Autor |
RE: 928 uSa 1983 manual |
tsubasa
Użytkownik
Postów: 1647
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16 |
Dodane dnia 27-04-2020 08:35 |
|
|
Piotr924 napisał/a:
Piekna robota
Wszystkie naklejki sa "lustrzane"? Widziales moze żółte, poszukuje duzej info o wysokim napieciu.
Tej dużej bardziej kwadratowej czy tej bardziej prostokątnej?
Naklejki są na folii lustrzanej.
Cayenne Classic 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl |
|
Autor |
RE: 928 uSa 1983 manual |
Piotr924
Użytkownik
Postów: 1400
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.11.13 |
Dodane dnia 27-04-2020 12:20 |
|
|
Wieksza bardziej kwadratowa, w 924 jest na zoltym tle i przy tym chce zostac
Porsche 924, '82
"Jeśli coś jest dobrej jakości i o to dbasz, to będzie Ci służyć wiecznie" |
|
Autor |
RE: 928 uSa 1983 manual |
hubjur
Użytkownik
Postów: 571
Miejscowość: Bystra
Data rejestracji: 30.08.14 |
Dodane dnia 27-04-2020 20:55 |
|
|
Szybciej naprawia niż fabryka robiła.
Rewelacja.
924S 150KM
W124 150KM
Saab cabrio 96 kW |
|
Autor |
RE: 928 uSa 1983 manual |
tsubasa
Użytkownik
Postów: 1647
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16 |
Dodane dnia 04-05-2020 22:38 |
|
|
Dziś zabawy manualne, trochę na cierpliwość a trochę na spostrzegawczość
Za pomocą tego:
Musiałem powypinać z kostki wszystkie kable..
Niestety ale tunel przez który przechodzi wiązka z drzwi do wnętrza miał urwane mocowania a już jakiś czas temu kupiłem nowy.
Finał zabawy szczęśliwy.. wszystko działa jak trzeba no i przy okazji przepaliłem potwora.. usłyszeć to V8 - bezcenne
Cayenne Classic 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl |
|
Autor |
RE: 928 uSa 1983 manual |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 05-05-2020 21:35 |
|
|
Świetny zestaw kluczy do pinów. Zakładam, że drogi nie był? Możesz jakieś szczegóły
podać?
Ale to chyba nie pierwszy raz jak odpaliłeś?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 928 uSa 1983 manual |
tsubasa
Użytkownik
Postów: 1647
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16 |
Dodane dnia 06-05-2020 11:14 |
|
|
kupiłem na allegro:
https://allegro.pl/oferta/klucze-do-demontazu-pinow-wyjmaki-zestaw-18szt-8674102424?snapshot=MjAyMC0wNC0yNlQyMDoyMDoxMC43MTJaO2J1eWVyOzBhODI2YmVmODQ5MWZkOGVhNzkwMDQ1ZWM1ZWRlNGZiZDljYTI3MmNhMWRmMDk0OGViNzA4MTgzOTgxMWMyOTk%3D
Jest bardziej kilkurazowy niż niezniszczalny te kapturki kolorowe są przecinane przez haczyki na których ma się to trzymać.. te rurki do tych pinów też podejrzewam się wygną za którymś razem.. no ale powinno do rozebrania kilkunastu wtyczek się nadać...
A potworka odpalam co 3 dni żeby go posłuchać
Cayenne Classic 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl |
|
Autor |
RE: 928 uSa 1983 manual |
tsubasa
Użytkownik
Postów: 1647
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16 |
Dodane dnia 10-09-2020 15:50 |
|
|
Prace spowolniły bo i tapicer zamiast działać to się obijał.. a jak już się ogarnął to zaczęły się wakacje i projekty odeszły na plan drugi..
ale że trzeba było się czymś zająć to uzupełniłem plasticzki, zaślepki czy obejmy które wymieniłem na nowe..
