Autor |
RE: Dyno Day 2011 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 16-04-2011 23:17 |
|
|
Olo, ładnie Ci Pan dokręcił auto do 7200
Właśnie zobaczyłem mój wykres ostatni z 2009 roku, dokręcili mi do 6900 prawie
wiedząc że nie ma odcięcia
Co do świstu, głośno było faktycznie i jakoś na poprzednich hamowaniach sobie
takich efektów dźwiękowych nie przypominam, ale wtedy więcej 924 2.0 było,
teraz to prawie same 2.5, 3.0, turbiny jakieś, 3.6 i 4.7
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 16-04-2011 23:27 |
|
Autor |
RE: Dyno Day 2011 |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 16-04-2011 23:29 |
|
|
Hm... 250KM i 355Nm w porszowym turbo? Toz to seria
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: Dyno Day 2011 |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 16-04-2011 23:29 |
|
|
Ma zmienione wtryski i program "lajtowy"
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: Dyno Day 2011 |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 16-04-2011 23:31 |
|
|
To ze lajtowy to wiem, ale nawet po lajtowym sie wiecej spodziewalem
Ciachu 420 Nm? Lol... Seryjna Ska ma 350
Widze ze nastepnym razem to juz musze byc...
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne
Edytowane przez wampir dnia 16-04-2011 23:31 |
|
Autor |
RE: Dyno Day 2011 |
kuzik
Użytkownik
Postów: 321
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 21.05.07 |
Dodane dnia 16-04-2011 23:39 |
|
|
ja jestem bardzo zadowolony od początku stawiałem że mam prawie serię myślałem o 208KM a tu 209,5 i 279 Nm to praktycznie fabryka.
Ładnie też Ciacha.
Porszowe rzeczywiście słabo jak na takie zapowiedzi - szczególnie moment.
|
|
Autor |
RE: Dyno Day 2011 |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 16-04-2011 23:44 |
|
|
Porsz w sumie uruchomił auto wczoraj, więc nie było mowy o jakimkolwiek strojeniu. Auto ma spore możliwości, choć ze względu na krótką skrzynię rewelacji jeśli chodzi o prędkość nie będzie.
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: Dyno Day 2011 |
kuzik
Użytkownik
Postów: 321
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 21.05.07 |
Dodane dnia 16-04-2011 23:47 |
|
|
możliwości z pewnością są, ale strojenie to nie jest prosta sprawa |
|
Autor |
RE: Dyno Day 2011 |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 16-04-2011 23:48 |
|
|
U mnie tez slabo... 235 koni wzgledem oryginalnych 300 Analizujac wykres cos jest nie tak ze sterowaniem silnika powyzej 4500obr bo moment i moc nagle pikuje w dol w dodatku wykres poszarpany.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: Dyno Day 2011 |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 16-04-2011 23:52 |
|
|
wit007 napisał/a:
Porsz w sumie uruchomił auto wczoraj, więc nie było mowy o jakimkolwiek strojeniu. Auto ma spore możliwości, choć ze względu na krótką skrzynię rewelacji jeśli chodzi o prędkość nie będzie.
Teoretycznie tak, ale i tak jesli dobrze kojarze to auto bylo wystrojone pod 300 zanim do niego trafilo. No ale coz, ten silniczek swoje jednak moze osiagnac jak sie troche popracuje
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: Dyno Day 2011 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 16-04-2011 23:55 |
|
|
Co do Porszowego 968Turbo, auto jest kompletnie nie wystrojone, na szybko złożone
żeby na hamownię przyjechać Jak widać z mocy zostało lekko za dużo zdjęte.
Dziwi mnie to 420Nm u Ciacha, duuuuużo. Były robione dwa przebiegi, na 5 i 4 biegu.
Na 5tym pokazało więcej niż te 225, ale jeszcze polecieli na 4tym i jak widać wyszło
troszkę mniej. Strasznie trudno hamować turbiny jak to było widać.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Dyno Day 2011 |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 16-04-2011 23:58 |
|
|
wampir napisał/a:
wit007 napisał/a:
Porsz w sumie uruchomił auto wczoraj, więc nie było mowy o jakimkolwiek strojeniu. Auto ma spore możliwości, choć ze względu na krótką skrzynię rewelacji jeśli chodzi o prędkość nie będzie.
Teoretycznie tak, ale i tak jesli dobrze kojarze to auto bylo wystrojone pod 300 zanim do niego trafilo. No ale coz, ten silniczek swoje jednak moze osiagnac jak sie troche popracuje
Tego nie wiadomo - na hamowni nie był, a mówić można dużo
Ja jestem zadowolony, choć wolałbym 160+ Nieźle wygląda za to przebieg momentu.
