Autor |
Classicauto Cup 2011 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 06-01-2011 18:15 |
|
|
Temat czas rozpocząć - myślę że zainteresowanie w tym roku będzie co najmniej takie jak w poprzednim roku.
http://www.classicauto.pl/imprezy2011.html
Pojawił się niedawno projekt regulaminu na ten sezon. Zmiany w sumie niewielkie, ale kilka rzeczy istotnych dla nas:
- w klasie II (auta modyfikowane do 1984 roku) możliwość wystartowania autem z roczników 1985 i 1986 (pod warunkiem że wersje są identyczne z tymi produkowanymi przed 1984 rokiem) - czyli teoretycznie 944 mogłoby podejść. Nie wiem tylko jak należy rozumieć "całkowicie identyczna specyfikacja" - czy np zmiana deski to już dyskwalifikacja?
- być może powstanie dodatkowa klasa 2000-3000 w Grupie I i II (byłoby to super dla wszystkich wczesnych 944 - niestety 924 S ze względu na wiek nie podchodzi)
- w każdej Grupie trzeba uważać na modyfikacje silnika - " Dopuszcza się inne modyfikacje jednostki napędowej, które miały miejsce w historii.W przypadku zaistnienia takich modyfikacji zawodnik jest zobowiązany do przedstawienia stosownej dokumentacji lub materiałów archiwalnych przed imprezą lub podczas badania technicznego w dniu imprezy. " Wolna amerykanka odpada, modyfikacje systemu zasilania trzeba konsultować z organizatorem.
- większa liczba miejsc punktowana w klasyfikacji generalnej grup (1-10) - to akurat świetny pomysł, osobiście posunąłbym się chyba dalej i premiował więcej aut (12?)
Postaram się wystartować we wszystkich eliminacjach, mam nadzieję że mi się to uda. Auto pozostaje bez zmian, gdyby 944 przeszło weryfikację to zastanowiłbym się nad ewentualną zmianą Grupy na II
Edytowane przez piterson dnia 06-01-2011 18:35 |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2011 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 06-01-2011 19:06 |
|
|
Dobrze, że nie jesteś w naszej klasie pojemnościowej
Zapomniałeś dodać, że w grupie I mogą startować auta do 1982 włącznie. Czemu
nie skoczą od razu na 1984 żeby zrównać w GR.II? Piterson nie oszukujmy się, nawet
jak będziesz startował w 2000+ czy też 3000+ w GR.II to i tak będziesz tam rządził
I będzie już wtedy bardzo trudno wskoczyć na jakieś miejsce w klasyfikacji grupy.
Co do tego czy możesz startować, obawiam się że jednak się przyczepią do deski,
wiem że lubisz tą nową ale zawsze możesz dać starą i przecież w 1985 były dwie
montowane
Co do modyfikacji silnika. Wolno (po konsultacjach) dać gaźnik, a nie wolno dać innego
wałka i innych zaworów albo zdjąć materiał z bloku silnika?
Ilość miejsc punktowanych, wiadomo że lepiej punktować więcej żeby ludzie chcieli
się ścigać.
W GR.I dodali w tym sezonie że jednak można opuszczać zawieszanie (nie regulować)
ale tylko o 10mm. Właściwie bez sensu zmiana, bo jeżeli już w tym zakazali to po co
zmieniać taki przepis na bardziej swobodny skoro grupa ma być oryginalna? Może pod
jedno pewne auto w tamtej grupie?
Mam jeszcze pytanie. Co uważacie o pojemności silnika w którym zostały zastosowane
tłoki z najwyższego nadwymiaru i pojemność przekracza po wyliczeniach pojemność
danej klasy? np. w 924 danie 4tego nadwymiaru (nie mówiąc już o kutych, które są
jeszcze większej średnicy) daje nam pojemność silnika powyżej 2000ccm, nieznacznie.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 06-01-2011 19:09 |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2011 |
Vjackmax
Użytkownik
Postów: 151
Miejscowość: Jasienica
Data rejestracji: 25.05.09 |
Dodane dnia 07-01-2011 13:44 |
|
|
Ponad wszystko co piszecie o braku wielkich zmian dziwi fakt przeprowadzonej Ankiety, która w swojej treści zwiastowała conajmniej kilka rewolucji...
pozdr, Jacek
Vjackmax
911 Carrera 4 (964) Targa
wyprodukowano 1329 szt.
