Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 18-06-2015 14:43 |
|
|
Gratulacje.
Bedzie zabawa, wszystkie auta beda w identycznej specyfikacji?
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
Adi_rallye
Użytkownik
Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15 |
Dodane dnia 18-06-2015 14:51 |
|
|
michal951 napisał/a:
Gratulacje.
Bedzie zabawa, wszystkie auta beda w identycznej specyfikacji?
Dokładnie tak,żeby była rywalizacja i fun nie ma potrzeby wkładania laminatów i schodzenia do 1000kg , auta mają być śliczne i jak nowe to podstawa. |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 18-06-2015 18:06 |
|
|
Od jednej S2 lepsze są... dwie S2!!!
A od dwóch lepsze są trzy
Będzie trzecia?
Teraz pasowałaby czarna
Jaka specyfikacja? Opony 16 czy 17? Zawieszenie już przemyślane?
Fajnie że będzie sporo zrobionych 3-litrówek!!!
Planujecie przyszły sezon czy jeszcze ten?
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
Andrzej77
Użytkownik
Postów: 562
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 27.06.11 |
Dodane dnia 18-06-2015 19:31 |
|
|
Super, gratuluję chłopaki. Biała i czerwona, coś jak nasza flaga. Będzie ciekawie. Może i ja bym zamienił Boxa na S2...
Andruszka-PCP
991.1 S |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
Adi_rallye
Użytkownik
Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15 |
Dodane dnia 18-06-2015 19:53 |
|
|
Piterson pewnie że 3 zwsze lepiej w kupie z tą czarną mnie zabiłeś bo "toczą się rozmowy"
Kumpel z którym jeździmy po Poznaniu i w Kielcach ma M3 e36 jednak od zawsze choruje na prosiaka więc będzie git.
Co do specyfikacji to ma być tak żeby auto się nie męczyło czyli zawieszenie koni regulowane(nie wiem czy da radę ) stabilizatory grubsze od seryjnych i drążki 30mm ,pewnie łączniki ,gumy i poduszki też zmienimy .
Wnętrze wyciągamy ale bez cięcia i przesady,kubełki ,kierownica z nabą.
Roll bar ale skromny i lekki jednak z możliwością zrobienia w przyszłości klateczki.
Koła 17 cupy i federale.
Dobre hamulce ze stalą na przewodach.
Wizualnie ma być miodzio więc potrzebuje 3 komplety tych pięknych lamp z szybkami na przód
Chętnie przyjmę od Ciebie masę informacji które zapewne posiadasz
Andrzej , śmiało kupuj bo to świetne auta ja się zakochałem |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
kuba37
Użytkownik
Postów: 21
Miejscowość:
Data rejestracji: 18.06.15 |
Dodane dnia 18-06-2015 20:14 |
|
|
Witam wszystkich zboczków motoryzacyjnych
Jestem bratem Adiego nie miałem czasu żeby tutaj zajrzeć (cały czas gdzieś jeździmy po auta
Tak Jjak Adi napisał mamy plan taki aby auta były w miare lekkie ale bez przesady na żyletki nie pójdą ,celem jest fabryczna moc ,mega prowadzenie ,super hamulce i masa na poziomie 1150-1200
jak myślicie ile może ważyć całe wnętrze (fotele ,dywany ,wygłuszenia uszczelki itp) oprócz tego będą lekkie światła i lekkie szyby ,brak mechanizmów ele. szyb część zbędnej inst ele. wszystko będzie zapakowane i schowane |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 18-06-2015 21:01 |
|
|
GaZiKa musimy zaprząc do produkcji (znaczy do piekarnika ), bo ja też chcem te lekkie lampy!
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 18-06-2015 21:38 |
|
|
Czerwona, biała, czarna - dokładnie jak 919 na LeMans, piękny hołd dla 17stego
zwycięstwa Porsche
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
Adi_rallye
Użytkownik
Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15 |
Dodane dnia 18-06-2015 21:41 |
|
|
Qbak napisał/a:
Czerwona, biała, czarna - dokładnie jak 919 na LeMans, piękny hołd dla 17stego
zwycięstwa Porsche
Brat formuje żeby tak samo oklein auta 😁 |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 18-06-2015 21:55 |
|
|
I to jest genialny plan!!
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
Adi_rallye
Użytkownik
Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15 |
Dodane dnia 18-06-2015 22:15 |
|
|
wit007 napisał/a:
I to jest genialny plan!!
Coraz bardziej mi się podoba
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/19039d2f0728.jpg[/img] |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
sonda
Użytkownik
Postów: 33
Miejscowość: Radomsko
Data rejestracji: 23.11.13 |
Dodane dnia 18-06-2015 22:23 |
|
|
i to mi sie podoba
944 S2 Cup JPS
TP 1,45,3 |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
Przemo924S
Użytkownik
Postów: 101
Miejscowość: Gliwice
Data rejestracji: 06.12.14 |
Dodane dnia 18-06-2015 22:44 |
|
|
Jesteście zdrowo zakręceni gratuluje juz dwóch sztuk i trzymam kciuki za trzecia
Swoją droga jak "wybebeszycie" swoje prosiaki ze zbędnych kilogramów to napewno znajdzie sie wielu chętnych na te "kilogramy"
|
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 22-06-2015 09:27 |
|
|
Adam i Kuba sa milosnikami klasycznych aut i jak ich znam, to swiadomie nie zrobia zadnemu ze swoich samochodow szkody, wiec o 944 tez bym sie nie obawial.
