924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Wszystko o Porsche 924
Strona 3 z 3 < 1 2 3
Autor RE: 924 na lawecie
Sliwka
Użytkownik

Postów: 624
Miejscowość: Libertów k. Krakowa
Data rejestracji: 29.07.07
Dodane dnia 08-10-2009 00:09
Właśnie. Tak z ciekawości jest możliwość zmiany w dowodzie masy własnej.
Podjechania na stację diagnostyczna taką wydmuszką i wynegocjowania wbicia w dowód np 950 kg ??
1543383
Autor RE: 924 na lawecie
juha
Użytkownik



Postów: 246
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 08-10-2009 08:12
No to ja się nie muszę martwić czym przewozić mojego smiley


1981 928S - Tor Poznań 2:04,866 (2012),
1978 924 - Tor Poznań 2:09,516 (2011),
www.aerotech.beep.pl

juha dodał/a następującą grafikę:



Edytowane przez juha dnia 08-10-2009 08:15
www.aerotech.beep.pl
Autor RE: 924 na lawecie
jadak
Użytkownik



Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07
Dodane dnia 08-10-2009 13:01
juha napisał/a:
No to ja się nie muszę martwić czym przewozić mojego smiley


Juha - boskie...Kto Ci to pisałsmiley Musiałeś panience w komunikacji baaaaaardzo głęboko w oczy albo i gdzie indziej spojrzećsmiley


Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosachsmiley
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy...
Autor RE: 924 na lawecie
juha
Użytkownik



Postów: 246
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 08-10-2009 13:21
to wpis po weryfikacji wszystkich moich modyfikacji odchudzających auto smiley
teraz nawet ze słabym silnikiem jeździ szybko


1981 928S - Tor Poznań 2:04,866 (2012),
1978 924 - Tor Poznań 2:09,516 (2011),
www.aerotech.beep.pl

Edytowane przez juha dnia 08-10-2009 13:21
www.aerotech.beep.pl
Autor RE: 924 na lawecie
Olo924
Użytkownik



Postów: 4776
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06
Dodane dnia 08-10-2009 13:25
http://moto.allegro.pl/item771256155_zolta_strzala.html
Jadak za małe pieniądze coś w sam raz z epoki ....
Autor RE: 924 na lawecie
jadak
Użytkownik



Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07
Dodane dnia 08-10-2009 22:04
Już oglądałem olo...był też fajny LT który był rówieśnikiem mojego prosiakasmiley


Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosachsmiley
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy...
Autor RE: 924 na lawecie
Qbak
Użytkownik



Postów: 7463
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 13-10-2009 17:01
Już wcześniej znalazłem te lawety ale zapomniałem dodać, ponieważ ja przez
najbliższe kilka lat nie zrealizuje tego pomysłu, to może ktoś inny skorzysta?

DMC: 1450 masa własna: 250, czyli ładowność: 1200
http://www.allegro.pl/item759841624_laweta_orginal_aluminiowa.html
Wejdzie nawet 944 do 85 roku. Inne 944 przekraczają o 10kg, potem od 88 już o 60kg.

DMC: 1500 masa własna: 410, czyli ładowność: 1090
http://www.allegro.pl/item757977937_laweta_jednoosiowa_dmc_1500kg_netto_3700zl.html
Teoretycznie gorsza od tej poprzedniej i jeszcze tylko jedna oś, niby mniejsze
koszta, ale wydaje mi się, że dwie osie są bezpieczniejsze. 924 wejdzie na luzie,
ale fajnie mieć jednak trochę zapasu i móc legalnie zabrać coś cięższego o te 100kg.

No i czy taka aluminiowa jest godna polecenia?
Cena chyba przystępna smiley

Problemu Jadaka to nie rozwiązuje, ale wydaje mi się że dla osób które mają
auta o DMC 2000 są idealne. Nawet DMC 2050 da radę to znieść. Chyba że ten
jeden kilogram to za dużo, teoretycznie musi być poniżej 3,5t.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche

Edytowane przez Qbak dnia 13-10-2009 17:03
www.qbak.pl
Autor RE: 924 na lawecie
jadak
Użytkownik



Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07
Dodane dnia 14-10-2009 11:53
Polecam jednak dwuosiową - stabilniejsza i bezpieczniejsza. Jednoosiową łatwiej źle wyważyć (nacisk na kulę haka nie powinien być większy niż 150kG) i zrobić kuku holownikowi po pierwsze a troszkę sobie po drugie ( przy źle wyważonej lawecie - jeśli jest większy nacisk do góry idzie przód i holownik gorzej reaguje na kierownicę a jeśli jest z FWD to i gorzej się zbiera, jeśli przeciążony jest tył lawety - ciągnie hak do góry - może się zerwać laweta, podobnie jak poprzednio - gorzej też się prowadzi) Dwuosiówka ma lepiej rozłożone ciężary po pierwsze a po drugie - jak się na nią wjeżdża - łatwiej dobrze ustawić auto.


Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosachsmiley
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy...
Autor RE: 924 na lawecie
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 10-11-2009 12:22
smiley

[img]http://www.utzon.se/bilder/both.jpg[/img]


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: 924 na lawecie
Qbak
Użytkownik



Postów: 7463
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 10-11-2009 16:53
Hehe, ciekawy zestaw smiley
Tylko pewnie niebezpieczny jeżeli chodzi o masy, już nawet nie mówię
nic o Policji. Chyba że w Szwecji jest inne prawo.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Strona 3 z 3 < 1 2 3