rozsadkiem . Powodzenia!
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Cześć wszstkim! |
ciachu
Administrator
Postów: 4155
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 04-07-2011 23:29 |
|
|
Hej, witamy na forum. Ja z kolei dość dobrze znam Capri, również bardzo fajne i piękne auta, ale z praktyki wiemy, że prowadzą się na trackdayach dość średnio.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
Edytowane przez ciachu dnia 04-07-2011 23:31 |
|
Autor |
RE: Cześć wszstkim! |
Flonder
Użytkownik
Postów: 11
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 30.06.11 |
Dodane dnia 04-07-2011 23:39 |
|
|
Qbak - chyba nie miejsce na chwalenie się inną marką
inne tematy powitalne staram się śledzić i czytać archiwalne, rzeczywiście sporo dylematów się powtarza i można podebrać odpowiedzi pod swoje pytania
przemek - czy dobry wybór - to się okaże, myślę, iż budżet mam w tej chwili na tyle elastyczny, iż powinienem znaleźć odpowiednio zachowany egzemplarz,
chłodnego spojrzenia zabraknąć mi nie powinno, ale w razie czego napewno poproszę kogoś z teamu o towarzystwo i profesjonalną ocenę auta
ciachu - a no właśnie, prowadzą się słabo, mają archaiczne zawieszenie z przodu, choć na macpersonach, a tył - cóż sztywny most na resorach piórowych do najbardziej zaawansowanych też nie należy, poza tym rozkład masy nie jest za fajny, szczególnie z silnikami v6 - żeliwne kloce (choć R4 Pinto też lekki nie jest )
a co do moich pytań:
1. czy 924 może być komfortowe, w miarę ciche w środku, dobrze tłumić nierówności, zachowywać się neutralnie na poprzecznych garbach
- od razu tłumaczę: pisząc komfort, nie stawiam jako wyznacznika nowej s-klasse, lecz takie zasady:
jest cicho - da radę słuchać radia, silnik nie zagłusza pilota, nie trzeba używać interkomu do pogawędek z żoną
dobrze tłumi nierówności: piszę o zawieszeniu w stanie idealnym, czy nie koziołkuje, czy jest dość sztywne, ale sprężyste, czy po polskich drogach da się jeździć nie bojąc się o plomby (czyli coś ala bilstein b6 - dość twardo ale wygodnie)
2. jak wygląda sprawa ilości miejsca w środku - lubię być otoczony autem, ale nie przygnieciony...
3. jak z jakością wnętrza w zadbanym egzemplarzu, czy plastiki trzeszczą, piszczą i pękają (oprócz deski)
4. czy da się przejechać 1200km w dwa dni i nie wyrzucić kluczyków do pobliskiej studzienki kanalizacyjnej?
5. dynamika - czy 2.0 w 924 daje poczucie wystarczających parametrów do jazdy na codzień (dla mnie absolutnym wyznacznikiem zawsze było minimum 100KM/1000kg, ile waży 24?)
czy 2.5 w 24 jest zauważalnie bardziej dynamiczny od 2.0?
6. czy 2.0 jest podatny na tuning podstawowy (polerka kanałów w głowicy, zgranie z kolektorami, zwiększenie stopnia sprężania)?
7. czy k-jet w 24/44 jest problematyczny?
A jeśli mowa o 924 ... to czy nie warto by było kupić takiego auta jak sprzedaje Sufjaf i wykonać bardzo rozbudowany pakiet startowy?
Stare Fordy... kilka ;-)
Edytowane przez Flonder dnia 05-07-2011 00:17 |
|
Autor |
RE: Cześć wszstkim! |
max944
Użytkownik
Postów: 1220
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
Data rejestracji: 12.01.07 |
Dodane dnia 05-07-2011 08:58 |
|
|
Witam
Co do ,,A jeśli mowa o 924 ... to czy nie warto by było kupić takiego auta jak sprzedaje Sufjaf i wykonać bardzo rozbudowany pakiet startowy?" myślę, że całkiem rozsądny pomysł.
Max944 ( Dominik )
Jest:
Renault Captur '24, Mercedes S350 '04, Mini Cooper '05, Chrysler Sebring '09
Kiedyś było:
944 '86
924 '84 |
|
Autor |
RE: Cześć wszstkim! |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 05-07-2011 10:17 |
|
|
Witamy serdecznie!
Ja jednak polecałbym silnik 2.5 do jazdy na codzień. Regularnie serwisowany jest nie do zajechania. Jest Motronic zamiast upierdliwego Kjet'a. Wiadomo że serwisowanie jest droższe (rozrząd, pompa wody , sprzęgło) ale w sumie robisz to raz na kilka lat więc można przeboleć.
Tak mi się wydaje że najlepszą opcją do jazdy na codzień byłoby późne 944, optymalnie z klimatyzacją. No i opony max. 16 cali żeby było komfortowo.
