Autor |
RE: XIV Rallye Monte-Carlo Historique (Start w Warszawie) |
Sliwka
Użytkownik
Postów: 624
Miejscowość: Libertów k. Krakowa
Data rejestracji: 29.07.07 |
Dodane dnia 27-01-2011 09:21 |
|
|
Interesuje mnie głównie wnętrze , ewentualnie co się dzieje pod maską , płyta pod silnikiem ewentualnie zmiany w zasilaniu paliwem .
Ozłocę za info gdzie można się zaopatrzyć w te poszerzenia |
|
Autor |
RE: XIV Rallye Monte-Carlo Historique (Start w Warszawie) |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 27-01-2011 10:33 |
|
|
A ja widziałem gdzieś takie auto do kupienia. Tylko w stanie raczej słabszym niż dobrym.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: XIV Rallye Monte-Carlo Historique (Start w Warszawie) |
pilatus
Administrator
Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 27-01-2011 11:00 |
|
|
Ciachu <- tak, tak, oczywiście źle ująłem mój wpis. Chodziło mi o to, że właściciel wzorował się na tym egzemplarzu z '79 itd. Malowanie takie samo (no prawie, bo napis reklamuje inną firmę). Ale już np. zawieszenie inne - bo tamten miał Fuchsy, czyli musiał mieć piasty na 5 śrub.
Czekaliśmy trochę na właściciela ale zdaje się, że zostawił on auto w parku maszyn na noc - nie doczekaliśmy się. Czyli nie widzieliśmy auta pod maską. Klatka nie wspawana, a przykręcana do nadwozia. Przed pilotem halda, kierownica nieoryginalna (jakaś sportowa). Hamulce od zwykłego 924. Zawieszenie - żółte Koni. Maska i błotniki na pewno stalowe. Brak siedzeń z tyłu i generalnie usunięte wygłuszenia itp, ale boczki drzwi zostały. Najbardziej podobała mi się łopata do wykopywania auta umocowana wewnątrz .
Najdziwniejsze, że nadwozie wyglądało na rocznik 80-81 - jest już klapka wlewu paliwa, ale stabilizator jeszcze starego typu.
Pomysł na eskortowanie tego 924 jest fajny . My żałowaliśmy, że odwieźliśmy do Częstochowy maszty od naszych flag klubowych, bo jak nic stanęły by na starcie. Chyba żadna inna załoga nie miałaby takiego startu. No ale jak zwykle - wszelkie pomysły trochę za późno
pzdr
jacek(pilatus)
Edytowane przez pilatus dnia 27-01-2011 11:01 |
|
Autor |
RE: XIV Rallye Monte-Carlo Historique (Start w Warszawie) |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 27-01-2011 16:34 |
|
|
No i jak tam chłopaki, jak tam wyszła eskorta 924.pl? Nikt jeszcze nie wrócił?? Mówić, bo się nie mogę doczekać.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: XIV Rallye Monte-Carlo Historique (Start w Warszawie) |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 27-01-2011 16:47 |
|
|
Byliśmy, widzieliśmy (Ja, Abelard, Kraz i Olo, po drodze spotkaliśmy też Oko ).
Jak ktoś był jeszcze to się przyznać, bo my krążyliśmy cały czas po placu właściwie,
tylko na początku okupowaliśmy 924 n/a. Pod koniec pojawiało się 931 (Olo ma zdjęcia),
ale było ono całkowicie oryginalne (zresztą n/a też, ale o tym później). Turbo miało
właściwie tylko dołożoną klatkę i fotele bardziej kubełkowe niż oryginały i to chyba
wszystko co pamiętam. Panowie od n/a nie byli zbyt rozmowni. Pokazali nam silnik,
ale tylko na ułamek sekundy (podnieśli maskę i opuścili), szczęśliwie Kraz ma nagranie
Wrzucaj szybko! W aucie jest podrasowany tylko wydech (zdaje się od 931/944??).
Resztą według regulacji FIA musi pozostać w oryginale. Jedynie została pocięta obudowa
filtra powietrza (jak Kraz da filmik to zobaczycie). Do tego maksymalne odchudzanie.
Nawet kratki wentylacji z drzwi wyjęte. Opalanie z przycisku. Pod auto jakoś specjalnie
nie zaglądaliśmy. Jak sobie coś jeszcze przypomnę to będę dopisywał. Zdjęcie ze środka.
