924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor Problem z ciśnieniem oleju na zakrętach 924 2.0 '79
Maciek
Użytkownik



Postów: 358
Miejscowość: Księżyno/Białystok POLAND
Data rejestracji: 19.07.10
Dodane dnia 20-08-2017 17:39
Od jakiegoś czasu borykam się z problemem zapalającej się kontrolki ciśnienia oleju na zakrętach. Wiem, że "ten ty tak ma" , ale czy rozwiązaniem problemu nie byłoby coś takiego: http://www.tomeiusa.com/_2003web-catalogue/e114_RB_oillube.html
oczywiście w wersji dopasowanej do kształtu misy olejowej ?


Poprzedni nick Mack10
924 '79 2.0 aka Porszawka
zarejestrowana jako zabytek
na110.pl
Autor RE: Problem z ciśnieniem oleju na zakrętach 924 2.0 '79
Pumba
Użytkownik

Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 20-08-2017 19:31
Ten typ tak niby ma, ale boleśnie się już Sobek przekonał, że "if you throw enough shit on the wall, some of it will stick". Mrugało mu, mrugało, żarło - aż zdechło.

I nawet Pan Sobek sobie wykonał taką przegródkę z klapką, jak zapodałeś w linku. Ino jakoś mu testowanie nie idzie ze względu na ogólny marazm wyścigowy w klasie 2.0 smiley

Osobiście pomysł klapki popieram, ale zakładając różne pompy oleju do tego samego silnika zauważyłem, że problem zaczynamy mieć też z wydajnościami tejże... Wytarte są już niestety...




Autor RE: Problem z ciśnieniem oleju na zakrętach 924 2.0 '79
Qbak
Użytkownik



Postów: 7453
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 20-08-2017 20:02
Ja bym powiedział, że w aucie seryjnym na seryjnej oponie i zawieszeniu nawet
Koni Sport - kontrolka nie powinna się zapalać w zakrętach. Jak kupiłem swoje 924
to po rozgrzaniu zapalała się na wolnych obrotach. Wszyscy mówili, ten typ tak ma,
ale po remoncie silnika już ten typ tak nie ma. U mnie tylko w Kielcach w lesie
czasem mrugała, ale specyfikacja auta mało ma wspólnego z serią. Choć wałek
oczywiście już raz wykończyłem, ale to raczej z uwagi na słaby olej i brak chłodnicy
oleju.

Klapki super pomysł, ale Sobek coś już chyba testował i testy nie wyszły do końca
pomyślnie, na slicku znów odpływał, czy nie?


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche

Edytowane przez Qbak dnia 20-08-2017 20:03
www.qbak.pl
Autor RE: Problem z ciśnieniem oleju na zakrętach 924 2.0 '79
mojojojo13
Użytkownik



Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07
Dodane dnia 21-08-2017 13:44
Upalałem na torze 3 lata - nigdy się nie zapaliła. Ten typ tak nie ma?


951s, 928s3
occlassic.com
Autor RE: Problem z ciśnieniem oleju na zakrętach 924 2.0 '79
Maciek
Użytkownik



Postów: 358
Miejscowość: Księżyno/Białystok POLAND
Data rejestracji: 19.07.10
Dodane dnia 21-08-2017 13:54
mojojojo13 napisał/a:
Upalałem na torze 3 lata - nigdy się nie zapaliła. Ten typ tak nie ma?

Pewnie nie działa smiley


Poprzedni nick Mack10
924 '79 2.0 aka Porszawka
zarejestrowana jako zabytek
na110.pl
Autor RE: Problem z ciśnieniem oleju na zakrętach 924 2.0 '79
mojojojo13
Użytkownik



Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07
Dodane dnia 21-08-2017 14:26
Maciek napisał/a:
mojojojo13 napisał/a:
Upalałem na torze 3 lata - nigdy się nie zapaliła. Ten typ tak nie ma?

Pewnie nie działa smiley


działało...sprzedałem


951s, 928s3
occlassic.com