Autor |
BT '90 964 C2 |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 25-09-2013 21:56 |
|
|
W styczniu dolaczyl do rodziny 964 C2 z Holandii. Przyjechal do Polski na wlasnych kolach, na jeden raz. Ojcem chrzestnym i dobrym duchem auta jest Marcin Filipowicz. Przebieg 270,000 km, klima, skora, czarno-czarny. Bardzo ladne, oryginalne autko.
Ze wzgledu na przebieg i ogniska korozji w typowych miejscach (podszybia) autko - po inauguracyjnej imprezie PCP w Ulezu i Kazimierzu - dostalo gruntowny remont. Piaskowanie nadwozia i malowanie, kompletny remont silnika z wymiana wszystkiego, co tego wymagalo, przeglad skrzyni biegow, przewody hamulcowe w oplocie, nowe zawieszenie (pozostalem wierny drogowym Bilstein B6 z obnizonymi sprezynami H&R jak w opcji M030), opony Michelin Pilot Sport Cup 205/50/17 i 255/40/17. O akumulatorze, wycieraczkach i innych pierdolach nawet nie wspomne.
Wnetrze zyskalo boczki z alcantary jak w RS dzieki Marcinowi, a takze kierownice Momo Porsche, fotele Recaro Pole Position, szelki Schroth i nakladki na pedaly. Klimatyzacja i wiatrak nawiewu cieplego powietrza zostaly zachowane na pozniej.
Dzisiaj auto ma 275,000 km przebiegu i 1285 kg wagi. Moc 250 KM zostala potwierdzona na hamowni, jeden z odczytow pokazal nawet 258 KM, ale to nie gra wiekszej roli. Za chwile "dwojka" przejdzie w tryb snu zimowego, chyba ze jeszcze zdaze ja wyposazyc w skrecany roll bar...
Ponizej zdjecie zaraz po przyjezdzie z Holandii w styczniu 2013.
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905
BT dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: BT '90 964 C2 |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 25-09-2013 21:59 |
|
|
Tutaj po piaskowaniu...
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905
BT dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: BT '90 964 C2 |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 25-09-2013 22:00 |
|
|
Tutaj z powrotem w jednej kupie
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905
BT dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: BT '90 964 C2 |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 25-09-2013 22:01 |
|
|
Bez klimy...
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905
BT dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: BT '90 964 C2 |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 25-09-2013 22:02 |
|
|
No i wnetrze - bardzo mile miejsce pracy i odpoczynku
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905
BT dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: BT '90 964 C2 |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 25-09-2013 22:04 |
|
|
Piękna!
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: BT '90 964 C2 |
BT
Użytkownik
Postów: 95
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 20.11.11 |
Dodane dnia 25-09-2013 22:12 |
|
|
Oczywiscie zapomnialem, ze zostaly tez wymienione na nowe przewody zaplonowe, cewki, palce rozdzielacza i kopulki. Swiece. Wyczyszczone wtryskiwacze. Tarcza sprzegla. Wyczyszczony i zregenerowany rozrusznik i alternator, nowe paski. Auto gotowe na kolejne 270,000 km. Czytaliscie o 356 z USA, ktore zrobilo milion mil, czyli 1,6 miliona km? Wystarczyly mu tylko trzy remonty silnika...
Osob zaangazowanych w prace przy tym 964 bylo kilka. Wszystkim dziekuje za swietna robote!
964 C2 1:54,332
996 turbo X50
997 GT3 Club Sport 1:47,905 |
|
Autor |
RE: BT '90 964 C2 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 25-09-2013 22:20 |
|
|
Widziałem auto już na PCP Porsche Parade, ale w Kielcach mogłem się bliżej
przyjrzeć i muszę stwierdzić że wygląda świetnie Pewnie jeździ podobnie
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: BT '90 964 C2 |
Andrzej77
Użytkownik
Postów: 562
Miejscowość: Podlasie
Data rejestracji: 27.06.11 |
Dodane dnia 25-09-2013 22:48 |
|
|
Piękna 964, super zrobione.
Andruszka-PCP
991.1 S |
|
Autor |
RE: BT '90 964 C2 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 01-10-2013 22:33 |
|
|
Autko śliczne - bardzo fajna baza Ci się trafiła...
