Autor |
Zlodziej pradu |
Piotr924
Użytkownik
Postów: 1401
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.11.13 |
Dodane dnia 06-07-2014 23:45 |
|
|
Mieliscie kiedys problem w Porsche z "wyciekajacym" pradem z akumulatora?
Mam podejzenia co mi moze wysysac akumulator, ale moze ktos mial podobne klopoty.
To nie jest alarm. Akumulator jest sprawny i w dobrej kondycji.
Alternator jest o'k, po przegladzie i wymianie regulatora.
Samochod obecnie nie wytrzymuje tygodnia (stania) po naladowaniu.
Porsche 924, '82
"Jeśli coś jest dobrej jakości i o to dbasz, to będzie Ci służyć wiecznie"
Edytowane przez Piotr924 dnia 06-07-2014 23:50 |
|
Autor |
RE: Zlodziej pradu |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 06-07-2014 23:51 |
|
|
Zapnij amperomierz i zobacz jaki masz prąd na postoju. Potem można wyjmować bezpieczniki i zobacz, na którym obwodzie spadnie pobór. Jam mam u siebie stare aku, które ma 40% sprawności i auto potrafi odpalić po 2 misiącach stania.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: Zlodziej pradu |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 06-07-2014 23:52 |
|
|
Jak szybko sśie sprawdzisz miernikiem wyssysania
Zmierz miernikiem uciekające ampery , . Odłanczając poszczegolne obwody będziesz wiedział gdzie ucieka
Sumarycznie jest 3724;-) |
|
Autor |
RE: Zlodziej pradu |
DaGrz
Użytkownik
Postów: 310
Miejscowość: Wolsztyn / Poznań
Data rejestracji: 02.04.12 |
Dodane dnia 07-07-2014 00:02 |
|
|
u mnie były problemmem popękane kable, zmienione na nowe i trzyma teraz prawie na 14.
M44/05 - Europe, manual. 84"
M44/41 - Europe, manual. 91" |
|
Autor |
RE: Zlodziej pradu |
class
Użytkownik
Postów: 93
Miejscowość: olesnica
Data rejestracji: 08.12.11 |
Dodane dnia 07-07-2014 00:20 |
|
|
sprawdz radio .ja wyrzuciłem ze 4 (z roznych aut) |
|
Autor |
RE: Zlodziej pradu |
klec
Użytkownik
Postów: 273
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 22.08.13 |
Dodane dnia 07-07-2014 00:21 |
|
|
Sprawdź radio - układ podtrzymywania pamięci radia potrafi mocno obciążyć akumulator.
Było: 924 Turbo '79 "Bziut" - srebrny, żółte blachy - pojechało daleko
Jest: Saab 900 Conv. Turbo 16v '90 USA "Schab" - szmaragdowy popierdalacz
Jest: Jaguar XJ6 series III '85 "Janusz" - błękitny zestaw wypoczynkowy na kołach
Jest: Jaguar XJS 5.3 V12 HE '83 USA "Furia" - jeszcze będzie przepiękny, jeszcze będzie wspaniały ;-)
i jeszcze jakieś dwa inne dupowozy... |
|
Autor |
RE: Zlodziej pradu |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 07-07-2014 00:53 |
|
|
Złodziejem prądu może być też rozrusznik lub zaśniedziałe (którekolwiek) połączenia masy. |
|
Autor |
RE: Zlodziej pradu |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 07-07-2014 08:19 |
|
|
..... zegarek ....
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
Autor |
RE: Zlodziej pradu |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 07-07-2014 08:42 |
|
|
Alternator - To na pierwszy ogień - tak mi się przynajmniej wydaje
Sumarycznie jest 3724;-) |
|
Autor |
RE: Zlodziej pradu |
Piotr924
Użytkownik
Postów: 1401
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.11.13 |
Dodane dnia 07-07-2014 10:43 |
|
|
Dziekuje za wszystkie sugestie ciesze sie ze jest wsrod nich moje podejzenie - radio.
Kiedy stalem sie posiadzaczem "zaby" radia nie mozna bylo sluchac bez wlaczonego zaplonu. Nie lubie swiecacych czerwonych lampek i brzeczacej pompy paliwowej, wiec jak ten kretyn poprosilem Michala zeby mi podlaczyl radio na "zawsze" i teraz mam za swoje
Czy ktos mi moze wytlumaczyc co jest?
To jest tylko radio Pioneer, ktore jest wyłączone, co żre prad i po co?
Czy wszystkie nowoczesne radia samochodowe w odróżnieniu od tych z przed 15 lat maja ukryta funkcie szybszego zużywania akumulatora?
Mam inny samochod z radiem Panasonic podlaczonym non stop do zasilania, ktory moze stac 2 miesiace i nie ma problemów.
Slyszalem o alarmach, ktore sa wstanie wyssac akumulator, ale radio?
Oczywiscie wroce do poprzedniego ukladu, albo zmienię radio, ale czegos nie rozumiem. Moze jest jakis sposob, zeby moc sluchac radia na postoju?