za sprawą kolegi katastrofa wpadły brakujące gadżety z wnętrza
no i w końcu obszyte deska, daszek, konsola i podłokietnik
No jest pięknie.. tak pięknie że aż reszta odrzuca swoją brzydotą.. w związku z czym do obszycia muszą też iść fotele, i boczki. ehhh.. jak ma być pięknie to nie może być oszczędnie a co
Przy okazji udało się sprawdzić gabaryty bagażnika na potrzeby wożenia firmowego leżaczka na zloty
Generalnie rekin ochoczo chciałby jeździć co potwierdził odpaleniem od kopa po 2 miesiącach nieodpalania w wakacje.. nawet tak wesoło zaświecił ślepiami.. te lampy coś w sobie mają ale tylko w nocy
No i jako że na 23 września mam termin w urzędzie komunikacji na czasowe rejestracje to do tego czasu potwór dostanie nowy rozrząd czyli:
- pompa wody
- pasek
- 2 rolki
- kilka uszczelek i simeringów
- regenerację hydraulicznego napinacza
aaaa.. i na tak zwany wszelki wypadek wjeżdża nowa pompa paliwa wraz z filtrem..
ciąg dalszy nastąpi
Będzie pięknie..
Cayenne Classic 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl |
|
Autor |
RE: 928 uSa 1983 manual |
tsubasa
Użytkownik
Postów: 1647
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16 |
Dodane dnia 16-09-2020 20:24 |
|
|
Ależ to auto się rwie do jazdy.. Dziś podczas przejazdu na serwis dwa razy musiałem kontrować bo tył trochę uciekał
Nikt mnie nie przekona że automat w tym aucie jest lepszy od manuala..
Dzięki Devilynowi udało się szybko zebrać potrzebne graty..
Dzięki Wojtek
Rozrząd z nową pompą wody, regeneracją hydraulicznego napinacza i wymianą wszystkich simeringów i uszczelnień mam nadzieję pozwoli się cieszyć z tego bulgotu jeszcze długi czas
Cayenne Classic 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl
Edytowane przez tsubasa dnia 16-09-2020 20:49 |
|
Autor |
RE: 928 uSa 1983 manual |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 16-09-2020 22:54 |
|
|
Jeżeli masz tego lepszego doglega to faktycznie jest to świetna skrzynia!
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 928 uSa 1983 manual |
tsubasa
Użytkownik
Postów: 1647
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16 |
Dodane dnia 17-09-2020 08:14 |
|
|
A który to ten lepszy?
Mój to się kwalifikuje na jakieś prace usprawniające.. chyba osprzęt wybieraka jest do zmiany bo coś nieprecyzyjnie biegi wchodzą..
W 944 jak zmieniłem części przy wybieraku to skrzynia zaczęła działać jak nowa..
Cayenne Classic 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl |
|
Autor |
RE: 928 uSa 1983 manual |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 17-09-2020 21:44 |
|
|
W S4 była skrzynia manualna której synchronizatory nie poddawały się po "kilku"
złych zmianach biegów. Viper może coś więcej na ten temat napisać.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 928 uSa 1983 manual |
tsubasa
Użytkownik
Postów: 1647
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16 |
Dodane dnia 29-09-2020 18:08 |
|
|
no i potwór wyjechał z nowym rozrządem i pompą paliwa.. nowa pompa 10x cichsza niż stara także na plus.. z rozrządem przy okazji regeneracja napinacza - stary już przeciekał jak sito..
Jako że czas nagli to poskładałem naprędce środek do zdjęć:
i w końcu poszedłem złożyć wniosek o wpis do ewidencji zabytków białą kartę zrobiłem bez rzeczoznawcy..
także kolejny etap się dokonał..
w międzyczasie do tapicera pojechały boczki drzwi i tylny podłokietnik.. pech chciał że tapicer złamał rękę.. więc znów tematy się przedłużą.. dobrze że zima nadchodzi
Cayenne Classic 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl
Edytowane przez tsubasa dnia 29-09-2020 18:09 |
|
Autor |
RE: 928 uSa 1983 manual |
libercourt
Użytkownik
Postów: 220
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 27.06.12 |
Dodane dnia 02-10-2020 12:32 |
|
|
No jak to wszystko skończysz , będzie nówka sztuka. Dla mnie szkoda że tapicer nie obszył konsoli środkowej jak w oryginale. Trzymam kciuki żeby projekt dobiegł końca i dał mnóstwo radości z użytkowania.
