Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
[S] BMW M3 Evo2 e30 1990r. Replika |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 09-05-2018 11:24 |
|
|
OPIS:
Do sprzedania mam replikę BMW e30 M3 Evo2. Na auto nie żałowałem ani złotówki, zależało mi na dopracowaniu każdego szczegółu aby w miarę możliwości auto wyglądem nie odbiegało od oryginału. Auto sprzedaje z łezką w oku, budowałem je dwa lata ale kupiłem zabytkowe Porsche, które wymaga sporego nakładu finansowego, więc podjąłem decyzję o sprzedaży samochodu. Wszystko składałem na nowych częściach. Auto nie wymaga nakładu finansowego, generalnie wsiadać r11; jechać. Samochód można powiedzieć jest praktycznie jak nowy. Poniżej szczegółowy opis przebudowy auta:
Zawieszenie/ układ kierowniczy/ koła:
Zawieszenie przednie to konwersja z BMW e36. Wahacze, zwrotnice, belka pod silnik były poddane obróbce strumieniowo-ściernej następnie malowane proszkowo, wszystko złożone na nowych tulejach sworzniach i piastach firmy Ruville i Lemiforder. Zawieszenie gwintowane z regulacją. W aucie jest konwersja maglownicy również z BMW e36 (krótsze przełożenie) do tego zmieniony krzyżak wałka kierowniczego od wersji ze wspomaganiem. Zawieszenie tył to konwersja z BMW e36 Compact. Belka tył jest z regulacją zbieżności, oraz kąta pochylenia koła. Całe zawieszenie tył również było poddane obróbce strumieniowo ściernej i malowaniu proszkowemu. Wszystko poskładane na nowych częściach również nowe piasty. (Ruville i Lemiforder). Felgi BMW 16'' po kompleksowej regeneracji, malowane proszkowo + nowe opony.
Układ hamulcowy:
Z przodu zamontowane zaciski Brembo Porsche 4 tłokowe po kompleksowej regeneracji, nowe tarcze hamulcowe nawiercane, nacinane Rotinger 300mm (wchodzi felga 15'' do tego nowe klocki hamulcowe Ferodo oraz nowe przewody hamulcowe w oplocie stalowym. Z tyłu zaciski compact e36 po kompleksowej regeneracji, nowe tarcze hamulcowe nawiercane i nacinane również Rotinger, nowe klocki Ferodo. Nowe szczęki hamulca postojowego Ferodo. Wszystko zmontowane na nowym zestawie montażowym.
Nadwozie:
Nadwozie po kompleksowej przebudowie na BMW M3 e30 Evo2. Laminaty bardzo dobrej jakości (Plastil) odbite z oryginalnego nadwozia (drzwi i pokrywa silnika nie są z laminatu, oryginalne). Spojler tył z regulowaną lotką z carbonu. Wszystkie listwy i ramki, detale malowane proszkowo w czarny półmat. Autko ma elektryczne lusterka, szyberdach. Cały środek w pięknym stanie, wszystkie elementy wnętrza, wykładziny , podsufitka itd. były prane, i konserwowane. Fotel kierowcy kubełkowy z regulacją, kierownica z nabą Sparco, rozpórka w komorze silnika.
Silnik, napęd:
Aktualnie w aucie siedzi oryginalny silnik 1,6 (seria 100 KM), sportowy tłumik końcowy Ulter, zamontowany short shifter, założyłem również nową chłodnicę od BMW e36 (wersja z klimą), gdyż planowałem założyć 1,8 is'a na strokerze i przepustnicach Dblias (210 KM/ 217 NM) "jak w naszej czerwonej" Za dopłatą mogę przygotować i wstawić taki motor nowemu właścicielowi autka. Auto celowo sprzedaje z takim silnikiem, gdyż nowy właściciel może sobie zeswapować co będzie chciał, od 1,8 is'a, 2.0, 2.5, po 4.4. Ze zmianą silnika można liczyć na moją pomoc, mam całe zaplecze techniczne. Dla zainteresowanych trochę zdjęć z budowy auta na mojej stronie internetowej: http://motorsport.walenda.pl/projekt/replika-bmw-e30-m3
Dodatkowo, dla nowego właściciela posiadam pełną dokumentację zdjęciową z przebudowy auta, cały kosztorys. Od momentu ukończenia auta zrobiłem nim może z 300 km, ogólnie stoi w garażu i nawet nie mam czasu nim jeździć. Całą uwagę poświęcam jednak nowemu nabytkowi i potrzebuję gotówki aby odbudować zabytkowe Porsche. Cena oczywiście podlega negocjacji, mogę również rozważyć inne ciekawe propozycje.
KONTAKT:
tel. 516-762-076
allegro: http://allegro.pl/bmw-m3-evo2-e30-1990-r-i7338013812.html
CENA:
57.000 zł Cena oczywiście podlega negocjacji, mogę również rozważyć inne ciekawe propozycje.
FOTO:
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 Dakar No.6 (Rally)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Race)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
|
|
|