Jedni do sportu wykorzystuja pojazdy po przejsciach, a inni wola jezdzic takimi, jak je fabryka stworzyla (plus/minus kilka zmian, ale zawieszenie, hamulce czy lzejsza tapicerka krzywdy nie czynia).
Moje 964 zostalo przygotowane do lekkiego sportu (wkrecany roll bar, nowe lekko obnizone zawieszenie, nowe hamulce, rewizja silnika, lzejsze fotele Recaro zamiast fabrycznych kanap, szelki, kierownica, boczki drzwi od Marcina Filipowicza), a mimo to w kazdej chwili moge nim wrocic do wersji w 100% seryjnej.
Te samochody zostaly stworzone do dynamicznej jazdy, wiec byloby chyba zal, gdyby kazde starsze Porsche trafialo do wychuchanego garazu i bylo przewietrzane tylko w ladna pogode. A bracia z Bedzina z pewnoscia zwroca swoim prosiakom 100% sprawnosc i estetyke, jednoczesnie zwiekszajac bezpieczenstwo zabaw.
Powodzenia w pracach! Piekne auto - na zywo wyglada jeszcze ladniej.
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905 |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
Adi_rallye
Użytkownik
Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15 |
Dodane dnia 22-06-2015 10:10 |
|
|
Bartek czy mamy szukać dla Ciebie S2 ?
Dzięki za dobre słowo i za świetną zabawę na TPTD wszyscy z życiówkami |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 22-06-2015 10:28 |
|
|
Adi_rallye napisał/a:
Bartek czy mamy szukać dla Ciebie S2 ?
Dzięki za dobre słowo i za świetną zabawę na TPTD wszyscy z życiówkami
Polska Liga S2
Wchodzę w to!!!
Jak było w Poznaniu? Słyszałem, że czasy baaardzo dobre!
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
Adi_rallye
Użytkownik
Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15 |
Dodane dnia 22-06-2015 10:47 |
|
|
piterson napisał/a:
Adi_rallye napisał/a:
Bartek czy mamy szukać dla Ciebie S2 ?
Dzięki za dobre słowo i za świetną zabawę na TPTD wszyscy z życiówkami
Polska Liga S2
Wchodzę w to!!!
Jak było w Poznaniu? Słyszałem, że czasy baaardzo dobre!
Taka liga to marzenie,byłoby wspaniale !!!!
Miałem mega frajdę z jazdy , to auto daje rade !!!!!
Co do czasów to auto na seryjnych oponach z mocno za miękkim tyłem i nic nie wyjęte 1:56.753
Piotrek jaki masz czas wydmuchą? |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 22-06-2015 10:51 |
|
|
S2... Hmm... brzmi kuszaco - kilka razy juz chodzilem obok "czworek", moze kiedys..?
W Poznaniu bylo wesolo, towarzystwo pierwsza klasa, czasy szybkie (Kuba 1:47,199 jesli dobrze pamietam), a zapowiadany deszcz zrobil psikusa i w zasadzie czerwonej grupie specjalnie nie zaszkodzil. Bracia jezdza 996 GT3 fantastycznie i bardzo dobrze mi sie za nimi cwiczy (dopoki nie uciekna :-).
Seryjne 997 GT3 z przecietnym, ale wjezdzonym w auto i tor kierowca spokojnie moze zejsc do 1:46 na MPSC2 - tak pokazal laptimer Harrego na podsumowaniu najlepszych sekcji. Kierowca wyscigowy i/lub bardziej odwazny spokojnie moglby zejsc jeszcze nizej bez potrzeby siegania po nieseryjny zawias czy slick.
Odnosnie opon, MPSC2 wydaja mi sie mniej przewidywalne, niz MPSC. Dwojki bardziej tez plywaja, co nie pomaga. Zastanawiam sie, czy po zjechaniu dwojek nie wrocic do zwyklych MPSC. Ale to i tak nie w tym sezonie, bo podobno aktualnie Michelin ma problem z nadazeniem za popytem.
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905 |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
Adi_rallye
Użytkownik
Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15 |
Dodane dnia 22-06-2015 11:08 |
|
|
Bartek ten Cup2 to jakaś porażka auto non stop się ślizga a miałem je tylko na tyle i widziałeś nie da się przyspieszyć .Zresztą nie tylko my tak myślimy Tomek z Boxstera tez wywala i wraca do federali .
Jeśli zaś chodzi o czasy to wsiadłem po całym dniu w 944 na jedną sesję do Gt3 i nie wiem jak zrobiłem 1:47.223 cały czas zakładając kontry może te opony tak lubią
Co do "pucharu" 944 S2 to razem z Kubą dostajemy sporo zapytań i są zainteresowani ,może zrobimy coś na wzór 318is cup ?????? |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 22-06-2015 14:00 |
|
|
Adi_rallye napisał/a:
Co do czasów to auto na seryjnych oponach z mocno za miękkim tyłem i nic nie wyjęte 1:56.753
Piotrek jaki masz czas wydmuchą?
No to jest REWELACYJNY czas jak na S2 z seryjnymi oponami!!! Co to za opony były?
Ja swoją wydmuchą w 2012 roku zrobiłem 1:55.156 - z tym że był wtedy 150 KM silnik i w dodatku stare zjechane R888 (szerokość 225 na 4 kołach).
W aktualnym setupie (3.0) jeszcze nie jechałem - auto zostało rozbite (nie przeze mnie) po pierwszej imprezie ubiegłego sezonu - i nadal nie jest gotowe. Inna sprawa, że do starej niskiej wagi auta na pewno już nie dojdę (było 1020 kg).
Póki co rekord S2 należy do Cichego - 1.50.004
Jest o co walczyć
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|