Autor |
RE: Prosiaczek |
pan_bulwa
Użytkownik
Postów: 33
Miejscowość: Oberschlesien
Data rejestracji: 21.05.18 |
Dodane dnia 05-11-2018 12:46 |
|
|
Muszę cię zmartwić, ale raczej stawiał bym na to:
https://tinyurl.com/y7pf599l
Już na zdjęciu widać, że obszycie i jakość wykończenia pozostawiają wiele do życzenia.
Porsche 924 2.0 '80
Edytowane przez pan_bulwa dnia 05-11-2018 12:49 |
|
Autor |
RE: Prosiaczek |
Marcin
Użytkownik
Postów: 310
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 07.03.16 |
Dodane dnia 05-11-2018 19:22 |
|
|
Tak, to jest to. Jakość obszycia podobna. Fak. Swoją drogą nieźle chińczyki podrabiają, łącznie z pudełkiem i duperelami które były w pudełku
Trudno, obszyje się kiedyś ładniej, mam dobrego tapicera.
1989 944 2.7AT |
|
Autor |
RE: Prosiaczek |
DpZ
Użytkownik
Postów: 707
Miejscowość: Toruń
Data rejestracji: 02.06.17 |
Dodane dnia 05-11-2018 23:13 |
|
|
Marcin napisał/a:
Tak, to jest to. Jakość obszycia podobna. Fak. Swoją drogą nieźle chińczyki podrabiają, łącznie z pudełkiem i duperelami które były w pudełku
Trudno, obszyje się kiedyś ładniej, mam dobrego tapicera.
sprzedaj to
https://www.youtube.com/watch?v=dA4yzjK859c
kup momo prototipo
-> 924 Targa EU'78
-> 944 Targa US'84
-> 95B S EU'14
https://porscheworld.pl |
|
Autor |
RE: Prosiaczek |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 06-11-2018 00:08 |
|
|
OMG...
Ależ dziadostwo!
Wywal to czym prędzej i załóż coś sprawdzonego.
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Prosiaczek |
kecaj73
Użytkownik
Postów: 1061
Miejscowość:
Data rejestracji: 03.01.17 |
Dodane dnia 06-11-2018 14:51 |
|
|
Jeden podstawowy błąd to kupowanie kierownic z takiego rodzaju słabego aluminium.... Ładne to ale giętkie jak guma. Jak celować w tanie to są ładne i sztywne wycięte z metalu. Te obszycie kierownicy j/w też wygląda na ,,domowe,, Nie sądzę że takie było z pudełka. Ja ostatnio nabyłem tanią, ładnie obszytą i sztywną do projektu jednego z moich samochodów i jestem zadowolony mimo iż nie ,,firmówka,, [img]http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2018/11/6/13447041_kier5.jpg[/img]
Edytowane przez kecaj73 dnia 06-11-2018 14:51 |
|
Autor |
RE: Prosiaczek |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 06-11-2018 16:44 |
|
|
kecaj73 a ta kiera z foto to nie Victor przypadkiem?
Mam jednego Victora na zbyciu, z dekielkiem Porsche. Tylko rpoblem, żę on jest na 5 śrub. Mam więc i nabę 5 śrub, ale wieloklin to VW i 924/944'1
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Prosiaczek |
kecaj73
Użytkownik
Postów: 1061
Miejscowość:
Data rejestracji: 03.01.17 |
Dodane dnia 06-11-2018 17:41 |
|
|
nie, nie victor
ta jest na 6 śrub, rozstaw jak większość co 3,5 ale mi nie spasowało więc nabę przerobiłem po swojemu ;-)
PS , jak ktoś szuka victora z 80'tych lat i małą / 30-32 cm/ z podwójnym obszyciem to mam na zbyciu z nabą w komplecie, chyba do grupy vw, wada trzeba obszyć na nowo |
|
Autor |
RE: Prosiaczek |
Marcin
Użytkownik
Postów: 310
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 07.03.16 |
Dodane dnia 13-11-2018 19:36 |
|
|
To znowu ja. Wyjąłem deskę z auto bo popękana i czas na kawalerię.
Przy okazji zauważyłem, że w zestawie wskaźników brakuje mi 3 żarówek. Jak na zdjęciu. Jak próbowałem przez te otwory świecić latarką, to środkowy to może być "check engine", a te zewnętrzne pozostają nie zidentyfikowane.
Czy 944 ma jakiś system diagnostyczny powodujący świecenie "check engine"?
Czy w tym miejscu powinny być wsadzone żarówki? Jeśli tak to jakie?
Podziękował.
1989 944 2.7AT
Marcin dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Prosiaczek |
Marcin
Użytkownik
Postów: 310
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 07.03.16 |
Dodane dnia 14-11-2018 12:04 |
|
|
Szukałem na obcych forach i chyba teoretycznie mogę mieć układ diagnostyczny. Takie ponoć pojawiły się w 944S/S2 i 944T, po 1988r.
A ja mam motor 2.7, nie jest to wprawdzie to samo co S/S2, ale taka przejściówka od "zwykłego" 944.
Może być taki, prostszy: http://www.durametric.com/porsche968faultcodes.aspx
A może być taki: http://forums.pelicanparts.com/porsche-924-944-968-technical-forum/378045-where-diagnostics-port.html
Muszę poszukać, bo jak wsadzę żarówki to na 99% się "Check Engine" zaświeci. Bezcelowo to raczej tych żarówek nikt nie wyciągał
1989 944 2.7AT |
|
Autor |
RE: Prosiaczek |
951S
Użytkownik
Postów: 366
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 18.12.15 |
Dodane dnia 14-11-2018 13:52 |
|
|
Układ diagnostyczny - takie pre-OBD - miał S2 i chyba S ale co do tego drugiego nie jestem pewien. Generalnie 16V - one miały inny Motronic, żaden 8V do końca produkcji nie miał układu diagnostycznego. Możesz tam włożyć żarówkę i nic się nie stanie, po prostu nie będziesz zbierał kurzu na zegarach Pozostałe 2 otwory - nie mam pojęcia - może exhaust gas temp? Wersja japońska to miała, zegary robiono chyba jedne dla wszystkich 944, stąd puste otwory.
_____________________
Darek
944 Turbo S '88
W124 500E '92
Skodillac do wożenia dupy |
|
Autor |
RE: Prosiaczek |
951S
Użytkownik
Postów: 366
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 18.12.15 |
Dodane dnia 14-11-2018 13:55 |
|
|
Może to coś pomoże.
_____________________
Darek
944 Turbo S '88
W124 500E '92
Skodillac do wożenia dupy
951S dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Prosiaczek |
Marcin
Użytkownik
Postów: 310
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 07.03.16 |
Dodane dnia 01-04-2019 00:29 |
|
|
Musi być zawsze gorzej, żeby potem było lepiej...
1989 944 2.7AT
Marcin dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Marcin dnia 01-04-2019 00:32 |
|
Autor |
RE: Prosiaczek |
Marcin
Użytkownik
Postów: 310
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 07.03.16 |
Dodane dnia 03-12-2019 12:26 |
|
|
Człowiek, który mi deskę wyjął i włożył z powrotem nie podpiął kasowania licznika przebiegu.
Czy na tym zdjęciu powyżej ktoś jest w stanie zidentyfikować ten przewód do kasowania? Do zegarów podpięte na szybko są tylko te wiązki żeby silnik się uruchomił. Reszta wisi.
Jeśli coś widać to bardzo poproszę wyedytować fotkę i zaznaczyć.
1989 944 2.7AT |
|