Autor |
RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :) |
Czezary
Użytkownik
Postów: 102
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 24.12.08 |
Dodane dnia 05-01-2009 21:04 |
|
|
Z drugiej strony ja na przykład kolekcjonuje stare motocykle i części do nich i różnie ludzie sprzedają, czasem jedną część , a czasem cały karton i też sie wkurzam jak tanio wylicytuje, a potem sie nagle okazuje, że to tylko ogłoszenie. A nie raz udało mi się kupić wiele części, bo ktoś poprostu pozbywał się złomu z piwnicy Napisz w temacie czujnik i inne części, a w treści, że aukcja dotyczy czujnika, a o resztę proszę sie pytać. Unikniesz nieprzyjemności, naprawdę
Ta część jest chyba ogólnie dostępna o tych samych parametrach, więc tak się rozglądam, jak wiecie, gdzie nową można kupić w rozsądnej cenie to napiszcie proszę.
924 '85 2,0 5b, Targa
X-Type '03 2.5 4x4
Edytowane przez Czezary dnia 05-01-2009 21:06 |
|
Autor |
RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :) |
Wulkan
Użytkownik
Postów: 125
Miejscowość: Rzeszów
Data rejestracji: 25.11.07 |
Dodane dnia 06-01-2009 01:08 |
|
|
Cezary, stare motocykle powiadasz . No to takze moj konik, tyle ze ja na tych starociach jeszcze całkiem szybko jezdze Jakie masz motorki? PS: Wiem ze nie na temat, ale nie mogłem sie powstrzymać.
Junak OHRV M07 NA 520ccm
Junak OHV M10 NA 700ccm
Junak OHV M10 Turbo 600ccm
Porsche 924 1982r NA |
|
Autor |
RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :) |
Czezary
Użytkownik
Postów: 102
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 24.12.08 |
Dodane dnia 06-01-2009 09:37 |
|
|
No jest tego troche Dwie MZ, WSK, WFM, Panonia, SHL, Simson
924 '85 2,0 5b, Targa
X-Type '03 2.5 4x4 |
|
Autor |
RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :) |
Wulkan
Użytkownik
Postów: 125
Miejscowość: Rzeszów
Data rejestracji: 25.11.07 |
Dodane dnia 06-01-2009 20:59 |
|
|
Ja to Komarek Sztywniak, Jawencja, WSK, Sucha Elka M11, no i przede wszystkim Junak 500ccm, ktory robi 100km/h w jakieś 8 sekund (nowy silnik, ktory dostrajam ma jeszcze lepsze osiagi). Oki, koniec bzdecenia nie na temat
Junak OHRV M07 NA 520ccm
Junak OHV M10 NA 700ccm
Junak OHV M10 Turbo 600ccm
Porsche 924 1982r NA |
|
Autor |
RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :) |
boru1
Użytkownik
Postów: 214
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 05.12.06 |
Dodane dnia 06-01-2009 22:42 |
|
|
podczepie sie pod temat czy znacie kogos w lodzi lub okolicach kto moglby mi pomoc w wyregulowaniu k-jeta zaplonu i takich tam pierdol
|
|
Autor |
RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :) |
miniver
Użytkownik
Postów: 767
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 07.04.07 |
Dodane dnia 06-01-2009 23:27 |
|
|
Pisałem już gdzieś, że jedynym sposobem na k-jetronic'a staje się powoli zmontowanie sobie własnego zestawu diagnostycznego... Dzwoniłem chyba do wszystkich serwisów boscha w Łodzi i wszędzie kręcili głowami. Podobno gdzieś w Zgierzu ktoś jeszcze zajmuje się k-jetem.
Sądząc po zapachu spalin też mam baardzo bogatą mieszankę... W mrozy pali jak marzenie, ale boję się, że benzyna przedostaje się do oleju. Bez sprawdzenia ciśnień nie ma chyba co kręcić mieszanką...
Don't panic! |
|
Autor |
RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :) |
boru1
Użytkownik
Postów: 214
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 05.12.06 |
Dodane dnia 07-01-2009 00:37 |
|
|
u mnie jest taka sytuacja ze ze w dolocie mam mokro niestety
|
|
Autor |
RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :) |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 07-01-2009 13:06 |
|
|
miniver napisał/a:
Pisałem już gdzieś, że jedynym sposobem na k-jetronic'a staje się powoli zmontowanie sobie własnego zestawu diagnostycznego... Dzwoniłem chyba do wszystkich serwisów boscha w Łodzi i wszędzie kręcili głowami. Podobno gdzieś w Zgierzu ktoś jeszcze zajmuje się k-jetem.