było 928S4 '90
jest Boxster S 981 '2012
928 S2 '86 |
|
Autor |
RE: 928 uSa 1983 manual |
tsubasa
Użytkownik
Postów: 1647
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16 |
Dodane dnia 13-10-2020 21:20 |
|
|
Z tą konsolą mój błąd.. Ale już jest plan jak to poprawić
Tymczasem auto dostało OC plus rejestracje czasowe więc w końcu po roku mogłem na legalu zrobić rundkę po okolicy.. 50km zabawy zupełnie innej niż z 944 czy boxsterem.. To auto jest narowiste, dźwięk silnika obłędny a koła co rusz mielą asfalt.. Nazwałbym wręcz że w porównaniu do reszty stada jest wręcz wulgarne.. Co zresztą doskonale obrazuje ponizsze zdjęcie
Cayenne Classic 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl |
|
Autor |
RE: 928 uSa 1983 manual |
kondzi
Użytkownik
Postów: 1544
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16 |
Dodane dnia 13-10-2020 23:50 |
|
|
Moja subiektywna ocena - te koła mi kompletnie do 928 nie pasują. Są za delikatne i za obłe. No ale to moja opinia. Niemniej jednak super, że już możesz sobie nim po okolicy pojeździć. Fun pewnie mega :-) Mam jedno auto z V8 5.0 z lat '80 w automacie. Uśmiech od ucha do ucha jak się gaz wciska, a wciskać się chce go cały czas. Tylko wizyty na stacji częste (olaboga, fabryczny zbiornik mam w tym aucie chyba 48 litrów!). A ile wchodzi do pełna w 928???
Pozdrowienia,
Konrad
--
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo |
|
Autor |
RE: 928 uSa 1983 manual |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 14-10-2020 07:03 |
|
|
gratki - mi tam fele pasują, ale to co za problem zmienic zaleznie od humoru.
bak jest z 90l ale to niwiele zmienia.... mi do rezerwy z 300km chyba nawet nie wychodzilo... no i pół tysiąca zostawić na stacji to też średnio przyjemne...
no ale 928 - there is no substitute
(cieszę się że miałem bo inaczej trudno by mi się oglądało kolejne pojawiające się na forum )
gratulacje!
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|
Autor |
RE: 928 uSa 1983 manual |
tsubasa
Użytkownik
Postów: 1647
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16 |
Dodane dnia 14-10-2020 08:48 |
|
|
Miałem do niego Gullideckle - okropieństwo, widziałem i mierzyłem telefony - już na 944 mi sie nie podobały.. Felgi kwestia gustu ale na żywo robią robotę.. Zresztą zdaje się te Cup2 były seryjnie na 928 S4 (albo jako opcja)
Co do paliwożerności.. na razie nie działa czujnik poziomu paliwa
W tym aucie jeszcze sporo jest do zrobienia. Tak jak pisałem wcześniej nieprecyzyjne biegi..
Podczas jazdy biegi "do siebie" czyli 1 i 3 i 5 jest ok. Biegi "od siebie" czyli R i 2 i 4 podczas jazdy wyskakują do luzu.. ale tam jest tyle różnych możliwości tego że pewnie dopiero jak ściągniemy sprzęgło i transwał to będziemy widzieć co tak naprawdę tam się dzieje..
Niemniej jestem mega pozytywnie zaskoczony jak to auto się prowadzi w zakrętach.. Ono chce jechać szybciej i szybciej.. Pewnie nie omieszkam skręcić gwintu na sam dół i sprawdzić jak to się ma do trakcji wtedy..
Jedyne co tam mnie trochę przeraża to hamulce dokładnie takie jak mam w 944 a tu mocy dużo więcej.. więc pewnie na wiosnę będzie trzeba wsadzić jakiś normalny hamulec żeby się w razie czego zatrzymać jak będzie trzeba w trybie nagłym
Cayenne Classic 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl |
|
Autor |
RE: 928 uSa 1983 manual |
kubao
Użytkownik
Postów: 695
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 06.02.15 |
Dodane dnia 14-10-2020 12:04 |
|
|
Ekstra, gratulacje! Strasznie chciałbym się przejechać manualem - o automacie można sporo dobrego powiedzieć, ale na pewno nie że rwie asfalt
Co do felg - mam już 4 komplety więc mogę swoje 3 grosze dorzucić
Sam jeżdzę na cup2 i moim zdaniem na żywo wyglądają duuużo lepiej niż na wielu zdjęciach. Moje auto na żywo podoba mi sie znacznei bardziej niż na zdjęciach.
Jeszcze lepsze są cup1 - które właśnie do Duke'a zanabyłem i już zdążyłem nawet zregenerować, tylko obecna aura nie sprzyja wymianie. Ale niebawem mam nadzieję wrzucę sesję porównawczą.