Co do tuningu - Porsche to wyjątkowo oporne maszyny w tym względzie. Większość standardowych 924 legitymuje się mocami na hamowni 110-120 KM, w 944 jest równie często średnio 10 KM mniej niż fabrycznie. Większość modyfikacji może zaszkodzić, mało jest ludzi potrafiących wykrzesać z tych silników więcej niż 10% (i najczęściej kosztuje to worek $).
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Cześć wszstkim! |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 05-07-2011 10:43 |
|
|
Wydaje się , że na najważniejsze pytanie to musisz odpowiedzieć sam,
chcesz auto do jazdy czy wyścigówkę.
1. Cichsze zdaje się być 2,5 litra niż 2,0... da się jeździć nie gubiąc plomb, o ile nie modyfikujesz zawieszenia.... tzn można wstawić amorki koni sport i możesz mieć i spreżyście i trochę bardziej sportowo... jak pokręcisz gałką...
są też inne firmy z różnym zakresem regulacji....
standardowe 2,0 jest bardzo komfortowe zawieszeniowo...
2. to zależy jaki masz gabaryt, musisz usiąść i sam sobie odpowiedzieć.
Dla mnie jest ok i jeśli nie masz 200cm i 130kg wagi to powinno byc ok.
3. plastiki poza deską raczej nie pękają, ale trzeba chronić wnętrze przed słońcem i wilgocią... inaczej może być słabo. Czy trzeszczą.... w autach, które były mało rozbierane i są dobrze skręcone nie.
4. standardowy fotel przy standardowym zawieszeniu powinien pozwolic Ci spokojnie przejechac 1200 km.
5. do jazdy na codzien wyprzedzania na trasie zdecydowanie lepiej z 2,5... o 3,0 nie wspominam.... może być tylko lepiej.
przeciętna waga 924 to 1200KG, wydmuchane ważą trochę ponad 1000
6. pytaj pilatusa, on chyba ma z tym tematem najwięcej doświadczeń.
7. K jet ma swoje standardowe przypadłości i jest raczej rozpracowany przez kolegów.... ma chyba takie same przypadłości jak K jet w innych autach.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Cześć wszstkim! |
Flonder
Użytkownik
Postów: 11
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 30.06.11 |
Dodane dnia 05-07-2011 11:06 |
|
|
Dzięki wielkie za wypowiedzi!
PIeszczoH - na to pytanie odpowiedzi udzieliłem w pierwszym swoim poście - szukam auta zdecydowanie do jazdy,
do ściagania mam co innego (Capri),
co do osiągów - to troszkę więcej niutonometrów mogły by mieć 2.0 i by było super, masa też w sumie nie mała..
Także rady Wasze są dla mnie wielce przydatne!
Czy istnieje szansa, by wpaść do Was na warszawskie spotkanie czwartkowe i usiąść w jakiejś 24 lub 44?
Reasumując - najlepiej znaleźć zadbany egzemplarz 944 2.5,
klima zdecydowanie by się przydała, ale nie jest warunkiem koniecznym....
PS. czy ten:
http://otomoto.pl/porsche-924-targa-C19641064.html
lub ten : http://allegro.pl/porsche-944-i1697406357.html
- są autami klubowymi?
Stare Fordy... kilka ;-)
Edytowane przez Flonder dnia 05-07-2011 11:09 |
|
Autor |
RE: Cześć wszstkim! |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 05-07-2011 11:26 |
|
|
Zielony na pewno, biały nie jestem pewien.
PS. 944 2.5 z klimą - to jak mój
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: Cześć wszstkim! |
Marta
Użytkownik
Postów: 1010
Miejscowość:
Data rejestracji: 27.06.06 |
Dodane dnia 05-07-2011 11:43 |
|
|
Witaj!
Auto z pierwszego linku to "zielona ropucha" Rysia.
Więcej tu:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=2335&rowstart=0
|
|
Autor |
RE: Cześć wszstkim! |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 05-07-2011 12:07 |
|
|
zielony forumowy jak napisano, a ten biały nawet fajny jest
trzeba by go zobaczyć z bliska, ale ze zdjęć wygląda dość prosto...
pytanie jak mechanicznie, bo koszty mogą się szybko mnożyć....
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Cześć wszstkim! |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 05-07-2011 12:11 |
|
|
Witaj,
biały jest tutaj:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=4046
Auto z forum i moim zdaniem cena bardziej adekwatna.
A do każdego auta trzeba dołożyć.
Pozdrawiam
Porsche & ?
Edytowane przez Dlugi dnia 05-07-2011 12:12 |
|
Autor |
RE: Cześć wszstkim! |
sliwa
Użytkownik
Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06 |
Dodane dnia 05-07-2011 12:53 |
|
|
Cześć!