Jedyne co bym zmienił (zakładając że C4 zostaje seryjne a to jest do zabawy) to założył nieco bardziej ambitne zawieszenie - M030 jest dobre "na ulicę" ale do bardziej ambitnego ścigania słabo się nadaje.
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: BT '90 964 C2 |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 02-10-2013 14:47 |
|
|
Nie szkoda bylo ocynkowanej budy dla paru ognisk korozji?(czy bylo naprawde az tak fatalnie z ruda?)
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: BT '90 964 C2 |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 02-10-2013 19:31 |
|
|
przemek84 napisał/a:
Nie szkoda bylo ocynkowanej budy dla paru ognisk korozji?(czy bylo naprawde az tak fatalnie z ruda?)
Mam podobne odczucia, z armata na muche.
Pomine już najgorszy z możliwych błędów, szpachle położoną na gołą blachę. |
|
Autor |
RE: BT '90 964 C2 |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 02-10-2013 19:35 |
|
|
Sami eksperci od lakierowania widzę Robił to najlepszy lakiernik w Warszawie. Myślę że wie co robi.
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: BT '90 964 C2 |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 02-10-2013 19:57 |
|
|
No to nie chce aut z wawy, dupa nie spec i tyle.
Edytowane przez Lajka dnia 02-10-2013 19:58 |
|
Autor |
RE: BT '90 964 C2 |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 02-10-2013 20:15 |
|
|
Nie mozesz spac bez ocynku?
Przeciez jak auto bedzie garazowane i jezdzone w cieple, sloneczne, suche dni tylko latem, to nie ma to zadnego znaczenia
pozdrawiam,
Paweł
928S Gemballa 1983
Ducati Monster S2R 2008
___________________________
były:
986 Boxster 1997
928S4 1987 "Smok" |
|
Autor |
RE: BT '90 964 C2 |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 02-10-2013 20:17 |
|
|
Ex_lajka napisał/a:
Pomine już najgorszy z możliwych błędów, szpachle położoną na gołą blachę.
Niestety zgodze się z Lajką - blotnik powinien byc najpierw pomalowany podkladem reaktywnym, pozniej podklad pod szpachle i dopiero szpachla... Po zdjeciu nie widac by został zachowany taki proces technologiczny.
Rowniez zastanowiłbym sie nad darciem całego auta do gołej blachy - jesli była wczesniej jakas przygoda i powloka była uszkodzona, pojawila sie ruda to dany element bez skrupułów bym czyscił a pozniej zabezpieczał podkladem reaktywnym. Nie czysciłbym elementow ktore były zdrowe.
Po zdjeciu ewidentnie widac położoną szpachle na blache i niestety takie połaczenie bedzie skutkowało korodowaniem blachy pod warstwa lakieru. Szpachla chłonie wilgoc co skutkuje korozja niezabezpieczonej blachy - inymi słowy wyjdzie po kilku latach.
Ale - komentować jest bardzo łatwo, sami nieraz robimy takie błedy lub przymykamy na nie oczy widzac postep prac przy malowaniu auta. Zalezy tez jak Bartek podchodził do procesu malowania - jako ze w załozeniu miała byc zabawka do scigania to moze darcie farby i oszczednosci na ilosci farby były celowe ze wzgledu na mase godzac sie z "wyscigową jakoscia". Wszak zawsze lakier na wyscigach mozna uszkodzic a jak tak dopieszczony i wychuchany to strata wieksza.
Anyway - bardzo ładne auto i zrobione fajnie.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: BT '90 964 C2 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 03-10-2013 11:33 |
|
|
pamiętajcie tylko, że proces nie kończy się na położeniu szpachli.
Kolejne warstwy też są ważne i odcięcie jej od warunków atmosferycznych.
Istnieje też możliwość zaczynania od podkładu epoksydowego jeśli auto nie jest specjalnie skorodowane. Jest wtedy znacznie mniej warstw podkładu niż przy reaktywnym, bo on wymaga akrylowego podkładu, lub długiego sezonowania nawet kilka miesięcy w celu położenia epoksydu.
C2 jak dla mnie bomba... szkoda, że nie mogę sobie na takie 964 pozwolić. Choć wolałbym chyba 911 Turbo pre 89.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|