Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
RE: Drwalowy Oszust |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 25-06-2010 19:30 |
|
|
aku wpadł pod maskę, 10 L 98 zalane, przelecielismy troche na przypale po osiedlu ;p
jest juz: akcyza, vat, przeglad, tlumaczenia, recykling.
W poniedzialek albo we wtorek ide rejestrowac
Generalnie ciekawostka, pewnie coś z zapłonem jest nie tak, ale chodzi równo i się ładnie wkręca, strzela marchewami na 30cm stał 6 lat... moze musi sie wypalic wszystko itd...
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Drwalowy Oszust |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 02-07-2010 17:26 |
|
|
a jednak był problem z zarejestrowaniem, przez brak schein'u. Musiałem jechac po wydanie duplikatu do wydziału komunikacyjnego do berlina. Wszystko załatwione, a w drodze powrotnej zniszczyłem sobie prawy bok w volvo wpadając przy 120km/h w barierki na autostradzie w niedziele jade do stuttgartu na 12 dni i jak wroce to ide już rejestrować oszusta
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Drwalowy Oszust |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 02-07-2010 20:54 |
|
|
drwal napisał/a:
a w drodze powrotnej zniszczyłem sobie prawy bok w volvo wpadając przy 120km/h w barierki na autostradzie
Jakbyś napisał, że przy 220km/h to bym pomyślał, że robiłeś zdjęcia licznika i nie patrzyłeś na drogę, ale przy 120km/h to obstawiam przyśnięcie z nudów
|
|
Autor |
RE: Drwalowy Oszust |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 02-07-2010 23:26 |
|
|
kierowcy tira zachcialo sie zmieniac pas jak ja bylem obok, zamiast jego przyczepy wybralem barierki
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Drwalowy Oszust |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 17-07-2010 00:44 |
|
|
własnie wrocilem ze stuttgartu pojechalem na porscheplatz 1 i zmacałem 2 x carrera gt równoczesnie pełno pięknych okazów, pochodzilem sobie po serwisie i parkungu przylegającym ( mogę gdzies wpakowac foty jak chcecie ) .no ale wracając do wątku, zamówiłem pare pierdól od tomka, u robka mam pare rzeczy do odebrania, poluje na pewne felgi, troche czesci z allegro zamowionych i ide w poniedzialek/wterek rejestrowac oszusta
pozatym potrzebuje:
= halogen pasazera do s2/turbo
= klamki drzwi L + P w dobrej cenie
w przyszlym tygodniu wkoncu pośmigam po ulicach
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Drwalowy Oszust |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 20-07-2010 13:09 |
|
|
i lekka kupa się zrobiła z dokumentacją, bo nie ma małego dowodu, mam zaswiadczenie, ktorrego oni nie honorują i moge jechac autem do niemiec i zarejhestrowac je i wymeldowac i wtedy moze. Dupa. Co za patologiczny naród, popieram emigracje i uciekanie masowe z kraju.
Auto idzie na żółte tablice. Od dzisiaj zaczynam procedure. Mam nadzieje, że tak się uda.
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Drwalowy Oszust |
pedro
Użytkownik
Postów: 827
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 23.07.07 |
Dodane dnia 20-07-2010 14:53 |
|
|
powodzenia w walce z biurokracją
RAFAŁ
924/76 EU czerwony-sprzedany
944/83 EU srebrny był,został czerwony (sprzedany)
944/86 US czarny był (w częściach)
944/84 UK złoty był...
944/82 EU czerwony był się spalił ( 13.04.2011)
944/84 EU biały był przed czerwonym(sprzedany)
MB R107 450 sl jest... |
|
Autor |
RE: Drwalowy Oszust |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 20-07-2010 18:43 |
|
|
Jak zarejestrujesz na "zabytka" to opisz jak to wtyglada od strony praktycznej , bo mnie tez to czeka w przyszlosci ...
