Autor |
Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?" |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 24-01-2008 22:56 |
|
|
[img]http://img89.imageshack.us/img89/3137/obraz060lx9.th.jpg[/img]
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87
Edytowane przez drwal dnia 24-01-2008 22:56 |
|
Autor |
RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?" |
Wulkan
Użytkownik
Postów: 125
Miejscowość: Rzeszów
Data rejestracji: 25.11.07 |
Dodane dnia 24-01-2008 23:45 |
|
|
A toto to bak od Prosiaka czy inkszego gada, bo sie dopatrzec nie moge. Sitko niezle
Junak OHRV M07 NA 520ccm
Junak OHV M10 NA 700ccm
Junak OHV M10 Turbo 600ccm
Porsche 924 1982r NA |
|
Autor |
RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?" |
sufjaf
Użytkownik
Postów: 251
Miejscowość: Orzesze
Data rejestracji: 18.07.07 |
Dodane dnia 24-01-2008 23:45 |
|
|
Hmm.. A co to jest??
___________________________
Sufjaf eee.. znaczy Tomek
911 996 '05 targa
boxster 987 '05
supra MKIII 4.0 V8 Lexus power
Mercedes W202
Audi A4 Cabrio quattro 3.0 ASN
Allroad BAU
hmm Peugeot 508 |
|
Autor |
RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?" |
Wulkan
Użytkownik
Postów: 125
Miejscowość: Rzeszów
Data rejestracji: 25.11.07 |
Dodane dnia 25-01-2008 09:16 |
|
|
Z rana chyba sie dopaptrzyłęm co to jest, chyb a spód zbiornika Prosiaczka, tam gdzie pompa jest ta dodatkowa?
Junak OHRV M07 NA 520ccm
Junak OHV M10 NA 700ccm
Junak OHV M10 Turbo 600ccm
Porsche 924 1982r NA |
|
Autor |
RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?" |
Wulkan
Użytkownik
Postów: 125
Miejscowość: Rzeszów
Data rejestracji: 25.11.07 |
Dodane dnia 25-01-2008 09:16 |
|
|
Dwa razy to samo wysłałem, sorki.
Junak OHRV M07 NA 520ccm
Junak OHV M10 NA 700ccm
Junak OHV M10 Turbo 600ccm
Porsche 924 1982r NA
Edytowane przez Wulkan dnia 25-01-2008 09:17 |
|
Autor |
RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?" |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 25-01-2008 09:38 |
|
|
dokladnie to to, tam gdzie wchodzi pompa dopomagajaca pompe paliwo nie lalo sie ciurkiem tylko ze wzgledu na konserwacje
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?" |
Wulkan
Użytkownik
Postów: 125
Miejscowość: Rzeszów
Data rejestracji: 25.11.07 |
Dodane dnia 25-01-2008 10:24 |
|
|
Kogo to baczek :>? Gdzies czytalem na forum ze jednemu koledze 924 jakies 40l/ 100km pozera...
Junak OHRV M07 NA 520ccm
Junak OHV M10 NA 700ccm
Junak OHV M10 Turbo 600ccm
Porsche 924 1982r NA |
|
Autor |
RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?" |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 25-01-2008 10:40 |
|
|
to moje !!
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?" |
pedro
Użytkownik
Postów: 827
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 23.07.07 |
Dodane dnia 25-01-2008 20:14 |
|
|
No to czeka Ciebie spawanie
RAFAŁ
924/76 EU czerwony-sprzedany
944/83 EU srebrny był,został czerwony (sprzedany)
944/86 US czarny był (w częściach)
944/84 UK złoty był...
944/82 EU czerwony był się spalił ( 13.04.2011)
944/84 EU biały był przed czerwonym(sprzedany)
MB R107 450 sl jest... |
|
Autor |
RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?" |
Wulkan
Użytkownik
Postów: 125
Miejscowość: Rzeszów
Data rejestracji: 25.11.07 |
Dodane dnia 25-01-2008 21:00 |
|
|
No to powodzenia przy spawaniu Chyba to jest oczywiste, ale lepiej sie powtorzyc, zeby jakos zapelnic zbiornik przed spawaniem ewentualnym - woda na ten przyklad - do pelna.
Junak OHRV M07 NA 520ccm
Junak OHV M10 NA 700ccm
Junak OHV M10 Turbo 600ccm
Porsche 924 1982r NA |
|
Autor |
RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?" |
pilatus
Administrator
Postów: 1734
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 25-01-2008 21:05 |
|
|
Przypominając sobie moje doświadczenia w spawaniu mniej skomplikowanej części zbiornika... chyba bym go wymienił jednak.
U mnie skończyło się na lutowaniu łat z blachy. W czasie spawania "ściągało" materiał i ciągle pojawiało się jakieś nowe pęknięcie gdzieś obok spawu.
powodzenia |
|
Autor |
RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?" |
pedro
Użytkownik
Postów: 827
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 23.07.07 |
Dodane dnia 26-01-2008 01:01 |
|
|
Dobrze spawa się mosiądzem, ale do tego jest potrzebny palnik acetylenowy, pospawasz tez lutem cyny z dodatkiem ołowiu palnikiem propan butan. Nie polecam migiem bo bardzo cięzko jest wyciągnąć
ciągły spaw i sprawa oczywista do pełna- wodą. Jeżeli masz wyciągnięty zbiornik to warto sprawdzić i oczyścić jego od środka, ale z tym to inna zabawa
RAFAŁ
924/76 EU czerwony-sprzedany
944/83 EU srebrny był,został czerwony (sprzedany)
944/86 US czarny był (w częściach)
944/84 UK złoty był...
944/82 EU czerwony był się spalił ( 13.04.2011)
944/84 EU biały był przed czerwonym(sprzedany)
MB R107 450 sl jest... |
|
Autor |
RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?" |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 26-01-2008 08:32 |
|
|
w gre wchodzi tylko i wylacznie wymiana, ja akurat szybkopodejmuje taknie decyzje: "kombinujemy czy wymieniamy ? "
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?" |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 26-01-2008 10:59 |
|
|
Drwalu zanim kupisz uzywany jakis, to rozejrzyj sie za nowymi z tworzywa. Podobniesz takie byly montowane w 968 i gdzies czytalem ze w UK nie sa drogie. Wiesz, mniejsza masa itp
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?" |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 26-01-2008 11:31 |
|
|
Abelard napisał/a:
Drwalu zanim kupisz uzywany jakis, to rozejrzyj sie za nowymi z tworzywa. Podobniesz takie byly montowane w 968 i gdzies czytalem ze w UK nie sa drogie. Wiesz, mniejsza masa itp
w 944 też takowe były więc nie owinno być problemu z dostaniem i wydaje sie to bardzo rozsądną propozycją.
Kwestia tylko wytłoczeń i mocowań... |
|
Autor |
RE: Z serii pt: "Czemu tak duzo pali?" |
meewosh
Użytkownik
Postów: 213
Miejscowość: Ogrodzieniec
Data rejestracji: 31.10.06 |
Dodane dnia 26-01-2008 12:58 |
|
|
z 944 plastikowy u mnie gdzieś jeden leży, stalowy też
niegdyś '87 944 2.5 N/A S2 Look
Peżot 406 z gazem |
|