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations
Edytowane przez wit007 dnia 17-04-2011 00:03 |
|
Autor |
RE: Dyno Day 2011 |
Marko84s
Użytkownik
Postów: 425
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 22.01.09 |
Dodane dnia 17-04-2011 00:06 |
|
|
Ja niestety nie dotarłem od 12 byłem w pracy, ale jak by ktoś z tych co również nie mogli chciał w jakimś terminie się jeszcze mierzyć to mi też dajcie znać |
|
Autor |
RE: Dyno Day 2011 |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 17-04-2011 00:15 |
|
|
Wlasnie, kiedy kolejna runda?
Co do biegow, to wydawalo mi sie ze hamownia powinna na 3cim albo 4tym mierzyc...
Ale wydawalo mi sie tez ze nasze turbinki najwieksza moc maja na 3cim biegu, 4ty slabszy a 5ty jeszcze slabszy...
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: Dyno Day 2011 |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 17-04-2011 01:39 |
|
|
estra lektura wyników :-)
żałiuję że znów proza życia nie pozwoliła mi choć na chwilę z wami się spotkać.
mnie chyba najbardziej zaskoczyła moc 928 .... michała - aż strach pojechać swoim ;-) - z drugiej storny czy w 928 to ma jakieś znaczenie...
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|
Autor |
RE: Dyno Day 2011 |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 17-04-2011 03:43 |
|
|
michal928 napisał/a:
U mnie tez slabo... 235 koni wzgledem oryginalnych 300 :
Jesteś pewny, że ten silnik to 4.7 a nie 4.5? Wynik raczej wskazuje na niezajechane 4.5litra. W takim przypadku różnica byłaby niewielka (fabryczne 240KM, 360Nm).. spadek raptem 5KM i kilkanaście Nm.
Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)
"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego" |
|
Autor |
RE: Dyno Day 2011 |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 17-04-2011 07:39 |
|
|
Teraz widze jaki skarb sprzedalem Gazelotowi..278km i 450Nm ale nawet subiektywne odczucia pokazuja , ze Rekin jest sporo mocniejszy od Kanarka.Obiecuje popracowac nad tym...Ciagle jednak nie wierze zeby hamownia bez obciazenia 'wyciagnela' pelne osiagi z turbiny...moj w przeciwienstwie do Wampirowego pokazuje pelnie mocy na 4tym biegu...wtedy dopiero pokazuje sie niezbedne 1.2bara na wskazniku Chociaz moj Guru od turbo mowi, ze zabawa zaczyna sie przy1,5bara
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: Dyno Day 2011 |
porsz
Użytkownik
Postów: 1116
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 19.04.06 |
Dodane dnia 17-04-2011 07:59 |
|
|
zasłyszane od ola924 "nie da ci żadna blachara tego co da ci 1,5 bara " albo jakos tak a srebrny pójdzie na rozbiórkę za karę że tak mało wykazał ,rozsprzedam go w elementach
968 92r czerwony (dziwny porsiołek) (było)
924 78r czarny (w posiadaniu,, na sprzedaż
944 86 biały ( przerobiony na biało czerwony)zmienił właściciela
buggy 69r czerwony (w posiadaniu)
i teraz nie wiem w co wsiąść
Edytowane przez porsz dnia 17-04-2011 08:00 |
|
Autor |
RE: Dyno Day 2011 |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 17-04-2011 08:06 |
|
|
Darek nie wyglupiaj sie...zrob strojenie i bedziesz musial w gorsecie jezdzic zeby zaglowkow nie polamac. Jesli juz bedziesz rozbieral zamawiam dol silnika 3l na zwyklym setup'pie powinno dac 300KM a moment obrotowy...500
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: Dyno Day 2011 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 17-04-2011 11:04 |
|
|
porsz napisał/a:
"nie da ci żadna blachara tego co da ci 1,5 bara "
Jakbym miał turbo to już bym z taką naklejką jeździł
Ja bym tego 968Turbo tak szybko nie odstawiał w kąt, da się to wystroić jakoś
przecież. Widać że efekt turbo jest ogromny na wykresie, skok momentu jest
niesamowity.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 17-04-2011 11:19 |
|
Autor |
RE: Dyno Day 2011 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 17-04-2011 11:56 |
|
|
Jak ja lubię te wykresiki
Turbiny powinny jednak pojechać na obciążeniówkę. Parametry 3.0 turbo rzeczywiście duuużo poniżej oczekiwań - okolice 300 KM powinny być praktycznie bez większych problemów. Natomiast Ciachu poszedł zdecydowanie w Nm (w dodatku jest spaprany wykres - popatrzcie na skalę obrotów i na rzeczywiste wartości).
Kuzik - masz super zdrowy silnik! Parametry niemal fabryczne! Wykres S2 Gazika praktycznie taki sam jak mój.
2.5 - no cóż ,nie widziałem żeby któraś trzymała parametry fabryczne. Spadek kilku KM to niemal norma więc tego można się było spodziewać. |
|