Autor |
RE: 928S4 z WARSZAWY |
SIMO
Użytkownik
Postów: 155
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 07.06.09 |
Dodane dnia 09-06-2009 13:03 |
|
|
albo to:
928S4'87 manual
SIMO dodał/a następującą grafikę:
 |
|
Autor |
RE: 928S4 z WARSZAWY |
jadak
Użytkownik

Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07 |
Dodane dnia 09-06-2009 13:19 |
|
|
SIMO napisał/a:
A co sądzisz o tym:
Efektowne...ale to nie to... Ja wiem,że to jest śliczne błyszczące i nowoczesne Ale stara 4,7 ma ten swój niepowtarzalny klimat;D Po prostu inna bajka;D Oczywiście, że chciałbym poprowadzić auto z silnikiem który pokazałeś...ale zdjęcia na ścianie bym nie powiesił A zdjęcie starego "pająka" tak
Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosach
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy... |
|
Autor |
RE: 928S4 z WARSZAWY |
SIMO
Użytkownik
Postów: 155
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 07.06.09 |
Dodane dnia 09-06-2009 13:24 |
|
|
Oczywiście całkowicie się z Tobą zgadzam! Równie cudowne wrażenie robią odpowiednie kolektory wylotowe. Nie wiem czy kiedyś miałeś okazję widzieć silniczek z przełomu lat '50-'60 Coventry-Climax H16. Postaram się znaleźć jakieś zdjęcie (to było strasznie dawno, ale był piękny!)
928S4'87 manual |
|
Autor |
RE: 928S4 z WARSZAWY |
jadak
Użytkownik

Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07 |
Dodane dnia 09-06-2009 13:32 |
|
|
Bo kiedyś silniki (i samochody) projektowali artyści a księgowi mieli się zastanowić SKĄD wziąć kasę a nie ILE to będzie kosztować.
Na przykład..otworzyć maskę i zobaczyć coś takiego:
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fc/Climax_FWMV_1500.jpg[/img]
bajka...
a nie...otwieram maskę i widzę plastik:
[img]http://www.nitroburner.nl/bmw/bmw_engine.jpg[/img]
(Nie, żebym miał coś przeciwko "bawarce" - pod maską dupowozu mam dokładnie ten sam widok)
Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosach
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy...
Edytowane przez jadak dnia 09-06-2009 13:38 |
|
Autor |
RE: 928S4 z WARSZAWY |
SIMO
Użytkownik
Postów: 155
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 07.06.09 |
Dodane dnia 09-06-2009 13:43 |
|
|
Taak, jak do tego jeszcze dochodziło kilka gaźników wielogardzielowych to nie dziwota, że człowiek miał ochotę wyciąć dziurę w masce!
928S4'87 manual |
|
Autor |
RE: 928S4 z WARSZAWY |
SIMO
Użytkownik
Postów: 155
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 07.06.09 |
Dodane dnia 27-06-2009 22:33 |
|
|
chyba nie umiem dodać 'obrazka' do mojego profilu - wstawiam .jpg w opcję awatar i nic - jakieś ograniczenia, czy coś robię nie tak?
928S4'87 manual
Edytowane przez SIMO dnia 27-06-2009 22:34 |
|
Autor |
RE: 928S4 z WARSZAWY |
Qbak
Użytkownik

Postów: 7489
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 27-06-2009 22:44 |
|
|
Poczytaj forum testowe. Tam jest sporo tematów na ten temat 
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
924 CUP
Tor Poznań 2:04,992 |
|
Autor |
RE: 928S4 z WARSZAWY |
pimi
Użytkownik

Postów: 477
Miejscowość: Warszawa Kabaty
Data rejestracji: 12.05.09 |
Dodane dnia 28-06-2009 01:26 |
|
|
cześć,
3 dni temu też miałem ten problem. dopiero jak zmniejszyłem zdjęcie (do 90x60 chyba?) to udało mi się je dołączyć.
A na forum nie udało mi się nic konkretnego znaleźć (może słabo szukałem???), oprócz informacji, że gotka służy pomocą.
życzę powodzenia
pozdrawiam |
|