924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor 928 problem z odpalaniem
hjez
Użytkownik

Postów: 103
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 20.04.13
Dodane dnia 02-07-2020 14:00
cześć
witam mam przewlekły problem z odpalaniem.
Na zimnym odpala od razu.
Po jeżdzie na ciepłym silniku po postoju 30 min , 1 godzina nie chce odpalać od razu, dusi się ,trzeba dodać gazu.
CZujnki temperatury wymienione ...

pozdr.


944s-sprzedane
928s4
Autor RE: 928 problem z odpalaniem
kondzi
Użytkownik



Postów: 700
Miejscowość: Warszawa/Świerczów
Data rejestracji: 11.12.16
Dodane dnia 02-07-2020 14:45
Tylko z odpalaniem? Dopóki go nie zgasisz, to wszystko chodzi jak trzeba? Tam już L-Jetronic jest, więc może to być kwestia zaworu dodatkowego powietrza na przykład.


Pozdrowienia,
Konrad

--

'89 Porsche 944 Turbo
'81 Porsche 924 Turbo

Edytowane przez kondzi dnia 02-07-2020 14:49
Autor RE: 928 problem z odpalaniem
gelo44
Użytkownik

Postów: 53
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 21.05.18
Dodane dnia 02-07-2020 14:52
Jeżeli masz k-jetronic (od 78 do 83 roku ) to paliwo Ci ucieka z układu paliwowego.
Do sprawdzania są wtryski, czy trzymają oraz akumulator ciśnienia paliwa.
Ewentualnie zawór zwrotny przed pompą paliwa puszcza.
Bez podłączonego manometru to gadanie na fusach.
To wymaga sprawdzania w/w po kolei i do skutkusmiley


Pozdrawiam,
Olek
924, 1980, Mauritius Blue

Edytowane przez gelo44 dnia 02-07-2020 14:58
Autor RE: 928 problem z odpalaniem
K_Tuono
Użytkownik

Postów: 281
Miejscowość: Tomaszów M.
Data rejestracji: 06.05.16
Dodane dnia 02-07-2020 15:22
Z mojego krótkiego doświadczenia z K-Jetem do sprawdzenia akumulator paliwa.
Można sprawdzić bez manometru. Jak po rozpięciu na ciepłym nie trzyma paliwa to do wymiany - wystarczy, że kapie i już będą problemu z paleniem na ciepło, u mnie się lało .

Uważaj tylko bo to benzyna, i nie trudno o kłopoty z ogniem!!!


944.2 '85 2.5L
Autor RE: 928 problem z odpalaniem
kondzi
Użytkownik



Postów: 700
Miejscowość: Warszawa/Świerczów
Data rejestracji: 11.12.16
Dodane dnia 02-07-2020 15:35
Zakładając, że mówimy o aucie ze stopki, to S4. Tam już był L-Jet.
W K-Jet na pierwszy strzał poszedłby WUR.
BTW do mnie z Łodzi to jakieś 60km jest (zależy z której strony), więc jak coś wpadaj na kawę i spróbujemy coś pomierzyć smiley


Pozdrowienia,
Konrad

--

'89 Porsche 944 Turbo
'81 Porsche 924 Turbo
Autor RE: 928 problem z odpalaniem
gelo44
Użytkownik

Postów: 53
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 21.05.18
Dodane dnia 02-07-2020 16:32
Konrad, mi się wydaje że WUR na gorącym i ciepłym silniku nie ma wpływu na odpalaniesmiley
Ciśnienie paliwa i tak w tym przypadku jest robocze. Jeżeli silnik wystygnie poniżej 40st, wtedy WUR ma wpływ, ale nie duży. Kolego hjez, poszukaj na forum oraz w internecie problem hot start k-jetronic.


Pozdrawiam,
Olek
924, 1980, Mauritius Blue

Edytowane przez gelo44 dnia 02-07-2020 16:37
Autor RE: 928 problem z odpalaniem
kondzi
Użytkownik



Postów: 700
Miejscowość: Warszawa/Świerczów
Data rejestracji: 11.12.16
Dodane dnia 02-07-2020 17:06
To niech Ci się tak dalej wydaje smiley W K-Jet wszystko ma na siebie wpływ, ale może się nie znam na K-Jetach. Tylko jak dla mnie to L-Jet, czy tam LE-Jet, ale tego nie wiemy jesscze smiley


Pozdrowienia,
Konrad

--

'89 Porsche 944 Turbo
'81 Porsche 924 Turbo
Autor RE: 928 problem z odpalaniem
hjez
Użytkownik

Postów: 103
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 20.04.13
Dodane dnia 02-07-2020 20:19
jak odpali to wszytko jest ok....chodzi normalnie. natomiast problem jest tylko jak odpalam na ciepłym...ja mam s4 z 1990 r.


944s-sprzedane
928s4
Autor RE: 928 problem z odpalaniem
kondzi
Użytkownik



Postów: 700
Miejscowość: Warszawa/Świerczów
Data rejestracji: 11.12.16
Dodane dnia 02-07-2020 22:23
Czyli jednak L-Jet ;-) A sprawdzałeś ciśnienie paliwa na listwie jak się zachowuje przy ciepłym po zgaszeniu? Bo może ucieka przez te podciśnieniowe regulatorki do kolektora i przylewa Ci silnik. Chyba 3 są u Ciebie. Jak postoi troche, to wyparuje ten nadmiar i problem znika.


Pozdrowienia,
Konrad

--

'89 Porsche 944 Turbo
'81 Porsche 924 Turbo
Autor RE: 928 problem z odpalaniem
tetsumaru
Użytkownik

Postów: 1091
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09
Dodane dnia 03-07-2020 14:25
Masz pw.



Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony
1714637