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
Autor |
RE: Drwalowy Oszust |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 20-07-2010 20:29 |
|
|
poproś o wypisanie uzasadnienia (podstawy prawnej) odmowy decyzji rejestracji. Czasami robią problemy z rejestracją, "bo tak i tyle ". Niech Ci podadzą na podstawie jakiego przepisu się nie da - może się okaże, że jednak się da
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Drwalowy Oszust |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 20-07-2010 23:18 |
|
|
no własnie tak zrobiłem, to mi wydrukowały kawałek ustawy
zacząłem rozmowe z rzeczoznawcą, ktory krzyknął 600zł z oceną i wypisaniem kart. Zwariował. Sam sobie to wypisze i dam jakiemuś do podbicia.
tetsumaru: będe na bieżąco pisał co i jak się dzieje. Juz mam namiar na wojewódzkiego konserwatora zabytków, bardzo miła babka. Wiem skąd te karty ( wzory ) pobrać, więc tą drogą będeę załatwiał, zeby wyszlo jak najtaniej. Na kooniec napisze pismo o zwrot recyklingu...
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Drwalowy Oszust |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 21-07-2010 07:50 |
|
|
Wez pod uwage to . że jak zapłacisz kolesiowi te kilka stowek za wypisanie i poprowadzenie sprawy , to moze byc łatwiej i prościej potem pozałatwiać całą resztę formalności . Z tego co wiem to w tym "środowisku" również wszyscy wszystkich znają i czasem oplaca sie odżalować te kilka setek pln żeby łatwo i sprawnie pozałatwiać całą resztę .
Jak gadałem z rzeczoznawca w Łodzi , to powiedział że wie co i jak , gdzie trzeba iść i z kim pogadać żeby bylo OK .
Pomyśl , może nie opłaca sie samemu szarpać z papierami bo i tak ktos sie musi pod tym podpisać ....
Oni tez chca swoje zarobic ....
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
Autor |
RE: Drwalowy Oszust |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 21-07-2010 09:43 |
|
|
rzeczoznawca ma tylko podbic, on wiecej nie załatwia, a to nie problem, bo rzeczoznawców jest pełno, wiec oni nie są w stanie ułatwić. Potem papiery zanosi się do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytkow ( WKZ go nazywajmy ). Ja do WKZ mam dojscie, bo mam bdb kolezanke w U. Woj. ( UW) ( w sumie to 3 kolezanki ) i w U. Marszałkowskim ( oba urzędy sa przy sobie ) , mam dojscie do marszałka więc urzędowe sprawy śa załatwiane formalnie tydzień. Potem dostajesz wsio i lecisz do Wydziału Komunikacji ( WK ). Bede działał i informował
dzwonie do UW spytać co i jak i już pisze
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Drwalowy Oszust |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 21-07-2010 09:51 |
|
|
a wiec:
do UW mają trafic:
- 2 karty ruchomego zabytku techniki ( do pobrania tu: www.classicauto.pl/biala_karta.doc )
- wniosek o wpisanie do ewidencji ( do pobrania tu: http://wuozopole.neostrada.pl/ : : : dokumenty ważne i dokument nr 2 )
- opinia rzeczoznawcy
Zastanawiam się czy przegląd na zólte jest taki sam jak pierwszy przegląd w kraju... bo pierwszy w kraju mam juz zrobiony...
Czas wypełniać papierki i doprowadzić auto do tego, żeby nikt sie o nic nie czepial...
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Drwalowy Oszust |
rys
Użytkownik
Postów: 1103
Miejscowość: Wawa
Data rejestracji: 21.06.09 |
Dodane dnia 21-07-2010 10:15 |
|
|
nie przeglad jest inny, kosztuje od 300 w gore (nie ma urzedowej stawki) - ogolnie koszmar bo trzeba wypelnic maly zeszycik danych lacznie z mocami zarowek, do bardziej popularnych samochodow na zolte sa juz gotowce, do 944 bedziesz chyba pierwszy, radze wziac na przeglad cala literature jaka masz - na pewno sie przyda
|
|
Autor |
RE: Drwalowy Oszust |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 21-07-2010 10:21 |
|
|
Ja nie mam u siebie "dojść" A rzeczoznawca z którym gadałem zna ludzi tu i tam oraz połowe starostwa ... A w mojej miescinie jak sie zapytałem o rejestracje bez dowodu na zabytek to mnie mało nie pogryzła pani urzedniczka ...
