Autor |
Dzień dobry - PiotrekOptics |
PiotrekOptics
Użytkownik
Postów: 215
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 09.05.11 |
Dodane dnia 03-07-2011 12:16 |
|
|
Dzień dobry wszystkim!
Co za wspaniałe forum, bardzo mnie cieszy, że społeczność polskich fanów przedniosilnikowych Porsche rozwija się tak prężnie. Dołączyłem do Was, bo w niedługim czasie chciałbym stać się właścicielem... no właśnie, czego? Póki co skupiam się na 944 po lifcie.
Chciałbym przed zakupem stać się "ekspertem" od tego modelu. Widzę, że w przypadku 944 dużo jest niuansów, rózne (niezamienne) elementy zawieszenia w zależności od rocznika, kilka silników do wyboru...
Póki co jestem bardzo początkujący. Ostatnio odwiedziłem jeden z warszawskich komisów, aby "przymierzyć" się do 944 i zobaczyć, czy w aucie dobrze mi się siedzi i czy nie będę miał poczucia regresu przesiadając się do bez mała dwudziestoletniego auta (na codzień jeżdzę dużo nowszym samochodem). Ale nie było źle. Linia 944 jest wspaniała, robi dużo lepsze wrażenie swoją niską sylwetką z bliska niż na zdjęciach. Widok w lusterkach muskularnych tylnych błotników wywołał u mnie dreszczyk emocji. Kilka fotek z oględzin wklejam do odpowiedniego tematu tutaj: http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=3942&rowstart=60#post_60847.
Nie wiem jeszcze, czy chcę kupić "project car", tanie auto do dłubania i doprowadzić je do super stanu, czy znaleźć coś droższego, ale tylko do kosmetyki. Rozsądek podpowiada to drugie... |
|
Autor |
RE: Dzień dobry - PiotrekOptics |
ciachu
Administrator
Postów: 4155
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 03-07-2011 12:32 |
|
|
Witamy na forum, cieszę się że to miejsce wzbudza taką sympatię. Jeżeli zależy Ci na opisanym braku regresu, 944 po lifcie (z nową deską rozdzielczą, nowym zawieszeniem i w ogóle mnóstwem innych niuansów) jest dobrym wyborem. Chyba lepszym wyborem w takim wypadku byłoby wybrać egzemplarz droższy i bardziej niezawodny, ponieważ trochę do dłubania znajdziesz w każdym egzemplarzu. Pozdrawiam.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: Dzień dobry - PiotrekOptics |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 04-07-2011 23:09 |
|
|
Hej,
Jak rozumiem mieliśmy się okazję już poznać w Kielcach osobiście
Powodzenia w stawaniu się ekspertem Wpadaj na czwartkowe, to pewnie dowiesz
się o wiele więcej, choć ode mnie akurat na temat 924
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Dzień dobry - PiotrekOptics |
PiotrekOptics
Użytkownik
Postów: 215
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 09.05.11 |
Dodane dnia 05-07-2011 17:32 |
|
|
Qbak napisał/a:
Hej,
Jak rozumiem mieliśmy się okazję już poznać w Kielcach osobiście
Powodzenia w stawaniu się ekspertem Wpadaj na czwartkowe, to pewnie dowiesz
się o wiele więcej, choć ode mnie akurat na temat 924
Cześć! Chyba niestety z kimś mnie mylisz, nie było mnie w Kielcach. Ale jeśli czwartkowe spotkania są otwarte dla "początkujących", chętnie kiedyś przyjdę. |
|
Autor |
RE: Dzień dobry - PiotrekOptics |
chipis
Użytkownik
Postów: 273
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 21.02.09 |
Dodane dnia 05-07-2011 18:52 |
|
|
Masz okazję pojutrze. Wszystko w temacie: http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=3&thread_id=2381
Pink Flamingo, godz. od 19:00 do ostatniego gościa
|
|