924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Strona 1 z 3 1 2 3 >
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
troll oslo
Użytkownik

Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07
Dodane dnia 30-01-2010 07:08
jak stoisz przy silniku to po prawej stronie pod guma dolotu
dwu pinowy...
z tego co pamietam ma on b.duza opornosc walczylem troche z odpowiednikiem czarnym w audi 5cyl na k.jecie zawieszal sie przy pewnej temperaturze silnika i komp glupial szarpalo autem i smierdzialo bezyna z wydechu
jesli odepniesz wtyczke bedzie tryb awaryjny dla kompa i powinien odpalic

walniety krokowiec ...
krokowiec i tak dziala dopiero po kilku minutach od odpalenia zimnego silnika na walnietym bedzie falowanie... ale nie ze gasnie i zalewa wymontoj krokowca namocz w bezynie24h. przedmochaj powietrzem spryskaj wd40 i bedzie jak nowy


czujnik polozenia prrepustnicy .. ten wysyla sygnal w dwuch pozycjach
przepustnica zamknieta komp dostaje info by zubozyc mieszanke
przepustnica otwart pelne zapotrzebowanie na paliwo
sprawdz ohm-em jak ci dziala miedzy pin sirodkowy a kazdym z bocznych i jednoczesnie otwieraj i zamykaj dolot..
powinno byc 0ohm i nieskaczonosc....

kurcze niemam auta by pomierzyc a ciezko tak z pamieci....

pompa ci podejdzie od audi 2.3NG zewnetrznna daje ponad 6bar
nie kupoj chinskich podrubek 2-3 miesiece i wyja ...


Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 30-01-2010 12:43
Te konkrety mi się podobają. Spróbuję dzisiaj posprawdzać.
Dzięki Troll




Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
1405874
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 01-02-2010 12:15
"Po złożeniu, zapalił od pierwszego tyknięcia po czym po 5-10s utyka.
Z rury tumany białego dymu i można wyczuć dużo nie spalonej benzyny.Jak się trochę zagrzeje zaczyna pracować równo i jest wszystko ok."

te tumany białego dymu to mnie osobiście trochę wskazują na spalanie płynu chłodzącego.
Zobacz czy płynu chłodzącego nie ubywa, lub czy nie powstaje ciśnienie nadmierne w układzie płynu chłodzącego - tuż po odpaleniu czy się rury od chłodnicy nie robią sztywne.

Można też po takim nierównym takcie wykręcić świece i sprawdzić, czy któraś konkretna nie jest mokra, a jeśli jest to co to za substancja.

Generalnie traktuj to jako ostateczność, jeśli pozostałe rady kolegów zawiodą.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 01-02-2010 17:41
kurcze, trochę ostatnio ubyło, ale tlumaczyem sobie, że jak był ostatnio wymieniany to sie jeszcze odpowietrza i teraz tez jest na minimum.
jak wykrecilem wtedy swiece to były trochę tłuste, ale olej stoi, to mówie jest ok..
to co? można podejrzewać, że puszcza uszczelka na zimnym silniku, a potem się uszczelnia?
dzisiaj jak odpaliłem w ciepłym garażu to było ok..
no cóż - poobserwujmy.
thx




Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
1405874
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 02-02-2010 11:42
obserwuj, odpowietrz dobrze układ , dolej płyn i obserwuj - Jeśli poprzednie rozwiązania podsunięte przez kolegów zawiodły i jeśli nie masz wycieków płynu.

Jeśli chodzi o walniętą uszczelkę pod głowicą, to tak jak pisałem.
Mokra byłaby raczej jedna świeca. Do jednego cylindra dostawał by się płyn chłodzący.
Można spróbować np. odłączyć cewkę, zakręcić parę razy motorem, i wykręcić świece aby sprawdzić, czy któraś nie jest mokra od płynu.

Czy by sie uszczelniało? nie ... tylko ze wzrostem temp. płynu i silnika szybciej odparowuje, co za tym idzie auto potem radzi sobie z tym problemem lepiej.
Innym objawem może być ciągłe zapowietrzanie się układu chłodzenia, twarde węże chłodzące w kilka chwil po odpaleniu - wąż chłodzący daje się normalnie względnie łatwo ugiąć w palcach, jeśli ciśnienie idzie z cylindra to jest sztywny.

