Autor |
witam |
pieron04
Użytkownik
Postów: 30
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.08.14 |
Dodane dnia 19-08-2014 22:37 |
|
|
JESTEM NA KUPNIE 924. OGŁADALEM JUŻ KILKA EGZEMPLAZY ALE JESZCZE NIE ZDECYDOWAŁEM SIĘ NA ZAKUP ZE WZGLEDU NA STAN TECHNICZNY PORSCHE;P NA CO ZWRÓCIC PRZEDEWSZYSTKIM UWAGE?? JAKI POWINIEN BYĆ TŁUMIK BO NARAZIE WIDZALEM WSZYSTKIE ZE SPORTOWYM;/ |
|
Autor |
RE: witam |
sianoz
Użytkownik
Postów: 530
Miejscowość:
Data rejestracji: 03.09.13 |
Dodane dnia 20-08-2014 15:05 |
|
|
uwierz mi ze najlepiej brzmi oryginał. dwięk czasami jest podobny do garbusowego ale ogólnie jest bardzo rasowy. szukaj ori. jak chcesz posłuchać to zapraszam do kołobrzegu
928s '86 |
|
Autor |
RE: witam |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 20-08-2014 16:04 |
|
|
1. Zwracaj uwagę na kompletność - późniejsze szukanie/kompletowanie pozornych początkowo pierdół potrafi zabrać sporo czasu.
2. Stan techniczny - karoserii, mechaniki. elektryki (patenty, ślady napraw blacharskich itd.)
3. Porządek w papierach - aby nie wyszły potem jakieś "babole".
4. VIN - czy nie było jakichkolwiek kombinacji typu przeszczepy, nabijane, przebijanie. Mogą być całkiem legalne albo i nie.
Poza tym to już zabytkowe auto - więc należy mieć to na uwadze. Trafiają się jeszcze egzemplarze w stanie dobrym ale coraz rzadziej, więc polując na taki egzemplarz trzeba uzbroić się w cierpliwość.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 20-08-2014 16:11 |
|
Autor |
RE: witam |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 20-08-2014 16:10 |
|
|
madmax332 napisał/a:
Poza tym to już zabytkowe auto - więc należy mieć to na uwadze. Trafiają się jeszcze egzemplarze w stanie dobrym ale coraz rzadziej, więc polując na taki egzemplarz trzeba uzbroić się w cierpliwość.
I $$
Pzdr
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: witam |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 20-08-2014 16:14 |
|
|
To już oczywiście pomijam bo w zasadzie każde auto to skarbonka. Im starsze - tym większa.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 20-08-2014 16:17 |
|
Autor |
RE: witam |
pieron04
Użytkownik
Postów: 30
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.08.14 |
Dodane dnia 20-08-2014 21:46 |
|
|
mieszkam w irlandii i tu chce kupić samochód. duzym plusem jest to ze samochody maja mniejkszy przebieg i raczej nie skrecany. ale jest ich bardzo malo. ogładalem kilka i byly w nie najgorszym stanie ale zawsze jakies pierdoly nie dzialaly i ten wydech szukam jakiegos co bedzie mnial orginalny |
|
Autor |
RE: witam |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 20-08-2014 21:58 |
|
|
30 lat dla auta to już ten wiek ze raczej w każdym będzie cos trzeba zrobić jeśli to tylko pierdoly to bym się niezniechecal,jesli trafisz na idealna sztuke będzie to tez odzwierciedlone w tym ile trzeba za nie zaplacic.Mechanika i elektronika w tych autach to nie kosmiczna technologia i da się to ogarnąć ,ja zawsze patrze na takie auta pod względem blacharki tego czy nie były zawinięte na drzewie,no i tak jak madmax napisał kompletność bo drobne z pozoru braki potrafią pochlaniac fortune jak i papiery bo chyba nikt nie chce jezdzic jakims Szczepanem.
Pzdr
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: witam |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 20-08-2014 21:59 |
|
|
Sory dubel
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951
Edytowane przez michal951 dnia 20-08-2014 21:59 |
|
Autor |
RE: witam |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 21-08-2014 14:51 |
|
|
Trzeba po prostu albo uzbroić się w cierpliwość i szukać nie wiadomo ile egzemplarza w naprawdę dobrym stanie lub iść na kompromis i na pewne rzeczy "przymknąć oko". Jakie to mają być rzeczy to już zależy od kupującego. U mnie priorytety to papiery i buda OK. Resztę wiem jak, gdzie i za jakie $$$ ewentualnie ogarnąć - więc przymykam na to oko.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 21-08-2014 14:54 |
|
Autor |
RE: witam |
pieron04
Użytkownik
Postów: 30
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.08.14 |
Dodane dnia 26-08-2014 23:46 |
|
|
w modelu 944 po jakim przebiegu mniejwiecej sa przetarte siedzenia?? |
|
Autor |
RE: witam |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 27-08-2014 00:14 |
|
|
150 -200 . Zależy na jak długich trasach jeżdziło . Nie sugeruj się siedzeniami ino innymi rzeczami . Ogólny wygląd środka , mechanika ,rdza .
