| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
mechanik poszukiwany |
gonzacz
Użytkownik
Postów: 309
Miejscowość: Trzcianka
Data rejestracji: 06.07.09 |
Dodane dnia 31-03-2010 21:18 |
|
|
możecie polecić mi warsztat, który podołał by naprawić 944, najlepiej z wielkopolski.
bo ja nie mogę sobie poradzić z moim Warchlakiem, autko było już u 6 mechaników a mnie bolą ręce od wciągania na lawetę
najogólniej mówiąc auto gubi iskrę, chodzi na wolnych obrotach, po dotknięciu gazu gaśnie. wymieniłem komputer, cewkę i czujniki położenia wału i nadal to samo.
hipoteza jednego z mechaników to inne koło zamachowe, nie wiem na ile wiarygodna.
z góry dzięki za pomoc. |
|
Autor |
RE: mechanik poszukiwany |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 31-03-2010 22:06 |
|
|
a przewody zaplonowe/swiece/kopulke i palec wymieniales lub sprawdzales?przekaznik DME moze tez platac figle...
ps:jakie masz obroty jak silnik juz pracuje?
ps2: moim zdaniem mechanik chce Cie naciagnac na gruuuube koszta,aby dobrac sie do kola zamachowego musisz zdjac skrzynke,odsunac wal...500-700zl. Czujnik polozenia walu musi miec jakas konkretna przerwe od kola zamachowego. Pogadaj z michalem928 z tego forum to Ci podpowie jak powinna wygladac wymiana bo mozliwe ze wymieniles nieprawidlowo(ewentualnie poszukaj na ten temat wiecej info w haynesie do 944). Obstawiam ze masz zle ustawione czujniki...
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
Edytowane przez przemek84 dnia 31-03-2010 22:42 |
|
Autor |
RE: mechanik poszukiwany |
gonzacz
Użytkownik
Postów: 309
Miejscowość: Trzcianka
Data rejestracji: 06.07.09 |
Dodane dnia 01-04-2010 00:49 |
|
|
iskra zanika juz na wyjsciu z cewki wiec kopulka raczej odpada, czujniki ustawialem przyklejajac podkladke do starego czujnika, przerwa 0,8 mm.
auto ma ok 700 obrotow i chodzi nierowno |
|
Autor |
RE: mechanik poszukiwany |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 01-04-2010 09:47 |
|
|
nerwowo w sensie duze falowania obrotow?
manual do 944 podaje ze przerwa powinna byc .8mm +/- .3mm. Moze sproboj minimalnie ja zwiekszyc o 1mm i nastepnie zmniejszyc(do 0.7mm). Obydwa czujniki masz w tej chwili ustawione na przerwe 0.8mm?
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
Edytowane przez przemek84 dnia 01-04-2010 09:47 |
|
Autor |
RE: mechanik poszukiwany |
gonzacz
Użytkownik
Postów: 309
Miejscowość: Trzcianka
Data rejestracji: 06.07.09 |
Dodane dnia 01-04-2010 11:05 |
|
|
czujnik ustawia sie tylko jeden (prawdopodobnie ten blizej kabiny, dokladnie nie pamietam), sa w jednym mocowaniu, drugi jest juz duzo dalej od kola zamachowego.
silnik sprawia wrazenie jakby chodzil na trzy cylindry, prawdopodobnie przez to, ze traci iskre |
|
|
|
|
|
| |