911 Carrera S (997)
Ofiarra Ferrari |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2011 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 07-01-2011 15:02 |
|
|
Jedyną rewolucją jaką z tej ankiety wyczytałem to była zmiana ceny za imprezy,
nie kojarzę żadnej innej. O GR.I nic nie piszą, jedyna zmiana na minus w GR.II to te
modyfikacje silnika, jak akurat kiedyś Porsche się nie ścigało z większymi zaworami
i innym wałkiem (a jeżeli nawet to jak to udowodnić? skąd brać materiały?) to można
sobie pomarzyć o 140koniach, czy chociażby 125...
No i w GR.I nadal patowa sytuacja z oponami.
Tak dla formalności, projekt regulaminu CA:
http://classicauto.pl/imprezy/2011/regulaminy/regulamin_2011_projekt.pdf
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 07-01-2011 15:03 |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2011 |
Vjackmax
Użytkownik
Postów: 151
Miejscowość: Jasienica
Data rejestracji: 25.05.09 |
Dodane dnia 08-01-2011 10:25 |
|
|
dla mnie rewolucje w CA (były pytania w ankiecie) to ;
- organizacja Rajdów sportowych na drogach publicznych, oprócz Track Day
lub
- organizacja rajdu turystycznego (400km, jazda na regularność)
szkoda że CA nie ma odwagi żeby wprowadzić w życie również inną formę spotkań klasyków niż Track Day
pozdr, jacek
Vjackmax
911 Carrera 4 (964) Targa
wyprodukowano 1329 szt.
911 Carrera S (997)
Ofiarra Ferrari |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2011 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 08-01-2011 12:05 |
|
|
szkoda, to jest, że w PL jest w sumie mało obiektów na których cokolwiek sensownego można zorganizować...
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2011 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 08-01-2011 17:46 |
|
|
No Rajdy to już były z rajdem dziennikarzy, ale turystyczny to faktycznie zapomniałem,
ja jednak jestem z tych dla których to był mniej interesujący pomysł niż dzień niszczenia
opon w Kielcach
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2011 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 14-01-2011 10:11 |
|
|
Dostałem właśnie odpowiedź od Tomka Ważyńskiego, może być istotna dla kilku osób więc pozwolę sobie wkleić dla potomnych...
"Klasy 3000 w Gr I i II powstaną na 90%.
Idea warunkowego dopuszczenia do Gr II aut z lat 85 i 86 jest taka ze muszą to być samochody bez żadnych wątpliwości ani wyjątków IDENTYCZNE modelowo z tymi sprzedawanymi w roku 1984, nawet jeśli maja dopuszczone regulaminem modyfikacje, chodzi o teoretyczny wzorcowy pojazd wyjściowy z danego rocznika.
Wg dostępnej literatury i rozmów z właścicielami przedniosilnikowych Porsche 944-ka przeszła dość istotne zmiany w 1985 roku, modele od tego momentu sa nawet często inaczej nazywane np 1985B, Seria 2.
Zmiany dotyczyły nie tylko wnętrza i deski (co jest ważne jako zmiana generacyjna) i wahaczy (zmiana na aluminiowe to także spora modyfikacja) ale tez osprzętu elektrycznego i kilku innych drobiazgów w zawieszeniu. Inny był tez bak paliwa.
Słowem w Gr II mogą niestety wystartować jedynie modele 944-ki z lat 1982 do początku 1985 (sprzed zmian).
Zastosowanie silnika turbo z 944 Turbo jest oczywiście możliwe, auto będzie traktowane jako 944 Turbo z roku 1986. Grupa III."
