Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
[S] 924 Dakar |
AdamWalenda
Użytkownik
Postów: 1192
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 17.06.11 |
Dodane dnia 19-09-2024 15:02 |
|
|
OPIS:
Sprzedaje bo waśnie kończę kolejne dwie sztuki. (jak by ktoś chciał w innym kolorze to mam jednego srebrnego). Porsche 924 Coupe (czyli nie targa). Rok produkcji 1984, nowy lakier, karoseria zdrowa, dużo nowych części. Badanie techniczne aktualne do 03.2025, ubezpieczenie ważne do 05.2025. Auto kompleksowo odbudowałem. Zamontowałem dużo nowych części przy odbudowie auta. W skrócie co zrobiłem przy aucie:
Zawieszenie/ hamulce/ układ kierowniczy: Nowe amortyzatory, nowe silentblocki wahacza, nowe sworznie wahacza, nowe łożyska kół przód i tył, nowe zestawy osłony przeciwpyłowej, nowe sprężyny zawieszenia, nowe górne mocowanie McPhersonów, nowe poduszki belki zawieszenia, nowy stabilizator. Wahacze i belki sodowane - malowanie proszkowo. Nowe tarcze hamulcowe i klocki, nowe bębny, nowe szczęki, nowe zestawy montażowe, nowe cylinderki, nowe przewody hamulcowe w oplocie stalowym, nowe przewody hamulcowe metalowe, zaciski po kompleksowej regeneracji na nowych częściach, malowane proszkowo, tarcze osłonowe sodowane - malowane proszkowo. Nowe linki hamulca postojowego. Nowe drążki kierownicze, nowe osłony drążków kierowniczych. Silnik, układ napędowy: Silnik po pełnym przeglądzie, nowe pierścienie tłokowe, nowe panewki korbowodowe, nowe śruby głowicy, nowe uszczelki silnika (góra i dół), rozrusznik i alternator po pełnej regeneracji, nowy układ wydechowy, nowy rozrząd (pasek, rolki, nowa pompa wody), nowy pasek klinowy, nowe świece zapłonowe, nowe przewody wysokiego napięcia, nowy zestaw mocowania alternatora (wszystkie tulejki, śrubki, podkładki, poduszki nowe zamawiane w ASO). Wszystkie osłony, wsporniki sodowane malowane proszkowo. Koło zamachowe odelżone (Otocki), wyważane, nowy wałek rozrządu (Świątek typ "R", głowica silnika po kompleksowej obróbce. Nowy termostat, nowe czujniki temperatury silnika i wentylatora. Nowa linka prędkościomierza, nowa linka gazu, nowa linka sprzęgła, nowa pompa paliwa, nowy filtr powietrza Pipercross. Nowy akumulator, nowy kolektor ssący, gaźniki Kawasaki po regeneracji i dużo innych drobiazgów. Felgi po regeneracji, malowane proszkowo, nowe opony Insa Dakar Turbo. Jeśli chodzi o nadwozie i wnętrze: Karoseria zdrowiutka bez targi. Nowy lakier. Dużo nowych detali zamawianych w ASO uszczelki klamek i lusterek, nowy kluczyk z herbem Porsche , nowy klakson. Nowa linka otwierania pokrywy silnika, nowa pompka spryskiwacza z ASO, nowa stacyjka z ASO, nowe korbki i podkładki korbek z ASO. Nowy pływak zbiornika paliwa z ASO. Nowe mocowania słoneczników z ASO. Nowa podsufitka, nowe cięgna klamek z ASO. Kierownica 3 Spoke po renowacji obszyta na nowo, deska po renowacji. Nowe nakładki na pedały ASO. Nowe głośniki Herz w tylnych boczkach, instalacja pod radio przygotowana na kostkach ISO. Pozostałe elementy środka oddałem do firmy detailingowej aby odświeżyć. Raniona wycieraczek sodowane, malowane proszkowo, nowe pióra. Bagażnik Mont Blanc z koszem wyprawowym, trapami błotnymi, kołem zapasowym i Led bar'em. Nowe amortyzatory pokrywy silnika, Nowe amortyzatory klaposzyby i dużo innych drobiazgów... to tak w skrócie... Auto ma skończone 40 lat wiec z automatu jako pojazd historyczny dostałem bezterminowe pozwolenie na wjazd do SCT. Posiadam pełną dokumentację z odbudowy auta oraz pełną historię pojazdu.
CENA:
119.000 zł
FOTO:
KONTAKT:
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/porsche-924-porsche-924-dakar-safari-ID6Gnmg0.html
IN:
924 1984 Dakar No.3 (Fallout II)
924 1980 Dakar No.4 (SilverShark)
924 1982 Dakar No.5 (Apocalypse)
924 1980 (Restomod)
924 1977 (Racecar)
944 1989 S2
944 1989 S2 (Racecar)
951 1989 TurboS (ExTromer 3,0 16v Turbo)
OUT:
944 1986
924 1978 Dakar No.1 (Fallout)
924 1981 Dakar No.2 (Cyberpunk)
924 1977 |
|
|
|
|