Autor |
RE: Porsche 951 conek |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 16-02-2014 16:34 |
|
|
Qbak napisał/a:
Nie ma różnicy, choć dobrze by było żeby pracowały dalej tak samo.
Czy może przesadzam? robiłem dużo fot na szczęście i z tego co patrzyłem to już wiem która gdzie była choć i tak były rozkładane na kulki pierwsze wiec tak samo na pewno nie będzie chodzić.
Profi robota,zauwazylem ze wiekszosc ludzi ktorzy maja 1 Porsche traktuja je jak oczko w glowie smiley - ja w twoim przypadku akurat podziwiam walke przy aucie bez porzadnych warunkow do tego typu pracy (brak kanalu/podnosnika) - sam bym tak nie potrafil... prawie każde auto "zabawka" które miałem traktowałem podobnie, choć przyznam, że tutaj jakoś bardziej mi się to udzieliło
co do warunków to wczoraj przy montażu belki dało się to odczuć i na nos spadł mi stabilizator jak leżałem pod autem i mam małe "kuku" :/
klocki dla dużych
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
DjDarecki
Użytkownik
Postów: 648
Miejscowość: Pasłęk
Data rejestracji: 07.07.13 |
Dodane dnia 16-02-2014 16:36 |
|
|
Aż szkoda zakładać
|
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1403
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 16-02-2014 16:49 |
|
|
DjDarecki napisał/a:
Aż szkoda zakładać
zakładać nie szkoda, szkoda będzie jeździć
|
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 16-02-2014 19:07 |
|
|
świetna robota, już się nie mogę doczekać jak swojego tak rozbiorę.. to jakaś forma zboczenia chyba jest
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
Krokodyl
Użytkownik
Postów: 157
Miejscowość: Wierzbno, the Gate of Mordor
Data rejestracji: 14.07.12 |
Dodane dnia 16-02-2014 19:36 |
|
|
conek warstat załóż masz do tego dryg
944 88 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1403
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 16-02-2014 19:52 |
|
|
Krokodyl napisał/a:
conek warstat załóż masz do tego dryg
niestety w Polsce trzeba warsztat zamknąć żeby takie rzeczy robić. Nikt nie chce za to płacić.
|
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 16-02-2014 20:38 |
|
|
marchewa napisał/a:
Krokodyl napisał/a:
conek warstat załóż masz do tego dryg
niestety w Polsce trzeba warsztat zamknąć żeby takie rzeczy robić. Nikt nie chce za to płacić. Swiete slowa...bo dla normalnego usera auta pokazujecie kompletne dewiacje i gdyby wiek auta nie byl odpowiedni prokurator bylby w temacie.
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 16-02-2014 21:00 |
|
|
Na powyższym zdjęciu widzę kilka elementów zawieszenia. Delriny czy poliuretany?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 16-02-2014 21:35 |
|
|
marchewa napisał/a:
niestety w Polsce trzeba warsztat zamknąć żeby takie rzeczy robić. Nikt nie chce za to płacić.
ja chciałem płacić to nikt nie chciał robić, więc czas rączki w smarze ubrudzić
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 16-02-2014 22:19 |
|
|
Qbak napisał/a:
Na powyższym zdjęciu widzę kilka elementów zawieszenia. Delriny czy poliuretany?
zamiast gum w stabilizatorze poliuretan, zrobiliśmy sami na wzór starych gum.
zamiast gum w belce wyrzeźbiliśmy z "Delrin'u" choć to tylko nazwa handlowa, bo tak naprawdę jest to poliacetal POM-H
tylko tak jak piterson już pisał u siebie jest to bardzo kłopotliwy zabieg, bo belka jak odlewy aluminiowe są tragicznie wykonane i nierówne dorobić te tuleje zajęło kupę czasu do tego ciągłe ściąganie i "lizanie" aby pasowało.
krokodyl, poszedłbym z torbami, jakbym miał świadczyć takie usługi
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0
Edytowane przez noname_conek dnia 16-02-2014 22:19 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
Paluch Lakiernik
Użytkownik
Postów: 656
Miejscowość: Włocławek
Data rejestracji: 17.12.11 |
Dodane dnia 16-02-2014 23:51 |
|
|
Conek, taki pucing jaki przeprowadziłeś na zewnątrz auta i odszczurzanie wnętrza po tylu latach to zabiegi, które całkowicie popieram. Co do podwozia mam duże obawy czy wyjedziesz autem w zimę. Nie obraź się - szlifowanie i czyszczenie elementów eksploatacyjnych to według mnie strata czasu. Po miesiącu jak nie tygodniu nie będzie już widać efektu o ile ktokolwiek tam zajrzy. Natomiast malowanie elementów zawieszenia, zapewne przedłuży ich żywotność o długie lata.
PS. Dziwię się, że tak krótko po zakupie pierwszego Porsche zdecydowałeś się go rozebrać. Ja bym z niego na razie nie wysiadał Życzę miłej zabawy i zadowolenia z auta
|
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 17-02-2014 06:33 |
|
|
Paluch Lakiernik napisał/a:
Co do podwozia mam duże obawy czy wyjedziesz autem w zimę.
...
PS. Dziwię się, że tak krótko po zakupie pierwszego Porsche zdecydowałeś się go rozebrać. Ja bym z niego na razie nie wysiadał To auto u mnie nie wyjedzie w zimę, dlatego też go rozebrałem, własnie teraz, gdy i tak stoi w garażu.