No to wszystko jasne (chociaż osobiście nie do końca się z tym zgadzam). Akurat z dużym zainteresowaniem śledzę amerykańskie fora gdzie ścigają się 944 i wielokrotnie padają pytania który rocznik (ewentualnie czy 924S) jest najlepszy. A odpowiedź jest zawsze ta sama - nie ma! Okazuje się że to kierowca decyduje o wynikach - czasem jest to wczesne 944, czasem późne. Oczywiście w US preferują silniki z 1988 (160 zamiast 150KM) ale często kończy się na samej wymianie tłoków.
Jeszcze jedna ciekawostka - teoretycznie aluminiowe zawieszenie uważa się za "lepsze" a w US 80% zawodników jeździ na... stalowych wahaczach (kosztują tam grosze, w dodatku pozwalają na błyskawiczną wymianę sworznia zwrotnicy). Oczywiście są specjalne sposoby ich wzmocnienia... |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2011 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 14-01-2011 13:43 |
|
|
Zgadzam się z Tobą, ale chyba nie rozumiesz idei CA. Moim zdaniem chcą żeby osoba
postronna stojąca przy torze nie potrafiła zauważyć że właśnie w GRII przejechało 944
z 1986 roku. Co jest oczywiście niemożliwe (chyba że zauważy deskę rozdzielczą), bo
reszta zmian jest tylko kosmetyczna. Nie słyszałem żeby zawiecha alu była lepsza do
ścigania, raczej po prostu mniej podatna na rudą i tyle
Dziwi mnie że dopuszczą Cię z silnikiem Turbo w youngach. Oczywiście wiadomo że
klasa się zmieni, ale dziwne to. Ja bym mógł do siebie wsadzić silnik od 931 i startować
niby 924 Turbo? Trochę to naciągane, ale dobre dla Ciebie Wiadomo nie od dziś że
pod pewne osoby kreuje się regulaminy (nie mówię tu o CA i żeby nie było od razu
domysłów o PCP też nie).
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2011 |
Vjackmax
Użytkownik
Postów: 151
Miejscowość: Jasienica
Data rejestracji: 25.05.09 |
Dodane dnia 14-01-2011 15:31 |
|
|
Qbak napisał/a:
Nie słyszałem żeby zawiecha alu była lepsza do
ścigania, raczej po prostu mniej podatna na rudą i tyle
jest lżejsza ?
wiadomo że Piterson razem z autem już dawno przeszedł na dietę odchudzającą
pozdr, jacek
Vjackmax
911 Carrera 4 (964) Targa
wyprodukowano 1329 szt.
911 Carrera S (997)
Ofiarra Ferrari |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2011 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 14-01-2011 18:03 |
|
|
Qbak napisał/a:
Dziwi mnie że dopuszczą Cię z silnikiem Turbo w youngach. Oczywiście wiadomo że klasa się zmieni, ale dziwne to. Ja bym mógł do siebie wsadzić silnik od 931 i startować niby 924 Turbo?
Obak, masz bardzo zawężony sposób widzenia (zresztą prawidłowo ). Popatrz trochę szerzej - zwłaszcza na producentów wielkoseryjnych. Tam każdy model był wypuszczany zazwyczaj w kilku wersjach silnikowych - często wolnossące + turbodoładowane, różniące się znacznie układem hamulcowym, zawieszeniem itp. Jakoś nikogo nie razi fakt że ktoś kupi np ładne E30 316 i wsadzi motor 2.0 (bo takie produkowano równolegle).
Z Porsche jest tak samo. Są dwa modele - 924 i 944 (zapomnij o oznaczeniach 931, 951 - to są tylko wewnętrzne oznaczenia Porsche). I mają różne silniki - wolnossące i turbo. A regulamin dopuszcza zastosowanie silnika który był stosowany w danym MODELU (zachowując oczywiście przydział do odpowiedniej klasy pojemnościowej). Czyli jak masz taki kaprys, to możesz wsadzić silnik z 924 turbo i jeździć w klasie 3000+ Grupy II (co zresztą zostało pozytywnie rozpatrzone przez organizatora). |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2011 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 14-01-2011 18:06 |
|
|
Vjackmax napisał/a:
jest lżejsza ?
