Autor |
Witam Serdecznie |
Roger
Użytkownik
Postów: 13
Miejscowość:
Data rejestracji: 28.02.16 |
Dodane dnia 28-02-2016 19:48 |
|
|
Witam forumowiczów,
Od wielu wielu lat związany jestem z inna marką ale może nuda, wiek albo bóg wie co jeszcze spowodowało ,ze noszę się z zamiarem zakupu 944, Chciałbym nieco poczytać o historii modelu, zmianach, silnikach itd.
Na chwilę obecną w tym temacie jestem totalnym laikiem.
Także proszę o wyrozumiałość w przypadku "głupich pytań"
Pozdrawiam |
|
Autor |
RE: Witam Serdecznie |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 28-02-2016 19:50 |
|
|
Witam!
Powodzenia w poszerzaniu wiedzy i zakupie.
Pzdr
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: Witam Serdecznie |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7464
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 28-02-2016 19:54 |
|
|
Witamy
Powodzenia, polecam 944 przed liftem - bardziej czuć klimat klasycznej
motoryzacji
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Witam Serdecznie |
Roger
Użytkownik
Postów: 13
Miejscowość:
Data rejestracji: 28.02.16 |
Dodane dnia 28-02-2016 20:04 |
|
|
No właśnie chciałem zapytać czy gdzięs na forum jest temat z dokładnym opisem kiedy był lift, w jakim zakresie itd...?
Czy jest również możliwośc rozkodowania vinu?/sprawdzenia?
Zalezy mi na kupnie auta zgodnego z vinem... |
|
Autor |
RE: Witam Serdecznie |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 28-02-2016 20:51 |
|
|
witam,
lift był w roku 1985, można rozkodowac po Vinie, można też sprawdzić wlepke w bagażniku.
zmian bylo bardzo dużo najbardziej widoczna wewnątrz to deska rozdzielcza wraz z konsolą centralną i boczki drzwi, na zewnątrz szyba czołowa na równi ze słupkami A, w przedlifcie szyba byla zaniżona około 2cm.
Pozdrawiam
Porsche & ?
Edytowane przez Dlugi dnia 28-02-2016 21:35 |
|
Autor |
RE: Witam Serdecznie |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6078
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 28-02-2016 21:10 |
|
|
cześć witaj,
a z jąką to inną marką? (wiesz my nie jesteśmy ortodoksyjni jak tylko publicznie przyznasz że 924/944 są super a 928 jest najlepszym autem w historii )
nie no serio - z jaką marką?
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|
Autor |
RE: Witam Serdecznie |
Przemek1234
Użytkownik
Postów: 513
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 14.03.11 |
Dodane dnia 28-02-2016 21:17 |
|
|
944 - mega ciekawy kawałek motoryzacji. Polecam 944 8v, bardzo klasyczny przyjemny silnik. Stare wnętrze oldschool-sport- słabe wykonanie-klimat. Nowe wnętrze- trochę lepiej wykonane-bardziej komfortowe-bardziej estetyczne-mniej spartańskie i sportowe.
924 '80 2.0 było
944 '86 2.5
944 '89 S2
981 '13 2,7 |
|
Autor |
RE: Witam Serdecznie |
Roger
Użytkownik
Postów: 13
Miejscowość:
Data rejestracji: 28.02.16 |
Dodane dnia 28-02-2016 21:37 |
|
|
Odnośnie wspomnianego liftu... możliwe by auto z 1989 roku, silnik rzekomo 2.7 miało nowe zegary, tapicerkę tez poliftową ale przód zdaje sie przedliftowy?
By nie dręczyć takimi pytania bo z pewnością ktoś już je zadał możecie podesłać linki do wspomnianego rozkodowania vinu a także historii zmian. |
|
Autor |
RE: Witam Serdecznie |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 28-02-2016 21:48 |
|
|
Nie ma czegos takiego jak przod po lifcie ,inny przod i "dyfuzor"z tylu to wersje Turbo,S2.
89 to wlasnie silnik 2.7 8v, 165km.
Pzdr
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: Witam Serdecznie |
Roger
Użytkownik
Postów: 13
Miejscowość:
Data rejestracji: 28.02.16 |
Dodane dnia 28-02-2016 21:54 |
|
|
Masz moze jakąś fotkę jak to powinno wygladać? |
|
Autor |
RE: Witam Serdecznie |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 28-02-2016 22:07 |
|
|
tak
To akurat jest wersja S czyli 2.5 16v ale tak to ma wygladac.
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951
michal951 dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez michal951 dnia 28-02-2016 22:10 |
|
Autor |
RE: Witam Serdecznie |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 28-02-2016 22:13 |
|
|
A tak wygladaja wersje Turbo i S2(czyli wolnossacy 3.0 211km)
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951
michal951 dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez michal951 dnia 28-02-2016 22:23 |
|
Autor |
RE: Witam Serdecznie |
Roger
Użytkownik
Postów: 13
Miejscowość:
Data rejestracji: 28.02.16 |
Dodane dnia 28-02-2016 22:20 |
|
|
Dzięki. Czyli wszystko się zgadza w tym wypadku.
Po fotce tej srebrnej rozumiem ,ze jeśli auto z 1987 roku ma taki front i niby 150 koni to coś nie gra... czy tak?
Edytowane przez Roger dnia 28-02-2016 22:21 |
|
Autor |
RE: Witam Serdecznie |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 28-02-2016 22:28 |
|
|
Czesto ludzie zmieniaja przod wlasnie na taki od turbo. Mozna to zrobic zmienaiajac blotniki ,nosek i zderzak.Mozna tez dostac zderzaki na wzor turbo dostosowane do seryjnych blotnikow.
Z fabryki tak napewno nie wyjechal.
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951
Edytowane przez michal951 dnia 28-02-2016 22:29 |
|
Autor |
RE: Witam Serdecznie |
DjDarecki
Użytkownik
Postów: 648
Miejscowość: Pasłęk
Data rejestracji: 07.07.13 |
Dodane dnia 29-02-2016 12:32 |
|
|
A czemu nie było turbo ze starymi zderzakami ?
|
|
Autor |
RE: Witam Serdecznie |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 29-02-2016 13:54 |
|
|
DjDarecki napisał/a:
A czemu nie było turbo ze starymi zderzakami ?
Bo trzeba było wygospodarowac miejsce na IC i dostrczyc powietrze do niego.
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|