924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor Składanie 924
grzechu
Użytkownik

Postów: 9
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 11.03.07
Dodane dnia 23-03-2007 02:30
Cześć,
jak już wspominałem w poście powitalnym jestem na etapie składania do kupy mojego porsche. pomijając temat wybebeszania całego wnętrza (bo to akurat żadna filozofia i w ogóle kogo to interesuje smiley najwięcej uwagi zajmuje mi silnik. gdy kupiłem to auto silnik leżał na belce przygotowany do wyjęcia, ze zdjętą głowicą i rozmontowanym całym osprzętem. zaczęliśmy to wszystko składać w jedną całość. Z powodu braku czasu, oraz z powodu kilku natrętnych elementów (takich jak śruba przy rozdzielaczu paliwa łącząca dwa przewody paliwowe ze wspornikiem) dopiero po 3 tygodniach zakręciliśmy silnikiem. niestety z powodu późnej pory, a jest już 2:30 zaprzestaliśmy na dzień dzisiejszy prób. silnik bulgocze prycha ale nie może wpaść w rytm i zagadać samemu. przyspieszanie i opóźnianie zapłonu nic nie daje, paliwo dostaje ale tu mam pytanie. koło rozdzielacza na wspomnianym już wsporniku jest elektromagnes podłączany na dwa kable. jaką pełni on funkcję i z której wiązki podłączyć mu zasilanie. czy ma on być otwarty po zapłonie czy jest sterowany przez jakiś czujnik? bardzo pomógłby mi schemat instalacji jeśli ktoś byłby tak dobry i mi go użyczył. smiley o postępach będę informował.
Dzięki za pomoc!
Pozdrawiam
Autor RE: Składanie 924
drwal
Administrator



Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06
Dodane dnia 23-03-2007 07:21
1. nie wiem do czego jest magnesik i o co wogole chodzi smiley
2. proponuje sprobowac odpalic na samostarcie, jak odpali to wtedy wiesz ze z silnikiem oka i cos trzeba szukac przy paliwie

ale to tylko sugestia czlowieka ktoremu wczoraj w w123c na przegladzie wyszly amorki po 83% na strone smiley


Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87
4640739
Autor RE: Składanie 924
porsche89
Użytkownik

Postów: 1218
Miejscowość: Łazy Woj.Górny Śląsk
Data rejestracji: 30.04.06
Dodane dnia 23-03-2007 08:28
Ja bym proponował sprawdzić jeszcze raz pasek rozrządu noże być przestawiony o jeden ząbek.Szczególnie gdy próby się robi o 2:30.
Natomiast to co opisałeś przy przewodzie paliwowym to najprawdopodobniej jest MAGNETYZER,Czyli coś do oszczędzania paliwa.Jeżeli można oszczędzać paliwo w Porschaku.


944 2,7 '86/'89 kombinacja z trzech dawców lub z czterech teraz S2 look -Już u ludzi
924 2.0 '82
944 2,5 '84
Jeden rower górski
Czarna taczka '06
9895738
Autor RE: Składanie 924
coyot
Użytkownik



Postów: 19
Miejscowość: Białystok + 70 Km na wschód
Data rejestracji: 07.03.07
Dodane dnia 23-03-2007 08:34
Witam
mam pdfy z edonkeya jest od budy, motoru i elektryki, wysyłam Ci na maila ten od elektryki jak przejdzie przez skrzynke to dostaniesz jak nie to sie wystawi na jakiegoś ftpa


Dumał szto jakajaścika Gadzilla nahoju nastupiła
www.lasthope.com.pl
Autor RE: Składanie 924
grzechu
Użytkownik

Postów: 9
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 11.03.07
Dodane dnia 24-03-2007 23:11
coyot nie dostałem nic na skrzynkę niestety.

magnetyzer to na pewno nie jest. raczej stawiałbym na jakiś elektrozawór i nie jest to jakaś wydumka poprzedniego użytkownika a fabryczne rozwiązanie którego nie ma przy k-jetach w innych autach...
Autor RE: Składanie 924
sliwa
Użytkownik



Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06
Dodane dnia 25-03-2007 00:06
powinno sie przydać http://153.19.94.233/download.html


Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą
Autor RE: Składanie 924
juras
Użytkownik



Postów: 2408
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 25-03-2007 11:09
W późniejszych rocznikach były do k-jeta był dołożony taki zaworek.
On ma za zadanie upuszczenie ciśnienia sterującego (czyli wzbogacenie mieszanki) przy rozruchu na gorącym silniku. Jak to dokładnie jest połączone to nie pamiętam. Ale masz jeszcze jeden czujnik umieszczony w gumowej rurce (czyli na cieczy chłodzącej) z tyłu głowicy - on jest jakoś połączony z tym czujnikiem i zaworek załącza się tylko na włączonym rozruszniku (i pow. jakiejś tam temperatury z tego czujnika na rurce gumowej).
Najprawdopodobniej możesz to odłączyć i też będzie chodzić a jak już zacznie chodzić normalnie to możesz się zacząć zastanawiać gdzie to podłączyć.
Ten zaworek był po 81 montowany zdaje się więc schematy najlepiej mieć twojego rocznika (co niekoniecznie jest rocznikiem, który masz w papierach smiley )


Autor RE: Składanie 924
grzechu
Użytkownik

Postów: 9
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 11.03.07
Dodane dnia 26-03-2007 00:28
Juras najprawdopodobniej wiesz o co mi chodzi. ku pewności załączam zdjęcia. to taki elektrozawór:
http://img339.imageshack.us/my.php?image=s6000329ot8.jpg

mocowany na takim wsporniku:
http://img405.imageshack.us/my.php?image=s6000335gv7.jpg

faktycznie bez niego też da się odpalić bo po całodniowej walce się udało. okazało się że wtryskiwacz rozruchowy strasznie zalewał świece. po odłączeniu udało się uruchomić. co prawda chodzi na razie jak ruski czołg ale samo to, że pracuje to już połowa sukcesu.

kolejne pytanie celem upewnienia się. zauważyłem, że obudowa sprzęgła jest od dołu otwarta. jak mniemam czegoś tam brakuje (mam na myśli jakąś klapkę czy coś w tym guście czego ja niestety nie mam...) zgadza się?

Sliwa niestety nie mogę otworzyć strony...

Dzięki za pomoc! Pozdrawiam

Edytowane przez grzechu dnia 26-03-2007 00:33
Autor RE: Składanie 924
juras
Użytkownik



Postów: 2408
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 26-03-2007 14:42
No tak z tym zaworem jest tak jak napisałem. To jest do ułatwienia odpalania na gorącym silniku.

Od dolnej strony obudowy sprzęgła jest klapka to fakt. Przejdź się na złom i zobacz czy audi 80/100/200 i inne starocie nie mają takiej samej.
Autor RE: Składanie 924
grzechu
Użytkownik

Postów: 9
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 11.03.07
Dodane dnia 31-03-2007 22:23
Witajcie.
Ponawiam moją prośbę o schemat elektryczny do 924. Gdzieś w instalacji mam zwarcia i raz mam pozycyjne, raz nie mam. raz mam stopy, raz nie mam. Przy okazji jeśli ktoś posiada rozpiskę bezpieczników to też bardzo by mi się przydała.
I jeszcze jedno pytanie bo może jest przyczyna charakterystyczna dla 924 o której nie wiem: silnik pracuje nierówno i nie wkręca się powyżej 3000 obrotów. co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? sprawdziłem dolot i raczej nie bierze lewego powietrza, kombinowałem z rozrządem, kręciłem aparatem zapłonowym i cholera nic...
dzięki za pomoc!


Kupię fotele od 924.