Ustawilem znak na tylniej czesci kolka walka rozrzadu zgodnie z wskaznikiem na pokrywie zaworowej. W tym momencie przez wizjer na kole zamachowym nie widac "0".
Kiedy znak na tyle kolka rozrzadu ustawiony jest na znak na pokrywie zaworowej to kolo napedzajace pasek alternatora (to na wale korbowym) rowniez jest ustawione na swoj znak. Zero na kole zamachowym tak jak pisalem nie jest wtedy widoczne.
O co tutaj chodzi :/? Auto pali i jezdzi - nie w 100% ok - wymaga regulacji - ale jakos sie toczy - czy byloby to mozliwe gdyby rozrzad byl zle ustawiony?
Postów: 33 Miejscowość: Data rejestracji: 24.10.22
Dodane dnia 04-09-2023 21:51
Witam,
Moze tak w nim wlasnie jest:/ Widzialem jakies znaki namalowane na kole zamachowym-moze ktos znaczyl GMP. Myslalem, ze kolo zamachowe ma jakies znaki i ciezko je zalozyc "inaczej" - teraz bede musial znalezc GMP ale przez otwor swiecy ciezko bylo mi cos zobaczyc.
Postów: 33 Miejscowość: Data rejestracji: 24.10.22
Dodane dnia 06-02-2025 00:10
Witam,
Pozwole sobie odgrzac temat. Zastanawiam sie w jaki sposob ustawic zaplon kiedy kolo zamachowe jest "zle" zalozone i znaczniki wygladaja tak jak w moim pierwszym poscie?
Czy ustawienie kol na znaczniki (kola walka rozrzadu i walu korbowego bo te sie pokrywaja), sprawdzenie czy 1 tlok jest wtedy w GMP i naniesienie znacznika "0" na kolo zamachowe, a pozniej ustawianie zaplonu lampa nastawiona na opoznienie 10 stopni w ten naniesiony znacznik to dobry pomysl?