Ciężko jest to jednoznacznie stwierdzić na odległość.
Generalnie traktuj to jako ostateczność, najpierw sprawdź, czy pozostałe rzeczy nie są uszkodzone jak koledzy opisali.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
porsche89
Użytkownik

Postów: 1218
Miejscowość: Łazy Woj.Górny Śląsk
Data rejestracji: 30.04.06
Dodane dnia 02-02-2010 14:03
Objawy walnietej uszczelki pod głowicą to beżowy koilor oleju i znacznie wiekszy jego stan, Lub płyn w postaci sraczki z bialymi glutami na korku.Te tumany białego dymu to nic innego tylko para z wody w tłumikach


944 2,7 '86/'89 kombinacja z trzech dawców lub z czterech teraz S2 look -Już u ludzi
924 2.0 '82
944 2,5 '84
Jeden rower górski
Czarna taczka '06
9895738
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 02-02-2010 15:17
Wszystko zależy gdzie nastąpiło uszkodzenie uszczelki. Czy to kanał olejowy miesza się z kanałem chłodzącym, czy może tylko płyn chłodzący trafia do cylindra itd, czy może olej dla odmiany...
Różne są przypadki i różne objawy. Dlatego jest to ostatnia rzecz jaką bym obstawiał i należy najpierw wykluczyć pozostałe.
Co do pary wodnej z wydechu to jest to aspekt który ciężko ocenić na odległość, jeśli dochodzi do spalania płynu chłodzącego to auto faktycznie potrafi zostawiać za sobą białą chmurę, a spaliny pachną w dość dziwny sposób... i znów na odległość jest to nie do oceny.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 07-02-2010 21:19
Problem na 90% rozwiązany. Wielkie dzięki dla Roberta.

"ŚWIECE"

Dostałem od Roberta jakieś stare używane platynówki i jak ręką odjął.

Nawet wolne obroty się podniosły. Jutro jadę załatwić nowe. Napiszę jak wymienię i pojeżdżę trochę.




Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
1405874
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
porsche89
Użytkownik

Postów: 1218
Miejscowość: Łazy Woj.Górny Śląsk
Data rejestracji: 30.04.06
Dodane dnia 08-02-2010 14:20
Na pewno będziesz zadowolony z tych co Ci poleciłem


944 2,7 '86/'89 kombinacja z trzech dawców lub z czterech teraz S2 look -Już u ludzi
924 2.0 '82
944 2,5 '84
Jeden rower górski
Czarna taczka '06
9895738
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 08-02-2010 16:17
Już zamówiłem. W środę odbieram Splitfaiery i myślę, że po kłopocie.


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
1405874
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 10-02-2010 22:14
Zamontowane 4 nowe Splitfire TP6D. Jutro mam trasę do Gliwic po południu to zobaczymy co potrafi ta bryczka.

Ale jest jeszcze jedna rzecz, która mnie trapi. Stara szkoła mówi, że elektrody powinny być pokryte ceglastym nalotem. Wtedy znaczy, że mieszanka jest OK. I takie stare świece dostałem od Roberta. A dzisiaj po wyjęciu ich z mojego prosiaka wszytskie czarne smiley.
Ale może to zima i krótkie trasy. Pożyjem, uwidiem.
PZDR


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220

Edytowane przez Andrew dnia 10-02-2010 22:14
1405874
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 12-02-2010 15:49
Po jeżdzie testowej.

Co prawda pogoda wybitnie nie pozwoliła na próbę szybkości, ale silniczek chodzi ok. Ma co prawda skłonności do takiej niezbyt równej pracy, ale to ma w końcu 20lat. Będzi ciepło na wiosnę to zobaczymy.
Na razie jeździ i jest OK.

Dzięki za wszystkie rady.

Pozdrawiam


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
1405874
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
porsche89
Użytkownik

Postów: 1218
Miejscowość: Łazy Woj.Górny Śląsk
Data rejestracji: 30.04.06
Dodane dnia 12-02-2010 19:49
Powiem Ci że te Splifayery mam ja teraz Ty + Luidwik reszta kupuje inmne podobno lepsze. Te wytrzymuja 150 tys klm czyli 6 zmian świeć a kosztuja koło 250 pln czyli sie połaca . A jeżdzi się zarąbiście.


944 2,7 '86/'89 kombinacja z trzech dawców lub z czterech teraz S2 look -Już u ludzi
924 2.0 '82
944 2,5 '84
Jeden rower górski
Czarna taczka '06

Edytowane przez porsche89 dnia 13-02-2010 07:59
9895738
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 03-04-2010 14:18
No cóż. Z tematem chyba walczymy dalej. Te 10% problemu zostało dalej. Po odpaleniuu na zimnym silniku utyka. I to tak, że muszę trzymać go trochę na gazie, żeby utrzymać ok. 1000obr. Jak puszczę gaz to prawie gaśnie. Pochodzi minutkę i zaczyna pracować jak zegarek.

