Postów: 26 Miejscowość: Łomianki Data rejestracji: 18.05.08
Dodane dnia 09-05-2009 22:52
Ostatnio chodzi mi po głowie kupno nowej 944, myślałem o wyremontowanej S2... ale jak się bawić to się bawić...
Mianowicie mam możliwość kupienia 944 by STROSEK. Auto jest po małym dzwonie przodem, zdemolowany zderzak może jakieś drobne uszkodzenia osprzętu. Ogólnie stan bliżej nieokreślony, silnik podobno pali. Ładne parę lat nie jeżdżone. Podejrzewam że w grę wchodzi gruntowny remont.
Miał może ktoś do czynienia z tym autem, jak wygląda w eksploatacji czy dużo różni się od zwykłego turbo.
Postów: 1208 Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) ) Data rejestracji: 09.12.07
Dodane dnia 10-05-2009 18:06
ale to 944 to turbo czy s2? bo się pogubiłem w Twojej wypowiedzi. No i pytanie czy będziesz ja remontował w częściach do stroska (bo to cię zdrowo szarpnie) czy na oryginalny wygląd - będzie taniej No i co strosek tam zrobił - tylko rasował karoserię czy silnik także. Firma Strosek robiła różne rodzaje tuningu, więc bez dokładniejszych informacji nasze podpowiedzi mogą też być dość hmmmm....mało dokładne;D
Postów: 26 Miejscowość: Łomianki Data rejestracji: 18.05.08
Dodane dnia 10-05-2009 22:26
Z tego co udało mi się ustalić to S2 z 3.0 turbo właściciel mówił że to bi-turbo ale nie wiem ile w tym prawdy.
Jutro pojadę ustalić zeznania żeby głupot nie pisać :o)
Postów: 1328 Miejscowość: mala wies pod W-wa Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 11-05-2009 09:20
Biturbo w 944 jest tak rzadko spotykane, ze raczej watpie. Osobiscie slyszalem tylko o jednym egzemplarzu - kolesia ktory przez lata pracowal bodajrze dla rufa i z nudow zrobil 944 biturbo... Ale sie nameczyl, tam nie ma miejsca za bardzo na 2 turbinki.
1988 Porsche 944 - bylo 1989 Porsche 944 Turbo S - bylo 1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo 1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne