924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Forum powitalne
Strona 2 z 2 < 1 2
Autor RE: 928S4 z WARSZAWY
SIMO
Użytkownik

Postów: 155
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 07.06.09
Dodane dnia 09-06-2009 13:03
albo to:


928S4'87 manual

SIMO dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: 928S4 z WARSZAWY
jadak
Użytkownik



Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07
Dodane dnia 09-06-2009 13:19
SIMO napisał/a:
A co sądzisz o tym:


Efektowne...ale to nie to... Ja wiem,że to jest śliczne błyszczące i nowoczesnesmiley Ale stara 4,7 ma ten swój niepowtarzalny klimat;D Po prostu inna bajka;D Oczywiście, że chciałbym poprowadzić auto z silnikiem który pokazałeś...ale zdjęcia na ścianie bym nie powiesiłsmiley A zdjęcie starego "pająka" taksmiley


Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosachsmiley
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy...
Autor RE: 928S4 z WARSZAWY
SIMO
Użytkownik

Postów: 155
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 07.06.09
Dodane dnia 09-06-2009 13:24
Oczywiście całkowicie się z Tobą zgadzam! Równie cudowne wrażenie robią odpowiednie kolektory wylotowe. Nie wiem czy kiedyś miałeś okazję widzieć silniczek z przełomu lat '50-'60 Coventry-Climax H16. Postaram się znaleźć jakieś zdjęcie (to było strasznie dawno, ale był piękny!)


928S4'87 manual
Autor RE: 928S4 z WARSZAWY
jadak
Użytkownik



Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07
Dodane dnia 09-06-2009 13:32
Bo kiedyś silniki (i samochody) projektowali artyści a księgowi mieli się zastanowić SKĄD wziąć kasę a nie ILE to będzie kosztować.

Na przykład..otworzyć maskę i zobaczyć coś takiego:

[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fc/Climax_FWMV_1500.jpg[/img]

bajka...

a nie...otwieram maskę i widzę plastik:

[img]http://www.nitroburner.nl/bmw/bmw_engine.jpg[/img]

(Nie, żebym miał coś przeciwko "bawarce" - pod maską dupowozu mam dokładnie ten sam widok)


Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosachsmiley
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy...

Edytowane przez jadak dnia 09-06-2009 13:38
Autor RE: 928S4 z WARSZAWY
SIMO
Użytkownik

Postów: 155
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 07.06.09
Dodane dnia 09-06-2009 13:43
Taak, jak do tego jeszcze dochodziło kilka gaźników wielogardzielowych to nie dziwota, że człowiek miał ochotę wyciąć dziurę w masce!


928S4'87 manual
Autor RE: 928S4 z WARSZAWY
SIMO
Użytkownik

Postów: 155
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 07.06.09
Dodane dnia 27-06-2009 22:33
chyba nie umiem dodać 'obrazka' do mojego profilu - wstawiam .jpg w opcję awatar i nic - jakieś ograniczenia, czy coś robię nie tak?


928S4'87 manual

Edytowane przez SIMO dnia 27-06-2009 22:34
Autor RE: 928S4 z WARSZAWY
Qbak
Użytkownik



Postów: 7489
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 27-06-2009 22:44
Poczytaj forum testowe. Tam jest sporo tematów na ten temat smiley smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
924 CUP
Tor Poznań 2:04,992
Autor RE: 928S4 z WARSZAWY
pimi
Użytkownik



Postów: 477
Miejscowość: Warszawa Kabaty
Data rejestracji: 12.05.09
Dodane dnia 28-06-2009 01:26
cześć,
3 dni temu też miałem ten problem. dopiero jak zmniejszyłem zdjęcie (do 90x60 chyba?) to udało mi się je dołączyć.
A na forum nie udało mi się nic konkretnego znaleźć (może słabo szukałem???), oprócz informacji, że gotka służy pomocą.
życzę powodzenia
pozdrawiam
Strona 2 z 2 < 1 2