Co do eskorty to nic nie wiem. Ja musiałem o 13.20 uciekać niestety.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Qbak dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Qbak dnia 27-01-2011 16:52 |
|
Autor |
RE: XIV Rallye Monte-Carlo Historique (Start w Warszawie) |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 27-01-2011 16:59 |
|
|
ale fajny plecak - to chyba z alcantary, nie?
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
Edytowane przez ciachu dnia 27-01-2011 17:01 |
|
Autor |
RE: XIV Rallye Monte-Carlo Historique (Start w Warszawie) |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 27-01-2011 17:18 |
|
|
Zapomniałem dodać że mieli całkowicie nową wiązkę elektryczną położoną. Może też
będzie widać na filmiku od Kraza.
Zdjęcia na zasadzie "as is" :
http://picasaweb.google.com/lordbqbak/XIVRallyeMonteCarloHistoriqueStartWWarszawie?authkey=Gv1sRgCIHTkI7l1Kq41AE#
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: XIV Rallye Monte-Carlo Historique (Start w Warszawie) |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 27-01-2011 17:48 |
|
|
Na teleekspresie był materiał o starcie, niestety nie widziałem od początku - na tym fragmencie na który się załapałem nie było 924. Ale może będzie coś w raporcie na tvn turbo o 18.
|
|
Autor |
RE: XIV Rallye Monte-Carlo Historique (Start w Warszawie) |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 27-01-2011 18:08 |
|
|
Coś było, ale mało i żadnego 924 nie było widać.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: XIV Rallye Monte-Carlo Historique (Start w Warszawie) |
TomekSz
Użytkownik
Postów: 93
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 06.03.09 |
Dodane dnia 27-01-2011 19:32 |
|
|
[img]http://i54.tinypic.com/2jadug4.jpg[/img]
924 '82
https://www.facebook.com/storkservice
email: tomasz.szumert@gmail.com |
|
Autor |
RE: XIV Rallye Monte-Carlo Historique (Start w Warszawie) |
TomekSz
Użytkownik
Postów: 93
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 06.03.09 |
Dodane dnia 27-01-2011 19:36 |
|
|
[img]http://i55.tinypic.com/atsvnq.jpg[/img]
924 '82
https://www.facebook.com/storkservice
email: tomasz.szumert@gmail.com |
|
Autor |
RE: XIV Rallye Monte-Carlo Historique (Start w Warszawie) |
TomekSz
Użytkownik
Postów: 93
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 06.03.09 |
Dodane dnia 27-01-2011 19:39 |
|
|
[img]http://i55.tinypic.com/2zibpqe.jpg[/img]
924 n/a od zaplecza.
924 '82
https://www.facebook.com/storkservice
email: tomasz.szumert@gmail.com |
|
Autor |
RE: XIV Rallye Monte-Carlo Historique (Start w Warszawie) |
Cyryl
Użytkownik
Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10 |
Dodane dnia 27-01-2011 20:35 |
|
|
Może ktoś nie dotarł jeszcze, galeria z dobrym początkiem : http://przegubowiec.com/galeria/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=0 |
|
Autor |
RE: XIV Rallye Monte-Carlo Historique (Start w Warszawie) |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 27-01-2011 21:44 |
|
|
pierwsza próba ...
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Olo924 dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: XIV Rallye Monte-Carlo Historique (Start w Warszawie) |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 27-01-2011 21:54 |
|
|
kolejna próba ...
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Olo924 dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: XIV Rallye Monte-Carlo Historique (Start w Warszawie) |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 27-01-2011 21:58 |
|
|
i jeszcze raz ...
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Olo924 dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: XIV Rallye Monte-Carlo Historique (Start w Warszawie) |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 27-01-2011 21:59 |
|
|
4.
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Olo924 dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: XIV Rallye Monte-Carlo Historique (Start w Warszawie) |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 27-01-2011 21:59 |
|
|
5.
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Olo924 dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: XIV Rallye Monte-Carlo Historique (Start w Warszawie) |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 27-01-2011 22:00 |
|
|
6.
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Olo924 dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: XIV Rallye Monte-Carlo Historique (Start w Warszawie) |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 27-01-2011 22:01 |
|
|
7.
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Olo924 dodał/a następującą grafikę:
|
|