| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
Puchar 924 pytania techniczne |
wlochaty
Użytkownik
Postów: 343
Miejscowość: bydgoszcz
Data rejestracji: 24.01.07 |
Dodane dnia 24-10-2009 15:10 |
|
|
Jakie przeróbki techniczne można dokonać w aucie, podejrzewam że swap silnika eliminuje ze startów więc co można nadłubać w silniku (walki, wtrysk, wydech) ogólnie chodzi mi o ograniczenia przeróbek w silniku i ogólnie przeróbek samochodu.
924 '78 Ty jesteś starym gratem ja Cie naprawie zatem -crash test
924 '79 sprzedałem
944 '83 magazyn częsci
944 '86 sprzedane
924 '77 szybkie przywracanie do życia
sprzedam pełno wszelakich części do 924 i 944 kontakt 792-354-232 |
|
Autor |
RE: Puchar 924 pytania techniczne |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 24-10-2009 16:19 |
|
|
Ograniczeniem jest tylko wyobraznia - ja bynajmniej czekam na ciekawe projekty. Przy mocnych przerobkach chyba ladujemy klase wyzej ale nie chce sie wypowiadac za organizatorow... Nie chce pisac nic o Classic Auto bo chodza sluchy ze chca zaostrzac regulamin co do przerobek.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 24-10-2009 16:39 |
|
Autor |
RE: Puchar 924 pytania techniczne |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 24-10-2009 17:14 |
|
|
Co do pucharu 924.pl, to pewnie jak włożysz silnik 2.5 do 924, pójdziesz klasę wyżej.
Jak włożysz silnik od innej marki, to nie wiem. Musimy poczekać jak coś Organizatorzy
napiszą. Coś mi się wydaje że każde auto będzie rozpatrywane osobno, bo każdy
będzie robił inne projekty.
Wałki i reszta to chyba bez problemu zostaniesz w tej samej klasie, choć to tylko
moje prywatne przemyślenia
Co do Classic Auto - czytaj ich regulaminy, bo mogą Cię dać do grupy wyżej (nie
klasy). A ostatnio w regulaminie są coraz bardziej restrykcyjne przepisy, widać
że chcą iść w oryginalność.
Sam namawiam Cię do pozostania przy silniku oryginalnym Nie ma to jak stary
dobry 2.0
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
|
|
|
|
| |