924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Zloty/Imprezy/Wydarzenia
Strona 5 z 7 << < 2 3 4 5 6 7 >
Autor RE: Dyno Day 2011
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 17-04-2011 12:10
Mnie najbardziej interesują naturalnie wykresy 924S i 944... z wiadomych przyczyn. i pewne rzeczy z nich wynikające...
według danych fabrycznych 944 163HP powinno mieć max moc przy 5800rpm u Wita jest przy 5513, u browara 5995, a u mnie 6390 czyli w zasadzie prawie przy odcięciu...
jeszcze ciekawiej jest przy momencie...
który u mnie mi się nie podoba... startuje z dużo niższego poziomu, a szczyt osiąga przy 3926rpm? to trochę jakby za wcześnie w porównaniu do kolegów, a z drugiej strony dane fabryczne mówią, że silnik 163HP ma 205Nm przy 3000rpm...
natomiast silniki 924Ski
86-87
- Max power (hp/rpm): 150/5800
- Max torque (nm/rpm): 190/3000
88:
- Max power (hp/rpm): 160/5900
- Max torque (nm/rpm): 210/4500

dla porównania silnik Pitersona osiągnął
148,8PS przy 6295rpm i
188,6Nm przy 4665 rpm

czy każdy może podać specyfikację auta jaką ma?
ja mam w zasie fabrykę, z grającymi szklankami, klimą i modyfikowanym komputerem przez Tkackiego, wydech Dansk.
Wiem, że Browar ma wkład filtra K&N i podobną modyfikację komputera, ciche szklanki smiley i Dansk...
za to nie wiem co siedzi u Wita poza zdrowym motorem smiley

Kuzikowi zazdroszczę tego co osiągnął ze swoim 924S2, fenomenalnie to idzie.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close

Edytowane przez PIeszczoH dnia 17-04-2011 20:26
1290383
Autor RE: Dyno Day 2011
wampir
Użytkownik



Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 17-04-2011 13:14
tona napisał/a:
Darek nie wyglupiaj sie...zrob strojenie i bedziesz musial w gorsecie jezdzic zeby zaglowkow nie polamac.


Oj, Darek dobrze gada, polac mu! To turbo trzeba rozebrac smiley

tona napisał/a:
Jesli juz bedziesz rozbieral zamawiam dol silnikasmiley 3l na zwyklym setup'pie powinno dac 300KM a moment obrotowy...500smiley


smiley smiley smiley smiley


1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne
5215787
Autor RE: Dyno Day 2011
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 17-04-2011 13:27
Mammoth napisał/a:
michal928 napisał/a:
U mnie tez slabo... 235 koni wzgledem oryginalnych 300 :


Jesteś pewny, że ten silnik to 4.7 a nie 4.5? Wynik raczej wskazuje na niezajechane 4.5litra. W takim przypadku różnica byłaby niewielka (fabryczne 240KM, 360Nm).. spadek raptem 5KM i kilkanaście Nm.smiley


Raczej jestem pewny - caly osprzet, glowice, k-jet, doloty, itp jest od silnika 4,7. Oczywiscie nie moge byc na 100% procent pewien ze dol silnika jest od 4,5 ale wykres tez pasuje pod 4,7. Wykres momentu do 4500 obr pokrywa sie mniej wiecej z silnikiem 4,7 a pozniej robi sie spadek i falowanie -stad mniejsza moc.
Silnik 4,5 ma duzo nizej maks. moment obrotowy wiec niespodzianke w silniku raczej wykluczam a szukac trzeba usterki w zaplonie lub nierownomiernie podawanej mieszance do cylindrow. (AFR na wydechu ze wszystkich cylindrow sie zgadza) Nie wykluczam niewystarczajacej ilosci paliwa gdyz pompa byla rozbierana a pompka w zbiorniku nie dziala a dokopac sie do niej w 928 to masakra... Ale to raczej AFR by pokazal.


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl

Edytowane przez michal928 dnia 17-04-2011 13:28
31356497
Autor RE: Dyno Day 2011
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 17-04-2011 14:13
Michał, a masz katalizator w 28? bo mierzyłeś afr na końcu wydechu, a z tego co się orientuję można tak robić tylko jak nie ma katalizatora.
W przypadku aut z katalizatorem powinno się mierzyć przed katem.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close

Edytowane przez PIeszczoH dnia 17-04-2011 14:14
1290383
Autor RE: Dyno Day 2011
wit007
Użytkownik



Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11
Dodane dnia 17-04-2011 15:14
U mnie jest totalna seria, na razie nie dotykałem niczego smiley Klimę mam też. I wspomaganie.


Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02

www.komunikado.pl agencja public relations

Edytowane przez wit007 dnia 17-04-2011 15:14
4337926
Autor RE: Dyno Day 2011
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 17-04-2011 16:18
Pieszczoch - raczej na pewno katalizatora nie ma.


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
31356497
Autor RE: Dyno Day 2011
tkacki
Użytkownik

Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 17-04-2011 16:57
wampir napisał/a:
Hm... 250KM i 355Nm w porszowym turbo? Toz to seria smiley


Dokładnie tak ma być. Życzenie poprzedniego właściciela.
Auto było hamowane przed "downgrade" i było 305KM/490Nm.

A z ciekawości, ile wypluło Twoje białe ?


CP9A/4G63
We are not what we own.
Autor RE: Dyno Day 2011
ciachu
Administrator



Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 17-04-2011 17:59
420 Nm.. to ponad moich jakichkolwiek oczekiwań, sam jestem zaskoczony.
Tak naprawdę to spać nie mogłem w nocy.
Linia wykresowa jest aż zbyt optymistyczna - taki moment od 2,5 tys obr., maksymalna moc przy 4,5 tys. obr... prawie jak turbodiesel. Chyba, że wykres przesunięty, bo gdyby tak doliczyć 1 tys. obr. to jako tako by się zgadzało, choć i tak nie do końca, bo:

944 turbo 220KM przy 5800; 330Nm przy 3500
944 turbo s 250KM przy 6000; 350Nm przy 4000

więc wynika, że wraz ze wzrostem idzie wysokość obrotów, a u mnie takie coś.

Choć generalnie to nie narzekam.


924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
6925558 www.924.pl
Autor RE: Dyno Day 2011
GaZiK
Użytkownik

Postów: 467
Miejscowość:
Data rejestracji: 17.06.08
Dodane dnia 17-04-2011 20:07
No ja też się mocno denerwowałem, chociaż starałem się nie dać po sobie tego poznać. Ja generalnie ciut poniżej oczekiwań ale nie jest źle... już zaczynam szukać przelotowego danska smiley, przyda się pewnie wizyta u dr. Tkackiego smiley.

Wielki plus to brak jakiegokolwiek dymka przez cały pomiar.


944 S2 Targa "Czarnula" - było
944 S2/Cup "Malina" - jest
Autor RE: Dyno Day 2011
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 17-04-2011 20:49
ciachu napisał/a:
Linia wykresowa jest aż zbyt optymistyczna - taki moment od 2,5 tys obr., maksymalna moc przy 4,5 tys. obr... prawie jak turbodiesel. Chyba, że wykres przesunięty, bo gdyby tak doliczyć 1 tys. obr. to jako tako by się zgadzało, choć i tak nie do końca....


No właśnie też mi się nie chce wierzyć w takie parametry benzynowego turbo... Max moment między 2500-3500 i potem mocny spadek, max moc przy 4500? Mam wrażenie ze na tym wykresie obroty powinny być + 1000...

GaZiK - przelotowy Dansk mocy nie zmieni. Trzeba byłoby poszukać w głowicy/pierścieniach bo to najczęściej tam się ją z wiekiem traci...

PIeszczoH - poniżej masz fabryczny wykres 944 (pewnie widziałeś ale wrzucam - może ktoś jeszcze nie widział). Mój na seryjnych gratach do wglądu masz w moim wątku (5 strona).

piterson dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: Dyno Day 2011
ciachu
Administrator



Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 17-04-2011 21:25
Z tym mocnym spadkiem to bym nie przesadzal - seryjne 330 Nm przy prawie 5 tys. wiec opada lagodnie. Mimo wszystko wypadaloby jednak popracowac nad moca, bo moglaby byc wyzsza. Powiedzialem sobie jednak ze na razie dosc dlubania - ta jedyna jak na razie przerobka wystarczy.
Dodatkowo pokusilbym sie jeszcze za jakis czas o powtorzenie testu, choc postaram sie wyciagnac od nich moj pierwszy pomiar na 5-tym biegu jezeli tylko nie zostal nadpisany


924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
6925558 www.924.pl
Autor RE: Dyno Day 2011
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 17-04-2011 21:42
wykres fabryczny znam... dla 163hp jest chyba mocno uproszczony smiley
a dane Twojego motoru brałem z Twojego wątku Piotrze smiley


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: Dyno Day 2011
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 17-04-2011 22:13
PIeszczoH napisał/a:
a dane Twojego motoru brałem z Twojego wątku Piotrze smiley


smiley

Nie zauważyłem...

