924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Zloty/Imprezy/Wydarzenia
Strona 4 z 4 < 1 2 3 4
Autor RE: CA Cup + PCP Biała Podlaska 30.06.2012
tona
Użytkownik



Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 04-07-2012 13:59
mack10 napisał/a:

Miłego oglądania
Maciek
Maciek chyba chciales napisac 'cierpliwego otwierania'smiley juz nie pamietam kiedy tak wolno sie rozwijaly foty..imponujacy rozmiarsmiley


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Autor RE: CA Cup + PCP Biała Podlaska 30.06.2012
tona
Użytkownik



Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 04-07-2012 14:01
GaZiK napisał/a:
Brakuje kilku ujęć: http://www.youtube.com/watch?v=LhvO9QNFXzs m.in. obrotu w trawę, ale jest przejazd bez kasku, więc wstawka z zapoznawczego...
Ogladalem ogladalem...u Ciebie za szybko u mnie za wolno , ale i tak wyszlo calkiem dobrze.


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-

Edytowane przez tona dnia 04-07-2012 14:02
Autor RE: CA Cup + PCP Biała Podlaska 30.06.2012
Maciek
Użytkownik



Postów: 358
Miejscowość: Księżyno/Białystok POLAND
Data rejestracji: 19.07.10
Dodane dnia 04-07-2012 15:19
Zapomniałem dodać że rozmiar spory :/


Poprzedni nick Mack10
924 '79 2.0 aka Porszawka
zarejestrowana jako zabytek
na110.pl
Autor RE: CA Cup + PCP Biała Podlaska 30.06.2012
browar
Użytkownik

Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 04-07-2012 22:29
Szanowni Państwo,

Wygląda na to, że sprzęt pomiarowy niezauważył mojego przejazdu nr 5 na TDBP...

Brakuje mi słów.


Siem
browar
eS
Autor RE: CA Cup + PCP Biała Podlaska 30.06.2012
wit007
Użytkownik



Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11
Dodane dnia 04-07-2012 22:42
Organizacja naprawdę "na medal". W życiu czegoś takiego nie widziałem smiley


Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02

www.komunikado.pl agencja public relations
4337926
Autor RE: CA Cup + PCP Biała Podlaska 30.06.2012
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 04-07-2012 22:51
Simprez, lepszego wstępu niż Twój nie można było dać smiley

Żar z nieba faktycznie lał się strumieniami... rok temu było chyba troszkę
lepiej, było porównywalnie do Nowego Miasta dwa lata temu.

Dla mnie impreza zaczęła się już dawno temu, mnie więcej na początku czerwca,
ale to mało interesująca historia, więc zacznę od piątku, czyli jak zwykle dnia
przygotowywania auta - jakoś już do tradycji przeszło przygotowywanie na ostatnią
chwilę smiley

Miało być kilka rzeczy zrobionych a wyszło jak zwykle i czasu starczyło tylko na
wymianę drążków kierowniczych. Sprawdziłem kilka rzeczy, potem myjnia, odkurzanie,
gps, alkomat smiley i spać. Pobudka 4:50. Czekanie na Kraza smiley i w drogę.
Sama podróż do Białej bez większych problemów, tylko wspomniany gps troszkę
poszalał w samej Białej i nie obyło się bez zawracania. W prawo przy stateczniku,
szlaban i naszym (tak Kraz się nie zgubił) oczom ukazał się piękny obiekt, a w depo
już kilkanaście klasyków rożnej maści, w tym kilka Porsche.

Na początku musiałem przygotować się do rejestracji zawodników z ramienia PCP,
poszło sprawniej niż myślałem, choć niektórych trzeba było siłą ciągnąć smiley
W międzyczasie spoglądałem na kolejkę aut na zapoznanie z PS1, oj nie wyglądało
że szybko sobie pojeździmy. Myślałem że zapoznanie przed odprawą to dobry pomysł
przetestowany pomyślnie w Kielcach, ale czemu nie można było ustawić prób i ich
wystartować wcześniej? Nie mam pojęcia, podobno zawiodły firmy trzecie - mam
nadzieje że w NMnP będzie tak jak trzeba smiley

Ok, kolejka na PS1 mała - jedziemy zapoznanie. Ja w kasku, Kraz w kasku - nie wiem
czemu niektórzy z Was jeżdżą treningi i zapoznania bez kasków, jaka to różnica czy
jest 150km/h na zapoznaniu czy na próbie z pomiarem czasu? Jeździliśmy raz
moim autem a raz Kraza. Próba bardzo szybka na pomiarowych próbach ja zapianełem
piąty bieg, czyli czwórka już była dokręcona, a na torze w poznaniu zdarzało mi się
to tylko na prostej startowej. Jedziemy na PS2 - tam ogromna kolejka w strasznym
słońcu. Razem z Jurkiem próbujemy się ukryć gdzieś w cieniu, raczej słońce wygrywa.
Zapoznanie bardzo przyjemnie, slalom na początku za startem do samego końca
bez odpuszczania gazu, ale tak chyba miał każdy kto ma przygotowany zawias,
no może oprócz turbo? Dziwny slalom (bo tak dla mnie wyglądało to co było rozstawione
na pasie głównym) całkiem sprawnie można było pokonać, choć jakoś tak zawsze
mnie zaskakiwał spowolnieniami. Na zawracaniu auto znów przelewało paliwo
i na wyjściu musiałem poczekać kilka sekund na powrót ciśnienia paliwa smiley
Może ktoś ma jakiś inny pomysł na to? Już kiedyś na forum debatowaliśmy, ale
nic z tego nie wynika. W prawych zakrętach, jeżeli są dość szybko pokonywane
albo są to długie łuki, auto na wyjściu a czasem już w samym zakręcie/łuku
przestaje przyśpieszać i obroty silnika spadają, tak jakby gasł, ale zaraz jak
zwalniam to znów zaczyna jechać...?