Życze powodzenia
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
Autor |
RE: Drwalowy Oszust |
rys
Użytkownik
Postów: 1103
Miejscowość: Wawa
Data rejestracji: 21.06.09 |
Dodane dnia 21-07-2010 10:22 |
|
|
WNIOSEK O PRZEPROWADZENIE BADANIA ZGODNOŚCI POJAZDU ZABYTKOWEGO Z WARUNKAMI TECHNICZNYMI
I. DANE IDENTYFIKACYJNE POJAZDU
1. Rodzaj ..........................................
2. Marka ...........................................
3. Typ (model) .....................................
4. Rok produkcji ...................................
5. Podrodzaj .......................................
6. Przeznaczenie ...................................
7. Miejsce mocowania tabliczek i oznaczeń (o ile
występuje):
- podwozia ......................................
- nadwozia ......................................
8. Numer podwozia (nadwozia) .......................
II. OPIS TECHNICZNY POJAZDU
II.I. WYMIARY I MASY
9. Długość ............ mm
10. Szerokość ............ mm
11. Wysokość ............ mm
12. Rozstaw osi ............ mm
13. Rozstaw kół każdej osi ............ mm
14. Zwis przedni ............ mm
15. Zwis tylny ............ mm
16. Wymiary pomieszczenia ładunkowego1):
- długość ............ mm
- szerokość ............ mm
- wysokość ............ mm
- objętość ............ m3
17. Wznios powierzchni ładowania1) ............ mm
18. Wznios haka pociągowego
(zaczepu) ............ mm
19. Wznios siodła ciągnika ............ mm
20. Wymiary mechanizmu sprzęgowego ............ mm
21. Prześwit:
- poprzeczny ............ mm
- w granicach rozstawu osi ............ mm
22. Masa własna ............ kg
23. Dopuszczalna masa całkowita ............ kg
24. Dopuszczalny nacisk osi ............ kN
25. Dopuszczalna ładowność ............ kg
26. Liczba miejsc do siedzenia ............ szt.
27. Ładowność bagażnika2):
- nadwoziowego ............ kg
- dachowego ............ kg
- podpodłogowego3) ............ kg
28. Dopuszczalna masa całkowita
ciągniętej przyczepy:
- z hamulcem ............ kg
- bez hamulca ............ kg
II.II. SILNIK
29. Nazwa wytwórni ..................................
30. Rodzaj ..........................................
31. Typ..............................................
32. Umiejscowienie ..................................
33. Liczba i układ cylindrów ........................
34. Średnica cylindra/skok tłoka ......../........ mm
35. Pojemność skokowa ........................... dm3
36. Stopień sprężania ...............................
37. Maksymalna moc ............................... kW
przy prędkości obrotowej .................... s-1
38. Maksymalny moment obrotowy ................. daNm
przy prędkości obrotowej .................... s-1
39. Rodzaj (system) chłodzenia ......................
40. Rodzaj (system) zasilania .......................
41. Doładowanie .... tak/nie (Niepotrzebne skreślić.)
42.Kolejność pracy cylindrów ........................
II.III. UKŁAD NAPĘDOWY
43. Nazwa wytwórni i rodzaj skrzyni biegów ..........
44. Rodzaj sterowania ...............................
45. Przełożenie i prędkość maksymalna na
poszczególnych biegach:
I bieg ............ ............... km/h
II bieg ............ ............... km/h
III bieg ............ ............... km/h
IV bieg ............ ............... km/h
..................... ............... km/h
..................... ............... km/h
bieg wsteczny ....... ............... km/h
46. Przełożenie reduktora. ..........................
47. Rodzaj przekładni głównej .......................
48. Przełożenie przekładni głównej ..................
49. Inne dane (dot. np. urządzenia blokady, skrzyni
rozdzielczej, zwalniacza) .......................
.................................................
II.IV. ZAWIESZENIE
50. Nazwa wytwórni i rodzaj .........................
51. Rodzaj i typ elementów prowadzących .............
52. Rodzaj i typ elementów sprężystych ..............
53. Rodzaj i typ elementów amortyzujących ...........
II.V. KOŁA I OGUMIENIE
54. Liczba kół ................................. szt.
55. Rozmiar tarcz kół ...............................
56. Rozmiar opon/producent ..........................
II.VI. UKŁAD KIEROWNICZY
57. Nazwa wytwórni i rodzaj przekładni kierowniczej
.................................................