Gulli mi nigdy nie leżały i zdjąłem od razu, zwłaszcza, że są strasznie zniszczone.
Mam jeszcze telefony 16, ale też nigdy nie założyłem, choć uważam, że mogłoby być fajnie.
I jeszcze jedna felgowa refleksja - kluczowe z mojego puntku widzenia jest, aby tylna wnęka była wypełniona. U mnie jest fabryczny dystans, ale wiele starszych egzemplarzy bez dystansu wygląda znacznie gorzej. Kiedyś, jak się przymierzałem do 928 to nie bardzo wiedziałem, dlaczego niektóe egzemplarze mi się podobają a inne mniej. W końcu do mnie dotarło, ze tylne koła schowane w nadkolu psują ogólne wrażenie.
Cup2 były też w GTS seryjnie na pewno w jakichś rocznikach.
Porsche 928S 1986
Bmw 635 Csi 1987
Lotus Esprit 1977
Edytowane przez kubao dnia 14-10-2020 12:08 |
|
Autor |
RE: 928 uSa 1983 manual |
Duke
Użytkownik
Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14 |
Dodane dnia 14-10-2020 13:17 |
|
|
kubao napisał/a:
Ekstra, gratulacje! Strasznie chciałbym się przejechać manualem - o automacie można sporo dobrego powiedzieć, ale na pewno nie że rwie asfalt
Co do felg - mam już 4 komplety więc mogę swoje 3 grosze dorzucić
Sam jeżdzę na cup2 i moim zdaniem na żywo wyglądają duuużo lepiej niż na wielu zdjęciach. Moje auto na żywo podoba mi sie znacznei bardziej niż na zdjęciach.
Jeszcze lepsze są cup1 - które właśnie do Duke'a zanabyłem i już zdążyłem nawet zregenerować, tylko obecna aura nie sprzyja wymianie. Ale niebawem mam nadzieję wrzucę sesję porównawczą.
Gulli mi nigdy nie leżały i zdjąłem od razu, zwłaszcza, że są strasznie zniszczone.
Mam jeszcze telefony 16, ale też nigdy nie założyłem, choć uważam, że mogłoby być fajnie.
I jeszcze jedna felgowa refleksja - kluczowe z mojego puntku widzenia jest, aby tylna wnęka była wypełniona. U mnie jest fabryczny dystans, ale wiele starszych egzemplarzy bez dystansu wygląda znacznie gorzej. Kiedyś, jak się przymierzałem do 928 to nie bardzo wiedziałem, dlaczego niektóe egzemplarze mi się podobają a inne mniej. W końcu do mnie dotarło, ze tylne koła schowane w nadkolu psują ogólne wrażenie.
Cup2 były też w GTS seryjnie na pewno w jakichś rocznikach.
Jestem bardzo ciekawy efektu jak je założysz, moim zdaniem Cup 1 najlepiej pasują do 928. Gdzie regenerowałeś? Przyda mi się ta wiedza, bo mam złe doświadczenia z renowacjafelg.pl, a pewnie będę chciał swoje zimówki do Audi regenerować.
BTW czy dobrze widziałem że Kamil z Archouse robi do Twojego Lotusa kolektor?
Co do Cup2, moim zdaniem wyglądają dobrze na 928, choć może lepiej by pasowały do nowszego 928 ze względu na swoje obłości.
In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757) |
|
Autor |
RE: 928 uSa 1983 manual |
libercourt
Użytkownik
Postów: 220
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 27.06.12 |
Dodane dnia 14-10-2020 16:20 |
|
|
Jeżeli chodzi o hamulce to od 1985 roku produkcji były montowane takie jak w S4. Mają większe tarcze i o ile dobrze pamiętam czterotłoczkowe zaciski. W każdym razie u mnie nie jest to poziom 981 S , ale dają radę nawet podczas szybkiej jazdy autostradą. W GTS były jeszcze ulepszone. Co do felg to u mnie są gulli i chyba zostaną, chociaż bardziej mi się podobają telefony lub felgi od modelu GT lub Cup. Tak wyjechało z fabryki. Jedynie to zamieniłbym tylne gulli na te z modelu S4 przystosowane do szerszej opony. Jak ktoś ma takie na zbyciu, czyli 8 cali szerokość felgi to chętnie kupię.
było 928S4 '90
jest Boxster S 981 '2012
928 S2 '86 |
|