Moja specyfikacja dotycząca tamtego wykresu: silnik z 1988 roku (160KM) ale z głowicą od turbo 220KM. Totalna seria. Ciśnienie sprężania po 13.5 bar na 3 cylindrach, na jednym 12 bar (rysa smiley )
Autor RE: Dyno Day 2011
wit007
Użytkownik



Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11
Dodane dnia 17-04-2011 22:20
Miło się dowiedzieć, że mój jest mocniejszy smiley Tak mi się zdawało, że jest dość żwawy. Popracuję trochę nad autem i... kto wie, może 2:00 pękną? smiley


Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02

www.komunikado.pl agencja public relations
4337926
Autor RE: Dyno Day 2011
wit007
Użytkownik



Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11
Dodane dnia 18-04-2011 09:26
2.5 - 163/5800, 205 Nm/3000
2.5S - 190/6000, 230 Nm/4300
2.7 - 165/5800, 225 Nm/4200
S2 - 211/5800, 280 Nm/4000
Turbo - 220/5800, 330 Nm/3500
Turbo S - 250/6000, 350 Nm/4000


Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02

www.komunikado.pl agencja public relations
4337926
Autor RE: Dyno Day 2011
wampir
Użytkownik



Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 18-04-2011 10:08
tkacki napisał/a:
Dokładnie tak ma być. Życzenie poprzedniego właściciela.
Auto było hamowane przed "downgrade" i było 305KM/490Nm.

A z ciekawości, ile wypluło Twoje białe ?


No wlasnie tak mi sie wydawalo ze powinien byc troszke wyzej niz seria, mimo checi zjechania z moca, ale nie myslalem ze 250 wyjdzie.

Moj niestety nie mial jak dotrzec, wrocilem do wawy o 17 w sobote smiley
Mam nadzieje ze w koncu mi sie uda wybrac, ciekawy jestem ile tam z serii zostalo smiley


1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne
5215787
Autor RE: Dyno Day 2011
GaZiK
Użytkownik

Postów: 467
Miejscowość:
Data rejestracji: 17.06.08
Dodane dnia 18-04-2011 10:32
piterson napisał/a:

GaZiK - przelotowy Dansk mocy nie zmieni. Trzeba byłoby poszukać w głowicy/pierścieniach bo to najczęściej tam się ją z wiekiem traci...


Przelotowy nie dodaje mocy, ale stary katalizator może zabrać, no chyba że hamownia nie jest na to czuła, ale coś mi się nie chce wierzyć.

Oleju nie bierze, dymka nie puszcza, ale kompresję można sprawdzić.
Może filtry, może zrobić adaptację, gdzieś muszą te szkapy się odnaleźć.


944 S2 Targa "Czarnula" - było
944 S2/Cup "Malina" - jest

Edytowane przez GaZiK dnia 18-04-2011 10:34
Autor RE: Dyno Day 2011
wit007
Użytkownik



Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11
Dodane dnia 18-04-2011 10:51
Gazik nie narzekaj, dużo Ci nie uciekło smiley


Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02

www.komunikado.pl agencja public relations
4337926
Autor RE: Dyno Day 2011
tona
Użytkownik



Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 18-04-2011 15:21
W swoim czarnym S2 po hamowni zlikwidowalem katalizator a efektu zadnego nie uzyskalem...trzeba bardzo spokojnie podchodzic do takich rzeczy. Jestem zdania ,ze jezeli ktos oczekuje od 20 letniego(wolnossacego) auta parametrow fabrycznych powinien sie liczyc z zawodem. Oczywiscie bywaja takie jak Cichego czy PG44 ale... A teraz z innej beczki..kuzyn robil prace dyplomowa z hamowni w bielsku-lata swietlne temu...rozbieznosc mocy w nowych silnikach 126 siegala 13-27KM a seria 21 ale to zupelnie nieuzasadnione porownanie. Ide do garzu w koncu bo jak tak dalej pojdzie nie wyrobie sie na Tomaszow.smiley


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Autor RE: Dyno Day 2011
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 18-04-2011 15:39
Ja tam specjalnie załamany nie jestem.... auto 86, a do mocy fabrycznej brakuje jakieś 7-8KM ... to nie jest dużo jak na tyle lat...
bardziej mnie zastanawia przebieg wykresu... że jest oddalony od tego co powinno być według fabryki...


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Strona 5 z 7 << < 2 3 4 5 6 7 >