58. Przełożenie przekładni kierowniczej .............
59. Rodzaj wspomagania (o ile występuje) ............
60. Średnica koła kierownicy ..................... mm
61. Układ kierowniczy działa na koła ................
II.VII. UKŁAD HAMULCOWY
62. Hamulec roboczy:
- rodzaj ........................................
- sterowanie ....................................
- podział obwodów ...............................
- wspomaganie ...................................
63. Hamulec awaryjny:
- rodzaj ........................................
- sterowanie ....................................
64. Hamulec postojowy:
- rodzaj ........................................
- sterowanie ....................................
- działa na .....................................
II.VIII. INSTALACJA ELEKTRYCZNA
65. Napięcie znamionowe ........................... V
66. Liczba i pojemność akumulatorów ......... szt./Ah
67. Rodzaj i moc prądnicy/alternatora ............. W
68. Napięcie i moc rozrusznika .................. V/W
69. Świece zapłonowe ................................
70. Biegun połączony z masą .........................
II.IX. DANE EKSPLOATACYJNE
71. Minimalna średnica zawracania:
- w lewo .................m
- w prawo ............... m
72. Najmniejsza szerokość skrętu ................ m
73. Maksymalna prędkość ............. km/h
74. Rodzaj paliwa ...................................
75. Liczba i pojemność zbiorników
paliwa ......... szt./dm3
76. Ilość oleju w:
- silniku .............. dm3
- skrzyni biegów .............. dm3
- przekładni głównej .............. dm3
77. Pojemność układu chłodzenia .............. dm3
II.X. INFORMACJE DODATKOWE4)
........................................................
Objaśnienia:
1) Dotyczy tylko samochodów ciężarowych i przyczep.
2) Nie dotyczy samochodów ciężarowych.
3) Dotyczy autobusów.
4) Wypełnia się w przypadku występowania cech
charakterystycznych, niebędących przedmiotem opisu wg
pkt 1-77.
W przypadku gdy dany punkt nie dotyczy opisanego pojazdu, należy wpisać wyrazy "nie dotyczy", a w przypadku braku możliwości ustalenia danych należy wpisać wyrazy "niemożliwe do ustalenia".
|
|
Autor |
RE: Drwalowy Oszust |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 21-07-2010 10:23 |
|
|
a mi diagnosto-rzeczoznawca mowil ze przeglad kosztuje 100zł wiec dlatego pytam, czy to ten sam przeglad. Nie wiem skąd twoje info o tak drogim przeglądzie... bo ja tez od dawna slyszalem ze 100zł... wiesz to z doswiadczenia ? czy jak? nie przerazaj mnie ;p
bo o co chodzi, mma przegląd zrobiony ten pierwszy w kraju i sie zastanawiam czy to moze byc to juz do tych zółtych
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Drwalowy Oszust |
rys
Użytkownik
Postów: 1103
Miejscowość: Wawa
Data rejestracji: 21.06.09 |
Dodane dnia 21-07-2010 10:24 |
|
|
sugeruje juz zbierac dane lub przekonac pana diagnoste do duzej ilosci zapisow "niemozliwe do ustalenia"
|
|
Autor |
RE: Drwalowy Oszust |
rys
Użytkownik
Postów: 1103
Miejscowość: Wawa
Data rejestracji: 21.06.09 |
Dodane dnia 21-07-2010 10:25 |
|
|
drwal napisał/a:
a mi diagnosto-rzeczoznawca mowil ze przeglad kosztuje 100zł wiec dlatego pytam, czy to ten sam przeglad. Nie wiem skąd twoje info o tak drogim przeglądzie... bo ja tez od dawna slyszalem ze 100zł... wiesz to z doswiadczenia ? czy jak? nie przerazaj mnie ;p
bo o co chodzi, mma przegląd zrobiony ten pierwszy w kraju i sie zastanawiam czy to moze byc to juz do tych zółtych
tak wiem z doswiadczenia w warszawie ponizej 500 nikomu sie nie chce
|
|
Autor |
RE: Drwalowy Oszust |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 21-07-2010 10:28 |
|
|
faktycznie ten przegląd rozbudowany:
tu ciekawy link:
http://www.weteranszos.pl/index.php?s=read_news&nwsid=25
to jeszcze drugi ptrzegląd bede robil masakra jeden moge sprzedacc;p chce ktos ? hahahahah
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
|
|
|