Postów: 975 Miejscowość: Moss-Norwegia Data rejestracji: 07.08.07
Dodane dnia 11-05-2010 07:52
Jak masz pompe na krutko to pewnie nasz problem z przekaznikiem dme uzwojenie wtorne puscilo na lutach robilem to w mojim zoltym bo tez byla zworka i wkuzalo mnie ciagle buczenie na wlaczonym zaplonie..
Ja mialem na mysli by podlaczyl do pompy dodbtkowy 2gi aku by z niego pociagnac napiecie w ten sposub wyeliminuje wachania pradu przy ewent. przygasaniu auta.
Postów: 1093 Miejscowość: Łódż Data rejestracji: 17.11.09
Dodane dnia 11-05-2010 18:24
Zrobilem zworke dla pompy .
Ale musialem przylutowac przewody bezposrednio do przekaznika DME bo z sama zworka samochod nie chcial odpalic . Chyba komputer odczytywal blad ..
Pojezdze i zobacze jak z tym patentem bedzie smigal .
Postów: 5608 Miejscowość: Kraków/Myślenice Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 11-05-2010 19:44
wykręcałeś świecę, żeby sprawdzić jej wygląd?
Sprawdź stan kopułki i palca rozdzielacza. Nie gubi Ci zapłonu?
Miałem podobne problemy z turbo w Ułężu.
Auto wariowało na wolnych i gasło, miało za bogatą mieszankę.
Tyle ze problem występował zaraz po mocnym przegonieniu auta na próbach sportowych.
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968 Do. Or do not. There is no try.
Postów: 1093 Miejscowość: Łódż Data rejestracji: 17.11.09
Dodane dnia 11-05-2010 21:49
kopulka , palec sa nowe , kable i swiece ok .
Pojezdze z ta zworka i zobacze co sie bedzie dzialo .
Najgorsze jest to ze objawy takie sa bardzo sporadyczne .
Musi byc jakas pierdola za pare groszy i tyle ...