Ok, zapoznanie zaliczone, jedziemy po paliwo dla Kraza i klej dla Pilatusa.
Jednak dobrze mieć namiastkę tylnej kanapy - jest gdzie przewieźć kogoś
awaryjnie smiley Na starcie krótka pogawędka z konkurencją z klasy. Jednak
nie ma to jak II-2000, ciekawe auta, mnóstwo zawodników, konkurencja
się ciągle szkoli i zbroi smiley Nie mniej uważnie podpatrywałem poczynania
konkurencji z klasy Club Sport w ramach rywalizacji w PCP.

Same próby przejechałem raczej (nie przypominam sobie) bez większych
błędów. Jedynym błędem który na szczęście nie zmienił nic w moim wyniku
było potrącenie jednego pachołka na PS2 (kara 5 sekund). Była to chyba
najszybsza impreza w moim życiu na jakiej byłem i bałem się miejscami
przejść szybciej, a po filmach innych widzę że dało radę smiley Po drugich
przejazdach spadłem mocno w klasyfikacji, choć czasy miałem na tym samym
poziomie jak PS1 i PS2, także na próbę 5 i 6 wiedziałem że trzeba przycisnąć
i tam gdzie poprzednio było 3, teraz skrzynia napędzała auto biegiem z nr 4.
Cały czas mimo wszystko "nie wierzę" moim hamulcom że dadzą radę, jak się
okazuje bezpodstawnie, ale co tu dywagować po fakcie smiley

Imprezę mimo początkowych problemów z zapoznaniem mogę jednak uznać
za bardzo udaną smiley Udało się wywalczyć 3 miejsce w klasie i 6 w generalce,
znów mnie Alfa przeskoczyła współczynnkiem, zresztą chyba nie tylko Alfa,
ale ja w tych wynikach nie mogę nic odszukać. Apeluję do CA (jeżeli to czytają)
o powrót do wyników w excelu smiley Wyniki, ha, to dopiero temat rzeka, jakoś
jednak udało się je ogarnąć na wieczorny bankiet. A bankiet to też temat rzeka smiley
skończyliśmy o 3-4 nad ranem jeżeli dobrze pamiętam.

Powrót do wawy zapamiętam jako gonitwę za lawetą z żółtym kanarkiem smiley
i spoglądaniem na temperaturę oleju (po co mi ten wskaźnik smiley ). Potem tylko
burza przy rozładunku auta i w sumie tyle smiley

Dziękuje wszystkim za wspólne emocje i rywalizację! Było świetnie, rewelacyjnie, już
dawno tak się nie bawiłem! smiley Emocji, rozmów (także tych niedokończonych,
za co przepraszam) było tyle, że można by rozdzielić na cały tydzień. Do zobaczenia
w Poznaniu na Torze oraz w Nowym Mieście na kolejnym CA!


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: CA Cup + PCP Biała Podlaska 30.06.2012
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 04-07-2012 23:16
browar napisał/a:
Szanowni Państwo,

Wygląda na to, że sprzęt pomiarowy niezauważył mojego przejazdu nr 5 na TDBP...

Brakuje mi słów.


Za to u mnie sprzet pomiarowy zauwazyl jakąs taryfe na PS1... Jechalem 4 zapoznania tej proby, pozniej wszystkie proby tak samo wiec nie wiem dlaczego akurat tam ja dostalem... Nie sprawdzalem czasow na bierząco wiec nawet o niej nie wiedzialem... Pisac mi sie do nich nie chce bo i ta nie zmienia to mojej pozycji w klasyfikacji PCP - ta CA mnie nie interesuje mimo ze tam zmiena sie wtedy sporo...


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl

Edytowane przez michal928 dnia 04-07-2012 23:16
31356497
Autor RE: CA Cup + PCP Biała Podlaska 30.06.2012
chipis
Użytkownik



Postów: 273
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 21.02.09
Dodane dnia 05-07-2012 08:54
Mi jednak uznali reklamację. Okazało się, że wynik nie został wpisany po prostu. Niewiele to zmienia w Klasyfikacji CA, bo z 11 wpadłem na 7 miejsce. Ale jedno się liczy. Witek pokonany na suchymsmiley


Autor RE: CA Cup + PCP Biała Podlaska 30.06.2012
wit007
Użytkownik



Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11
Dodane dnia 05-07-2012 09:24
Hehe, niezły burdel mają w tym Archeo smiley Pytanie co by było gdyby liczyć n-1 smiley Ale to takie akademickie rozważania smiley


Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02

www.komunikado.pl agencja public relations
4337926
Strona 4 z 4 < 1 2 3 4