924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 13 z 13 << < 10 11 12 13
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 06-11-2022 11:17
To już zapewne ostatni wpis w tym roku ale mam nadzieję, że i ostatnia awaria.
Auto jak wiecie jest szybkie i podczas ostatniej podróży na Zachód i pościgu za pewnym niecnym AMG przy prędkościach jak to w Niemczech postanowiło wystraszyć kierowcę wyrwaniem jednej z osłon pod autem. Odgłos w połączeniu z prędkością był okropny - zasadniczo nie polecam takiego doświadczenia. Na te osłony działają bardzo konkretne siły - przekroczenie prędkości 130 km/h powodowało uderzanie o asfalt, a na kanale nie byliśmy w stanie ręką dogiąć jej do poziomu podłoża.

Jeszcze jedno słowo o oponach. Auto trafiło jak co rok na imprezę Pasji Porsche do Motoparku. W ubiegłych latach na starych oponach jazda nie sprawiała przyjemności. Po zmianie na świeże i szersze - kompletnie inna jazda i mimo sumarycznie kiepskiego toru całkiem przyjemnie mi się jeździło. Najbardziej aktualnie ogranicza zawieszenie - do tej mocy, hamulców jest po prostu za miękkie. Ale póki co zmian w tym temacie nie planuję - projekt jest zasadniczo ukończony.


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89

piterson dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 06-11-2022 11:57
Na sam koniec jeszcze wykresik.
Dzięki kolejnej lokalnej inicjatywie Pasji Porsche wziąłem udział w DynoDay.
Na hamowni drogowej auto wypluło 568 KM i 851 Nm. Ale teraz pojechaliśmy na hamownię z prawdziwego zdarzenia - obciążeniową.
I okazało się, że mocy jest dużo mniej - jak widać poniżej. Z ciekawości dokonaliśmy również pomiaru w trybie "sport" i co się okazało - tryb pozostał całkowicie "fabryczny" (co zresztą wyraźnie widać na wykresie).


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89

piterson dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
libercourt
Użytkownik

Postów: 220
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 27.06.12
Dodane dnia 06-11-2022 15:52
Obłędnie wyglada 997 Turbo w czerwonym lakierze . Czy wiadomo co bylo powodem wyrwania osłony ? Jeśli by była odpowiednio odkręcona i nie zwichrowana wcześniej, to nie powinna nawet przy v max się wyrwać .


było 928S4 '90
jest Boxster S 981 '2012
928 S2 '86
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 06-11-2022 17:07
libercourt napisał/a:
Obłędnie wyglada 997 Turbo w czerwonym lakierze . Czy wiadomo co bylo powodem wyrwania osłony ? Jeśli by była odpowiednio odkręcona i nie zwichrowana wcześniej, to nie powinna nawet przy v max się wyrwać .


No oczywiście że "nasi tu byli" i przykręcona była patentowo. Ale już jest tak jak ma być.


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
pimi
Użytkownik



Postów: 472
Miejscowość: Warszawa Kabaty
Data rejestracji: 12.05.09
Dodane dnia 08-11-2022 18:27
zdjęcie na ścianę!!! piękny jest 🙂👍


944 '86 śliczny był, srebrno-błękitny
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
pimi
Użytkownik



Postów: 472
Miejscowość: Warszawa Kabaty
Data rejestracji: 12.05.09
Dodane dnia 08-11-2022 18:27
ale spojler w dole???


944 '86 śliczny był, srebrno-błękitny
Autor RE: Piterson - 996 C4 Cabrio 2002 i 997TT 2006
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 09-11-2022 22:12
Nawet po utwardzeniu amortyzatorów jest za miękko?
Kurcze zawsze na twardym ustawieniu plomby z zębów wypadają, choć Turbo faktycznie cięższe jest, ale pewnie to skompensowali.

Pimi, spoiler na dole, bo pewnie vmax sprawdzał smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Strona 13 z 13 << < 10 11 12 13