Co sprawdziłem:
1) Czujnik temperatury silnika (niebieski) - rezystancja 2,2 kOm (Haynes podaje między 1,45 - 3,3 kOm) więc w normie.
2) Czujnik położenia przepustnicy klika i pojawia się zwarcie i przerwa między pinem 2 i środkowym - OK.
3) Tempertaura z czujnika z przepływomierza - rezystancja 3,1kOm (wg Haynes'a j.w.) - wydaje się OK.
4) Brak jakiej kolwiek reakcji silnika przy psikaniu samostartem. Chyba, że psiknę w ssanie przed filtrem to chyba oczywiste.
5) Czyszczenie oczywiście wszystkich ww. połączeń elektrosolem, jak również kostki wtrysków i wszystkich w miarę na wierzchu.

Nie ukrywam, że nie dobierałem się jeszcze do krokowca. Ale jak silnik się trochę pochodzi (ok. 1min.) to zaczyna być wszytko OK.

Jeśli coś by było nie tak z krokowcem to przez cały czas miałby problemy. A to dzieje się tylko w pierwszej fazie po uruchomieniu.
Nawet jak postoi do godziny to też buja po odpaleniu tylko szybciej problem ustaje. Zgaszenie na 5 min i ponowne odpalenie nie ujawnia tego problemu silniczek będzie chodził jak zegarek.

Wygląda to tak jakby do momentu, aż nie zagrzeje się sonda Lambda silnik chodził w jakim trybie rozruchowym i wtedy ma coś rozregulowane.

Od czego zależy skład mieszanki w pierwszej fazie pracy po odpaleniu?
1) Sonda lambda odpada, bo jest jeszcze zimna i nic nie mierzy.
2) Krokowy jest tylko od wolnych obrotów, ale jak otworzy się przepustnica to dalej kiwa silnikiem
3) Wtryski - każdy działa, bo odpinanie po kolei każdego powoduje pogorszenie pracy silnika.
4) Świece - nowe i to Splitfire.

Może się mylę, to mnie sprostujcie.

Trochę to wkurzające, bo trzeba go grzać przez 1min. przed jazdą jak starego Tygrysa


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220

Edytowane przez Andrew dnia 03-04-2010 14:20
1405874
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 03-04-2010 14:24
Najgorsze jest to, że na jaką kolwiek diagnostykę ma się ok. 1-2min, a potem trzeba czekać do następnego dnia, aż silnik całkiem wystygnie.


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
1405874
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
tkacki
Użytkownik

Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 03-04-2010 14:44
Regulator ciśnienia paliwa.


CP9A/4G63
We are not what we own.
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 03-04-2010 14:47
Jeszcze jedno przyszło mi do głowy, bo tak siedzę i czytam forum.

Pompa paliwa szykuje się do wymiany (bo wyje), ale czy też przy okazji w pompie nie ma jakiś zaworów zwrotnych, które utzrymują paliwo w instalacji? Bo może układ paliwowy się zapowietrza. Przeważnie odpalanie zimnego silnika wygląda tak, że odpala od pierwszego tyknięcia i za sekundę zgaśnie. Potem chwilę trzeba popiłować (2-3s) i odpala. Może powietrze w instalacji paliwowej i dlatego tak buja?

Co sądziecie o tej hipotezie?


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
1405874
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 03-04-2010 14:49
tkacki napisał/a:
Regulator ciśnienia paliwa.


Gdzie go znajdę i jak go zdiagnozować?


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
1405874
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 03-04-2010 14:56
Ok. Już wiem gdzie jest. Znalazłem w Haynsie. Ale czemu na zimnym silniku źle działa?



Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
1405874
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 03-04-2010 22:03
Z tym regulatorem może faktycznie coś być nie tak. Udało mi się dzisiaj po kilkugodzinnym postoju, że znowu zaczął bujać obrotami po odpaleniu. Ściągnięcie przewodu podciśnieniowego i podłączenie go znowu spowodowało, że silnik przestał bujać, tylko nie wiem czy to zawiesza się ten regulator, czy akurat przyszedł ten moment, że łapie temperaturę i przestaje bujać. Jutro jak przestygnie całkiem to będę miał więcej czasu,żeby to dokładnie sprawdzić.
Tylko u mnie są 2 regulatory z obu stron listwy wtryskowej. Czym się różnią i za co są odpowiedzialne?



Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
1405874
Strona 1 z 3 1 2 3 >