Widuje twoje Capri prawie codziennie Jeśli masz ochote spotkać się, pogadać, pochwalic Fordem i zobaczyc 944 uderzaj na PW
Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą |
|
Autor |
RE: Cześć wszstkim! |
Flonder
Użytkownik
Postów: 11
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 30.06.11 |
Dodane dnia 05-07-2011 12:54 |
|
|
No właśnie, długi - o tym egzemplarzu poczytałem już trochę i on do mnie zdecydowanie przemawia, daję sobie czas do września na szukanie i podjęcie decyzji, jeśli do tego czasu Sufjaf`owy będzie dostępny, a ja nie znajdę rokującej 2.5 ( dwójki lub czwórki), to zapewne biała przyjedzie do Pruszkowa
A co do 44 z allegro... w sumie jest dość blisko od Wawy, może bym go obejrzał... czy może widzicie w nim jakieś detale, na które ja nigdy nie zwrócił bym uwagi a mogą być znaczące?
Śliwa - a jakże
Stare Fordy... kilka ;-)
Edytowane przez Flonder dnia 05-07-2011 13:00 |
|
Autor |
RE: Cześć wszstkim! |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 05-07-2011 13:49 |
|
|
ja nie widzę prawego lusterka
i nie widać prawego boku.... co jest podejrzane,
na pozostałych zdjęciach auto wygląda prosto i oryginalnie moim zdaniem.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Cześć wszstkim! |
pit
Użytkownik
Postów: 333
Miejscowość:
Data rejestracji: 26.03.08 |
Dodane dnia 05-07-2011 17:35 |
|
|
"...czy da się przejechać 1200km w dwa dni i nie wyrzucić kluczyków do pobliskiej studzienki kanalizacyjnej?..."
witaj.Ja po kupnie zrobiłem od kupca 600km do domu i nie chciałem wysiadać z mojego 924
podpowiedż trochę spóżniona z mojej strony ale dynamika 924 jest bardzo podobna do sharana 2.0 benzyna.Może jechałeś kiedys więc miałbys porównanie.
|
|
Autor |
RE: Cześć wszstkim! |
Flonder
Użytkownik
Postów: 11
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 30.06.11 |
Dodane dnia 06-07-2011 21:21 |
|
|
No to pierwsza osoba z 924.pl zapoznana - Śliwa - pozdrawiam!
Dzięki za przejażdżkę i opowieści słusznej treści w niesprzyjającej aurze, szkoda, że tak lało, ale i tak wniosek jeden - 44 podoba mi się
Generalnie będzie to kontynuacja Capri - naprawdę zbliżone odczucia.
Po powrocie z zagranicy będę intensywnie szukał właściwego egzemplarza i zgodnie z radą - podskoczę do Porsza (jeśli mnie nie przegoni oczywiście)
Jeśli się uda, to podjadę na "czwartkowe"
Stare Fordy... kilka ;-) |
|
Autor |
RE: Cześć wszstkim! |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 06-07-2011 21:55 |
|
|
Przyjedź jutro, postaram się swoim 924 podjechać Będziesz miał porównanie,
tylko mój to już lekko ekstremalny przypadek
Aaaa, i chwal się Fordami, nie wiem czemu to niby złe miejsce. Popytamy o coś,
może jakieś dziwne rozwiązania o których nie wiedzieliśmy
Myślę że nikt nie będzie miał żadnych obiekcji.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 06-07-2011 21:56 |
|
Autor |
RE: Cześć wszstkim! |
Flonder
Użytkownik
Postów: 11
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 30.06.11 |
Dodane dnia 07-07-2011 11:13 |
|
|
Qbak - oki, bardzo chętnie porównam sobie 924 do 944
chętnie też zobaczę auto Rys`a, które (przynajmniej na zdjęciach) bardzo do mnie przemawia...
No dobrze, wrzucę zatem kilka zdjęć moich Fordów (nie wszystkich, bo bez sensu jakieś padło pokazywać (typu escort mk6 kombi)
Aktualny poligon doświadczalny dla nowych pomysłów modyfikacji:
[img]http://img836.imageshack.us/img836/2416/00015643.th.jpg[/img]
Aktualny wózek na zakupy (w tej chwili czeka na "trochę" inny silnik niż seryjne 1.1
[img]http://img88.imageshack.us/img88/8569/dscf0192v.th.jpg[/img]
[img]http://img834.imageshack.us/img834/448/4c1d0f2e6435cl.th.jpg[/img]
moje ulubione Capri
[img]http://img849.imageshack.us/img849/370/073f796bdc.th.jpg[/img]
Jeszcze przez 2 miesiące będzie to auto totalnie na codzień, potem dostaje świstaka i klatkę, natomiast jego rolę przejmnie prawdobodobnie któryś z tutejszych obiektów zainteresowań )
[img]http://img856.imageshack.us/img856/9514/4c9fa88a00031l.th.jpg[/img]
Generalnie Capri pozostaje bazą do zabawy, ścigania, modyfikacji itp....
Stare Fordy... kilka ;-) |
|