wiadomo że Piterson razem z autem już dawno przeszedł na dietę odchudzającą
pozdr, jacek
No właśnie lżejsza nie jest! Jest sztywniejsza i w wersji "szerokiej" (od 1987 roku) zapewnia lepszą geometrię zawieszenia przy mocnym obniżeniu auta (dodatkowo ponoć nieco zmniejsza obciążenie sworznia zwrotnicy - który teoretycznie jest "niewymienialny" |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2011 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 31-01-2011 23:26 |
|
|
Nowe informacje - w aktualnym numerze CA pojawiła się propozycja tworzenia zespołów (3 samochody) które będą rywalizować przez cały sezon CA Cup.
W najbliższym czasie szczegółowe informacje powinny ukazać się na stronie CA. W każdym razie pojawiła się nowa ciekawa alternatywa i myślę że powinniśmy podjąć wyzwanie!!! |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2011 |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 01-02-2011 07:09 |
|
|
Tak, tak musimy wystawic "dream-team" hmm moze nawet dwa składy...
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r.
Edytowane przez cichy dnia 01-02-2011 07:10 |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2011 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 01-02-2011 09:53 |
|
|
piterson napisał/a:
Z Porsche jest tak samo. Są dwa modele - 924 i 944 (zapomnij o oznaczeniach 931, 951 - to są tylko wewnętrzne oznaczenia Porsche). I mają różne silniki - wolnossące i turbo. A regulamin dopuszcza zastosowanie silnika który był stosowany w danym MODELU (zachowując oczywiście przydział do odpowiedniej klasy pojemnościowej).
No tak, tylko wsadź silnik od 944 Turbo do 924S i już to nie jest silnik zastosowany w w danym modelu....
wystarczy kupić 944 i już można....
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2011 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 12-02-2011 22:49 |
|
|
Pojawił się nowy regulamin. Nie wiem czy to finalna wersja, ale jak dla mnie bardzo
kiepska... Na zielono są zmiany, na czerwono zaznaczono ważne punkty regulaminu.
Właściwie niektóre zmiany jak wymuszenie regulaminem bezpiecznego zachowania
w parku maszyn są bardzo dobre. Natomiast mnie z racji wieku mojego 924 dotkliwie
przejmuje punkt 8.5 mówiący o współczynnikach. Pozwolę sobie zacytować:
"8.5 Współczynniki wiekowe (czas przejazdu prób sprawnościowych zostanie przemnożony
przez współczynnik):
A. do 31/12/1955 x 0,94
B. od 1/1/1956 do 31/12/1960 x 0,95
C. od 1/1/1961 do 31/12/1965 x 0,96
D. od 1/1/1966 do 31/12/1970 x 0,97
E. od 1/1/1971 do 31/12/1975 x 0,98
F. od 1/1/1976 do 31/12/1980 x 0,99
G. od 1/1/1981 do 31/12/1984 x 1,00
H. warunkowe roczniki po 1984 x 1.10"
Rok temu ten punkt wyglądał tak:
"8.5 Współczynniki wiekowe (czas przejazdu prób sprawnościowych zostanie przemnożony
przez współczynnik):
A. do 31/12/1954 x 0,94
B. od 1/1/1955 do 31/12/1964 x 0,96
C. od 1/1/1965 do 31/12/1974 x 0,98
D. od 1/1/1975 do 31/12/1984 x 1,00"
Sporo to zmienia w wynikach. W końcu na dzień dobry ktoś dostaje kilka sekund
gratis na każdej próbie. Tak samo z autami dopuszczonymi warunkowo, jeżeli
faktycznie niczym się nie różnią oprócz wieku to czemu muszą uzyskać czas o 10%
lepszy? Wydaje mi się że to jednak literówka i miało być "x 1,01", choć to też nie
jest mało. Liczę że powróci zapis z zeszłego roku o współczynnikach.
Co o tym myślicie? I jak Wam się w ogóle podoba regulamin?
