924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Forum powitalne
Autor Dzień dobry - PiotrekOptics
PiotrekOptics
Użytkownik

Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 09.05.11
Dodane dnia 03-07-2011 12:16
Dzień dobry wszystkim!

Co za wspaniałe forum, bardzo mnie cieszy, że społeczność polskich fanów przedniosilnikowych Porsche rozwija się tak prężnie. Dołączyłem do Was, bo w niedługim czasie chciałbym stać się właścicielem... no właśnie, czego? Póki co skupiam się na 944 po lifcie.

Chciałbym przed zakupem stać się "ekspertem" od tego modelu. Widzę, że w przypadku 944 dużo jest niuansów, rózne (niezamienne) elementy zawieszenia w zależności od rocznika, kilka silników do wyboru...

Póki co jestem bardzo początkujący. Ostatnio odwiedziłem jeden z warszawskich komisów, aby "przymierzyć" się do 944 i zobaczyć, czy w aucie dobrze mi się siedzi i czy nie będę miał poczucia regresu przesiadając się do bez mała dwudziestoletniego auta (na codzień jeżdzę dużo nowszym samochodem). Ale nie było źle. Linia 944 jest wspaniała, robi dużo lepsze wrażenie swoją niską sylwetką z bliska niż na zdjęciach. Widok w lusterkach muskularnych tylnych błotników wywołał u mnie dreszczyk emocji. Kilka fotek z oględzin wklejam do odpowiedniego tematu tutaj: http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=3942&rowstart=60#post_60847.

Nie wiem jeszcze, czy chcę kupić "project car", tanie auto do dłubania i doprowadzić je do super stanu, czy znaleźć coś droższego, ale tylko do kosmetyki. Rozsądek podpowiada to drugie...
Autor RE: Dzień dobry - PiotrekOptics
ciachu
Administrator

Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 03-07-2011 12:32