Autor |
RE: Trzymania Prosiaka w blaszaku |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 10-02-2013 23:57 |
|
|
Dałoby do słupka 3.0 dołączyć osprzęt z 2,516v? (kolektor dolotowy np.?)
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Trzymania Prosiaka w blaszaku |
Paluch Lakiernik
Użytkownik
Postów: 656
Miejscowość: Włocławek
Data rejestracji: 17.12.11 |
Dodane dnia 11-02-2013 00:20 |
|
|
simprez napisał/a:
Dałoby do słupka 3.0 dołączyć osprzęt z 2,516v? (kolektor dolotowy np.?)
Sebastian, będzie dokładnie odwrotnie. Zakładając , że mam silnik 2.5 16v chcemy założyć jeszcze kolektor od S2 który jest ogólnie znacznie krótszy. Zwróć uwagę jak długi kolektor jest w 944S a w S2 jest to poprawione i jest tak bardziej bezpośrednio. Będzie jeszcze kilka sztuczek i zobaczymy w efekcie końcowym jakie efekty to przyniesie.
|
|
Autor |
RE: Trzymania Prosiaka w blaszaku |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 11-02-2013 01:00 |
|
|
Chodziło mi o to, że gdybyś teraz miał zainstalowany motor z S2, to czy dałoby się go połączyć z osprzętem z 2,5S, tak, że po otwarciu maski różnica w obecności silnika z S czy S2 nie narzucała się sama
A nawiązując do Twoich planów - to też jestem ciekaw, czy do słupka 2,5S da się zmontować kolektor z S2?
Kolektor (i w ogóle cały układ dolotu) do 2,5S zaprojektował ktoś niestroniący od psychodelicznych doznań... Nie wiem jakie przesłanki techniczne za tym stały (próby z doładowaniem dynamicznym? ). Z moich doświadczeń wiem tyle, że dzięki takiej a nie innej jego budowie wzrasta ryzyko uszkodzenia linki gazu
Ale oftop wtryndolił
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Trzymania Prosiaka w blaszaku |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 12-02-2013 19:22 |
|
|
Nowi, zapraszam na bydgoski kartodrom w sobotę o 10.30, zapowiada się więcej Porsche, niż zwykle, na chwilę obecną: 2x924, 924S, 944 S2 .. będzie co oglądać . I będzie można pogadać o tematach interesujących przyszłego posiadacza Porsche.
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: Trzymania Prosiaka w blaszaku |
Nowi
Użytkownik
Postów: 35
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 25.02.12 |
Dodane dnia 17-02-2013 00:44 |
|
|
Fuck! Dzisiaj nie mogłem się pojawić, ponieważ jestem na służbie (24h). Miejmy nadzieje, że w niedługim odstępie czasowym nadarzy się okazja. |
|