Aha, no i link do regulaminu:
http://classicauto.pl/imprezy/2011/regulaminy/regulamin_2011.pdf
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 13-02-2011 00:55 |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2011 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 13-02-2011 13:25 |
|
|
mnie osobiście najbardziej boli, że wciąż organizatorzy nie widzą przepaści między autami 2,1L a 3,0L......
chyba w każdej kategorii wiekowej jest tu do odnotowania ogromna różnica w mocach
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2011 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 13-02-2011 16:12 |
|
|
Regulamin w zasadzie mi się podoba.
PieszczoH - każdego się niestety nie zadowoli. I tak dobrze że jest w ogóle kategoria do 3000 - normalnie w rajdach/wyścigach jest do 2000 i potem open. Czyli 2.1 vs 3.6 lub 5.0 i wszelakie turbodoładowane wynalazki.
Qbak - współczynnik 0,01 to nie jest tak dużo. to raptem 1:39 zamiast 1:40 Chyba nie wymiękniesz przez to? |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2011 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 15-02-2011 14:53 |
|
|
No niby tak, jedna niewinna sekunda. Moim zdaniem w klasie 2000 grupy Old Sport,
jest bardzo wyrównana konkurencja i różnice czasowe na mecie są takie, że gdybym
miał np ja taki przelicznik w zeszłym sezonie, to patrząc na czasy w Ułężu byłbym
na 3cim miejscu (byłem na 5tym), w Kielcach byłbym na 2gim miejscu (byłem na 4tym).
W Debrzenie nic by mi to nie dało (zbyt duża różnica), ale np gdyby konkurencja miała
takie współczynniki w Nowym Mieście to zająłbym 3cie miejsce (byłem 1szy).
Możecie myśleć co chcecie, że wymiękam itd..., natomiast nie ukrywam że chciałbym
mieć już na starcie przewagę kilku sekund (w Nowym Mieście można było na mecie
dostać 10sekund). Konkurencja mnie objedzie na torze, a potem dobije współczynnikiem
i potem jak to wygląda w wynikach
Zresztą może niepotrzebne te wywody bo nie wiem jak to będzie w końcu ze startami
w CA w tym sezonie jeszcze
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Classicauto Cup 2011 |
chipis
Użytkownik
Postów: 273
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 21.02.09 |
Dodane dnia 05-04-2011 12:13 |
|
|
Panie, Panowie, ściganie w CA CUP czas zacząć.
Może nie liczone do klasyfikacji, ale okazja dla tych którzy nie ruszają na Poznań 9 kwietnia...
Informacja ze strony Classicauto:
Zapraszamy na rozpoczęcie sezonu z Classicauto. Wszystkich sympatyków naszego magazynu i uczestników imprez z cyklu CA Cup zapraszamy na warszawski Autodrom Bemowo 9-go kwietnia od godziny 10. Oficjalnie swoją tegoroczną aktywność rozpocznie z nami Komisja Pojazdów Zabytkowych Automobilklubu Polski. Impreza będzie okazją, by spotkać wielu znajomych, być może zobaczyć ich nowe zimowe nabytki, porozmawiać z redaktorami Classicauto oraz członkami KPZ AP, posilić się i... pościgać. Dla chętnych przewidujemy bowiem zorganizowanie próby sportowej. Za start w niej (zapewne 3-4 przejazdy) pobierzemy symboliczną opłatę. Uzyskujący najlepsze czasy otrzymają pamiątkowe puchary. Na miejscu będzie też można dowiedzieć się więcej o majowym Classicauto Rajdzie Magurskim oraz od razu, wypełniając zgłoszenie, stać się jego uczestnikiem. Na zamknięty teren Autodromu zapraszamy wszystkie auta zabytkowe (minimum 25-letnie i inne ciekawe, po konsultacji z obecnym przy wjeździe przedstawicielem redakcji). Pozostałych sympatyków przybyłych rzwykłymir1; wozami prosimy o parkowanie przed bramą.
EDIT: Schemat próby:
http://www.automobilklubpolski.pl/zabytki/dokumentyzabyt/rozpsez11.pdf
Edytowane przez chipis dnia 06-04-2011 08:45 |
|