| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
Powerdoctor do 924 |
btomek
Użytkownik
Postów: 349
Miejscowość: Białystok
Data rejestracji: 23.05.11 |
Dodane dnia 05-01-2012 15:26 |
|
|
http://www.cardomain.com/ride/2677653/1978-porsche-924
924S '86 wpisany do Rejestru Zabytków |
|
Autor |
RE: Powerdoctor do 924 |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 06-01-2012 09:09 |
|
|
szkoda , że nic nie ma na page2, no chyba, że mi się nie ładuje. A najbardziej rozbawiła mnie reakcja dziewczyny
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Powerdoctor do 924 |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1405
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 06-01-2012 11:53 |
|
|
typowy amerykański patent, wielki, toporny i podejrzewam że średnio skuteczny, szczególnie przy tak skonstruowanym kolektorze ssącym, jak już wyrzucać k-jeta to można zamienic go na baterię gaźnków od jakiegoś dużego motocykla Np Yamaha fj 1200. Koszt kompletu 4 podciśnieniowych gaźników tego typu to 300 zł, rozstaw podobny jak kolektor w 924, i średnica przelotu większa jak w oknach dolotowych głowicy, ewentualne problemy ze skorygowaniem składu mieszanki, załatwi komplet tuningowych dysz dynojet. Silnik będzie sie wścekle wkręcał (jak japońska szlifierka, a co do mocy to nie podejrzewam żeby spadła. |
|
Autor |
RE: Powerdoctor do 924 |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 25-05-2012 20:41 |
|
|
Ale ogólnie to dlaczego wyrzucać K-Jet? Na moje to dobry sprzęt. Amerykusy są do prawdy inni, zero subtelności przy samochodach, a 924 właśnie tego wymagają. Mógł od razu opierdoczyć pół samochodu szlifierką, żeby zmieścić 426 cala HEMI, a nie się bawić w takie krasnale... xD.
Już wolę patent z japońskimi gaźnikami.
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
|
|
|
|
| |