Nie obraź się - szlifowanie i czyszczenie elementów eksploatacyjnych to według mnie strata czasu.
Po to jest forum, żeby każdy wyrażał swoją opinię, więc spokojnie nie obrażam się robię to co chcę i wszystko dla siebie a przy okazji pokazuje to na forum, wiec liczę się z poparciem jak i krytyką tym bardziej na tym forum.
Po miesiącu jak nie tygodniu nie będzie już widać efektu o ile ktokolwiek tam zajrzy. Natomiast malowanie elementów zawieszenia, zapewne przedłuży ich żywotność o długie lata.
Nie robię tego po to żeby ktoś tam zaglądał, ale regenerować elementy zawieszenia i np nie wyczyścić czegoś co jest mega uwalone od smarów błota itp to tak jakby iść do kibla wysrać się i dupy nie wytrzeć, (sory za dogłębne porównanie ). Poza-tym kiedyś też ktoś mi napisał przy poprzednim aucie, jak czyściłem plastikowe nadkola kół od wewnątrz, że po 10km będzie to samo, ale w weekendowym aucie po takim zabiegu wystarczy podjechać na myjkę i lekko opłukać i dalej jest czyste. Z lakierem jest to samo jak dobrze przygotujesz i nawoskujesz to potem wystarczy opłukać auto zamiast go szorować i znów jest czyste
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0
Edytowane przez noname_conek dnia 17-02-2014 06:34 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 18-02-2014 19:32 |
|
|
kolejne pytanko: czy pomiędzy zaciskiem tylnym a wahaczem powinna iśc jakas podkładka dystansująca? Bo składam hamulce przykręciłem je i wydaje mi się, że czegoś tam brakuje bo zacisk nie jest idealnie po środku tarczy
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 18-02-2014 19:55 |
|
|
Zgadza się. 99902513101. Musisz poszukać, bo mogły nie spaść jak zdejmowałeś
a potem zleciały przy jakimś szarpnięciu i zakwalifikowałeś jako podkładki z innego
miejsca
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 18-02-2014 20:01 |
|
|
Qbak dzięki, znalazłem kurde odłożyłem je do woreczka żeby nie zgubić i zapomniałem dać do cynkowania ale jakoś to przeżyje hehe z przodu tez powinny być czy już nie?
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1403
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 18-02-2014 20:14 |
|
|
seler2 napisał/a:
ja chciałem płacić to nikt nie chciał robić, więc czas rączki w smarze ubrudzić
zabawne jak ludzie mijają sie w czasoprzestrzeni, jak ja robiłem to nikt, płacić nie chciał. Chociaż przepraszam, raz przyjechał Pan i chciał wyremontować 924 i nawet chciał placić, niestety ja juz zaczynałem tzw nowy lepszy plan.Wracajac do tematu, to gdyby chcieć robić aut tak śrubka po śrubce i jeszcze na tym zarobić to 944 n/a musiałoby kosztowac 50-60 tysiecy a tego nikt u nas nie zapłaci
Edytowane przez marchewa dnia 18-02-2014 20:25 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
kiler
Użytkownik
Postów: 281
Miejscowość: (wil)Kołaków
Data rejestracji: 14.02.13 |
Dodane dnia 18-02-2014 22:21 |
|
|
Zdarzają się wariaci, ale to pojedyncze sztuki. Inny pomysł to zajmować się dokładnie taką odbudową dla klientów z Europy zachodniej.
Moją inspiracją od lat jest ten warsztat: http://www.mat.fi/n_index.php
Czasami sami zajmujemy się projektami odbudowy aut (głównie FSO):
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.264600286943863.59297.264223630314862&type=3
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.363266820410542.77436.264223630314862&type=3
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.375258922544665.81225.264223630314862&type=3
Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe - Juan Manuel Fangio
https://www.facebook.com/BWNengineering |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 18-02-2014 22:37 |
|
|
noname_conek napisał/a:
Qbak dzięki, znalazłem kurde odłożyłem je do woreczka żeby nie zgubić i zapomniałem dać do cynkowania ale jakoś to przeżyje hehe z przodu tez powinny być czy już nie?
Z przodu nie ma podkładek
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 18-02-2014 22:38 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 18-02-2014 23:30 |
|
|
Qbak napisał/a:
Z przodu nie ma podkładek bo już sie bałem że zgubiłem zauważyłem tez że śruby na przód są ciut krótsze. Lece dalej działać dzięki za podpowiedz
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: Porsche 951 conek |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 19-02-2014 23:27 |
|
|
jedna z bardziej poszukiwanych tematów przy aucie, halogen który był zbity :/ szukałem w USA ale okazało się że oni nie maja światła przeciwmgielnego a w lampie jest tylko pozycja i długie, szukałem w De i Szwecji ale ceny zabijały, w ASO również cena 1860zł :/ . W końcu udało się odkupić od użytkownika starealejare (dzięki stary!) ze słynnej forumowej gemballi było to 2h przed sprzedażą auta do nowego właściciela który rozebrał ją na części...
elementy po proszku, wahacze, stabilizator belka + poliuretany i ocynk
poliuretan na przedni stabilizator i wahacz:
tak jak wcześniej pisałem zamiast gum w belce wyrzeźbiliśmy z "Delrin'u" ale za pierwszym toczeniem i złożeniem okazało sie że po skreceniu jest jednak za ciasno, i musiałem jechać zrobić to jeszcze raz:
wypiaskowałem i pomalowałem przednie wahacze od razu
łożyska wprasowane w tylny wahacz i uzbrojona belka
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|