924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Forum powitalne
Autor Witam Serdecznie
Roger
Użytkownik

Postów: 13
Miejscowość:
Data rejestracji: 28.02.16
Dodane dnia 28-02-2016 19:48
Witam forumowiczów,

Od wielu wielu lat związany jestem z inna marką ale może nuda, wiek albo bóg wie co jeszcze smiley spowodowało ,ze noszę się z zamiarem zakupu 944, Chciałbym nieco poczytać o historii modelu, zmianach, silnikach itd.
Na chwilę obecną w tym temacie jestem totalnym laikiem.
Także proszę o wyrozumiałość w przypadku "głupich pytań"smiley

Pozdrawiam
Autor RE: Witam Serdecznie
michal951
Użytkownik



Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11
Dodane dnia 28-02-2016 19:50
Witam!

Powodzenia w poszerzaniu wiedzy i zakupie.

Pzdr


out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951
Autor RE: Witam Serdecznie
Qbak
Użytkownik



Postów: 7464
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 28-02-2016 19:54
Witamy smiley
Powodzenia, polecam 944 przed liftem - bardziej czuć klimat klasycznej
motoryzacji smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Witam Serdecznie
Roger
Użytkownik

Postów: 13
Miejscowość:
Data rejestracji: 28.02.16
Dodane dnia 28-02-2016 20:04
No właśnie chciałem zapytać czy gdzięs na forum jest temat z dokładnym opisem kiedy był lift, w jakim zakresie itd...?
Czy jest również możliwośc rozkodowania vinu?/sprawdzenia?
Zalezy mi na kupnie auta zgodnego z vinem...
Autor RE: Witam Serdecznie
Dlugi
Użytkownik



Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06
Dodane dnia 28-02-2016 20:51
witam,
lift był w roku 1985, można rozkodowac po Vinie, można też sprawdzić wlepke w bagażniku.
zmian bylo bardzo dużo najbardziej widoczna wewnątrz to deska rozdzielcza wraz z konsolą centralną i boczki drzwi, na zewnątrz szyba czołowa na równi ze słupkami A, w przedlifcie szyba byla zaniżona około 2cm.


Pozdrawiam smiley
Porsche & ?

Edytowane przez Dlugi dnia 28-02-2016 21:35
7442000 www.classiccars4you.com
Autor RE: Witam Serdecznie
vip3r
Użytkownik



Postów: 6078
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06
Dodane dnia 28-02-2016 21:10
cześć witaj,

a z jąką to inną marką? (wiesz my nie jesteśmy ortodoksyjni jak tylko publicznie przyznasz że 924/944 są super a 928 jest najlepszym autem w historii smiley )

nie no serio - z jaką marką?


968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503

911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460

FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Autor RE: Witam Serdecznie
Przemek1234
Użytkownik

Postów: 513
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 14.03.11
Dodane dnia 28-02-2016 21:17
944 - mega ciekawy kawałek motoryzacji. Polecam 944 8v, bardzo klasyczny przyjemny silnik. Stare wnętrze oldschool-sport- słabe wykonanie-klimat. Nowe wnętrze- trochę lepiej wykonane-bardziej komfortowe-bardziej estetyczne-mniej spartańskie i sportowe.



924 '80 2.0 było
944 '86 2.5
944 '89 S2
981 '13 2,7
www.arctic-klimat.pl
Autor RE: Witam Serdecznie
Roger
Użytkownik

Postów: 13
Miejscowość:
Data rejestracji: 28.02.16
Dodane dnia 28-02-2016 21:37
Odnośnie wspomnianego liftu... możliwe by auto z 1989 roku, silnik rzekomo 2.7 miało nowe zegary, tapicerkę tez poliftową ale przód zdaje sie przedliftowy?

By nie dręczyć takimi pytania bo z pewnością ktoś już je zadał możecie podesłać linki do wspomnianego rozkodowania vinu a także historii zmian.
Autor RE: Witam Serdecznie
michal951
Użytkownik



Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11
Dodane dnia 28-02-2016 21:48
Nie ma czegos takiego jak przod po lifcie ,inny przod i "dyfuzor"z tylu to wersje Turbo,S2.
89 to wlasnie silnik 2.7 8v, 165km.

Pzdr


out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951
Autor RE: Witam Serdecznie
Roger
Użytkownik

Postów: 13
Miejscowość:
Data rejestracji: 28.02.16
Dodane dnia 28-02-2016 21:54
Masz moze jakąś fotkę jak to powinno wygladać?
Autor RE: Witam Serdecznie
michal951
Użytkownik



Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11
Dodane dnia 28-02-2016 22:07
tak

To akurat jest wersja S czyli 2.5 16v ale tak to ma wygladac.


out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951

michal951 dodał/a następującą grafikę:



Edytowane przez michal951 dnia 28-02-2016 22:10
Autor RE: Witam Serdecznie
michal951
Użytkownik



Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11
Dodane dnia 28-02-2016 22:13
A tak wygladaja wersje Turbo i S2(czyli wolnossacy 3.0 211km)


out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951

michal951 dodał/a następującą grafikę:



Edytowane przez michal951 dnia 28-02-2016 22:23
Autor RE: Witam Serdecznie
Roger
Użytkownik

Postów: 13
Miejscowość:
Data rejestracji: 28.02.16
Dodane dnia 28-02-2016 22:20
Dzięki. Czyli wszystko się zgadza w tym wypadku.

Po fotce tej srebrnej rozumiem ,ze jeśli auto z 1987 roku ma taki front i niby 150 koni to coś nie gra... czy tak?

Edytowane przez Roger dnia 28-02-2016 22:21
Autor RE: Witam Serdecznie
michal951
Użytkownik



Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11
Dodane dnia 28-02-2016 22:28
Czesto ludzie zmieniaja przod wlasnie na taki od turbo. Mozna to zrobic zmienaiajac blotniki ,nosek i zderzak.Mozna tez dostac zderzaki na wzor turbo dostosowane do seryjnych blotnikow.
Z fabryki tak napewno nie wyjechal.


out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951

Edytowane przez michal951 dnia 28-02-2016 22:29
Autor RE: Witam Serdecznie
DjDarecki
Użytkownik

Postów: 648
Miejscowość: Pasłęk
Data rejestracji: 07.07.13
Dodane dnia 29-02-2016 12:32
A czemu nie było turbo ze starymi zderzakami ? smiley
1194844
Autor RE: Witam Serdecznie
tona
Użytkownik



Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 29-02-2016 13:54
DjDarecki napisał/a:
A czemu nie było turbo ze starymi zderzakami ? smiley
Bo trzeba było wygospodarowac miejsce na IC i dostrczyc powietrze do niego.


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-