| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
RE: Jak utwardzić 924 ? |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7463
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 24-06-2013 23:54 |
|
|
Hehe, temat rzeka
Najpierw musisz znaleźć kogoś kto się podejmie. Każdy kto ustawiał
geometrię w transaxlu wie o co chodzi. W Wawie mamy specjalistę,
co nie znaczy że nikt inny nie potrafi. Warto podjechać, jeżeli jeszcze
nie byłeś i zobaczyć czy auto trzyma parametry. Szczerze powiedziawszy
nie pamiętam jakie są kąty seryjne, więc nie chce nic głupiego podać
(okaże się że seria ma więcej). Ja mam 1,5 stopnia wszędzie, tak chciałem.
No i zbieżność przodu i rozbieżność tyłu
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Jak utwardzić 924 ? |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 25-06-2013 08:48 |
|
|
Negatywy po -1 st powinny być ok.
Większe w codziennej eksploatacji zaczną Ci zużywać opony od wewnętrznej. No chyba że będziesz jeździł głównie na pojeżdżawki - wtedy bardziej agresywnie...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Jak utwardzić 924 ? |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 25-06-2013 09:05 |
|
|
Negatyw z tylu -1* to się mieści w serii. Ja bym spróbował 1* z przodu z maksymalnym wyprzedzeniem swoznia zwrotnicy, 1,5* z tylu.
Co do zbieżności się nie wypowiadam bo nie pamiętam.
Sprawdzałeś kiedykolwiek geometrie? Moze juz fabryczne ustawienia sprawią ze auto będzie się prowadziło lepiej jeśli teraz nie ma w ogóle ustawień...
Sprawdzasz ciśnienie w oponach? Wbrew pozorom również można trochę na tym zyskać sprawdzając różne wartości i wybierając najlepsze dla siebie.
Wyjmij przed próba wszystkie zbędne rzeczy z auta.
Zakładam, ze auto w 100% sprawne, zawias bez luzow itd bo po co walczyć z detalami jeśli nie ma podstaw...
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 25-06-2013 09:11 |
|
Autor |
RE: Jak utwardzić 924 ? |
Maciek
Użytkownik
Postów: 358
Miejscowość: Księżyno/Białystok POLAND
Data rejestracji: 19.07.10 |
Dodane dnia 25-06-2013 09:49 |
|
|
Zbieżność i geometria ustawiona jest książkowo.
W oponach w/g dyrektywy Cichego i Pilatusa 1,8 .
Michał928 napisał "Negatyw z tylu -1* to się mieści w serii. Ja bym spróbował 1* z przodu z maksymalnym wyprzedzeniem sworznia zwrotnicy, 1,5* z tylu. "
Na fachowe porady zawsze można liczyć...ale kto to zrobi ? Zobaczymy. Popytam w kilku warsztatach.
Poprzedni nick Mack10
924 '79 2.0 aka Porszawka
zarejestrowana jako zabytek |
|
|
|
|
|
| |