Porsche 924, '82
"Jeśli coś jest dobrej jakości i o to dbasz, to będzie Ci służyć wiecznie"
Edytowane przez Piotr924 dnia 07-07-2014 10:46 |
|
Autor |
RE: Zlodziej pradu |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 07-07-2014 12:40 |
|
|
Miałem kiedyś takie radio (chyba Panasonic, albo Sony), które miało dwa tryby Stand-by. Jedno zwykłe wyłączenie przycikiem off i wyświetlał się zegarek. W tym trybie radio załatwiało akumulator w nowym VW Caddy po 3 dniach. Jak przytrzymało się dłużej off to przechodziło w tryb prawdziwego wyłączenia. Czasmi radia przechodzą w ten głęboki tryb po wyjęciu panelu.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
Edytowane przez Andrew dnia 07-07-2014 12:40 |
|
Autor |
RE: Zlodziej pradu |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 07-07-2014 12:51 |
|
|
Najpierw wyeliminuj potencjalnego złodzieja prądu - odłącz zupełnie radio i zrób pomiary poboru prądu na postoju (metoda z wyciąganiem bezpieczników). Potem - z podłączonym radiem i wszystko powinno się wyjaśnić. |
|
Autor |
RE: Zlodziej pradu |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 07-07-2014 12:53 |
|
|
Też stawiałem na radio. Niestety trzeba je podłączyć jak chce producent - żeby działało dopiero po kluczyku. Nowsze radia w większości tak mają. Musisz założyć jakiegoś oldschoola
PS. Wyjściem jest radio z tzw. logiką zapłonu - wyjęcie kluczyka je wyłącza, ale można je włączyć przyciskiem. Na pewno ten ficzur mają Blaupunkty, Beckery i Philipsy.
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations
Edytowane przez wit007 dnia 07-07-2014 12:54 |
|
Autor |
RE: Zlodziej pradu |
DjDarecki
Użytkownik
Postów: 648
Miejscowość: Pasłęk
Data rejestracji: 07.07.13 |
Dodane dnia 07-07-2014 13:00 |
|
|
Piotr924 napisał/a:
To jest tylko radio Pioneer, ktore jest wyłączone, co żre prad i po co?
Żeby pamiętało ustawienia stacji radia jak je włączysz ponownie |
|
Autor |
RE: Zlodziej pradu |
Piotr924
Użytkownik
Postów: 1401
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.11.13 |
Dodane dnia 07-07-2014 14:01 |
|
|
Andrew - wyjmowanie panelu, moze byc kluczem! Tego jeszcze nie probowalem, dobry pomysl.
madmax332 - tez przy okazji sprawdze, ale byl bezposredni zwiazek przyczynowo-skutkowy, wczesniej samochod mogl stac ponad miesiac i zapalal.
wit007 - jak nie zadziala patent z panelem, to zrobie jak bylo, a i tak szukam radia ale z wejsciem audio.
DjDarecki - ta funkcjonalnosc mozna uzyskac przy pomocy wbudowanego kondensatora lub akumulatora, a przy ukladach flash napiecie podtrzymujące nie jest potrzebne. Nie rozumiem, radio nawet nie czuwa!
Porsche 924, '82
"Jeśli coś jest dobrej jakości i o to dbasz, to będzie Ci służyć wiecznie"
Edytowane przez Piotr924 dnia 07-07-2014 17:04 |
|
Autor |
RE: Zlodziej pradu |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 07-07-2014 14:34 |
|
|
tetsumaru napisał/a:
..... zegarek ....
poważnie? Ten zwykły cyfrowy?
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: Zlodziej pradu |
Piotr924
Użytkownik
Postów: 1401
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.11.13 |
Dodane dnia 07-07-2014 14:36 |
|
|
Przypominam ja mam 924, 2.0, moj zegarek jest wskazówkowy
Porsche 924, '82
"Jeśli coś jest dobrej jakości i o to dbasz, to będzie Ci służyć wiecznie" |
|
Autor |
RE: Zlodziej pradu |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 07-07-2014 15:19 |
|
|
Polecam takie jak moje, albo nawet moje
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: Zlodziej pradu |
Piotr924
Użytkownik
Postów: 1401
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.11.13 |
Dodane dnia 07-07-2014 23:59 |
|
|
Przeslij mi prosze nazwe Twojego modelu
Porsche 924, '82
"Jeśli coś jest dobrej jakości i o to dbasz, to będzie Ci służyć wiecznie" |
|
Autor |
RE: Zlodziej pradu |
Piotr924
Użytkownik
Postów: 1401
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.11.13 |
Dodane dnia 11-07-2014 00:13 |
|
|
Andrew napisał/a:
Miałem kiedyś takie radio (chyba Panasonic, albo Sony), które miało dwa tryby Stand-by. Jedno zwykłe wyłączenie przycikiem off i wyświetlał się zegarek. W tym trybie radio załatwiało akumulator w nowym VW Caddy po 3 dniach. Jak przytrzymało się dłużej off to przechodziło w tryb prawdziwego wyłączenia. Czasmi radia przechodzą w ten głęboki tryb po wyjęciu panelu.
To byl super pomysl!!!
Nadal nie rozumiem co za kretyn wymyślił "stopnie usypiania", z panelem czy bez, wylacznik to wylacznik, a nie prawie wylacznik, ale w dzisiejszych czasach trzeba sie przyzwyczajać.
Reasumujac, radio po zdjeciu panelu, przestalo wysysać energie z akumulatora i sprawia wrazenie, jak by go nie bylo.
Nie wpadl bym na to! Jeszcze raz dziekuje za pomysl.
Porsche 924, '82
"Jeśli coś jest dobrej jakości i o to dbasz, to będzie Ci służyć wiecznie"
Edytowane przez Piotr924 dnia 11-07-2014 01:22 |
|