Sądząc po zapachu spalin też mam baardzo bogatą mieszankę... W mrozy pali jak marzenie, ale boję się, że benzyna przedostaje się do oleju. Bez sprawdzenia ciśnień nie ma chyba co kręcić mieszanką...
Wpadnij do mnie to się podepniesz pod manometr :]
Albo kup sobie taki: http://www.allegro.pl/item518841306_manometr_glicerynowy_6_bar.html i się nie będziesz musiał nikogo prosić :]
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :) |
boru1
Użytkownik
Postów: 214
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 05.12.06 |
Dodane dnia 07-01-2009 13:11 |
|
|
ho ho a to jest takie proste w regulacji ??
|
|
Autor |
RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :) |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 07-01-2009 13:54 |
|
|
Tu opisałem. Potrzebne dwie ręce, wiertarka, gwintownik, parę końcówek i manometr:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=10&thread_id=1382
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :) |
pilatus
Administrator
Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 07-01-2009 14:22 |
|
|
... i jeszcze dobrze by było zrozumieć jak działa k-jetronic (dokumentacja w dziale "download" albo znaleźć kogoś, kto to prosto wytłumaczy) i będziesz Bogiem w tej dziedzinie.
Składu mieszanki w ten sposób nie wyregulujesz co prawda, ale zanim pojedziesz gdzieś do diagnosty (na lambdę) pokręcić śrubką od jej regulacji, powinieneś mieć ustawione prawidłowo ciśnienia. To one odpowiadają za ładne odpalanie na zimnym i gorącym silniku. |
|
Autor |
RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :) |
Czezary
Użytkownik
Postów: 102
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 24.12.08 |
Dodane dnia 13-01-2009 20:12 |
|
|
No i znow wroce do tematu głównego, otóż mam problem z odpalanie tak po 20-30 minutach od zgaszenia (typowe ).
Poprzedni właściciel powiedział, że czujnik czasowo termiczny jest nowiutki (przyjmujemy to zapewnik), a gdy zdarzył mu się problem z odpalaniem to włączał na zgaszonym zapłonie awaryjne na parę tyknięć, co powoduje załączenie pompy paliwowej i obniżenie ciśnienia w akumulatorze paliwa, tak to tłumaczy. Co w takim razie zrobić, żeby odpalanie auta nie było jak odpalanie radzieckiego wahadłowca
Druga sprawa to mam obroty na zimnym (np. po nocy) około 1600, po kilku minutowej jeździe spada na 1100 (to chyba i tak za dużo), ale silnik pracuje ładnie i spalanie też normalne jest. Wysokie obroty mogą być przez nieszczelną przepustnice, ale nie bardzo wiem o jaki element dokładnie chodzi.
help me
924 '85 2,0 5b, Targa
X-Type '03 2.5 4x4 |
|
Autor |
RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :) |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 13-01-2009 20:45 |
|
|
U mnie po nocy było właśnie tak w okolicach 1100, potem spadało poniżej 1000,
chyba jakoś w okolicach 900.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :) |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 13-01-2009 21:58 |
|
|
"Druga sprawa to mam obroty na zimnym (np. po nocy) około 1600, po kilku minutowej jeździe spada na 1100 (to chyba i tak za dużo), ale silnik pracuje ładnie i spalanie też normalne jest. Wysokie obroty mogą być przez nieszczelną przepustnice, ale nie bardzo wiem o jaki element dokładnie chodzi."
bardzo dziwna sprawa bo ogolnie jak masz nieszczelna przepustnice to powinienes miec nizsze niz normalnie obroty na zimnym i co jest normalne wyzsze(troche od tych nizszych) na cieplym...a Ty masz calkowicie na odwrot.
Ogolnie moga to byc sparciale weze ktorymi przeplywa powietrze lub tworzy sie podcisnienie ewentualnie silnik krokowy.
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :) |
Czezary
Użytkownik
Postów: 102
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 24.12.08 |
Dodane dnia 13-01-2009 23:25 |
|
|
W sumie to coś jakby się zacinało, bo jak się rozgrzeje, a później zgaszę i odpalę to jest okej. Mam wrażenie jakby element odpowiedzialny za działanie zimnego silnika zacinał się, a po rozgrzaniu, gdy odpalam ponownie już się nie załącza, więc jest ok.
Czy ktoś ma pomysł na temat odpalania, o czym napisałem 3 posty wyżej ?
924 '85 2,0 5b, Targa
X-Type '03 2.5 4x4
Edytowane przez Czezary dnia 13-01-2009 23:26 |
|