Sumarycznie jest 3724;-)
Edytowane przez slawek290 dnia 27-08-2014 00:16 |
|
Autor |
RE: witam |
pieron04
Użytkownik
Postów: 30
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.08.14 |
Dodane dnia 27-08-2014 13:06 |
|
|
znalazlem fajny egzemplarz 944 z 84 roku dwa małe ognizka rdzy. ogólnie lakier w bardzo dobrym stanie. silnik ładnie brzmi i ma najlepsze przyspieszenie z samochodów ktore ogladalem. brak wycieków. srodek bardzo zadbany raczej wszystko dziala. poprzedni właściciel zamontował immobilajzer. tylko jest jeden problem własciciel wymienial ostatnio klocki hamulcowe i hamulce mozna powiedziec nie dzialaja;// ponoć to jest pompa głowna, czy ktoś mniał juz taki problem??? pedał hamulca jest bardzo mieki. |
|
Autor |
RE: witam |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 27-08-2014 15:04 |
|
|
Zapowietrzony uklad hamulcowy lub poprostu plyn hamulcowy do wymiany...(poszukaj tez przecieku na pompie hamulcowej/serwie).
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: witam |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7464
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 27-08-2014 20:59 |
|
|
Może być tylko zapowietrzony układ hamulcowy lub może być faktycznie uszkodzona
pompa hamulcowe (znam te dwa przypadki z własnych doświadczeń). Raczej autem
nie da się dojechać do domu w tym drugim przypadku, w pierwszym też nie radę,
bardzo łatwo odpowietrzyć układ. Gdybyś wymieniał na miejscu po zakupie pompę to
także będziesz musiał odpowietrzyć układ.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: witam |
pieron04
Użytkownik
Postów: 30
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.08.14 |
Dodane dnia 27-08-2014 21:07 |
|
|
własciciel twierdzi ze wymienił płyn. a wycieków nie ma. samochód mi się podoba ale nie chce kupic jak bede wiedzial czy dam rade naprawic usterki;pp |
|
Autor |
RE: witam |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 27-08-2014 21:30 |
|
|
Może i wymienił płyn tylko czy odpowietrzył układ lub czy zrobił to jak należy ? Nie wiadomo. Zrób więc małą inwestycję na początek - zagadaj z właścicielem o możliwość sprawdzenia auta w zaprzyjaźnionym warsztacie i jeśli się zgodzi - zrób to celem rozwiania wątpliwości. |
|
Autor |
RE: witam |
pieron04
Użytkownik
Postów: 30
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.08.14 |
Dodane dnia 27-08-2014 23:22 |
|
|
pojade jeszcze raz ogladnać samochód i odpowietrze pokoleji szczeki hamulcowe. a jeżeli to nie wina zle odpowietrzonego systemu, tylko wadliwa pompa hamulcowa to po czym rozpoznam?? |
|
Autor |
RE: witam |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 27-08-2014 23:44 |
|
|
Nie martw się na zapas .
Edytowane przez konto_usuniete dnia 27-08-2014 23:50 |
|
Autor |
RE: witam |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 28-08-2014 07:26 |
|
|
Jak kolega pisze wyżej albo żeś jest Pieron z prawdziwego zdarzenia albo pierdoła nie Pieron . Nie ma sensu się martwić na zapas . Daj fotkę autka to coś podpowiemy . Jedno jest pewne Porsche da ci dużo radochy choćby z samego patrzenia na nie
Sumarycznie jest 3724;-) |
|
Autor |
RE: witam |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 28-08-2014 11:49 |
|
|
Pompa hamulcowa to taka trochę inna i większa strzykawka. Nieszczelna - nie będzie tłoczyć płynu w układzie (pedał hamulca wtedy można miękko i prawie bez oporu wcisnąć do końca). Inna możliwość to zatarty wewnątrz niej tłok - wtedy będą wyczuwalne opory z jego wciśnięciem.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 28-08-2014 11:52 |
|