924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Wszystko o Porsche 924
Autor Powerdoctor do 924
btomek
Użytkownik



Postów: 349
Miejscowość: Białystok
Data rejestracji: 23.05.11
Dodane dnia 05-01-2012 15:26
smiley http://www.cardomain.com/ride/2677653/1978-porsche-924


924S '86 wpisany do Rejestru Zabytków
Autor RE: Powerdoctor do 924
drwal
Administrator



Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06
Dodane dnia 06-01-2012 09:09
szkoda , że nic nie ma na page2, no chyba, że mi się nie ładuje. A najbardziej rozbawiła mnie reakcja dziewczynysmiley


Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87
4640739
Autor RE: Powerdoctor do 924
marchewa
Użytkownik



Postów: 1405
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12
Dodane dnia 06-01-2012 11:53
typowy amerykański patent, wielki, toporny i podejrzewam że średnio skuteczny, szczególnie przy tak skonstruowanym kolektorze ssącym, jak już wyrzucać k-jeta to można zamienic go na baterię gaźnków od jakiegoś dużego motocykla Np Yamaha fj 1200. Koszt kompletu 4 podciśnieniowych gaźników tego typu to 300 zł, rozstaw podobny jak kolektor w 924, i średnica przelotu większa jak w oknach dolotowych głowicy, ewentualne problemy ze skorygowaniem składu mieszanki, załatwi komplet tuningowych dysz dynojet. Silnik będzie sie wścekle wkręcał (jak japońska szlifierka, a co do mocy to nie podejrzewam żeby spadła.
Autor RE: Powerdoctor do 924
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 25-05-2012 20:41
Ale ogólnie to dlaczego wyrzucać K-Jet? Na moje to dobry sprzęt. Amerykusy są do prawdy inni, zero subtelności przy samochodach, a 924 właśnie tego wymagają. Mógł od razu opierdoczyć pół samochodu szlifierką, żeby zmieścić 426 cala HEMI, a nie się bawić w takie krasnale... xD.

Już wolę patent z japońskimi gaźnikami.


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.