| Autor | Tłoki 924 | 
| Mateusz_1984 Użytkownik
 
 Postów: 68
 Miejscowość: Rzeszów
 Data rejestracji: 01.10.17
 | 
| Dodane dnia 27-02-2020 10:35 |  |  | 
| Witam, czy ktoś posiada na sprzedaż tłoki do 2.0 z 924?? Mój silnik jest w remoncie i raczej będę potrzebował nowych tłoków ale bardzo ciężko jest je znaleźć. Może ktoś posiada używane na sprzedaż??
 | 
  | 
| Autor | RE: Tłoki 924 | 
| juras Użytkownik
 
 
  
 Postów: 2409
 Miejscowość: łódź
 Data rejestracji: 31.01.06
 | 
| Dodane dnia 28-02-2020 14:30 |  |  | 
| To jeszcze chyba musisz zapytać mechanika w jakim wymiarze te tłoki. Pewnie nadwymiar. 
 Ja ostatnio trafiłem fabrycznie nowe niskokompresyjne nominalne od wersji amerykańskiej (czyli 115 koni) ale co z nimi zrobie jeszcze nie do końca przesądzone. Pewnie jakiś silnik w końcu urzeźbię...
  Ale ogólnie nowe tłoki (albo używane nawet ale nadwymiar) to jest rzadkość na ebayach. 
 
 
 
 2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
 | 
  | 
| Autor | RE: Tłoki 924 | 
| Qbak Użytkownik
 
 
  
 Postów: 7501
 Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
 Data rejestracji: 03.08.07
 | 
| Dodane dnia 01-03-2020 11:53 |  |  | 
| Juras, ja dlatego proponuje zakup całego dołu w dobrym stanie. Będzie pompa oleju na zapas i brak konieczności wstawiania tulei. Też zakładam, że zakup
 nadwymiarów będzie utrudniony.
 
 
 924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
 924 CUP
 Tor Poznań 2:04,992
 | 
  | 
| Autor | RE: Tłoki 924 | 
| PorscheManiak1976 Użytkownik
 
 Postów: 291
 Miejscowość: Piastów
 Data rejestracji: 20.02.16
 | 
| Dodane dnia 01-03-2020 13:09 |  |  | 
| Cześć Mam blok z tłokami , chyba ktoś robił wcześniej
 Do tego wał z panewkami stan sredni +.
 Tłoki w bloku ,wał panewki luzem.
 Pozdrawiam
 Wojtek
 
 | 
  | 
| Autor | RE: Tłoki 924 | 
| Dlugi Użytkownik
 
 
  
 Postów: 3410
 Miejscowość: Lublin i okolice.
 Data rejestracji: 05.02.06
 | 
| Dodane dnia 01-03-2020 16:50 |  |  | 
| Mam cały silnik  do  924 jest że skrzynią automatyczną.  Jeszcze w budzie.  Kluczem się  obraca. 
 
 Pozdrawiam
  Porsche & ?
 | 
      | 
| Autor | RE: Tłoki 924 | 
| juras Użytkownik
 
 
  
 Postów: 2409
 Miejscowość: łódź
 Data rejestracji: 31.01.06
 | 
| Dodane dnia 07-03-2020 21:25 |  |  | 
| Qbak napisał/a:brak konieczności wstawiania tulei
 
 A wstawianie tulei uważasz, za zło samo w sobie
  czy po prostu dodatkowy koszt ? 
 
 2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
 | 
  | 
| Autor | RE: Tłoki 924 | 
| Qbak Użytkownik
 
 
  
 Postów: 7501
 Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
 Data rejestracji: 03.08.07
 | 
| Dodane dnia 08-03-2020 01:05 |  |  | 
| Dodatkowy koszt. W cenie tulei masz drugi blok i mnóstwo innych części, które kiedyś mogą się przydać. W zasadzie bloki 924 się nie zużywają przecież. Pumba kiedyś
 ciekawą anegdotę opowiadał. Może przytoczy
  
 Wstawianie tulei w silnikach alusilowych/nikasilowych, to w zasadzie jedyna metoda
 naprawienia takiego bloku. Mowa o 911 od 996 w górę, bo na przykład w 928 czasem
 opłaca się blok rozwiercić i kupić komplet nowych tłoków w nadwymiarze.
 
 
 924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
 924 CUP
 Tor Poznań 2:04,992
 | 
  | 
| Autor | RE: Tłoki 924 | 
| e-samba Użytkownik
 
 Postów: 250
 Miejscowość: Ch-ż
 Data rejestracji: 16.01.08
 | 
| Dodane dnia 09-03-2020 09:16 |  |  | 
| Mam silnik jeszcze w budzie.... 
 
 5O826O16dziewięć
 | 
  | 
| Autor | RE: Tłoki 924 | 
| juras Użytkownik
 
 
  
 Postów: 2409
 Miejscowość: łódź
 Data rejestracji: 31.01.06
 | 
| Dodane dnia 09-03-2020 10:41 |  |  | 
| Qbak napisał/a:W zasadzie bloki 924 się nie zużywają przecież.
 
 Hmm nie do końca zrozumiałem to stwierdzenie. Tuleje się zużywają i pewnie 99% 924 ma wielokrotnie przekręcone to 100 tys km z licznika - myślę, że znalezienie bloku z niezużytymi tulejami to jest wyzwanie.
 
 
 2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
 | 
  | 
| Autor | RE: Tłoki 924 | 
| Qbak Użytkownik
 
 
  
 Postów: 7501
 Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
 Data rejestracji: 03.08.07
 | 
| Dodane dnia 09-03-2020 20:59 |  |  | 
| Wiem, że "kilka" silników rozebrałeś pewnie. Widziałeś jeszcze na ściankach oryginalne honowanie? Przecież to świadczy o niewielkim zużyciu silnika. Taka jest moja prywatna
 opinia. Kilka silników mierzył Michał928 i (chyba) wszystkie nadawały się bez problemu
 do dalszej eksploatacji. Raczej tłoki się zużywają, rozbijając gniazda pierścieni.
 Powinienem oczywiście napisać - "nie zużywają", bo jasne, że nie są ideałem jak przed
 40 laty prosto z fabryki, ale jeżeli nie było żadnej usterki to zwykle dół silnika w 924
 jest w bardzo dobrym stanie
  
 
 924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
 924 CUP
 Tor Poznań 2:04,992
 | 
  |